فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصور کنید در غزه زندگی می کنید
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اتصال
اتصالشان با زمین قطع شده
اما هنوز به آسمان متصلاند
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نور نیوز به نقل از خبرگزاری شهاب: راکتهای مقاومت خیابانهای تلآویو را به این شکل درآوردند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شبهای غزه
♦️شب در غزه یعنی شروع بمباران، بیداری مردم بی پناه، دست های رو ماشه مجاهدان، وحشی گری صهیونیست ها، کودکان پرپر، شهدای دسته دسته.
🔹دوستان دست به دعا باشید، دل این مردم بی گناه محکم شه، و تیر مجاهدان به هدف برسه.
دعا کنید صاحب این امت کنار این مجاهدان حضور داشته باشه.
دعا کم چیزی نیست، دستمون به جای نمیرسه حد اقل دعا کنیم.
♦️شب غزه که میگم، منظور همچنین چیزیست.
نقل از کانال صالح غزه ای
@SalehGaza
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
تقرير نهائي باسماء الشهداء.pdf
3.21M
🔴 اسامی رایج میان مردم غزه
اين فایل حاوی #اسامیشهدای_غزه تا چند روز پیش که وزارت بهداشت منتشر کرد.
هر روز نگاهش میکنم، خدا را شاکرم که نام #پدرشهیدم در آن نیز میدرخشد.
در#اسامیشهدا؛چیزی باعث تعجبم شد با شما مطرح میکنم.
اولا این#شهدا برترینهای ما هستند، این#شهدا نماینده جامعه ما میباشند
بین اسامی_شهدا یه گشتی بزنید،
چرا در میان اسامی شهدایِ
#ملت_متهم_به_ناصبی_نامعلی_بیشتره
بلکه#نام_علی_و_اولادعلی_ ازمجموع نامهای سهخلیفه #بیشتره
دیگه به این شایعهی باطل کسی دامن نزند.
آری اینگونه به عربي جستجو کنید تا به حقایق دست یابید
علي
حسن
حسين@SalehGaza پیشنهاد: برای دریافت اطلاعات دست اول در باره غزه از جانب یک فلسطینی ولائی و آشنای به زبان فارسی به کانال آقای صالح غزه ای که الان ساکن قم هستند و پدر و برخی بستگانش در همین حوادث اخیر به شهادت رسیده اند در صورت تمایل به کانال بالا بپیوندید. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇰🇼🇰🇼 🆔 eitaa.com/eisavim
.
🔴 هشتم آبانماه، سالروز درگذشت شاعر متعهد و انقلابی قیصر امینپور
🌸 حضرت امام خامنهای روحیفداه:
از دست دادن او برای اینجانب و برای همۀ اصحاب شعر و ادب، خسارتبار است. او شاعری خلاق و برجسته بود و همچنان به سمت قلههای این هنر بزرگ پیش میرفت.
درگذشت او آرزوهایی را خاک کرد؛ ولی راه فتح قلهها را امید است دوستان و یاران نزدیک و شاگردان این عزیز، ادامه دهند. او و دوستانش نخستین رویشهای زیبا و مبارک انقلاب در عرصۀ شعر بودند و بخش مهمی از طراوت و جلوۀ این بوستان، مرهون ظهور و رشد آن عزیز و دیگر دوستان همراه اوست.
خداوند پاداش خوبیهای او را امروز که بیش از گذشته به آن نیازمند است، با کرَم و فضل به او برگرداند و او را در آغوش رحمت و مغفرت خویش بگیرد.
📝 بخشی از پیام تسلیت، ۱۳۸۶/۰۸/۰۹
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴مبادا روی لاله پا گذاریم
🌹🌹🌹🌹
🌹محمدحسین قانعی خاطرهای از شعر معروف قیصر امینپور دارد که سیدحبیب حبیبپور آن را بازنویسی کرده است.
🌹محمدحسین قانعی میگوید:
در یکی از روزهای آغازین جنگ تحمیلی در جمع تعدادی از هنرمندان از جمله شادروان دکتر قیصر امینپور، شاعر و نویسندۀ متعهد و انقلابی، در امور تربیتی شهرستان دزفول نشسته بودیم و بوی رنگ و گواش و پارچههای خطاطی در اتاق پراکنده بود.
