هدایت شده از کلیپ آموز | تربیت رسانه
. 🇰🇷 موج کره ای 🇰🇷
1⃣ موج کره ای چیست ؟ - قسمت اول
2⃣ خصوصیات مثبت کی پاپ موج کره ای چیست ؟ - قسمت دوم
3⃣ معرفی گروه های موسیقی کره جنوبی - موج کره ای | قسمت سوم
4⃣ خوبی های سریال های کره ای ، ورود به نقد - موج کره ای | قسمت چهارم
5⃣ به آرمی ها روی دوم سکه را بگین - موج کره ای | قسمت پنجم
6⃣ آرمی های عزیز ما عاشقتونیم - موج کره ای | قسمت ششم
7⃣ خط سیر پیشرفت فیلم ، سریال و موسیقی کره جنوبی | موج کره ای - قسمت هفتم
8⃣ مواجه پدر مادر با فرزندان دلگرم کننده باشد | موج کره ای - قسمت هشتم
9⃣ چه کسانی وظیفه دارند؟ یک دست صدا ندارد - موج کره ای | قسمت نهم
🔟 حرف آخر – موج کره ای | قسمت دهم
" پایانی"
1⃣1⃣ نگاه دنیا به خوانندگان و ترانههای کرهای BTS
1⃣2⃣ Daud Kim
3⃣1⃣ فقر کره جنوبی
4⃣1⃣ پاورپوینت آموزشی موج کره ای
5⃣1⃣ کی_پاپ دنیای موازی دختران ایرانی
6⃣1⃣ چرا خواننده های کیپاپی خودکشی میکنند؟
8.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ انفجار پیجوها (پیجرها) در سینما
🔻اقدام تروریستی صهیونیست ها در انفجارهای پیجوها در لبنان برای خیلی افراد شوکآور و غیرقابل باور بود اما فیلمبینها و آنها که سواد رسانه ای کافی در بررسی دقیق فیلم های سینمایی دارند، موارد آن را سال ها پیش در سینما دیده اند!
🔻فیلمها فقط ابزار سرگرمسازی نیستند. تولیدات رسانه ای را باید با نگاه دقیق تری دید و اینجاست که سواد رسانه ای سر بر می آورد...
پیجر
سینما
#تربیت_رسانه
‼️ ترویج خشونت و هنجار شکنی در بازیهای کودکان!
سری بازی های kick the buddy(کتک کاری عروسک) عملا هیچ داستانی ندارد و تنها کاری که مخاطب انجام میدهد، تست سلاح های مختلف روی عروسکی است که میتواند درد این شکنجه ها را احساس کند!
شکنجه ای که برای دریافت سکه است!!!
🔺 بازی هایی که نه تنها ترویج خشونت و نحوه استفاده از سلاح را هم آموزش میدهد، عدم کنترل خشم هم ترویج میکند!!!
- "استودیو قبرسی" سازنده این بازی پیش تر ها گفته بود اگر شما جایی اعصابتان خورد است، میتوانید در این بازی با کشتن عروسک، آرامَش کنید!!
🆘 والدین گرامی! این بازی در چند سال اخیر نه تنها در ایران که در دنیا هم بسیار جذب داشته. حواستون باشه بچه هاتون چی بازی میکنن!
✅ سواد رسانهای
سواد بازی
طبق روال هر جمعه☺️✋🏻
📵چند ساعتی از تلفن همراه دور باشیم و کنار عزیزان،
روزمون رو بگذرونیم☝🏻
فعالیت های مفید مثل کتاب خوندن هم فراموش نکنید🙌🏻
👀👌🏻برو که بریم برای شروع...
✅ سواد رسانهای
#نقد_بازی | #اختصاصی
🎮بازی وارکرافت
➖رده سنی: 15+
➖ژانر: تخیلی، استراتژیک، داستانی
▪️اگر قرار باشد نقطهای را برای شروع حوادث بازی وارکرفت پیدا کنیم، باید به گذشتههای بسیار دور سفر کنیم؛ زمانی که همه چیز با تایتانهای پانتئون (The Pantheon) شروع شده بود؛ تایتانهایی که به نوعی خدایان وارکرفت شناخته میشوند و بخش اول زندگی خود را در قالب ماهیتی به اسم World-Soul در خواب به سر میبردند. این موجودات با بیدار شدن از این خواب، تلاش کردند تا همنوعان بیشتری از جنس خود را در قالب ورلد سولها پیدا کنند. از طرفی دیگر، وظیفهی شکلگیری سیارهها و حفظ نظم و تعادل درون آنها را نیز برعهده داشتند.
▫️از طرفی دیگر، در چنین نوع داستانهایی، در کنارِ هر نیروی خیری، نیروی شر نیز وجود دارد. بر همین اساس، خدایان دیگری نیز در همان ابتدا در وارکرفت وجود داشتند که به عنوان اربابان وید (Void Lords) تلاش میکردند تایتانها و ورلد سولهایشان را فاسد (corrupt) کنند. البته فساد نه به معنایی که میشناسیم؛ چرا که اربابان وید میخواستند هر آنچه که وجود دارد را با خود و محیطشان همگن کرده و به نوعی سرزمین Eternal Torment را ایجاد کنند. اربابان وید به نوعی فعالیتهای تایتانها را بررسی میکردند و آنها به تدریج به قدرت بسیار زیاد تایتانها حسادت ورزیدند؛ به همین دلیل اربابان وید تصمیم گرفتند بر ضد آنها کارهایی را انجام دهند. از آنجایی که اربابان وید مطلع نبودند ورلد سولها در کدام سیارهها وجود دارد، موجوداتی به نام خدایان باستانی (Old Gods) را به لوکیشنهای مختلف میفرستادند تا کارِ رصد و دریافت ورلد سولها را انجام دهند.
▪️شما در این بازیها با در دست گرفتن یک شخصیت، اقدام به مبارزه با دشمنان کرده و داستان بازی را پیش می برید.(هر سری از ورلد آف وارکرفت، داستان مخصوص خودش را دارد و طبیعتا شخصیت داخل بازی و دشمنان نیز متفاوت هستند.
▫️نکات بازی
▪️این بازی بدلیلی اینکه از تخیل بسیار بالایی برخوردار است و از سویی ذهن جوان و نوجوان نیز با تخیل گره خورده، برقراری ارتباط بسیار راحت است.
شخصیت های داخل بازی تفکیک جنسیتی داشته و چون تخیل بازی زیاد است، شکل و شمایل افراد داخل بازی عجیب غریب است و سعی شده در مواقعی دچار مشکلات اخلاقی و ایرادات جنسی نیز باشد.
▫️طراحی کارکترهای زن در بازی در برخی موارد بسیار شهوت انگیز و در گوشه ای از بازی بسیار خشن هستند. دیالوگ های بازی نیز هر کدام برای هر شخص جدا طراحی شده و همه اینها باعث جذابیت و جذب بیش از حد مخاطب در این بازی شده است.
▪️افزایش قوه تخیل باعث پیشرفت ذهن و قدرت گرفتن ذهن می شود. این حرف را تمام روانشناسان کودک و نوجوان به آن معتقداند و در تاثیر تخیل، در زندگی روزمره و بلکه پیشرفت در زندگی را از دلایل خوب بودن آن میدانند. خشونت در این سبک بازیها معمولا حالت کارتونی داشته و از فضای واقعی نیز دور است.
✍️نویسنده: احمد قطبی(عضو کارگروه نقد بازی مرکز تبلیغ مجازی حوزههای علمیه)
📮اسواد رسانه
سواد بازی