هدایت شده از MOHSEN
هدایت شده از احمد
...
⛔️ «بمبگذاری انگلی» اماکن عمومی با مدفوع سگها
🔹متاسفانه در کشور هیچ قانونی برای سگگردانی و ممانعت از ایجاد آلودگی به واسطه مدفوع کردن سگها در سطح معابر و اماکن عمومی نداریم در حالیکه مدفوع سگها عملاً «بمبهای انگی» برای انتقال بیماریهای خطرناک هستند!
🔹بیماریهای باکتریایی بسیار خطرناکی نظیر سالمونلا، کامپیلوباکتر، اشریشیاکلی و کلستریدیوم دیفیسیل و بیماریهای انگلی نظیر توکسوکاریازیس، لارو مهاجر پوستی، اکینوکوکوس، ژیاردیا و کریپتوسپوریدیوم بیماریهایی هستند که از طریق مدفوع سگها به انسان منتقل شوند.
🔹متاسفانه طی این سالها، محل بازی کودکان در پارکها به مکانی برای ابتلا به انواع انگلها و باکتریها تبدیل شده است که جان و سلامتی کودکان را به شدت تهدید میکند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهاردیدگاه در رابطه با #غریزه_جنسی و چهار راهکار ان ها.
هدایت شده از تیمورا
🚨 تبلیغ جنسی جدید اسنپ را با داده های زیر تحلیل کنید
🛑خبر مرتبط🛑
👇👇
هشدار ۵ سال پیش سید علیرضا آل داود در خصوص نفوذ استارتاپ های چند تابعیتی به کشور:
🔴 فعالیت برخی استارتاپهای چند تابعیتی در ایران خطرناکتر از مسئولان دوتابعیتی
🔸پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به اینکه قانون تجارت الکترونیک کشور از سال ۸۲ بروز نشده است، گفت: حضور و فعالیت برخی استارتاپهای چند تابعیتی در ایران میتواند خطرناکتر از مسئولان دوتابعیتی برای کشور باشد.
🔸طبق شواهد، برخی از این استارتاپها با ادعای جذب سرمایهگذار خارجی مورد حمایتهای برخی دستگاههای دولتی قرار گرفتهاند اما بررسیهای نشان میدهد شرکتهای کاغذی سوئدی، هلندی و آلمانی به کشور وارده شدهاند و در واقع سرمایهای به کشور وارد نشده و اهداف خاصی در این نوع سرمایهگذاریها محتمل است.
🔸وی فعالیتهای برخی شرکتهای خارجی با مدیریت برخی از یهودیان سرشناس مانند آقای بکر را برای آینده کشور خطرناک توصیف کرد و گفت: آقای بکر سرمایهگذار یکی از اپراتورهای فعال در کشور است و نکته جالب اینجاست که این شرکت طی چند سال اخیر با ورود مستقیم برای حمایت و خرید سهام برخی از استارتاپها در حال ایجاد یک فضای انحصاری در کشور است.
ادامه👇🖕
🌐 https://tn.ai/1650299
💠 گروه رسانهای تیمورا
🆔 @timoora
هدایت شده از تیمورا
🔻زن بهمثابۀ «حاشیۀ لذیذ»
🖋مهدی جمشیدی
۱. روشن هست که "اسنپ مارکت"، هیچ شکی نداشته که در تبلیغ تجاریِ جدید خویش، از "همۀ خطوط قرمزِ شرعی و اجتماعی"، به طور کامل عبور کرده و "زن" را در کانون "جذابیّت" خودش قرار داده است.
۲. حتّی مسأله این نیست که اسنپ مارکت میدانسته مانند تبلیغ تجاری (جنسی) بستنی دومینو، این اقدام شاذ و ساختارشکنانه میتواند به "دیدهشدن هرچه بیشتر"ش کمک کند.
۳. بلکه به نظرم مسأله این هست که چطور "جرأت" کرده "در این سطح"، هنجارشکنی و فضیلتسوزی کند؟! این "حجم از وقاحت"، عجیب هست!
۴. گویا تصوّر کرده در سایۀ یک "نظام سیاسیِ بیقدرت" قرار دارد که در "فضای مجازی"، قدرت حکمرانی ندارد!
۵. کسانی در داخل، به محض اینکه احساس کنند معیارها و ضوابط ارزشی، "سست" و "رقیق" شدند و میتوان در سایۀ مخالفت با تکصدایی و تکارزشی و انسداد و اختناق، کنشگری داشت، ره صدساله را "یکشبه" خواهند رفت! یعنی از ناگهان از کلیپهای تبلیغیِ رسمی و هنجارین و نجیبانه، به "جنسیترین" و "مبتذلترین" سطح تبلیغ تجاری، پَرش میکنند! گویا یک خواستۀ نهفتهای در پشت "سد" قرار داشته که در انتظار فضای ولنگار و بیبندوبار برای رهاشدن بوده! در اینجا دیگر عبور از ارزشها، "تدریجی" و "گامبهگام" نخواهد بود؛ بلکه "ناگهان"، همۀ سرمایۀ "تخیّلپردازیِ جنسی" به صحنه خواهد آمد و زن را به یک "حاشیۀ لذیذ" برای کالا و پول و منفعتطلبی اقتصادی فرومیکاهند!