یکی از هنرمندان مشغول کشیدن طرحی بود که در آن بال سیمرغی با رنگ آبی و در کنار آن لالهای به زیبایی تمام با رنگ قرمز نقاشی میشد. او پس از تکمیل نقاشیاش رو به قیصر کرد و گفت: آیا میشود برای این تصویر شعری بسرایید؟ آخر این طرح یکی از آن دو بیتیهای زیبای شما را میطلبد.
قیصر با همان تواضع و ادب همیشگی و با اندکی شوخی گفت: شعر و مطلب شیر آب نیست که هر موقع دلت خواست، باز کنی و روان شود. باید جرقهای در ذهن زده شود و اصولأ راز ماندگاری شعر در همین مسئله نهفته است که تا لطف و مدد الهی و الهامی صورت نگیرد، شعر ماندگاری نیز آفریده نخواهد شد.
نقاش طرح خود را روی میز گذاشت و هریک به کاری مشغول بودیم که ناگهان باد کاغذ نقاشیشده را بر زمین انداخت. در همان لحظه یکی از بچهها که در حال گذر بود، متوجه نشد و پایش بر روی نقاشی رفت. نقش کفش و شیارهای پر از خاک روی لاله و بال سیمرغ نقش بست. صاحب اثر آن را برداشت و رو به قیصر امینپور و با ناراحتی گفت: اگر شما برای این اثر ارزش قائل بودید، اینگونه نمیشد.
قیصر هم که از این حادثه ناراحت شده بود، مکثی کرد و همانجا این دو بیتی معروف خود را فیالبداهه بر زبان جاری ساخت:
مبادا خویشتن را واگذاریم
امام خویش را تنها گذاریم
ز خون هر شهیدی لالهای رست
مبادا روی لاله پا گذاریم
🌹🌹🌹🌹🌹
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 سرخ مثل قیصر
مؤمن به ولیّ، به غیر او کافر باش
جنگ است، بهجای صورتی اَحمَر باش
یا زنگی زنگ باش یا رومی روم
در جبهۀ انقلاب، چون قیصر باش
✍️ محمدتقی عارفیان، ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تلاش مادرانه
گفته می شود که *اين ويديو ١ مليون دلار جايزه نشنال جئوگرافیک را برده*
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عضو حماس روی آنتن الجزیره فاش کرد؛ رژیمهای عربی خواهان از بین رفتن ما هستند.
🔹 موسی ابومرزوق، عضو جنبش حماس: این عبارتی است که حکومتهای عربی در دیدار با غربیها در مورد ما به کار بردهاند: "آنها را از بین ببرید!"
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سیبی از درختی افتاد و ....
♦️چند حدیث ناب درباره انسان و انسانیت
🌸پيامبر خدا صلىاللهعليهوآله:
هيچچيز نزدخدا گراميتر ازفرزندآدم نيست
عرض شد: حتّى فرشتگان؟!
فرمودند: فرشتگان، بسان خورشيد و ماه ، مجبور (به اطاعت) هستند (ولی انسان با اختیار خود بندگی خدا و کار نیک و محبت به دیگرلن را انتخاب میکند)
📚كنز العمّال،۳۴۶۲۱
🌸 و فرمودند:
لَيس شَيءٌ خَيرا مِن ألْفٍ مِثلِهِ إلاّ الإنسانَ.
"هيچچيزى نيست كه [بتوان] از هزار همتاى خود بهتر باشد، مگر انسان".
📚كنز العمّال،۳۴۶۱۵
🌸امیرالمومنین علیهالسلام:
"خداوند به فرشتگان فقط عقل داده است؛
به حیوانات فقط شهوت و غریزه داده است؛
به انسان هم عقل داده و هم شهوت.
پس، اگر عقلش بر شهوت و امیالش چيره آيد از فرشتگان برتر است؛
و اگر شهوت و امیالش بر خرد و عقلش غالب گردد از حیوانات پستتر است".
📚بحار الأنوار، ج۵۷،ص۲۹۹
🌸 و امیرالمومنین علیه السلام فرمودند:
"انسانیت انسان، با گفتارش اندازهگيرى مى شود و با رفتار و كردارش ارزشيابى".
