eitaa logo
امام حسین ع
21.7هزار دنبال‌کننده
413 عکس
2.1هزار ویدیو
2هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
رمضان آمده ای عبد گنهکار بیا نیست جز حضرت او حضرت غفار بیا در بزن تا که به رویت بگشایند دری سوی خوان کرم حضرت ستار بیا منتظر مانده خدا تا که بیایی به برش آشتی کن به سوی حضرت دادار بیا میخرد ناز گنهکار ، خداوند غفور همتی کن به کلافی سر بازار بیا بار عام است و در رحمت ایزد باز است گر گنهکاری و گر زار و گرفتار بیا دست خالی نرو بر درگه رحمان رحیم دم به دم با دم یا حیدر کرار بیا دست خود حلقه بزن بر در زهرا و علی سوی حق با مدد از دلبر و دلدار بیا باز کن روزه ی خود با نمک نام حسین یاد خشکی لبش لحظه ی افطار بیا با لب تشنه و با دیده ی آلوده به اشک یاد مشک و علم و دست علمدار بیا @emame3vom .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام حسین ع
💠💫💠💫💠 #شرح_مناجات_شعبانیه فراز (۲۴) #نجوای_عارفانه 🔰🔰🔰 ⬅️ تمنای اجابت ندای خداوند 📍بقره ۱۸۶: 🔰🔰🔰
. 💫💫💫💫 ( فراز ۲۵) ⬅️ حسن ظن 💫محورهای سه گانه این فراز عبارتند؛ از: 👈حسن ظن 👈 امید 👈توکل 💫 ظن در فرازهای قبل مطرح شده ولی چون دامنه ی گسترده ای دارد باز هم برای خود سخن ومطلب باقی گذاشته چرا که مستمسکی قوی و مطمئن می باشد که اهل بیت بارها و بارها به آن تمسک جسته اند. 📍امام علی (علیه السّلام) 💫هر که برد به بهشت دست یافت و هر که به نیک برد به رنج و محنت گرفتار آمد. 📍امام سجاد علیه السلام در دعای ابو حمزه ثمالی: 💫آیا چنین پنداریم که تو بر خلاف گمانی که ما به حضرتت داریم با ما رفتار می کنی یا ما را از امید و آرزوهایی که به تو داریم محروم می سازی. 💫هرگز به تو ای خدای کریم چنین گمانی نمی برم ....و من بر و پناه آورده و از به تو می گریزم که عفو و بخشش تو نسبت به کسیکه به تو ظن دارد وعده ای قطعی است. ⬅️ امید به کرم خداوند 💫آنکه خداوند را به کرم و لطف و مهر بیکران شناخته است و می داند که خود او در کتابش بندگانش را گرچه در انجام معاصی زیاده روی کرده باشند از نا امیدی بر حذر داشته است، 💫هرگز از رحمت او مایوس نخواهد شد و همواره در گوش جانش این نغمه طنین انداز است. 📍سوره زمر۵۳: 💫بگو ای کسانی که بر خود اسراف و ستم نموده اید از رحمت خدا مأیوس نباشید که خداوند تمامی گناهان را . 📍سوره یوسف آیه۸۷: 👈 👌از رحمت بی منتهای خداوند مایوس مباشید زیرا که تنها کافران از رحمت او مأیوس و نا امیدند. 🔰 "توکل" 💫توکل: کار با کسی افکندن، به دیگری اعتماد کردن، کار خود به خدا حواله کردن، به امید خدا بودن و دلبستگی و اعتماد کامل به پروردگار می باشد. 💫توکل اعتماد قلب است بر حق و عدم اضطراب در هنگام فقدان اسباب و با توکل است که تمام حالات و مقامات بر او وارد می شود. 📍مولانا: 🔻🔻🔻 🌹نیست کسبی از توکل خوب تر چیست از تسلیم خود محبوب تر 🌹آنکه او از آسمان باران دهد هم تواند کاو ز رحمت نان دهد 🌹گر توکل می کنی در کار کن کشت کن، پس تکیه بر جبار کن .
