هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻فرداهایی که خواهند رسید
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. روشن است که دیر یا زود، صهیونیستها به ما پاسخ خواهند داد ولی این پاسخ به گونهای صورتبندی میشود که پاسخ متقابل ما، چندان مشروعیت نداشته باشد. و این از تسلط صهیونیستها به جنگ شناختی است که تا بتوانند جنبۀ فکری و روانی را بر عملیات خود غالب کنند. این چرخه، متوقف نخواهد شد و ما وارد دورهای شدهایم که نوعی «شبهجنگِ مهارشدۀ فرسایشیِ فزاینده» است. این تاریخ، دربردارندۀ برآمدن ما و برافتادن آنهاست و در این حال، روشن است که چنین نزاعی، رخ خواهد داد و سرنوشت تاریخ به آن وابسته خواهد بود. ما باید تجهیزات جنگ شناختی را تدارک کنیم و جبهۀ فکری و رسانهای تشکیل بدهیم تا به عملیات نظامی، ضمیمه بشود.
[دوم]. جامعۀ ما نیز میداند که چنین دورهای را پیش رو دارد و از این نظر، آماده است و میداند که این شرایط، «قهری» و «اجتنابناپذیر» است. ما آغاز نکردیم و نمیتوانیم تعدّی دشمن را نیز بیپاسخ بگذاریم. البته بخش اندکی از جامعه، همراه نیست و این نشاندهندۀ ازدسترفتن پارهای از بدنۀ اجتماعی، حتی دربارۀ مسألۀ بسیار بدیهی و روشنی همچون رژیم صهیونیستی است. خوشبختانه به صورت پیشدستانه، مقداری «ادبیات جنگ» توسط نیروهای انقلابی در این مدت تولید شد و از این جهت، بخش منفعل جامعه، دیگر دچار «شوک» و «هیجان انفجاری» نخواهد شد. تولید این ادبیات، به معنی آن نبود که نیروهای انقلابی، خواهان جنگ هستند، بلکه در واقع، نوعی «رجزخوانی» کردند که هم کارکرد بیرونی داشت و هم کارکرد درونی. از این نظر، بخش ناهمراه جامعه، تا حدی آماده شده است که موقعیّتهای فروتر از جنگ را تحمل کند. ما در همان آغاز، به سراغ سطر آخر رفتیم تا نشان بدهیم که پروا و هراسی نداریم و ارادۀ تاریخیمان دچار تزلزل نشده است. این انتخاب درست، قوّت قلب و اطمینان درونی در جامعه ایجاد کرد.
[سوم]. پاسخ صهیونیستها به ما، چهبسا موفق باشد. در این حال، این عملیات کامیاب، به معنی پیروزی آنها نیست، چون در این نوع، پیروزی معنی ندارد و دو طرف، فقط در یک روند فزاینده، پیش خواهند رفت. در این چهارچوب، شکست به معنی «پاسخندادن» است، اما «پاسخ موفق» به معنی پیروزی نیست. ازاینرو، پاسخ متقابل ما هرگز نباید با تأخیر همراه باشد. تأخیر پاسخ در این نوع، پیام ضعف ارسال میکند و از این نظر، جامعه نیز خود را میبازد. نباید به دلیل تأخیر، جامعه را دچار توهم بیقدرتی و ضعف کرد. جامعه در ضرورت پاسخ ما تردیدی ندارد، اما به احتمال قوی در نتیجۀ نهایی و پایان این چرخه، پرسش دارد. ما باید بکوشیم که در جایی، این چرخه را متوقف کنیم، وگرنه فرسایشیشدن این شبهجنگ، به نفع ما نیست. بخشی از جامعه، همراهی چندانی ندارند و بخش دیگر نیز که گرفتار دشواریهای معیشتی هستند، خسته خواهند شد. پس باید پاسخِ «فلجکننده» و «مرعوبگر» تدارک دید که در حکم «نقطۀ پایان» باشد.
[چهارم]. مهمترین کاری که نظام در این شرایط میتواند انجام بدهد، ایجاد ثبات و تعادل اقتصادی است. هر گونه تکانه و تنشی در این موقعیت، ممکن است بخش ناهمراهِ جامعه را در برابر حاکمیّت قرار بدهد. بخش بزرگ جامعه، مشکل ایدئولوژیک ندارد و تنها ناخرسند از تنگناهای معیشتی است. اگر این معضله تا حدی برطرف شود و نسبت به جامعه، حملۀ اقتصادی نشود، از حملههای نظامی، کاری ساخته نیست. اینک روشن شده است صهیونیسم در شرقآسیا، نفسهای آخر را میکشد و داستانش به سطر آخر نزدیک شده است. ما باید نگران درون باشیم که مبادا ندانمکاریهای اقتصادی و فقدان برنامه و رهاسازی سفرۀ مردم، کار را دشوار کند.
[پنجم]. همچنین برخلاف تصوّر و القای اصحاب وفاقِ عملگرایانه و نامعرفتی، هرگز اینچنین نیست که وادادگی نسبت به «خطوط قرمزِ فرهنگی»، موجبات وفاق داخلی را در برابر دشمن خارجی فراهم خواهد کرد. این سیاست، نتیجۀ معکوس خواهد داد و به معنی انفعال و احساس ضعفِ جمهوری اسلامی، تعبیر خواهد شد. جمهوری اسلامی باید نشان بدهد که هم در داخل و هم در خارج، مقتدر و قوی و بانشاط است و بر سر هیچیک از خطوط قرمزش، معامله نمیکند؛ چه در «سیاست خارجی» و چه در «فرهنگ». جبهۀ متّحدِ داخلی که بخواهد بر اساس رهاسازی شبکههای اجتماعیِ غربی و حجاب شکل بگیرد، بر سر مسألۀ فلسطین نیز معامله و عقبنشینی خواهد کرد. چنین نیست که «زنجیرۀ تساهل»، محدود به فرهنگ باشد، بلکه در سیاست خارجی، جلوهگری بیشتری خواهد داشت. پس باید به صورت همزمان، نسبت به همۀ خطوط قرمز، حسّاس و غیور بود و از بخشی به نفع بخش دیگر، عبور نکرد.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از سخنان ناب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫 خطر از نوع روانشناس ها
🚨 یکی از خطراتی که جامعهی جمهوری اسلامی را تهدید میکند.../دکتر عباسی
🎥#دکتر_عباسی
🎧@sokhen_nab
هدایت شده از سلام بر مهدی
🔴 سـراغ سـرانشـان بـرویـد
➖ دستور برزمینمانده قرآن کریم در جنگ با کافران صهیونیست، مصداق عقبنشینی و موجب غضب الهی
▪️ قرآن کریم به ما اینگونه میآموزد که برای پشیمان کردن دشمن، سراغ سران آنها بروید.