📚شرح غررالحكم، ج۲، ص۶۴
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صهیونیست بودن دیگر نمیارزد
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رشد روزافزون حرکت ضد اسرائیلی در جهان
♦️ حتما هنرنمایی این بانو را ببینید
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فریادهای مظلوم فریادهای خشم و غضب و غصه
وین العرب اعراب کجا هستند
وین المسلمین مسلمین کجا هستند...
♦️این فریادها و ناله ها در عالم اثر خواهد گذاشت.
♦️آتش غضب خداوند به حرمت این فریادهای جانسوز هستی ظالمین عالم را بر باد فنا خواهد داد. آن روز دیری نخواهد پائید.
♦️ هشدار: باید جهان از این فریادها بترسد!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واقعیت عریان لیبرالیسم
♦️نیکی هیلی :
نام و عکس دانشجویان آمریکایی که در تظاهرات فلسطین شرکت کردند را منتشر کنید!
این دانشجویان برای کشور خطرناکند!
اگر شرکتهای آمریکایی این دانشجویان را استخدام نکردند دلخور نشوند!
▪️پیروان لیبرالیسم نظری در مورد این آزادی ها در آمریکا ندارند؟
▪️نیکی هیلی می گوید شرکت ها این دانشجویان را استخدام نمی کنند.
♦️مگر دولت آمریکا تا چه حد بر شرکت هایش حکمرانی دارد؟ مگر شرکت ها، حکمرانی شرکتی خصوصی ندارند؟!
✍ حمیدرضا مقصودی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 سجده شکر خالصانه مقاومت
♦️یدیعوت احرونوت: «اسرائیل» سه هزار و ۲۰۰ کارگر فلسطینی را که درپی حمله ۷ اکتبر بازداشت کرده بود، آزاد کرد و آنها از معبر کرم ابوسالم وارد غزه شدند و پس از ورود به غزه سجده شکر به آوردند.
♦️تا این روحیه مردم غزه است شکست ناپذیرند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 سید حسن نصرالله در نگاه امام خامنه ای
🔷️حضرت آیتالله خامنهای:
«اینکه میبینید فلان مدّعی روشنفکری مثلاً فرض بفرمایید در مورد حزباللهِ لبنان یا "سیّدحسننصرالله"... ابراز شبهه میکند، این بر اثر نشناختن محیط است... خوشبینانهاش این است که نمیداند در منطقه چه خبر است، نمیداند سیّدحسن نصرالله یعنی چه، حزبالله یعنی چه، ارتباطش با ایران چه تأثیراتی در سرنوشت کشور و سرنوشت انقلاب دارد.»
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «مَعَلِش»
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 بچه پر رو
لابد بعد خواهد گفت: حزب الهی ها متعلق به این مملکت نیستند و باید اخراج شوند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انزوای اسرائیل در افکار عمومی جهان
♦️سرکنسول اسرائیل در نیویورک برای توجیه جنایات اسرائیل به دانشگاه هاروارد رفت اما به محض شروع سخنرانی همه سالن رو ترک کردند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 دو جمله کلیدی از امام خامنه ای در باره برخی مسایل روز داخلی
♦️ صداوسیما باید حقیقتاً به وسیلۀ اعتلا تبدیل بشود و در خدمت تفكر انقلاب و اسلام، و رسوخ این فكر در ذهن و فكر و روح و عمل مردم جامعۀ خودمان، و نیز مردم دیگری كه در شعاع تبلیغات صداوسیما قرار دارند، باشد (۱۳۶۹/۱۲/۱۴).
♦️در جایی دیگر نیز ــ نقلبهمضمون ــ فرمودند:
"باید در مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام ایستاد" (۳۹۴/۱۱/۱۴).
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عقل فرو ماند از این همه حکمت
♦️هزار الله اكبر و هزار صلوات بر محمد و آل محمد براى اين نوجوان فلسطينى اهل غزه!
🔹مى گويد رابطه ما را با عالم قطع كرده اند اما نمى توانند رابطه ما را با رب العالمين قطع كنند.
♦️بلاغت و عمق سخنان او شنيدنى است.
به قول قرآن: انك باعيننا!