. ♻️🔆♻️🔆♻️ ( فراز۲۶) ⬅️ گناه و اثر سوء آن در زندگی آدمی ✳️ارتکاب گناهان، آثار سویی بر زندگی آدمی به جای می گذارد؛ ✳️به همین سبب، آیات و روایات، همواره خطرات آن ها را ، گوشزد نموده و انسان ها را ، از انجام آن ها بر حذر می دارند. 🔻قرآن در سوره انعام ، ایه ی ۱۲۰ می فرماید: ✳️ گناه را، چه و چه ، ترک کنید. ✳️آنان که مرتکب گناه می شوند ، به سزایِ اعمالِ خود ، خواهند رسید. 🔻امام علی ( علیه السلام ) نیز ، فرموده است ✳️بدانید که گناهان ، همچون هستند که گناهکاران بر آن ها نشسته و لگام هایشان را رها کرده اند و در نتیجه ، گناهان ، آنان را در آتش فرو می افکند. ✳️ گناهان، آثار نامطلوبی بر آدمی باقی می گذارند. ✳️درعین حالیکه آدمی در چاه تباهی ، به واسطه ی هایش فرو می افتد . ✳️ولی در این میان طنابی آویزان است از طرف پروردگار، تا از حضیض رها شده به آن آویزان شده و به اوج درآید. ⬅️ گوهر یقین ✳️برای آن کس که به کرم و لطف پروردگار خویش شک دارد ، بهره و نصیبی از این خوان گسترده الهی نخواهد برد. ✳️ و بر قلب متزلزل و لرزان آدمی نخواهد شد . ✳️تاقلب آدمی ، ثبات *یقین* نداشته باشد ، بر آن جلوس نخواهد کرد. 🔻*یقین * از زبان قران : سوره سجده ایه ۲۴ ✳️برخی از آنان را پیشوایانی قرار دادیم که به فرمان ما مردم را هدایت کنند بدان سبب که شکیبا بودند و به آیات ما یقین داشتند. 🔻 اهمیت یقین از زبان مولا علی علیه السلام: ✳️ پس از ، چیزی برتر از یقین به کسی عطا نشده است و بعد از ، چیزی بدتر از شک به کسی داده نشده است. 🔻و همچنین ، می فرمایند : ✳️خوابی که با یقین باشد ، بهتر از نمازی که با شک و تردید توأم باشد. پروردگارا !🙏 ✳️ اگر دلهای ما به واسطه لغزش ها ، در چاه انحطاط گرفتار آمد ، یقینمان را ، به رحمت وسیع و بی کرانت موجب رهاییمان قرار ده و بهره ما را ، از گوهر یقین روز افزون فرما. 📍
💠🔸💠🔸💠 فراز (۲۷) 🔰🔰🔰 ⬅️ غفلت و باز غفلت 🔸دراین فراز ، باز یاد آور شده که غفلت، انسان را از راه یابی به باز می دارد. 🔸بار ها و بار ها از غفلت گفتیم 📍علی ( ع) می فر ماید: 🔰🔰🔰 🔸باقیمانده خود را ، دریابید و جان های خود را برای آن ها شکیبا سازید. 🔸زیرا این چند روزه در مقابل روزهای بسیاری که در و گردانی از پند و اندرز گذرانیده اید، است. 📍
🌸🌟🌸🌟🌸 ( فراز۲۸) ⬅️ کیفر و جزا 🌸 آدمی گناه می کند و در نتیجه عقوبتش ، پروردگار او را ، به سمت و سوی ، سوق می دهد. 🌸 اما باز که انجام داد ، در نتیجه ; به واسطه عمل نیکش ، او را ، به سوی بهشت سیر می دهد. ⁉️اما غلبه با کدام است وکدام ، را، از دیگری می رباید⁉️ 🌸 فضل حق با اینکه او کژ می تند/ عاقبت زین جمله پاکش می کند 🌸سبق برده رحمتش، وآن غدر/ داده نوری که نباشد بدر را آب بهر این ببارید از سماک/ تا پلیدان را کند ار خبث پاک .