از امام على عليهاسلام پرسيدند:
چرا فراريان جنگ صفّين را تعقيب كرديد، ولى در جنگ جمل، كارى به فراريان نداشتيد؟
حضرت فرموند:
در صفّين، رهبر كفر زنده بود و فراريان دور او جمع شده، متشكّل مىشدند و حملهى مجدّد مىكردند، امّا در جنگ جمل، با كشته شدن رهبرشان، محورى براى تشكّل و سازماندهى مجدّد نداشتند.
(البته نمیشود به یک روایت برای توضیح این دستور قرآن، استناد کرد و فقط برای تقریب ذهن، این مطلب بیان شد.)
▪️اگرچه سیاستهای ایران و محور مقاومت، در حرکت کلی منطقه، موفقیت نسبی داشته و در این موضوع، تردیدی نیست، اما در نگاه نقطهای، مدام ضربه خوردهایم و نتوانستهایم بازدارندگی ایجاد کنیم.
▪️دشمن توانسته سران جبهه حق را بزند
سیدابراهیم را اسماعیل را سیدحسن را یحیی سنوار را و شخصیتهای اصلی میدان را ...
در ایران در تهران در بیروت و غزه و هر کجا اراده کرده
آنهم با اعلام قبلی!
اما ما نتوانستهایم
و گویا بنا داریم باز خلاف دستور دین و عقل، عمل کنیم!
و میخواهیم با دلایل سست و بیمبنا این عقبنشینی خطرناک را توجیه کنیم.
#زدنتاسیساتبازدارندهنیست
#سرانشانرانزنیمسرانمقاومترامیزنند
#قاتلواأئمةالکفر
کـانـال خـونخـواهـی سیدحسن نصرالله
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
@r_moazzami
هدایت شده از خبر فوری سراسری
.
♨️حقارت جنسی رئیس جمهور های آمریکا
اگه خودم این مطلب رو توی مجله تایم نمیدیدم باور نمیکردم اینم لینکش👇
https://time.com/6552063/jeffrey-epsteins-unsealed-court-documents/
شاید اسم جفری اپستین به گوشتون نخورده باشه، بهتر...!
آخه نماد یک شیطان واقعی هست...
یک سرمایه دار آمریکایی که کارش تجارت جنسی دختر پسرهای زیر ۱۸ سال بود!
بالاخره دستگیر میشه میره زندان همونجا هم خودکشی میکنه!
یه شریکی هم داشت که میبرنش زندان پاریس
همونجا یک لیست ارائه میده که این افراد مشتریهای پر و پا قرص جفری اپستین بودن که بهش پول میدادن اونم این بچه ها رو دراختیار مشتریاش قرار میداده!
کجا؟
تو یکجزیره امن که وقتی میرن اونجا کسی متوجه نشه!
حالا اسامی بعضی مشتری هاش رو ببینید!
جو بایدن، باراک اوباما ، میشل اوباما، بیل کلینتون ، هیلاری کلینتون، مدنا، لیدی گاگا، بیل گیتس، تام هنکس، استیون اسپیلبرگ، شاهزاده چارلز، آنجلینا جولی، رابرت دنیرو و خیلی هنرپیشه ها و کارگردانها و خواننده ها و دیپلماتهای معروف دیگه.
خیلیهاشون انکار کردن اما اف بی آی گفته اسناد کافی در اختیار داره!
اما درد اینجاست که رهبر فرزانه ما باید رو در روی افراد شیطانی مثل اینها قرار بگیره.
یاد این جمله دردناک امیرالمومنین (ع) افتادم:
«الدهر انزلنى ثم انزلنى ثم انزلنى حتى قیل معاویة و على!؟»؛
روزگار، مرتبه مرا پایین آورد، پایین آورد، پایین آورد به حدى که مرا با معاویه برابر گردانید.
📌 #خبر_فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ صحبتهای جنجالی ریک وایلز، کارشناس و مجری معروف آمریکایی:
🔹 سیاستمداران آمریکایی به دختران کوچک تجاوز میکنن! موساد از اونها فیلم میگیره تا اسرائیل بتونه از سیاستمداران آمریکایی باجخواهی کنه!
📌 #خبر_فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
هدایت شده از بیداری ملت
آنطونیوس حنانیا ، متفکر مسیحی و استاد جامعه شناسی و روانشناسی که سالهای طولانی عمرش را در اروپا به تحقیق پرداخته است ،در گفتگو با روزنامه الوفاق:
🔺در قرن های گذشته دختران پاک و عفیف مسیحی را فریب دادند و حجاب را به اسم آزادی از سرشان برداشتند. سالها گذشت تا امروز اروپایی ها فهمیدند حجاب محافظ نجابت آنها بود.
💢تاریخ اروپا را بخوانید و از کسانی که کمی سنشان بالاتر است بپرسید که هنوز یادشان می آید. در سالهای دور اگر در اروپا زن یا مردی ناپاک یود انگشت نمای مردم می شد و مردم به دلیل آنکه او فردی بی اخلاق بود او را طرد می کردند، ولی امروز بلایی بر سر کشورهای اروپایی آورده اند که بیمارستان هایشان از فرزندان بدون پدر و مادر پر شده است و این نتیجه سیاست های استعماری صهیونیست هاست.