عنايت خداوند است كه مثل خورشيد این همه در و لعل و گهر و سخنان نغز و حکیمانه بر زبان اهالی متدین غزه خصوصا کودکانش مى آفريند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇯🇴🇯🇴
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 معرفی مقاله:
بررسی فقهی و اقتصادی پدیده خلق پول
نویسنده: محمود عیسوی
لینک دریافت مقاله در فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد اسلامی
https://eghtesad.iict.ac.ir/article_707948.html
چکیده
خلق پول از مسائل بسیار مهم پولی و اقتصادی است و تأثیر تعیینکنندهای بر متغیرهای کلان اقتصادی دارد. معمولاً فرایند خلق پول در بانکهای تجاری در کتابهای درسی اقتصاد بهخوبی بیان و به عنوان یک امر معمولی پذیرفته میشود و پس از آن تنها مسئله عرضه پول و حجم نقدینگی و تأثیرشان بر متغیرهای کلان اقتصادی مورد توجه قرار میگیرد؛ ولی کمتر آثار اقتصادی خلق پول بررسی میشود. برخی اقتصاددانان تأثیر فراوان نظام بانکی بر جریان خلق پول و نیز آثار اقتصادی آن را مورد توجه قرار دادهاند و برای جلوگیری آثار منفی آن پیشنهادهای مختلفی مطرح کردهاند. موضوع مورد توجه این نوشتار عبارت است از: مروری بر دیدگاههای مختلف اقتصاددانان درباره خلق پول، مروری بر آثار اقتصادی آن، بررسی ماهیت پول اعتباری و بانک و درنهایت بررسی فقهی پدیده خلق پول از سوی بانکها و دولت با روش اجتهادی و تحلیلی. نوآوری این مقاله بررسی فقهی نسبتاً جامع خلق پول و نیز ارائه برخی قواعد پیشنهادی برای احتراز از آثار منفی خلق پول است.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
♦️توصیه مطالعه به علاقمندان مباحث اقتصاد اسلامی
🔴 واقعیتهایی از اقتصاد کشور
♦️کسانی که از کاهش ارزش پول ملی منتفع می شوند:
توییت یکی از فعالان بورس:
"مطالعات نشان داده، به دنبال موجهای شدید کاهش ارزش پول ملی، سود شرکتهای بورسی در دوره بعد افزایش چشمگیری یافته.."
یعنی بخوبی میدانند که از محل تضعیف پول ملی و فقیر شدن مردم، سود میکنند.
♦️اقتصاد علمی یا زوری
در دنیایی که اگر از دادن ماليات فرار کنی بازداشت میشی،
اگر کوچکترین دستکاری در اطلاعات شرکتهای سهامی انجام بدی، بدترین برخوردها را باهات میکنن،
اگر اسکناس جعل کنی دهها سال زندانی میشی و...
یک عده با گرفتن ژست تفکر علمی میگویند: مگر اداره اقتصاد زوریه؟
♦️ افزایش نرخ ارز و رویای افزایش صادرات
فقط پزشکان نیستند بلکه خلبانان، مهندسان نفت، ناخداها، نخبگان و... هميشه پس از جهش ارز، با تهدید به مهاجرت، حقوق بیشتری مطالبه میکنند.
این داستان تکراری است و بارها رخ داده. ولی همچنان نادان هایی هستند که از مکانیزم بازار آزاد ارز (افزایش نرخ ارز) با هدف رشد صادرات دفاع میکنند.
♦️حکمران اقتصاد کشور کیست؟
در اقتصادی که دولت حکمران نیست و منفعل عمل میکند، اقتصاد را فرصت طلبان و رانت خواران اداره میکنند و دولت امور اداری و تشریفاتی تصميمات آنها را انجام میدهد.
نتیجه چنین اقتصادی، توزیع نابرابر درآمد و ثروت، سرکشی صاحبان ثروت و مسابقه برای دریدن مردم با قواعد قانونی و فساد است.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 خطر تبدیل اسلام به عنصر توجیهگر تمدّن غربی؛ امروز نیز این بلیّهْ حاکم و مسلّط بر ذهن بسیاری است.
