ابتهال؛🇮🇷
تنها خواب تورا به تمامی آنچه از دست رفتهاست و به رویاهای خوشِ برباد رفته پیوند خواهد زد... همان/ #ن
ـ
توقع من از شبا تورو به خواب دیدنه
بهشت من تصور به سمت تو دویدنه
جهان من بدون تو یه رنج بی نهایته
تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته...
#کاظم_بهمنی
من هرگز نخواستم از عشق افسانهای بیافرینم
من میخواستم با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی...🌻
#کتاب باردیگرشهریکهدوستمیداشتم
عشق، مطلقا چیزی اشرافی نیست تا
بتوانی آن را به دلیل آنکه از رفاه برمیآید،
محکوم کنی...
عشق، فقط رشد روح میخواهد!
همان/ #نادر_ابراهیمی
هدایت شده از گلبرگ|دخترِ ایران
-خیلی گرمههههه
+آره بیا چایی بخور!!
-مای بارد پلیز...
از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم
ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده
در تفاهمنامه خواهیم بود!
حضرتآیتاللهسیدمجتبیخامنهای
«مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را به عمل آوردند»
صفاتی که حضرت آقا
برای مسئولین بکار بردن رو دیدین؟
با وجود اینکه فرموندن نظر دیگهای داشتن..!
حالا اونایی که لفظ خیانت رو به مسئولین
نسبت میدادند میتونن برن دو باکس
خجالت بکشن...
سطح صراحت و سبک اقتدار آقا مجتبی بیشتر
از #رهبر_شهید منُ یاد امام خمینی (ره) میندازه!
هدایت شده از بنتِ حیدر
یه عده هم اصرار دارن امام جامعه رو مظلوم و مجبور و گوشه گیر معرفی کنن !
از سراسر پیامِ امام ، اقتدار و صلابت میبارید
از نظر این عده کسی که خدا و مردم و امام زمان رو داشته باشه میشه مظلوم
اما اگه مسئولین سیاسی رو داشته باشه میشه عدم مظلومیت ؟!
بس کنین تو رو خدا 😐
#مذاکره