تو یه کانال خوندم که نوشته بود:
«دم اونایی که بخاطر عزاداری
قید فوتبال رو زدن گرم.»
خواستم بگم:
این فوتبالی که ازش حرف میزنید،
دربیِ قرمز و آبی نیستا؛
بازیِ تیمِ ملیِ این آب و خاکه.
حمایت از تیم ملی هم، ریشهای جز غیرت
و تعلق خاطر به این سرزمین نداره...
این همه آدم با سختترین شرایط
به لحاظ روحی و فنی،
اون سر دنیا دارن میجنگن تا برای
برا این مرز و بوم افتخار کسب کنن، یه
لبخند رضایت روی لب هموطناشون بیارن...
درسته ازش بگذریم؟
میشه هم حرمت این ایامُ حفظ کرد
هم عزاداری شرکت کرد
و هم از تیم ملی حمایت کرد...
صرفا یه مدیریت زمان نیازه، منافاتی نداره!
بیاید انقدر همه چیزُ مرزبندی نکنیم :)
#جانیار
ابتهال؛🇮🇷
تو یه کانال خوندم که نوشته بود: «دم اونایی که بخاطر عزاداری قید فوتبال رو زدن گرم.» خواستم بگم: این
ـ
یکی از استادام میگفت:
آدمی میتونه موفق بشه که تو زندگیش
خط قرمزهاش کم باشه اما پررنگ!