🔴 #نیمه_پنهان_غرب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
هدایت شده از عفاف گرایی
🔥حسام الدین آشنا -مشاور رئیس جمهور اسبق- نوشت:
آیا مو مشکل است و موشک مشکل گشا؟
در پاسخ به ایشان میگوییم: شکی نیست که نمایاندن مو توسط زنان، مشکل شرعی دارد زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب و همه مراجع تقلید: نمایاندن مو توسط زنان، گناه و حرام قطعی شرعی است.
افزون براین حرام سیاسی نیز میباشد و حرام سیاسی، اشدّ از حرام شرعی است.
در حرام سیاسی، هدف معارضه با نظام یا تسلط بر مملکت اسلامی میباشد، همانند قرارداد تنباکو، که با فتوای مرجع تقلید شیعیان، استعمال آن حرام اعلام گردید با اینکه حرام شرعی نبود و بلکه حلال بود!
الان نیز کشف حجاب زمینهساز آندُلُسیکردن مملکت اسلامی است و از همین رو افزون بر حرام شرعی، حرام سیاسی هم میباشد.
برای توضیح بیشتر نکات زیر بیان میشود:
1️⃣ در امر به معروف، اصل و فرع را اشتباه نگیریم؛ در امر به معروف و نهی از منکر، اصلِ منکر، پرچمداران کفر و طواغیتاند.
2️⃣ راه مبارزه ریشهای و اساسی با منكَر، مقابله با آن دستگاهي است كه منكَر را اقامه ميكند.
3️⃣ انبياء قبل از اينكه در كفِ خيابان بیایند و با اين آدمي كه گناه ميكند مقابله كنند، با فراعنه مقابله ميكردند.
حضرت ابراهيم ميرود بتكده را خراب ميكند و با نمرود ميجنگد. موسي (ع) با فرعون ميجنگد. اينطوري ميشود جامعه را اصلاح كرد و اِلا اگر فرعون و یزید سر جاي خودش باشد و كارش را بكند و ما بیاييم در كف جامعه با اينهايي كه گناه ميكنند، مبارزه كنيم، کار پیش نمیرود!
هميشه اينطوري است كه راه مبارزه با منكَر، مقابله با دستگاهي است كه منكَر را اقامه ميكند. اولياء طاغوت و نظام سلطه و تمدن غربی و صهیونیزم جهانی محورِ شرارت و مرکز اقامه منکرات هستند.
4️⃣ شهید مطهری معتقد است یزید زمان، اسرائیل و صهیونیستها هستند که باید برعلیه آنها قیام کرد.
امام موسی صدر نیز اسرائیل را شر مطلق و بدتر از شیطان میداند.
5️⃣ در مسئله گسترش فساد جنسی در جهان نیز دست صهیونیستها آشکار است!
"آلفرد کینزی" با حمایتهای مالیِ "راکفلر یهودی" توانست انقلاب جنسی و شیوع انواع انحرافات را در جهان رقم بزند.
در کتاب "پروتکلهای دانشوران صهیون" نیز برای تسلط بر جهان، به فساد کشاندن مردم جهان، یکی از برنامههای صهیونیستها عنوان شده است!
جالب است بدانيم كه «مارتين انيديك» نظريهپرداز صهيونيست آمريكايي ميگويد: پروژه فعلي ما اين است كه حجاب را از زنان ايران بگيريم.
«نتانياهو» نخستوزير رژيمصهيونيستي نيز از آمريكا درخواست كرد كه حكومت ايران را از طريق بيبندوباري تغيير دهد.
6️⃣ بیشک منکرات و از جمله کشف حجاب و بیعفتی در شرایط عادی و بدون حمایت صهیونیستها و نظام سلطه، یک حد از شیوع دارد و در صورت حمایت نظام سلطه، گسترش آن صدها بار افزایش پیدا میکند! چنانکه در اغتشاشات ۱۴۰۱ مشاهده کردیم که غربیها و صهیونیستها در آتش این فتنه دمیدند و با امپراطوری رسانه و حمایتهای خود، وضعیت کشف حجاب و بیعفتی را به اینجا کشاندند!
به فرموده مقام معظم رهبری: «در این قضیّهای که امروز در کشور مطرح است [مسئله حجاب] دخالت بیگانگان واضح بود، آشکار بود». ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
از همین رو اگر ما بتوانیم غده سرطانی و محور اصلی شرارت را که صهیونیستها هستند نابود کنیم حجم فساد در سراسر جهان و از جمله در کشور ما به شدت کاهش خواهد یافت. زیرا بیبندوبارها و کاشفان حجاب، وقتی یتیم و بیپدر و بیحامی شوند قطعا جرأت کشف حجاب و بیعفتی نخواهند داشت و از سوی دیگر برخی از مدیران ضعیف الایمان جمهوری اسلامی نیز جرأت بیشتری برای برخورد پیدا خواهند کرد!
7️⃣ دغدغهمندان امر به معروف و عفاف و حجاب نیز توجه داشته باشند که ضربه به ریشه منکرات و اقامهکنندگان منکر در جهان، بسیار تأثیرگذارتر از اقدامات دیگر میباشد و بنابراین لازم است پای جنگ با اسرائیل و نابودی آن بایستند و این مهم را به نتیجه برسانند. اگرچه اقدامات دیگر نیز باید همچنان ادامه یابد.
جنگ با اسرائیل و موشکباران آن، جبهه جدید مبارزه با جنبش ز،ز،آ و کشف حجاب و بیبندباریست. اگر اسرائیل نابود نشود چالش کشف حجاب و بیعفتی با حمایت اسرائیل و نظام سلطه و کفتارهای سیاسی داخلی همچنان ادامه خواهد یافت و کشور را دچار بحران جدی خواهد کرد!
