🔴ناشناس جای تبلیغ و شات نیست و ما هم کانال تبلیغاتی نیستیم❌
اگه درخواست تبادل بنر دارید ممنون میشم بیاید پیوی در غیر این صورت کارتون بیهودس🔴🔴
دارم میرم پینس کسی چیزی نمیخواست؟
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1jnscuq&btn=درخواست.هاتون
#درخواستی
تکست های مودی و غمگین بزار ، ازون عکسنوشته های پینترستی
این چنل به خاطر برگشت اینترنت بینالمللی و خرداد فعالیت نمیشه ،هرچند از طرف من اونگاکو،روکسی رو خبر ندارم میخواد فعالیت کنه یا نه،
https://t.me/onguuko
چنل آرت من در تلگرام،حمایت آنچنانی ندارها فقط ۹۰ نفر از خیلی وقت پیش و خانوادم عضون ممنون میشم سر بزنید بهش