💠🔷💠🔷💠 ( فراز ۲۹) ⬅️ تقاضای توفیق در ذکر دائم 💠 آنچه در این عبارت از مناجات، از خداوند مسئلت شده است: 🔺 است نه اصل_ذکر . 💠 یعنی از خداوند تقاضا شده است ذکر او را ، گاه گاه قرار ندهد ، بلکه همواره به یاد پروردگار باشد. 〰که این امر، سخت تر و مشکل تر از توفیق در اصل ذکر می باشد. 💠زیرا بسیاری از آدمیان، اهل ذکر هستند، ولی موفق به ذکر مدام نمی باشند... 💠 و طبیعی است که و ، در سایه نصیب آدمی می گردد، نه ذکر پراکنده. 📍امام باقر (علیه السلام) می فرمایند: 🔰 🔰 🔰 💠 سه چیز از شدیدترین و سخت ترین اعمالی که بندگان انجام می دهند عبارت اند از : 1) انصاف داشتن 2) رعایت مواسات برابری با یکدیگر 3) همواره به یاد خداوند بودن 💠ومقصود از ذکر دائم ، این است که : هرگاه آدمی در معرض گناهی قرار می گیرد ، نسبت به ترک آن اهتمام ورزد و به یاد خدا افتد و در نتیجه ، این ، بین او و ، جدایی افکند. 👈این همان قول خداوند عزوجل است که می فرماید: 🔰 🔰🔰 💠آن ها که اهل یند ، هنگامی که طواف کننده ای از طایفه ، برای وسوسه در ارتکاب گناه به آن ها نزدیک گردد ، متذکر شده و به می افتند و در نتیجه به برکت یاد خداوند، شده و از گناه، می ورزند. ⬅️ اجتناب در عهد شکنی با خداوند 📍در سوره مبارکه یس ایات ۶۰ و ۶۱ داریم : 🔰 🔰 🔰 👈آیا با شما عهد نبستیم و از شما پیمان نگرفتیم که را بندگی نکنید که او شماست؟ و اینکه مرا بپرستید که این است راه راست. 📍در سوره مبارکه طه ایه ۱۱۵ داریم : 🔰 🔰 🔰 👈... و ما بیشتر از آدم ، پیمان گرفتیم ولی او فراموش کرد و ما در این باره ، او را و ندیدیم. 💠 همین اندازه که در نهاد آدمی ، وجدان و فطرتی خدایی تعبیه شده ، که آدمی را دعوت به ها و ها می کند و او ملزم به انجام دستورات الهی می نماید و نیز خداوند از طریق پیامبرانش ، آدمیان را به دعوت می کند و آدمیان به آن ها ، اقرار و اذغان می کند. 💠این همان بستن و با خدا می باشد. 💠اما اگر غیر این باشد، و زیر پا نهادن 3 ⬅️ عدم غفلت از خدا 💠 علاوه بر آنکه فضیلتی معنوی برای آدمی محسوب می شود و بیان گر او در پیشگاه پروردگار می باشد و باعث او به درگاه الهی می شود 💠از نظر نیز به حال آدمی ، کاملا سودمند ومفید بوده وافزایش روز افزون نعمت ها و دوام و بقای آن ها را سبب می شود 📍امام صادق (ع) می فرمایند: 🔰 🔰 🔰 👈 در تورات نوشته شده، کسی که به تو نعمت داد سپاس گزار و به کسی که از تو سپاسگزاری کرد ، نعمتش ده زیرا ... سپاس و شکر مایه ی هاست . 📍حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند: 🔰 🔰 🔰 👈به درستی که برای نعمت ها ، جانورانی هست همچون جانوران وحشی . 🔺پس نعمت ها را دربند کشید و حفط نمایید . 🔺آن که از مردم سپاسگزاری نکرد ، پس خدایش را نیز سپاس نگوید. ⬅️ سبک نشمردن امر خداوند پروردگارا !🙏 به ما توفیق ده که دائما به یاد تو بمانیم و مراقب عهد وپیمانی که با تو بسته ایم باشیم و هرگز از شکرتو غفلت نورزیم و نسبت به امر تو ، پیش از هر چیز ، اهتمام ورزیده و هرگز آن را سبک نشماریم. 📍
