19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من نمیدونم این فوتبال چی داره همه مردم رو حیرون خودش کرده...
#ایران کاریازسِدخارجی
چرا فوتبال زیباست؟ چرا اهل عالَم اینقدر #عاشقانه نگاهش میکنند؟
طرف زار زار گریه میکند؛
چون تیم موردعلاقه اش باخته!
این [زیبایی دوستی]، در #خلقت انسان است. اینطور نیست که بگویی مثلاً این آدمِ بچهای است یا این آدمِ کمظرفیتی است؛ نخیر؛ #زیباپسند است و تحت تأثیر زیباییِ این [ورزش] قرار گرفته! به قول سعدی:
همه کس عیب کنندم که چرا دل به تو دادم؟
باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟
انسان «عدالت» میخواهد؛ انسان «اعتدال» میخواهد؛ انسان «تکامل» میخواهد؛ انسان «اصطکاک مساعد بین انسانها» میخواهد؛ انسان «کرامت انسانی» میخواهد...
آزادی و عدالت، گمشده های بشر است!
در فوتبال#ترکیب_آزادی_و_عدالت، وجود دارد!
در فوتبال، آزادی هست. عدالت هست.
توسعه هست. نظارت هست. رقابت هست.
همه هم در سطح بالا!
انسان ها گمشدهشان را در این بازی میبینند!
حائری, ابراهیمی اصل1_21892406522.mp3
زمان:
حجم:
3.6M
بگیر دستمُ که خیلی خستمُ
نذار دنیا شکستمُ
ببینه با چشماش...
#امام_حسین
ابتهال؛🇮🇷
تنها خواب تورا به تمامی آنچه از دست رفتهاست و به رویاهای خوشِ برباد رفته پیوند خواهد زد... همان/ #ن
ـ
توقع من از شبا تورو به خواب دیدنه
بهشت من تصور به سمت تو دویدنه
جهان من بدون تو یه رنج بی نهایته
تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته...
#کاظم_بهمنی
من هرگز نخواستم از عشق افسانهای بیافرینم
من میخواستم با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی...🌻
#کتاب باردیگرشهریکهدوستمیداشتم
عشق، مطلقا چیزی اشرافی نیست تا
بتوانی آن را به دلیل آنکه از رفاه برمیآید،
محکوم کنی...
عشق، فقط رشد روح میخواهد!
همان/ #نادر_ابراهیمی
هدایت شده از گلبرگ|دخترِ ایران
-خیلی گرمههههه
+آره بیا چایی بخور!!
-مای بارد پلیز...