۶. هیچ "غفلت" و "خطا"یی صورت نگرفته است؛ همهچیز، از پیش طرّاحی شده! راه "دیدهشدن" را یافتهاند و میدانند با یک "بیانیۀ توجیهی"، خود را از خطر در امان نگاه میدارند، امّا در عین حال، کار خویش را نیز کردهاند و به هدف پلید خویش رسیدهاند! ما در متن یک "بازیسازیِ رسانهای" قرار گرفتهایم که "ظاهر اقتصادی" دارد و "باطن جنسی" ...
💠 گروه رسانهای تیمورا
🆔 @timoora
هدایت شده از پاسخ صوتی پرسش ها و شبهات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگوی طنز یک باستانگرا و یک مسلمان
هدایت شده از پاسخ صوتی پرسش ها و شبهات
پاسخ به بیانات خانم ترکوند درباره حجاب - 1.mp3
2.56M
آیا مجازاتی برای بدحجابی در قرآن ذکر شده؟
آیا حکومت حق دارد برای بی حجابی مجازات تعیین کند؟
ملاحظاتی درباره بیانات منسوب به خانم موسوی ترکوند
بخش اول - 5 دقیقه صوت
#حجاب_اجباری #حجاب_قانونی #حجاب
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
عضویت در کانال واتساپ👇
https://chat.whatsapp.com/KXT1MbWtDTJ10clN97hAt2
هدایت شده از پاسخ صوتی پرسش ها و شبهات
پاسخ به بیانات خانم ترکوند درباره حجاب - 2.mp3
2.58M
آیا مجازاتی برای بدحجابی در قرآن ذکر شده؟
آیا حکومت حق دارد برای بی حجابی مجازات تعیین کند؟
ملاحظاتی درباره بیانات منسوب به خانم موسوی ترکوند
بخش دوم - 5.5 دقیقه صوت
#حجاب_اجباری #حجاب_قانونی #حجاب
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
عضویت در کانال واتساپ👇
https://chat.whatsapp.com/KXT1MbWtDTJ10clN97hAt2
هدایت شده از عفاف گرایی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
♦️شهید سیدقاسم حسینی:
🔹خواهران عزیز بدانید که سیاهه چادرتان کوبندهتر از سرخی خون شهداست.
#عفافگرایی
#کانون_فرهنگی_تبلیغی_امین
#پیش_بهسوی_انقلاب_عفافگرایی_در_ایران_و_جهان
@efaf_amin
Kanoon-amin.ir
هدایت شده از عفاف گرایی
چگونگی مواجهه با بدپوششی در سیره معصومین علیهمالسلام دکتر عباسعلی مشکانی.pdf
876.6K
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣
♦️حجاب الزامی آری یا نه؟
🔹چگونگی مواجهه با بدپوششی در سیره معصومین علیهمالسلام
#دکتر_عباسعلی_مشکانی
#عفافگرایی
#کانون_فرهنگی_تبلیغی_امین
#پیش_بهسوی_انقلاب_عفافگرایی_در_ایران_و_جهان
@efaf_amin
Kanoon-amin.ir
هدایت شده از حمید آقاسی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ استدلال اسکاتی و جدل احسن
حسن #رحیم_پور
در پاسخ مخالفین گشت ارشاد
پرانتز باز: ما بین مخالف و #منتقد ؛فرق قائلیم
❌بازنشر؛طوفانی❌
📲 @agha30zadeh
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
#عفافگرایی
#امر_به_معروف
#نهی_از_منکر
♨️ضربوشتم بانوی محجبه و فرزند شهید در قطار تهران - یزد و حمایت عجیب رئیس قطار از خانم بیحجاب!
❇️چند روز گذشته (هشتم مرداد) یک زن بی حجاب در قطار ۶۲۰ تهران-یزد، به بانوی محجبه و معلم یزدی، که از همایش کشوری معلمان نخبه انقلابی در حال بازگشت به یزد بود حمله ور شد، تا #روسری و #چادر او را بردارد.