8️⃣ نکته دیگر اینکه در صورت موشکباران اسرائیل، ممکن است برخی از اذناب داخلی آنان و بیبندوباران و طرفداران جنبش ز،ز،آ تجمع نمایند و شعار «نه غزه، نه لبنان» را تکرار کنند! که باید از هم اکنون برای جارو و جمعکردنشان برنامهریزی شود.
9️⃣ ناگفته نماند با نابودی اسرائیل که نماد صهیونیزم جهانی است، تمدن غربی بهشدت آسیب خواهد دید و فصل جدیدی در جهان آغاز خواهد شد که انشاءالله فصل ظهور منجی عالم بشریت و تمدن نوین اسلامی و گسترش زیست عفیفانه خواهد بود.
🔟 نتیجه: مو مشکل است و موشک مشکل گشا !
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(86) درسنامه عفاف، ص214
♦️عفت گويايي(1)
زبان مهمترين ابزار آدمي در زندگي است كه انديشهها، احساسات و خواستههايش را در قالب الفاظ و كلمات به ديگران منتقل ميكند و از انديشهها، احساسات و خواستههاي ديگران نيز بوسيله همين قالبها آگاه ميشود. افزون بر اين، شيوه بيان، و آهنگ و لحنِ كلام نيز در شنونده تأثيری شگرف دارد و بهويژه آنگاه كه پاي شهوت بهميان آيد غريزه جنسي را برميانگيزد و لغزشگاهی خطرناك براي انسان ميشود. چنانكه قرآنكريم به اين واقعيت اشاره كرده و سفارش نموده به هنگام صحبتكردن با نامحرم، هم بايد درونمايه و محتواي كلام، سخنان شايسته و معروف باشد و هم شيوه بيان و آهنگِ كلام تحريككننده نباشد:
فَلا تَخْضَعنَ بِالْقَولِ فَيَطْمَعَ الذّي في قَلبهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَولاً مَعروفاً
پس [بههنگام صحبتكردن با نامحرم] رام و دلربا، و با ناز و عشوه سخن مگوييد تا آن كسي كه بيماردل است [تحريك شود و] طمع بورزد؛ و سخن معروف و شايسته بگوييد.
بنابراين بحث در عفت گويايي بر دو محور است:
1ـ عفتِ در آهنگ و لَحنِ كلام (بهمعنای پرهیز از سخن گفتنِ با ناز و عشوه و رام و دلربا)
2ـ عفتِ در درونمايه و محتواي كلام (بهمعنای پرهیز از بیان هر چیز منافی با عفت)
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(87) درسنامه عفاف، ص214
♦️عفت گويايي(2)
محور دوم بحث -عفتِ در درونمايه و محتواي كلام- مصاديق گوناگون دارد كه ابتدا فهرست آن بيان ميشود و سپس توضيح مختصر آن تقديم مخاطبان ارجمند ميگردد:
الف) پرهیز از چينشِ نادرستِ كلمات و جملات
ب) پرهيز از وصف زيبايي نامحرمان
پ) پرهيز از واژههاي منافي عفت
ت) پرهيز از شكستن حريمها در صدا زدن
ث) پرهيز از شوخيهاي كلامي
ج) پرهيز از سلام دادن به جوانِ نامحرم
الف) پرهیز از چينش نادرستِ كلمات و جملات
چينش كلمات بايد بهگونهاي باشد كه نامحرم را به خيالات واهي نكشاند و به وسوسه نياندازد كه نمونه بارزش، كيفيت سخن گفتن دختر شعيب(ع) با موسي(ع) است. پس از آنكه موسي(ع) به دختران شعيب(ع) كمك نمود و گوسفندان آنان را سيراب كرد، دختر فرزانه شعيب، به دستور پدرش، با حُجب و حیای فراوان، نزد موسي(ع) آمد و گفت:
قالَت إنَّ أبِي يَدعُوكَ لِيَجزِيَكَ اَجرَ ما سَقَيتَ لَنَا
پدرم شما را فرا ميخواند تا براي آب دادن به گوسفندانِ ما، پاداشت دهد.
در اينجا نحوه سخن گفتن و چينِش واژهها بسيار حائز اهميت و قابل توجه است؛ او نميگويد: به خانه ما بيا! چرا كه ممكن است در ذهنِ جوانِ نامحرم، افكارِ ناروا خطور كند و گمان بَرَد اين دعوت از سوي دختر بوده است! و بدين ترتيب وسوسه شود! بلكه ميگويد: پدرم تو را دعوت كرده، تا خاطر جوان از هر جهت جمع باشد!
و نيز توضيح ميدهد كه اين دعوت فقط براي آن است كه مزدِ آب دادنِ تو را بپردازد نه چيز ديگر! تا اين جوان را خيالات بر ندارد و پندار نابجا نبرد و فضاي ذهن و فکرش آلوده نگردد!
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(88) درسنامه عفاف، ص215
♦️عفت گويايي(3)
ب) پرهيز از وصف زيبايي نامحرمان
يكي ديگر از مصاديق عفت گويايي و پيشگيري از انحرافات اخلاقي، پرهيز از وصف زيبايي نامحرمان است. يعني نبايد زيباييهاي زني را براي مردي، و زيباييهاي مردي را براي زني وصف كرد تا فريفته و شيفته گردند و به بزهكاري بيفتند. چنانكه رسول خدا(ص) ميفرمايد:
وَ منْ وَصَفَ إمْرَأةً لِرَجُلٍ فَافْتَتِنَ بِها الرَّجُل وَ أَصَابَ مِنْهَا فَاحِشَةً لَمْ يَخْرُجْ مِنَ الدُّنْيَا إِلَّا مَغْضُوباً عَلَيْهِ وَ مَنْ غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ غَضِبَ عَلَيْهِ السَّمَاوَاتُ السَّبْعُ وَ الْأَرَضُونَ السَّبْعُ وَ كَانَ عَلَيْهِ مِنَ الْوِزْرِ مِثْلُ الَّذِي أَصَابَهَا ... .