حضرت آیتالله امام خامنهای حفظهالله
♦️بعضیها اسلام را یکبُعدی مطرح میکنند، درست مثل آن متفکّرین مسلمان مادّیگرای قرن نوزدهم میلادی؛ متفکّران مسلمانی که در حقیقت مادّی بودند، اگر چه بهظاهر و به ادّعا مسلمان.
... در قرن نوزدهم میلادی که قرن علم و علمگرایی بود و علم، میداندارِ همهٔ این جوامع پیشرفته و مترقّی یا آن جوامعی که حسرت آن پیشرفتگی را میخوردند بود، متفکّرین مسلمانی هم پیدا شدند که به جای اینکه سعی کنند اسلام را بفهمند و اسلام را ارائه بدهند و اسلام را بر تمدّن عرضه کنند تا تمدّن، آن را ناگریز و ناچار بپذیرد و به شکل آن در بیاید، سعی کردند اسلام را با تمدّن تطبیق بدهند و تمدّنِ صنعتی مادّی را بر اسلام تحمیل کنند.
♦️ از جملهی [اینها] سیّداحمدخان هندی است؛ یک دانشمند متفکّر اسلامی در هندوستان و مفسّر قرآن.
عجیب این است و بهوجودآورندهی یک دانشگاه بزرگ اسلامی [به نام] علیگر در هندوستان که هنوز هم آن دانشگاه هست؛ یک متفکّر اسلامی و اسلامیاندیش است، امّا درست در بافت و کوک حرفها و تفکّراتش که میروی آن رگههای دوری از معنویّتِ اسلام و نزدیکی و گرایش و اعتقاد به مادّیگری را ملاحظه میکنی.
♦️ هر آیهای در قرآن، هر حدیثی در احادیث اسلامی، هر مطلبی از تاریخ اسلام را که با فرمولهای علمی محدودِ کشفشدهی تا آن روز که خیلی خیلی کم بود نسبت به آنچه بعدها کشف شد و نسبت به آنچه دانش بشری تا آخر کشف خواهد کرد، اندک منافاتی داشت، رد میکرد؛ همهی معجزات انبیا را که در قرآن آمده تأویل و توجیه [میکرد]؛ چرا؟ چون عقلش نمیفهمید؛ عقلش نمیتوانست درست قبول کند و بپذيرد چیزی را که خارج از فرمولهای علمی بود؛ شکافتن دریا برای موسی، معجزهی عصای موسی و همه معجزاتی که در قرآن به آنها تصریح شده. این یک بلیّهی بزرگی بود! سعی میکردند اسلام را تطبیق بدهند با آن مقدار از علمی که تا آن روز کشف شده که همانطور که عرض کردم، خیلی هم کم و ناچیز و کمارزش بود نسبت به اندوختههای فرهنگی بشر؛ چه قبل از آن و چه بعد از آن.
♦️امروز آن بلیّه حاکم و مسلّط بر ذهن بسیاری است. فرهنگ غربی در ذهنش هست، سعی میکند اسلام را با آن تطبیق بدهد. جزو بلیّههای بزرگ یکی است: آزادی و دموکراسی با مفهوم غربیاش. سعی میکنند آزادیای که در انقلاب اسلامی و در حکومت اسلامی لازم است، هر چه ممکن است نزدیک کنند به آزادیای که مثلاً انقلاب کبیر فرانسه [به مردم] داده و امروز در فرانسه رایج است. و آیا آن آزادی است؟ و آیا آنچه امروز در دنیای دموکراسی چه در انگلستان که مادرِ دموکراسی است و چه در فرانسه و چه در سایر کشورهای غربی و چه در آمریکا وجود دارد و رایج است، آزادی است؟ آیا واقعاً انسانها در آنجا آزادانه میتوانند آنچه لازمهی شخصیّت و منش انسانی و اصالت انسانی است انجام بدهند و بفهمند؟ این درست است؟ و آیا امروز جایز است که ما آنچه بهعنوان آزادی به دست آوردهایم در اشکال قانونی با آنچه امروز غرب دارد تطبیق بکنیم؟ معنای وفاداری به اسلام همین است؟ اسلام حدود و ثغور را برای ما معیّن کرده.
📕شرح نهجالبلاغه، شرح خطبهی اوّل (نبوّتها در نهجالبلاغه)، صفحهٔ ۳۲ الی ۳۴
🆔 eitaa.com/eisavim