👈خانم زینب جعفری شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری اظهار داشت:
🍃من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم؛ ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوششهای بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از #مأمور_قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا #حجاب خود را رعایت کنند؛ ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار، به سراغ #رئیس_قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت: «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» و...
https://www.hawzahnews.com/news/1037254/
🍂🍁🍂🍁🍂
🔷بانوی آمر: کتک خوردن ما به خاطر #حجاب و به خاطر #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر مهم نیست؛ بلکه ما بانوان محجبه، خانواده شهدا و بسیجیان، مطالبه جدی #خون_شهدا، حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی را از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.
@umefafgaraei
هدایت شده از محجبه ها
اگر فرزند کودک یا نوجوان دارید
فرصت دهه محرم را از
دست ندهید زمان رو به اتمام است
یک چهارپایه
یک سینی
چند لیوان آب
می توانید درب منزلتان برای
سید الشهدا موکب برپا کنید
به محض برپایی انشا الله مشمول دعای
حضرت زهرا سلام الله علیها فرزند شما
می شود و عاقبت بخیر
لطفا عکسی از موکب نام موکب و محل برپایی موکبتان را به واتس آپ ۰۹۱۲۵۲۱۸۵۷۰ ارسال بفرمایید
برای خشنودی امام زمان این پیام را در گروهها و دوستان به اشتراک بگذارید اجرتان با حضرت زهرا سلام الله علیها
هر کوچه یک موکب
هدایت شده از فرهنگسازی حیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️این روزها حالا من نمی دونممم چه خِ بِ ره تو کشور ولی جِسته گریخته می بینم👀
✅پاسخ به یاوه گویی های به اصطلاح استاد احمد عابدینی 🦄با لباس دین و به اسم دین بر ضد دین در خصوص بحث حجاب😳😳😳
خیلی جالبه !!!!
تا آخر گوش کنید و تا توان دارید نشر بدید🙏
┄┅┅┅┅┄❅❀❀❅┄┅┅┅┅┄
💎هرچی از هرجا شنیدی و برات سوال شد ؟؟اینجا جوابشو پیدا می کنی 👌 بیا داخل گروه تاباهم کارهای مهمی انجام بدیم 🏃♂ دم در فایده نداره 👇👇😍
🆔 @farhangsaze_haya
هدایت شده از تیمورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 نبرد با عفاریت؛ دو سلاح شیاطین
🎙 برگرفته از سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)
💠 گروه رسانهای تیمورا
🆔 @timoora
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی در قرآن.حفظ عفت ان قدر مهم است که یوسف زندان را به کاخ ترجیح داد تا عفاف پیشه کند. خداوند بدلیل عفت مریم او را به مقام مادری عیسی ع برگزید و حضرت فاطمه س بدلیل عفتی که داشت خداوند فرزندانش را برآتش حرام کرد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی در احادیث. فرد عفیف هم رتبه شهدا و ملائکه است .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی #جامعه_شناسی . فرد عفیف خانواده خود و دیگران را از سردی و فروپاشی حفظ می کند
✔️ چهار ديدگاه در تعامل با غريزه جنسی✔️
الف) ديدگاه تفريطی و تعطيل غريزه جنسی؛
ب) ديدگاه افراطی و آزادی غريزه جنسی؛
پ) ديدگاه اعتدالی و کنترل غريزه جنسی از طریق ازدواج؛
ت) دیدگاه تکمیلی «خويشتنداري ـ ازدواج ـ خويشتنداري».
🔴🔴🔴 الف) ديدگاه تفريطی و تعطيل غريزه جنسی
در گذشته آيين هايی وجود داشته اند كه علاقه جنسی را ذاتاً پليد می شمردند و آميزش جنسی را - ولو با همسر شرعی و قانونی - سبب تباهی و سقوط می دانستند.
منشاء پيدايش اين گونه افكار و عقاید چيست؟ چه چيز سبب می شود كه بشر به علاقه و ميل طبيعی خود به چشم بدبينی بنگرد و در حقيقت جزئی از وجود خود را محكوم كند؟ مطلبی است كه مورد تفسير متفكرين قرار گرفته است و ما اکنون درصدد کاوش در آن نیستیم؛
📝 مثلاً علل گوناگونی می توانند در گرایش بشر به این گونه افکار و آراء دخیل باشند. ظاهراً علت اينكه فكر پليدیِ « علاقه و آميزش جنسی » در ميان مسيحيان تا اين حد اوج گرفت، تفسيری بود كه از بَدو تشكيل كليسا از طرف كليسا براي مجرد زيستن حضرت عيسی مسيح(ع) صورت گرفت.
گفته شد علت اين كه مسيح تا آخر مجرد زيست، پليدی ذاتی اين عمل است و به همين جهت روحانيين و مقدسين مسيحی شرط وصول به مقامات روحانی را آلوده نشدن به زن، در تمام مدت عمر دانستند و «پاپ» از ميان اينچنين افرادی انتخاب می شود. به عقيده ارباب كليسا تقوا ايجاب می كند كه انسان از ازدواج خودداری كند.
