eitaa logo
حوزهٔ علمیهٔ امام صادق (ع) گرگان ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
15.7هزار عکس
10.2هزار ویدیو
597 فایل
🔹کانال حوزهٔ علمیهٔ امام صادق (ع) گرگان 🔹سایت : 🔹www.emamsadegh.ir 🔹ارتباط با ادمین 🔹@hamidam
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات طوفانی دکتر علم صالح در تلویزیون دولتی انگلستان (BBC): ایران در عملیات وعده صادق۲ در برابر چند قدرت اتمی دنیا قدرت‌نمایی کرد و معادلات خاورمیانه را تغییر داد! 🔺ایران به عنوان یک کشور مستقل توانسته به کشوری اتمی حمله کند که پشتیبانش چند قدرت اتمی هستند و این به معنای تغییر موازنه قدرت در منطقه است. اسرائیل بازدارندگی خود را در مقابل ایران و نیروهای هم‌پیمان آن از دست داده و بسیار آسیب دیده است. 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در آمریکا یا کشورهای اروپایی چقدر طول می‌کشه که دکتر عمومی شما رو ببینه(نوار سبز) یا یک جراحی غیر ضروری(نوار آبی)انجام بدید؟ اینجوری که آمار میگه اوضاع در آمریکا خوب نیست! ۲۱ روز طول می‌کشه دکتر عمومی شما رو ببینه :) یعنی سرما خورده باشی تا نوبتت بشه خوب شدی! سوییس نسب به بقیه کشورهای اروپایی بهتره. جالبه که مطالعات در ایران میگه زمان مواجهه با پزشک عمومی در ایران زیر ۱۰ دقیقه‌ست! +جایی که آمار داده معتبره ولی ممکنه کمی با واقعیت فرق داشته باشه! به هر صورت مشخصه که مواجه با دکتر در این کشورها بسیار زمان بره 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
🔰حضور پرشور ملت در نمازجمعه فردا تثبیت بازدارندگی جمهوری اسلامی 🔸پس از گستاخی های و جنایت های بی حد ومرز رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی _که در اوج آن ترور شهید والامقام اسماعیل هنیه و به شهادت رساندن رهبر بزرگ حزب الله حضرت سیدحسن نصرالله بود_ فرزندان رشید انقلاب اسلامی سیلی گوش نوازی بر پیکره کریه و بی رمق این رژیم نواختند. 🔹فارغ از آثار و تبعات سنگین سیاسی ونظامی و اطلاعاتی و امنیتی که این حمله برای باند جنایتکار اسرائیلی داشت، حضور مقام عظمی ولایت در پشت تریبون نماز جمعه بزرگ تهران پیامی شگرف و عظیمی را به کل جهان مخابره خواهد کرد. البته پیوست رسانه ای و تثبیت آن، در چشم امت اسلامی و مردم بین الملل لبیکی است که مردم به این حضور عزت مندانه خواهند داد. این سیل جمعیت است که ضریب عملیات نظامی و سیاسی را چندین برابر خواهد کرد. 🔸لذا فارغ از هرگونه سلیقه و گرایش سیاسی حضور آحاد مردم در این فریضه برای تثبیت قدرت بازدارندگی ایران اسلامی ضروری و لازم است.دعوت تمامی مردم و آماده سازی زیرساخت های لازم برای حمل و نقل و استراحت و... برای مسئولین ذی ربط و تمام مردم امری جدی و اجتناب ناپذیر است. 💢چشمان تاریخ به سوی حضور ملت پرافتخار است و ان شاالله این بار هم امت شهید پرور از این مرحله سربلند بیرون خواهد آمد. 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺فراخوان برنامه زمانه شبکه دو برای حماسه بیعت امت با امام خامنه‌ای 🔹برنامه زمانه شبکه دو سیما با انتشار فراخوانی از غیرتهرانی‌هایی که عازم نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب هستند خواست تصاویرشان را برای پخش در این برنامه ارسال کنند. 🔹شرایط ویدئوی ارسالی:گوشی را به صورت افقی گرفته و به مدت ۲۰ ثانیه از خود و همراهانتان فیلم بگیرید و در آن ، شهر محل زندگی، ساعت حرکت، همراهان و علت حضورتان را اعلام و با عضویت در کانال زمانه به نشانی @zamaneh_tv ویدیوها را ارسال کنید. 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
