13.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 پاسخ به شبهات آتئیستها دربارهی برخی از آیات قرآن کریم
🌿 چرا قرآن میفرماید، خداوند ستارهها رو نگه داشته؟
👤دکتر حامد ساجدی
🔻منبع: رادیو سایهبان
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin
12 طبق ادعای برخی فیزیکدانان مثل هاوکینگ و کراوس، جهان میتواند از هیچ به وجود بیاید؟ منظور از هیچ کوانتومی چیست؟.mp3
4.07M
🎧#صوت | طبق ادعای برخی فیزیکدانان مثل هاوکینگ و کراوس، جهان میتواند از هیچ به وجود بیاید، منظور از هیچ کوانتومی چیست؟
🎙دکتر رکنیزاده (استاد تمام گروه فیزیک دانشگاه اصفهان)
🔍 مجموعه #پرسش_و_پاسخ فیزیک و الهیات / صوت دوازدهم
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin
هدایت شده از حق پژوهی
☑️ محتواهای جلسه هفتم از سلسله نشستهای تخصصی بررسی فرق، ادیان و جریانهای انحرافی در سایت و شبکههای اشتراک فیلم حق پژوهی بارگذاری شد
📢 مشروح خبر و متن؛ بررسی چالشهای الهیاتی زندگی پس از زندگی
💻 فیلم کامل؛ چالشهای الهیاتی، زندگی پس از زندگی
🎙صوت کامل؛ چالشهای الهیاتی، زندگی پس از زندگی
👤استاد: دکتر عباس جوارشکیان
💡 حق پژوهی؛ مرکز تخصّصی نقد و بررسی فرق، ادیان و جریانات انحرافی
| سایت | ایتا | تلگرام | آپارات | روبیکا | اینستاگرام |
13 نظریه ریسمان و مدل جهانهای موازی چیست و آیا قابلیت سوء کاربرد توسط آتئیست ها برای انکار خدا دارد؟ .mp3
4.51M
🎧#صوت | نظریه ریسمان و مدل جهانهای موازی چیست و آیا قابلیت سوء کاربرد توسط آتئیستها برای انکار خدا دارد؟
🎙دکتر رکنیزاده (استاد تمام گروه فیزیک دانشگاه اصفهان)
🔍 مجموعه #پرسش_و_پاسخ فیزیک و الهیات / صوت سیزدهم
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin
#اطلاعیه | ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به اطلاع آن دسته از فرهیختگانی که در مدرسه تخصصی پاییزه ۱۴۰۲ «چالشهای الاهیاتی فیزیک کوانتوم و کیهان شناسی الحادجدید» به صورت حضوری شرکت داشته و برای آنها «گواهی حضور» الکترونیکی صادر شده، در صورت تمایل میتوانند نسخه فیزیکی آن را در وقت اداری دریافت نمایند.
📍مکان: دانشگاه فردوسی مشهد- دانشکده الاهیات- گروه معارف اسلامی- کارشناس محترم آقای شمس 05138803890
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 ترویج تفکر غلط آتئیستها در فیلم و انیمیشن شبکه پویای تلویزیون !!
🔹من دانشگاه بودم و دختر شش سالهام در حال تماشای انیمیشن ریچارد لکلک بود. بهطور اتفاقی همسرم متوجه محتوای الحادی دیالوگ طوطی سبز، میشوند.
🔹 محتواهایی که از طریق انیمیشنها و فیلمهای جذاب، به ذهن فرزندان ما القاء میشود، زمینه را برای نفوذ تفکرات الحادی در ذهن آنان فراهم میکند.
🔹 در پاسخ به این گفتار طوطی، باید بدانیم آن چیزی که بشر جدید به آن دست یافته است، این است که اگر "دیدن" را دلیل "وجود چیزی" بگیرد، تقریبا باید قید همهی ساینس را بزند.
🔹 حس و تجربه هم بدون "عقلانیت"، به هیچ کاری نمیآید.
🔹 مواظب فیلمهایی که بچههایمان میبینند، باشیم.
منبع: کانال فلسفه فیزیک& فلسفه ریاضیات& معرفتشناسی
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin
#تازههای_شبکههای_اجتماعی
دنیل دنت، دومین نفر از ۴ اسبسوار الحاد جدید مرد.
حیف شد!
کاش دستکم سرنوشتی مشابه آنتونی فلو پیدا میکرد!
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin
#یادداشت | آتئیسم در لباس آزاداندیشی!
🔹 کتابی با عنوان «راهنمای آزاد اندیشی برای اندیشمندان جوان» از دَن بارکرِ (Dan Barker) آتئیست معروف آمریکایی، با ترجمه شهرزاد فتوحی توسط شرکت انتشارات فنی ایران منتشر شده و طبق ادعای این انتشارات، به فهرست کتابنامه رشد راه پیدا کرده و به چاپ پنجم رسیده است.
🔻فروشگاههای اینترنتی نیز نقش بسزایی در انتشار آن داشتهاند که هم اکنون نیز تبلیغ و ترویج میشود:
🔹در فروشگاه فیدیبو با تبلیغاتی همچون؛ «تازهترین کتابهای دن بارکر» و «محبوبترین کتابهای دن بارکر» عرضه میشود.
🔸 انتشار فایل صوتی آن توسط طاقچه و ترویج آن با عنوان «راهنمای آزاداندیشی برای اندیشمندان جوان» توسط گیسوم، ایران کتاب، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب هدهد، کتابسرا آنلاین، جویا بوک، کتاب بوم، نهنگ، شازده کوچولو، کتابچی، دیجی کالا، پردیس کتاب، 30بوک، شهر کتاب، گسترش فرهنگ و مطالعات، گاج مارکت و... انجام می پذیرد!
❗️ شوربختانه! آثار کسی در کشور ما بهطور رسمی ترجمه و منتشر میشود که سردمداران کفر و الحادجدید همچون ریچارد داوکینز و دنیل دنت بر آثارش پیشگفتار نوشتهاند. کسی که بیش از ۷۰ آهنگ آزاداندیشی (الحادی)؛ از جمله «هیچ چیز مانند دعا، شکست نمیخورد» تولید نموده است! اینجا
🖇 پ.ن: اگرچه ممکن است انتشار و ترویج امثال این کتاب بدون سوء نیت باشد، اما عملا مروج افکار الحادی است!
📌تفصیل این یادداشت را در سایت حقپژوهی بخوانید.
🏫مدرسه علم و دین؛ نقد الحاد جدید
@elmvadin