🔻(مجموعه آثار شهیدمطهری، ج19، ص628 / اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص11-14)
💢 البته می دانيم كه اين تفكر از آنجا كه مخالف با طبيعت و خلقت حكيمانه انسان بود آثار منفی فراوان در پی داشت و گاهی هم حتی ارباب كليسا به طور پنهانی مبادرت به ارتباط های نامشروع می كردند 😱 و عملاً به اين طرز تفكر پشت پا می زدند.😰
✅ کانون «امین»
مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇
@efaf_amin
✔️ديدگاه افراطی و آزادی غريزه جنسی✔️
🔴🔴🔴 ب) ديدگاه افراطی و آزادی غريزه جنسی :
اين ديدگاه در مقابل ديدگاه تفریطی می باشد.
در اين ديدگاه همه سخن از تقديس و احترام علائق و روابط جنسی و لزوم آزادی و برداشتن هر قيد و بندي در اين زمينه است.
⭕️ شهيد مطهری درباره سيری ناپذيری غريزه جنسی می گويد:
« يكی از مختصات و امتيازات انسان از حيوانات اين است كه دو نوع ميل و تمنّا در بشر ممكن است پيدا شود؛ تمنّاهای صادق، تمنّاهای كاذب. تمناهای صادق همان هاست كه مقتضای طبيعت اصلی است. در وجود هر انسانی، طبيعتِ ميل به صيانتِ ذات، به قدرت و تسلّط، به امور جنسی، به غذاخوردن و امثال اينهاست.
هريک از اين ميل ها هدف و حكمتی دارد. به علاوه، همه اينها محدودند، ولی همه اينها ممكن است زمينه يك تمنّای كاذب واقع شوند. اشتهای كاذبی كه افراد در مورد خوردنی ها پيدا می كنند مشهور و معروف همه است؛ در بعضی از ميل ها و غرايز (كه غريزه جنسی از آنهاست) اين تمنّا غالباً به صورت يک عطش روحی در می آيد؛ يعنی قناعت و پايان پذيری را در آن راه نيست.
غريزه طبيعی را می توان اشباع كرد، امّا تمنّای كاذب خصوصاً اگر مشكل عطش روحی به خود بگيرد اشباع پذير نيست.
اشتباه كسانی كه برای جلوگيری از سركوبی غرايز و به منظور رشد استعدادها رژيم اخلاق آزاد را به اصطلاح پيشنهاد كردند ناشی از اين است كه اين تفاوت شگرف انسان و حيوان را ناديده گرفتند و به اين جهت توجه نكردند كه ميل «بی نهايت در سرشت انسان نهفته است. انسان چه در زمينه پول و اقتصاديات، چه در زمينه سياست و حكومت و تسلط بر ديگران، و چه در زمينه امور جنسی اگر زمينه مساعدی برای پيشروی ببيند در هيچ حدّي توقف نمی كند. خيال كردند كه حاجت جنسی در وجود بشر فی المثل نظير حاجت طبيعی هركسي به ادرار و خالی كردن مثانه است. منع و حبس ادرار از نظر پزشكی مضرّات فراوانی دارد، اما خالی كردن آن حدود و شرايطی ندارد. اگر فرضاً كسی قدم به قدم در كوچه ها و خيابان ها محلِ مناسب و پاكيزه و مجانی براي ادرار بيابد، بيش از مقدار حاجت به آنها توجهی نخواهد كرد.
نهايت جهالت است كه غريزه جنسي يا غريزه قدرتطلبی يا پول پرستی بشر را از اين قبيل بدانيم و توجه خود را تنها به جنبه های محروميت و اشباع نشدن غريزه معطوف كنيم و عوارض حيرتآور و پايانناپذير جهت مخالف را نادیده بگیریم.
اگر انسان در این زمینه ها مانند حیوانات ظرفیت محدود و پایان¬پذیری می داشت احتياجی نبود نه به مقررات سياسی و نه به مقررات اقتصادی و نه به مقررات جنسی؛ از نظر اخلاقی نيز نه نيازی به اخلاق سياسی و اجتماعی بود، نه به اخلاق اقتصادی و نه به اخلاق جنسی؛ همان ظرفيت محدود طبيعي، همه مشكلات را حل می كرد، اما همچنان كه از مقررات و اخلاق محدودكننده در روابط اجتماعی و امور اقتصادی و از عفت و تقوای سياسی و اجتماعی گريزی نيست، از مقررات و اخلاق محدودكننده جنسی و از عفت و تقوای جنسی نيز گريزی نمی باشد.
🔻(مجموعه آثار، ج19، ص659-660.اخلاق جنسی، ص74-76.)
✅ کانون «امین»
مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇
@efaf_amin