🌷🍃🌷🍃🌷 (فراز۳۰) ⬅️ گوهر معرفت باری تعالی 🌷ابتدا از خداوند در خواست اتصال به نور عزت و بارگاه کبریایی اش شده و سپس به سه محصول پر بار که اولین آنها همان عارف شدن به مقام پروردگار عالم است اشاره شده است. 🔻معرفت دو قسم است :🔻 《 استدلالی و شهودی》 🔻معرفت استدلالی 👈آدمی از طریق و و هایی در جهان، اسماء وصفات او را بشناسد ونسبت به مقام حضرتش عارف گردد. 📍دردعای عرفه آمده: ↘️↘️↘️↘️ 🌷 خدایا دانستم که مراد تو از این همه آثار مختلف و تحولات جهان این است که خود را در هر چیز نسبت به من بشناسانی و من نسبت به تو معرفت پیدا کنم 🌷خدایا تو امر نمودی که برای شناخت تو به آثار و نشانه ها مراجعه شود 🌷ولی مرا به تجلیات انوار و به راهنمایی مشاهده و بینایی قلب ارجاع ده تا بی توجه به آثار به شهود حضرتت نائل گردم 🌷که چون به این مقام و شهود دست یابم سر درونم توجه به آثار نکرده و همتم بلند تر از نظر به آثار و تکیه بر آنها باشد. 🔻معرفت شهودی 👈از راه و و حاصل میشود که در آن آدمی اسما و صفات الهی را با خویش شهود می نماید و نسبت به آنها عارف می گردد 🌷 که البته اندکی از انسانها از این نوع از معرفت بهره مند خواهند بود چون شرایط رسیدن به آن دشوارتر از معرفت استدلالی می باشد. 📍امام حسین علیه السلام در دعای عرفه معرفت استدلالی را با شهودی مقایسه کردند: ↘️↘️↘️↘️ 🌷معبودا من آنگاه که می خواهم از طریق آثار تو را بشناسم سبب میشود که راه شهوت از من دور می گردد پس مرا عنایتی فرما که به شهود جمالت دست یابم و معرفت شهودی نسبت به تو پیدا کنم. خدایا مرا به نور عزتت ملحق نما تا نسبت به تو عارف گردم🙏 📍اشعار شبستری: ✨دلی کز معرفت ، نور صفا دید ✨ز هر چیزی که دید اول ، خدا دید ⬅️ وصول به مقام خداوندی با گذشتن از غیر خدا 🌷کسی که به شهود پروردگارش نائل گردد دیگر غیری را مشاهده نخواهد کرد. 🌷 در نتیجه در لوح دلش نقشی جز مشاهده نخواهد نمود.🔹 📍اشعار حافظ در این زمینه: ✨نیست در لوح دلم جز الف قامت یار ✨چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم 📍در دعای عرفه داریم: ↘️↘️↘️↘️ 🌷تو ای خدای بزرگ کسی هستی که اغیار را از دل دوستانت محو کردی تا غیر از تو را دوست نداشته وجز درگاهت به جایی پناه نبرند 📍و بازهم حافظ: ✨روی بنمای و و جود خودم از یاد ببر ✨خرمن سوختگان را همه گو باد ببر ✨ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا ✨گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر ✨روز مرگم نفسی وعده دیدار بده ✨ وانگهم تا به لحد فارغ و آزاد ببر ⬅️ فیض خوف از خدا 🌷انسان نه میتواند تمامی ترسها را مذموم و ناپسند تلقی کند و نه آنکه آنها را ممدوح شمرد. 🌷بلکه باید دید این ترس به چه چیزی تعلق میگیرد. 🌷ترس از تاریکی ، حادثه، دشمن ومانند آنها ترسهای مخرب هستند وآثار نامطلوبی بر جای میگذارند.