خوبِ من! حیف است حال خوبمان را بد کنیم
راه رود جاری احساسمان را سد کنیم
دل به دریا میزنم... دل را به دریا میزنی؟
تا توکّل بر هر آنچه پیش میآید کنیم
جای حسرت خوردن و ماندن، بیا راهی شویم
پایمان را نذر راه و قسمتِ مقصد کنیم
میتوانی، میتوانم، میشود؛ نه! شک نکن
باورم کن تا "نباید" را "فقط باید" کنیم
زندگی جاریست؛ بسم الله... از آغاز راه...
نقطههای مشترک را میشود ممتد کنیم
آخرش روزی بهار خندههامان میرسد
پس بیا با عشق، فصل بغضمان را رد کنیم
_تقدیم به خستگان
«وَرَحمَتِی وَسِعَت کُلَّ شَیء»
و رحمت من همه چيز را دربرمىگيرد :)
#آیه ۱۵۶ اعراف
@ebtehalll
تو نه در دیروزی،
و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز،
دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با، امید است...
#سهراب_سپهری
کسی که عشق رفتن دارد؛
زمین خوردن مانعش نمیشود؛
که تجربه میآموزد؛
تجربه ای برای درست رفتن!
صبح به نور🍃
@ebtehalll
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا حالا ندیدی کسی حریصت باشه..؟
#استاد_پناهیان
@ebtehalll
شاعر میگه:
دارم شبیه دلهرهی هفت سالگی
حسی شبیه روز نخستین مدرسه
من با سه چیز روی زمین زنده ماندهام
یک: حرف های خوب خدا، دو: غزل و سه...
و سهی شما؟