كسي كه زيباييهاي زني را براي مردي توصيف كند و در نتيجه آن مرد شيفته و فريفته آن زن گردد و مرتكب فحشاء شود آنكس (گوينده وصف) از دنيا نميرود مگر اينكه مورد خشم خداوند است. و كسي را كه خداوند بر او خشم گيرد آسمانها و زمينهاي هفتگانه بر او خشم گيرند و براي اوست همانند گناه آن مردي كه مرتكب فحشاء شده است.
ديگر اينكه به فرموده حضرت: زن نبايد كارها و رازهاي جنسي خود با همسرش را، براي زني ديگر بيان كند. چه اينكه اين ميتواند زمينهساز انحرافات اخلاقي شود. «وَ نَهي أنْ تُحَدِّثَ المرأةُ المرأةَ بِما تَخْلوا بِه مَعَ زَوجِها».
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(89) درسنامه عفاف، ص216
♦️عفت گويايي(4)
پ) پرهيز از واژهها و سخنان منافي عفت
ديگر از مصاديق عفت گويايي و پيشگيري از انحرافات اخلاقي، پرهيز از واژهها و سخنان منافي عفت است كه نبايد در گفتگوها و بهويژه در گفتگوي با نامحرمان بهكار برده شود. زيرا حيا را از بين ميبرد و حريمها را ميشكند.
در جریان داستان یوسف(ع) و زلیخا میبینیم که زلیخا بیعفتی به خرج داد و یوسف(ع) را به ارتباط نامشروع فرا خواند لیکن یوسف(ع) بهشدت مقاومت ورزید و با صراحت او را از خود نا امید کرد.
وَرَاوَدَتْهُ الَّتِی هُوَ فِی بَیتِهَا عَنْ نَفْسِهِ وَغَلَّقَتِ الْأَبْوَابَ وَقَالَتْ هَیتَ لَكَ قَالَ مَعَاذَ اللَّهِ
و آن زن که یوسف در خانه او بود، از او تمنای کامجویی کرد؛ درها را بست و گفت: «بیا (بسوی آنچه برای تو مهیاست!)» [یوسف] گفت: پناه میبرم به خدا! او صاحب نعمت من است؛ مقام مرا گرامی داشته؛ مسلما ظالمان رستگار نمیشوند!
ناگفته نماند كه تماسهاي تلفني و ارتباط اينترنتيِ ناشايست همانند: چَت، پيامكهاي حاكي از عشق و علاقه، نمادها و شکلکها، كلمات و جملات و نامههاي عاشقانه نيز در همين راستا قابل ارزيابي و بررسي ميباشد که در صورت مواجهه باید یوسفوار جواب ردّ و دندان شکن داد چرا که در غیر اینصورت عاقبتی ناخوشایند رقم خواهد خورد! چه اينكه بسياري از دختران و پسراني كه پيش از ازدواج، يا پس از ازدواج! ارتباطهاي اينچنيني داشتهاند، دچار تنشها و چالشهاي سخت خانوادگي شدهاند و بدبينيها، درگيريها و جدایی و طلاق زندگي آنان را آشفته و تيره ساخته!
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(90) درسنامه عفاف، ص216
♦️عفت گويايي(5)
ت) پرهيز از شكستن حريمها در صدا زدن
يكي ديگر از مصاديق عفت گويايي پرهيز از شكستن حريمها در صدا زدن يكديگر است، خواهر و برادر، پدر و دختر، پسر و مادر، براي صدا زدنِ يكديگر از نام كوچك استفاده ميكنند حتي ممكن است ميان زن و شوهر از الفاظي كه حاكي از عشق و علاقه باشد استفاده گردد، ليكن نامحرمان بايد حريم نگه دارند و در صحبت كردن و صدا زدن همانند همسر و بستگان درجه يك، خودماني و صميمي نشوند. چرا كه خودماني شدن زن و مرد نامحرم، ميتواند به حريم عفاف آنان آسيب برساند و آنها را تحریک کند و بلغزاند.
متأسفانه صميمي و خودماني شدن برخي از سلبریتیها و مجريان برنامههاي صدا و سيما با نامحرمان، در همين راستا قابل ارزيابي است؛ بهويژه كه جنبه الگو دهي و رفتارسازي نيز دارد.
و همینگونه هستند بعضی از گزارشگران، خبرنگاران و مصاحبه کنندگان!!
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(91) درسنامه عفاف، ص217
♦️عفت گويايي(6)
ث) پرهيز از شوخيهاي كلامي
آنگاه كه غم و اندوه و افسردگي به سراغ انسان ميآيد و فشارهاي زندگي تاب و توان آدمي را ميربايد، شوخي و مزاح ميتواند سرور و شادي پديد آورد و اندكي از بار غم و فشار بكاهد.
ليكن مزاحها انواع گوناگون دارد كه بخشي از آنها نامشروعاند و با عفت و پاكدامني سازگاري ندارند كه بيگمان بايد از آنها پرهيز شود؛ بهويژه آنگاه كه پاي نامحرمي در ميان باشد. چنانكه رسول خدا(ص) ميفرمايد:
مَنْ فاكَهَ إمرَأةً لا يَمْلِكُها حَبَسَهُ اللهُ بِكُلِّ كَلِمَةٍ كَلَّمَها في الدُّنيا ألْفَ عامٍ
هر كه با زني نامحرم، شوخي كند خداوند او را براي هر كلمهاي كه در دنيا با او سخن گفته هزار سال [در آخرت] زنداني خواهد كرد.
بدون شك يكي از مصاديق اينگونه شوخيها، همان متلكگويي است كه متأسفانه برخي گرفتار آنند و همواره فضاي عفت عمومي جامعه را آلوده ميكنند و گاه براي خود و ديگران درد سر و خطر ميآفرينند!
ديگر از مصاديق اينگونه شوخيها، شوخيهاي مجريان برخي از برنامههاي سراسر مسخره و مُضحِك بعضي از شبكههاي راديو و تلويزيون ميباشد كه اميد است براي آن چاره انديشي كنند چرا كه جنبه الگودهي و رفتارسازي آن غير قابل انكار بوده و زیبنده جامعه اسلامی و انسانی نمیباشد.
