24.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ Lady Fatemeh's daughters present:
(( TheOnlyWayofEmancipation ))
🎥 English song
#ThePromisedSaviour
#whoisMahdi
#Jesus
♻️ کلیپ سرود "سلام امام من" به انگلیسی
به مناسبت نیمه شعبان
دختران حضرت فاطمه (سلام الله علیها) تقدیم میکنند: تنها راه نجات
📜 جزئیات آزمون و صدور گواهی
✅ 🏅 این آزمون شامل 40 سوال است و صدور گواهی منوط به کسب حداقل 20 امتیاز است.
🎯 رتبهبندی بر اساس تعداد پاسخهای صحیح:
1️⃣ حداقل 20 پاسخ صحیح: رتبه "متوسط" در گواهی ثبت میشود.
2️⃣ 21 تا 30 پاسخ صحیح: رتبه "خوب" در گواهی ثبت میشود.
3️⃣ 31 تا 40 پاسخ صحیح: رتبه "عالی" در گواهی ثبت میشود.
✅ گواهیها بعد از صدور در کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/gavahis قرار میگیرد.
✅ آزمون تا ساعت 12 شب جمعه 3 اسفند فعال است.
لینک: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenF8QRYaIOR8-QxPaN8YT_aquZiPLskU3cbOM-RzqjQBZk8A/viewform?usp=header
منبع آزمون 👇👇👇👇👇
#اپلیکیشن
مجموعه از کتابهای تالیفی ابوالفضل قنبری در این اپ اندروید ارایه شده است که علاقمندان به مطالعه میتوانند از آن استفاده نمایند.
👇👇👇👇👇👇
Ghanbari.apk
46.55M
[ Photo ]
#اپلیکیشن
مجموعه از کتابهای تالیفی ابوالفضل قنبری در این اپ اندروید ارایه شده است که علاقمندان به مطالعه میتوانند از آن استفاده نمایند.
📢📣 وبینار آموزشی
✏موضوع:مدیریت کلاس
🗓تاریخ و روز: سه شنبه ۱۴۰۳/۱۱/۳۰
⌛ ساعت شروع و خاتمه: :۲۰:۴۵_ ۱۹:۱۵
👥مخاطبین: دبیران زبان انگلیسی دوره اول متوسطه
🗣مجری: دبیرخانه کشوری کیفیت بخشی زبان انگلیسی دوره اول متوسطه با همکاری اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان فارس و استان سمنان
🗣مدرس: خانم دکتر آرزو شاهمرادی
🔰سطح : کشوری
لینک ورود به وبینار :
https://www.skyroom.online/ch/farsedu/gamoozesh
لطفا با گزینه میهمان وارد جلسه شوید
Approaching-English-Grammer-Through-Songs-@ELT_ARCHIVE.pdf
17.22M
Approaching English Grammar Through Songs 🎶
A self-study reference and practice book 🔖 with answers based on the lyrics of the selected songs 🎤✨
✅ English with 🍸👨💻
🆘 #Join_the_channel
👀 #books
💬#teaching_materials
🌐 @EFL_Teachers
🔠🔠🔠🔠🔠
🔠🔠🔠🔠🔠🔠🔠🔠
🎨🎨 Fun Classroom Activity: Listen and Draw 🗣✏️
✨🎉 Looking for a simple yet engaging speaking activity for your CEFR A2 students? This one is perfect for practicing prepositions of place and giving clear instructions! Works great with both adults and teenagers! 🌟
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
🛠 Preparation 🛠
📌 Start by reviewing these incomplete phrases with your students:
- _… the top_
- _… the bottom_
- _… the left_
- _… the right_
- _… the middle_
- _… the corner_
🖋 Ask students to copy and complete them with the correct prepositions:
- at the top, at the bottom
- on the left, on the right
- in the middle, in the corner
📌 Next, add these phrases to the board:
- _… the top right_
- _… the bottom left corner_
❓ Encourage students to guess the missing prepositions:
- in the top right, in the bottom left corner
📌 Finally, draw these shapes and lines on the board to build vocabulary:
- 🔵 Circle | ◼️ Square | 🔺 Triangle | ⬛️ Rectangle | 🥚 Oval
- ➖ Straight line | ⚪️⚪️⚪️ Dotted line | --- Broken line | ~~~ Wavy line | ⚡️ Zigzag line
Label them with the students and give them time to take notes. 📚
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
🎯 Procedure 🎯
1️⃣ Demonstration :
- Draw two big squares (frames) on the board.
- Create a simple design with shapes and lines in one square. 🎨
- Explain that students will guide you to recreate the design in the second square without looking at the first one. 👀❌
2️⃣ Interactive Practice :
- Take instructions from students (e.g., "Draw a big circle in the middle").
- Follow their guidance, and if instructions are unclear, draw it wrong to encourage clarification. 🗣✏️
3️⃣ Pair Work :
- Students create their own designs in notebooks (3 minutes). ⏳
- Put them into pairs (A and B):
- A describes their design while B draws it—without seeing the original!
- Allow students to use their notes on prepositions and vocabulary.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
✨ Extension Activity ✨
📝 Ask students to write a description of their original design in their notebooks.
✅ Exchange notebooks with their partner and correct each other’s writing.
This activity combines communication, creativity, and fun for a truly memorable lesson! ✍️🌈
Save this post for your next class! 🙌
The material can be found in the comments➡️
💎 Fun Classroom Activity 💎
🏐 #Classroom_Activity
💙 @EFL_Teachers
👇👇👇