این ترس مذموم است که آثار سویی به بار خواهد آورد. 🌷خوف و ترسهایی نیز وجود دارد که ممدوح بوده و دارای منشأ عقلانی می باشد و اساسأ به وسیله ی اینگونه ترسها آدمی به انواع خیرات و برکات و آرامش راه پیدا می کند که ترس ممدوح نامیده میشود. 🔻مثال: 🌷انسانی که از خداوند خویش خائف است مراقب امر و نهی اوست همین خوف قلبی اش درهای قرب و رحمت و امن و آسایش خداوندی را به روی او خواهد گشود و به سوی برکات رهنمون خواهد شد. 📍امام علی ( ع) فرمودند : ↘️↘️↘️↘️ 🌷آنگاه که خداوند مردم را در روز قیامت گرد آورد آواز دهنده ای در میان آنان ندا دهد که 🌷ای مردم! امروز نزدیکترین شما به خداوند کسی است که در دنیا بیش از همه خدا ترس بوده است. 📍درنهایت حضرت علی فرمودند: 🌷آنگاه که خداوند بخواهد بنده ای را برگزیند لباس خوف وخشیت خویش را بر اندامش می پوشاند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅دعای آخر ماه شعبان که سفارش بسیاری برای خواندن آن شده است در شب اوّل ماه رمضان : ◀️◀️اَللّهُمَّ اِنَّ هذَا الشَّهْرَ الْمُبارَکَ الَّذى اُنْزِلَ فیهِ الْقُرآنُ وَ جُعِلَ هُدىً لِلنّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى وَالْفُرْقانِ قَدْ حَضَرَ فَسَلِّمْنا فیهِ وَ سَلِّمْهُ لَنا وَ تَسَلَّمْهُ مِنّا فى یُسْرٍ مِنْکَ وَ عافِیَةٍ یا مَنْ اَخَذَ الْقَلیلَ وَ شَکَرَ الْکَثیرَ اِقْبَلْ مِنِّى الْیَسیرَ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ اَنْ تَجْعَلَ لى اِلى کُلِّ خَیْرٍ سَبیلاً وَ مِنْ کُلِّ ما لا تُحِبُّ مانِعاً یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ یا مَنْ عَفا عَنّى وَ عَمّا خَلَوْتُ بِهِ مِنَ السَّیِّئاتِ یا مَنْ لَمْ یُؤاخِذْنى بِارْتِکابِ الْمَعاصى عَفْوَکَ عَفْوَکَ عَفْوَکَ یاکَریمُ اِلهى وَ عَظْتَنى فَلَمْ اَتَّعِظْ وَ زَجَرْتَنى عَنْ مَحارِمِکَ فلَمْ اَنْزَجِرْ فَما عُذْرى فَاعْفُ عَنّى یا کَریمُ عَفْوَکَ عَفْوَکَ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ الرّاحَةَ عِنْدَ الْمَوْتِ وَالْعَفْوَ عِنْدَ الْحِسابِ عَظُمَ الذَّنْبُ مِنْ عَبدِکَ فَلْیَحْسُنِ التَّجاوُزُ مِنْ عِنْدِکَ یااَهْلَ التَّقْوى وَ یا اَهْلَ الْمَغْفِرَةِ عَفْوَکَ عَفْوَکَ اَللّهُمَّ اِنّى عَبْدُکَ بْنُ عَبْدِکَ بْنُ اَمَتِکَ ضَعیْفٌ فَقیرٌ اِلى رَحْمَتِکَ وَ اَنْتَ مُنْزِلُ الْغِنى والْبَرَکَةِ عَلَى الْعِبادِ قاهِرٌ مُقْتَدِرٌ اَحْصَیْتَ اَعمالَهُمْ وَ قَسَمْتَ اَرْزاقَهُمْ وَ جَعَلْتَهُمْ مُخْتَلِفَةً اَلْسِنَتُهُمْ وَ اَلْوانُهُمْ خَلْقاً مِنْ بَعْدِ خَلْقٍ وَ لا یَعْلَمُ الْعِبادُ عِلْمَکَ وَ لا یَقْدِرُ الْعِبادُ قَدْرَکَ وَکُلُّنا فَقیرٌ اِلى رَحْمَتِکَ فَلا تَصْرِفْ عَنّى وَجْهَکَ وَاجْعَلْنى مِنْ صالِحى خَلْقِکَ فِى الْعَمَلِ وَالاْمَلِ وَالْقَضاَّءِ وَالْقَدَرِ اَللّهُمَّ اَبْقِنى خَیْرَ الْبَقاَّءِ وَ اَفْنِنى خَیْرَ الْفَناَّءِ عَلى مُوالاةِ اَوْلِیاَّئِکَ وَ مُعاداةِ اَعْداَّئِکَ وَ الرَّغْبَةِ اِلَیْکَ وَ الرَّهْبَةِ مِنْکَ وَالْخُشُوعِ وَالْوَفاءِ وَالتَّسْلیمِ لَکَ وَالتَّصْدیقِ بِکِتابِکَ وَاتِّباعِ سُنَّةِ رَسُولِکَ اَللّهُمَّ ما کانَ فى قَلْبى مِنْ شَکٍّ اَوْ رَیْبَةٍ اَوْ جُحُودٍ اَوْ قُنُوطٍ اَوْ فَرَحٍ اَوْ بَذَخٍ اَوْ بَطَرٍ اَوْ خُیَلاَّءَ اَوْ رِیاَّءٍ اَوْ سُمْعَةٍ اَوْ شِقاقٍ اَوْ نِفاقٍ اَوْ کُفْرٍ اَوْ فُسُوقٍ اَوْ عِصْیانٍ اَوْ عَظَمَةٍ اَوْ شَىءٍ لا تُحِبُّ فَاَسْئَلُکَ یا رَبِّ اَنْ تُبَدِّلَنى مَکانَهُ ایماناً بِوَعْدِکَ وَ وَفآءً بِعَهْدِکَ وَ رِضاً بِقَضاَّئِکَ وَ زُهْداً فِى الدُّنْیا وَ رَغْبَةً فیما عِنْدَکَ وَ اَثَرَةً وَ طُمَاْنینَةً وَ تَوْبَةً نَصُوحاً اَسْئَلُکَ ذلِکَ یا رَبَّ الْعالَمینَ اِلهى اَنْتَ مِنْ حِلْمِکَ تُعْصى وَ مِنْ کَرَمِکَ وَ جُودِکَ تُطاعُ فَکَانَّکَ لَمْ تُعْصَ وَ اَنَا وَ مَنْ لَمْ یَعْصِکَ سُکّانُ اَرْضِکَ فَکُنْ عَلَیْنا بِالْفَضْلِ جَواداً وَ بِالْخَیْرِ عَوّاداً یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ صَلَّى اللّهُ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِهِ صَلوةً داَّئِمَةً لا تُحْصى وَ لا تُعَدُّ وَ لا یَقْدِرُقَدْرَها غَیْرُکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ. منبع: مفاتیح الجنان التماس. دعا. عزیزان.
. رمضان سر زد از دیار خدا بی خود از خویش گشته باور من بس که زیباست حال هر سحرش رحمتش باز شد برابرمن می خورم غصه از نبودن یار تاگشودم به چشم، مصحف عشق گفتگوها ز آیه ها برخاست کلمات خدا غزل خوانند انتظار از میانشان پیداست بلکه پیدا کنم نشانیِ دوست روزها روزه ها به شوق حضور با لب خشک تا دم دیدار یک به یک می روند پیوسته سر شود روزهای فصل بهار از نسیمم خبر نیامد باز رمضان است کوچه کوچۀ شهر خانه هامان شده خدا آباد بوی حلوای سفرۀ افطار می تراود به لحظۀ میعاد انتظاراست قوت سفرۀ من سفرۀ اول است حاج قاسم هست پهلوی ربنای ما دم افطار، خنده های او شد قبولی هر دعای ما خواستم مثل او شوم سرباز نان داغی گرفتم از نانوا که شود داغ لحظه لحظۀ من لقمه ای را که بر دهان بُردم تازه آغاز شد بهانۀ من سر افطار روضه ها دارم حال خوبی ست حال من گویا مشک چشمم به علقمه رفته تاشود پر ز اشک با تعجیل سوی عباس، فاطمه رفته شد مهیا ظهور جانانم باید از کربلا بگویم تا گل نرجس به سوی ما آیی؟ ازبیابان نینوا گویم به گلستان روضه تا آیی؟ تا دم مرگ روضه می خوانم ماه میهمانی است از اول با ابوحمزه می شوم همراه دست در دست او شوم بلکه برسد تا خود خدا یک آه فرجت را به ناله می خواهم @emame3vom (مجیدطاهری) .
ebnoreza95072108 (2).mp3
4.05M
🎙 🌷 ای جسم پاره پاره با نوای علیه السلام سلام الله علیها