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(92) درسنامه عفاف، ص217
♦️عفت گويايي(7)
شوخي و تعطيلي كلاس درس!!
مسئله رعايت عفت در كلام، و شوخي نكردن با نامحرمان، بهاندازهاي اهميت دارد كه در صورت عدم رعايت آن، حتي سزاوار است كلاس علمآموزی، تعطيل شود. چنانكه يكي از شاگردان امام باقر(ع) بهنام «ابي بصیر« ميگويد:
كُنْتُ أُقْرِئُ امْرَأَةً كُنْتُ أُعَلِّمُهَا الْقُرْآنَ فَمَازَحْتُهَا بِشَيْءٍ فَقَدِمْتُ عَلَى أَبِي جَعْفَرٍ ع فَقَالَ لِي أَيَّ شَيْءٍ قُلْتَ لِلْمَرْأَةِ (فَغَطَّيْتُ وَجْهِي) فَقَالَ لَا تَعُودَنَّ إِلَيْهَا.
من به زني، قرآن آموزش ميدادم، يكبار به شوخي چيزي به او گفتم؛ هنگامي كه نزد امام باقر(ع) آمدم حضرت مرا بازخواست نمود و فرمود: به آن زن چه گفتي؟! من [از شرم] صورتم را پوشاندم. حضرت فرمود: ديگر هرگز به سراغ او نرو [و كلاس آموزش قرآن را كه مورد پسند دين است تعطيل كن!].
ناگفته نماند كه متأسفانه در برخي از معاشرتها و در برخي از ميهمانيها و در كنار برخي از سفرههاي مختلط، اينگونه شوخيها و مزاحهاي آلوده به گناه مشاهده ميشود كه ميتواند پيآمدهاي زيانبار براي خانوادهها و بهويژه براي فرزندان آنها داشته باشد.
پس بهتر آن است كه مجلسها و سفرهها را جدا كنند تا هم مردها و هم زنها در معاشرت و صحبت كردن و غذا خوردن راحتتر باشند و هم از انحراف و گناه و عقوبت مصون بمانند.
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(93) درسنامه عفاف، ص218
♦️عفت گويايي(8)
ج) پرهيز از سلام دادن به جوانِ نامحرم
يكي از نشانههاي ادب و احترام و فروتني، سلام گفتن به ديگران است كه آثار بسيار مفيد رواني و اجتماعي در پي دارد و اجر و پاداش فراوان براي سلامدهنده قرار داده شده است. چنانكه اميرمؤمنان(ع) ميفرمايد:
لِلسّلامِ سَبعونَ حَسَنَةً، تِسْعَةٌ و سِتُّونَ لِلْمُبتدي وَ واحِدَةٌ لِلرّادِّ .
سلام هفتاد پاداش دارد كه شصتونُه تاي آن براي سلامكننده است و يكي براي جوابدهنده.
ليكن از آنجا كه حفظ عفاف و پاكدامني ارزش و اهميت والاتري دارد در روايات اسلامي از سلام گفتن به زنان جوان نهي شده است. چنانكه حضرت در حديثي ديگر ميفرمايد:
لاتَبْدَأُوا النِّساءَ بِالسِّلامِ وَ لاتَدَعُوهُنَّ إلَي الطَّعامِ.
در سلام دادن به زنان (نامحرم) پيشدستي نكنيد (آغازگر سلام نباشيد) و آنان را بر سر سفره طعام فرا نخوانيد.
در روایتی از امام صادق(ع) آمده که رسول خدا(ص) به زنها سلام ميكرد و آنها جواب سلام حضرت را ميدادند و اميرمؤمنان(ع) نيز به زنها سلام ميكرد اما دوست نداشت به زنان جوان سلام كند و ميفرمود:
أتَخَوَّفُ أن يُعجِبَني صَوتُها فَيَدْخُلَ عَلَيَّ أكثَرُ ممّا طَلَبتُ مِنَ الاجْرِ.
ميترسم صدايشان مرا خوش آيد و از اين راه زياني متوجه من گردد كه بيش از پاداش سلام كردن باشد.
ناگفته نماند امام صادق(ع) در ادامه همين حديث خاطر نشان ميكنند كه علي(ع) اينرا براي ديگران گفته، گرچه از خود تعبير فرموده است.
آري مقام و منزلت معنوي علي(ع) والاتر از آن است كه از صداي يك زن متأثر گردد.
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(94) درسنامه عفاف، ص219
♦️عفت گويايي(9)
خاطرهاي از امام خميني(رض)
دختر امام خميني(رض) ميگويد:
من پانزده ساله بودم كه آقاي اشراقي با خواهرم ازدواج كرد و داماد ما شده بود. يك روز ما دعوت داشتيم منزل ايشان، همينجور كه من و آقا (امام) با هم وارد شديم، ديدم آقاي اشراقي ميآيند استقبال، [از كنار] يك باغچه بود كه ما داشتيم جلو ميرفتيم، من گفتم سلام بكنم؟ امام(رض) گفتند: واجب نيست. رويم نشد كه سلام نكنم، زدم و از تو باغچه رد شدم كه با آقاي اشراقي روبهرو نشوم!
خاطرهای دیگر و عجیبتر!
دختر امام خميني(رض) ميگويد:
حتى مادرم (زن امام)، وقتى آقا را گرفتند [در سال42 دستگیر کردند] و تركيه بردند؛ يعنى چهل سال بعد از زندگیشان، اولين سلام را به برادر شوهرشان كردند! آنهم وقتى بود كه عمويم مىخواستند به تركيه خدمت آقا بروند. آمدند از پشت در گفتند: «مىخواهم با خود خانم صحبت كنم، اگر بخواهند پيغامى بدون واسطه براى آقا داشته باشند» كه مادرم ناچار شدند سلام كنند!
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
بسم الله الغیور
قسمت(95) درسنامه عفاف، ص220
♦️عفت گويايي(10)
گفتگو با نامحرمان از ديدگاه روايات
از آنجا كه انسان موجودي اجتماعي است نياز به گفتگو با ديگران دارد تا افكار و انديشهها، احساسات و عواطف، و خواستهها و نيازهايش را با ديگران در ميان نهد. عقدههاي دلش را بگشايد. و از آلام و دردهايش بكاهد. ليكن براي رسيدن به اين هدفها، حق ندارد از طريق سخنگفتن به حريم و قلمرو عفاف ديگران وارد شود و آنها را تحريك كند. چنانكه رسولخدا(ص) به هنگام بيعت با زنان، از آنان پيمان گرفت كه با نامحرمان سخن نگويند.
أنَّهُ كانَ مِمّا يَأخُذُ عَلي النِّساءِ في البَيعَة: أن لا يَتَحدَّثنَ مَعَ الرجالِ إلّا ذا مَحْرَم.
حضرت در حديثي ديگر، صحبت كردن زنان، با نامحرمان را ممنوع نمودند مگر آنكه ناچار باشند، كه در اين هنگام هم بيش از پنج كلمه سخن گفتن با نامحرم را روا ندانستند.
وَ نَهي أنْ تَتَكَلَّمَ الْمَرأَةُ عِنْدَ غَيرِ زَوجِها وَ غَيرِ ذِي مَحْرمٍ مِنْها اَكْثَرَ مِنْ خَمس كَلَماتٍ مِمّا لا بُدَّ لَها مِنْه.
البته منظور آن است كه به هنگام ضرورت، با چند كلمه مختصر مقصود خود را بيان كنند.
و نيز فرمودند:
اَرْبَعٌ يُمتنَ الْقَلْبَ ...كَثْرَةُ مُناقِشَةُ النِّساءِ، يعني مُحادَثَتُهُنَّ... .
بسيار سخنگفتن با زنان، دل را ميميراند.
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در👇
@efaf_amin
هدایت شده از فریاد ابوذرها (۱۴ میلیون)
🔴 قانون صریح و موکد مبنی بر جرم بودن داشتن حساب در شبکههای صهیونیستی و ...
#️⃣ #بازنشر 🔄
🔻 قانون مصوب مجلس در ۱۳۶۹/۰۲/۱۲ و مورد تایید شورای نگهبان در ۱۳۶۹/۰۲/۱۹:
«ماده هشتم: هر نوع برقراری رابطه اقتصادی و تجاری و فرهنگی با کمپانیها و موسسات و شرکتهای وابسته به صهیونیستها در سطح جهان ممنوع میباشد.» روشن است که داشتن حساب اینستاگرام یا واتساپ، مصداق برقراری رابطه است.
🔻 قانون واحده اسلامی مصوب ۱۳۷۱/۰۶/۲۹ در مجلس با تایید شورای نگهبان در ۱۳۷۱/۰۷/۰۵:
«ماده ۱) عقد هرگونه قرارداد چه مستقیم و چه از طریق واسطه با شرکتها یا اشخاص مقیم اسرائیل یا با افراد تبعه اسرائیل یا افرادی که برای اسرائیل یا به نفع آن کشور کار میکنند، صرف نظر از محل اقامت آنان، برای کلیه افراد حقیقی یا حقوقی، ممنوع میباشد و …».
«ماده ۲) هرگونه کالا و اجناسی که در تولید آن، حتی بخشی از محصولات اسرائیلی به کار رود، صرف نظر از نوع و میزان مصرف آن …، به عنوان یک کالای اسرائیلی محسوب میگردد».
«ماده ۶) عرضه کالاها و محصولات منظور در ماده دو، یا فروش، خرید و اکتساب این گونه کالاها ممنوع میباشد، هر گونه معامله به صورت هبه یا اکتساب ممنوع است. هر معامله به صورت هبه یا صرفا معامله، در اجرای مفاد این ماده، به عنوان فروش و یا خرید محسوب میگردد.»
وقتی گفته میشود «اکتساب» هم جرم است و صراحتا هرگونه اکتسابی را «خرید و فروش» معرفی میکند، یعنی داشتن حساب اینستاگرام و واتساپ و … طبق قانون جرم است؛ حتی اگر استفاده هم نشود. دقت شود که در قانون اکتساب کالا مطرح شده نه اکتساب از کالا؛ بنابراین صرف به دست آوردن آن کالا جرم است هر چند استفاده تجاری یا غیر تجاری از آن نشود.
📌 فتوای صریح حرمت ✍️
امام خامنه ای: «بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که منفعت تولید و خرید آنها عائد صهیونیستها که محارب با اسلام و مسلمین هستند، میشود، اجتناب کنند.»
«اجوبه الاستفتائات، سوال ۱۳۵۳»
#حرمتاستفادهازسکوهایدشمن
#واتساپ_تلگرام_اینستا
#وجوب_ساماندهی_فضای_مجازی
📣 کانال فریاد ابوذرها ____
https://eitaa.com/aboozar72
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
هدایت شده از فریاد ابوذرها (۱۴ میلیون)
27.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀 فیلمی هیجانانگیز از یه خانوادهی ایرانی مقیم آمریکا👌
💐این فیلم رو برای همهی خانوادههای ایرانی بفرستین که دلشون به هویت اسلامیایرانیشون گرمتر بشه انشاءالله
#فقط_برای_خدا
📣 کانال فریاد ابوذرها ____
https://eitaa.com/aboozar72
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
هدایت شده از بیداری ملت
🔴دبیرکل جنبش نُجَباء: سید حسن نصرالله با بمبهای اهدایی آمریکا به شهادت رسید!
🔹شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نُجَباء عراق در سخنانی با بیان اینکه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با بمبهای اهدایی آمریکا به شهادت رسید، گفت: اکنون وقت گریستن و عزاداری نیست بلکه باید اشک چشمانمان را پاک کنیم و قبضه سلاح خود را محکم بهدست بگیریم و برای گرفتن انتقام، به سمت مسجدالاقصی راه بیفتیم.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
📣 چهارمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی در سال 1403
💬 با عنوان: «رویکرد جهاد تبیین صامت در امر عفاف و حجاب»
👤 با ارائه دکتر مرتضی مغربی
◽️عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد
🔔#نشست_حضوری_و_مجازی
🏢 مکان: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، سالن دکتر کوهستانی
🎧 پیوند اتاق مجازی:
vroom.um.ac.ir/saeedy
📆زمان: چهارشنبه 2 آبان، ساعت 15:45
🔊لطفاً به #مکان_نشست توجه بفرمایید و با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐
@umefafgaraei
هدایت شده از عفاف گرایی
نامه به مدیر محترم حوزههای علمیه آیت الله اعرافی برای به میدان آمدن حوزه با طرح آموزشی.pdf
378.7K
📣 مسئله عفاف و حجاب و نقش حوزه علمیه در اینمیان
🔹شورای عالی انقلاب فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف، در مصوبات 427 و 820 برای 32 نهاد حاکمیتی 351 وظیفه مقرر کرده است. یکی از این نهادها، حوزه علمیه میباشد که در واقع موتور محرکه سایر نهادها است.
اگر حوزه علمیه با تمام ظرفیت بهمیدان بیاید سایر دستگاهها و نهادها نیز خواهناخواه بهمیدان خواهند آمد و در غیر اینصورت اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و این آسیب بزرگ مرتفع نخواهد گشت.
آری وضعیت کنونی نگرانکننده گسترش بیعفتی، جای گلایه از همه مسئولان را دارد لیکن در اینمیان، بیشترین گلایه از قویترین نهاد تأثیرگذار خارج از مجموعه دولت است و آن "حوزه علمیه" میباشد که رسماً خود را متولی تربیت جنسی افراد جامعه نمیداند و حال اینکه امام راحل (ره) در وصیتنامهاش فرموده:
«اسلام مکتبی است که بر خلاف مکتبهای غیر توحیدی، در تمام شؤون فردی، اجتماعی، مادی، معنوی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی دخالت و نظارت دارد و از ذکر هیچ نکته، ولو بسیار ناچیز که در تربیت انسان و جامعه و پیشرفت مادی و معنوی نقش دارد، فروگذار ننموده است»
اینکه امام راحل (ره) فرموده: «و لو بسیار ناچیز در تربیت انسان» بیشک «تربیت جنسی انسان» را هم شامل میشود که باید آن را از درون متون دینی بیرون کشید و به مخاطبان عرضه کرد.
ما معتقدیم نسخه بیبدیل مدیریت غریزه جنسی در انحصار حوزههای علمیه است و تا زمانی که حوزه علمیه رسماً قدم در این عرصه نگذارد و نور عفاف و تربیت جنسی اسلامی را از قرآن و عترت (ع) أخذ نکند و بهجامعه نتاباند مشکلات جنسی جامعه بشری هرگز برطرف نمیشود.
@efaf_amin
هدایت شده از بیداری ملت
🚨آیت الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید، خطاب به وزیر کشور:
📣قانون عفاف و حجاب باید به خوبی اجرا شود.
♦️آیت الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید، امروز در دیدار وزیر کشور با تاکید بر لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب، و لزوم توجه هر چه بیشتر به این موضوع مهم افزودند: قانون عفاف و حجاب باید به خوبی اجرا شود. مسئولین، به این مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.
#حجاب
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از مجله دینی نکتههای ناب مهدوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 سخنان قابل تامل آیتالله جوادی آملی در خصوص عدم خدمات دهی به بی حجابان و بدحجابان:
👈وقتی فردی بی حجاب و بدحجاب وارد مغازه تان می شود چه اصراری دارید جنسی به او بفروشید؟؟ 🤔😳
شخصی با پوشش زننده به مغازه ما میآید بی تفاوت نباشیم و به او جنس و خدمت ندهید مگر انزجار بر ما واجب نیست؟ بعد انتظار داریم دعایمان مستجاب بشود.
@rooshanfekr
هدایت شده از بیداری ملت
🔴دیگر زمان مصرف جنیفرها و انجلیاها تمام شد؛ خورشید ارزشمندی زنانه طلوع کرده است
جنگ است، تلخ است، اسارت و شهادت دارد،دلمان میسوزد. اما اگر این جنگ از نوع مقاومت بر سر ارزشهای الهی باشد؛ میتواند با عظمتش سالها شیاطین انساننما را از اعتبار ساقط کند.
تمدن اسلامی زنی را تربیت میکند که در میانهی جنگ؛ حجاب، عفت، حیا و ارزشمندی زنانه را بر تشنگی، گرسنگی و بیخانمانی ترجیح میدهد. مثل زنان اسیر کربلا به جای نان و آب، چادر و پارچه قبول میکنند و مراقبت از ارزشمندی وجودی خودشان را به دنیا نشان میدهند. وای که این زنان لایق ستایشند. این زنان دنیا را از دست شیاطینی که برای پول و توجه هر کاری در صنعت هالیوود میکردند و نامشان هم شده بود ستارهی سینما نجات میدهند و به آنها و همه جهان میفهمانند ستارههای زنانه همین زنانی هستند که حفظ اررزشندی زنانه را بر زندگی و همه چیز ترجیح میدهند .
چه زیبا این زنان در میان جنگ و بمب با مقاومت میدرخشند و جهان تاریک ما را روشن کنند .
◀️اسطورههای زنانه هم در دل مقاومت زیباست و به درستی از رسالت فرهنگ سازی خود کوتاه نمیآید. خوشا به حال زنان مقاومت که در میانهی جنگ و آوارگی اصالت را وجود زن دادهاند .
✍عالیه سادات
🍃__________________________
#کانال_شکوه_زن_وزنانگی_در_ایتا👇
@shookoohzan