🔻جمعه؛ آغاز پیروزیِ «رعب شهادت‌طلبانه» بر «جنون تکنولوژیک» 🖋 حجت الاسلام محسن قنبریان 🔹طوفان‌الاقصی به تعبیر رهبری، جبهه مقاومت و جبهه استکبار را وارد وضعیت «مرگ و زندگی» کرد. «عملیات شهادت‌طلبانه‌ی زمینی» بود که حیثیت نظامی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها را بر باد داد. اسرائیل تلاش کرد با کشتار مردم غزه از هوا و جنگ با حماس در زمین، به زندگی برگردد اما کافی نبود. 🔹پس به توانمندی‌های تکنولوژیک خودش و امریکا و ناتو تکیه کرد و موج وحشت در لبنان به راه انداخت. از انفجار پیجرها و زخمی‌کردن چند هزار افسر حزب‌الله در یک روز تا زدن نوک‌نیزه و رأس‌الحربه‌ی مقاومت سید حسن نصرالله با ۸۵ بمب سنگرشکن در چند دقیقه. مسئول اسرائیلی گفت: پیام این عملیات آن است که اسرائیل دیوانه شده. اسم عملیاتش را «نظم جدید» اعلام کرد تا بگوید با این دیوانگیِ فناورانه می‌خواهد کل وضعیت را تغییر دهد. 🔹جبهه دشمن می‌خواست «جنون تکنولوژیک» خودش را به رخ بکشد و ورق را برگرداند و روحیه غاصبان را زنده کند و اراده مقاومت را بشکند. کار به جایی رسید که بالاخره بعد از مدتها، نتانیاهو به صدر نظرسنجی‌ها در اسرائیل برگشت و رهبر مخالفان سیاسی‌ش، از او حمایت کرد. 🔹ایران، وعده‌ی صادق۲ را در چشم اسرائیل فرو کرد تا سرمستی دشمن، به هشیاری تبدیل شود اما این ضربه، همه‌ی راه‌حل نیست. به کار بردن امکانات عادی و مادّی در برابر دشمنی که اگر امکاناتی بیش از ما نداشته باشد، قطعاً از ما کمتر ندارد، نمی‌تواند او را در «جنگ اراده‌ها» متوقف کند و دیوانه را به زنجیر بکشد. 🔹مادی‌گرایان فقط موقعی دست از وحشی‌گری می‌کشند که خطر قطع ارتباط با معشوق‌شان یعنی «دنیا» را حس کنند و در معرض مرگ قرار بگیرند. «شهادت‌طلبی» و آمادگی درافتادن با دشمن تا سرحدّ مرگ، وقتی از یک حالت فردی به یک خصلت جمعی و سازمانی تبدیل شود، بدجور ترمز اهل‌دنیا را می‌کشد. 🔹پس درست در شرایطی که امکان افزایش چندپله‌ایِ تنش در قلب تهران می‌رفت و نیم‌نگاه اسرائیل به عملیات در انتهای «خیابان کشوردوست» در بیانیه‌های رسمی‌شان هم دیده می‌شد، سیّد علی خامنه‌ای با سینه‌ای ستبر، دیدار رسمی برگزار کرد و خود را در معرض قرار داد. 🔹درست مثل پیامی که پس از پذیرش قطعنامه در ۶۷/۵/۲ و در مقابله با تجاوز صدام نوشت و به سوی جبهه‌ها رهسپار شد: «اینجانب با درک عمیق از اهمّیّت زمان... تن و جان ناقابل خود را به جبهه‌ی حق برده، در معرض تکلیف و قضای الهی میگذارم و از شما [ائمه جمعه‌ی سراسر کشور] نیز همراهی و همگامی میطلبم. من کان فی الله باذلا مهجته و موطنا علی لقاء الله نفسه فلیرحل و یلحق.» و موجی از حضور ائمه جمعه و مردم در جبهه را به راه انداخت که مسئولین حتی به فکر ردّ قطعنامه و ادامه جنگ افتادند. 🔹امروز هم سیّد علی خامنه‌ای کارزار نمازجمعه را به راه انداخته و خودش جلو افتاده و مردم را دعوت کرده تا شجاعت چهارشنبه‌اش‌، این بار در قد و قواره‌ی «یک ملّت» و در مقیاس چندمیلیونی به نمایش گذاشته شود و «رعب شهادت‌طلبانه» در برابر «جنون تکنولوژیک» به حداکثر برسد و معلوم شود کدام طرف دعوا زودتر کنار می‌کشد. صاحب «بحار الانوار» در تفسیر «ساُلقی فی قلوب الذین کفرو الرعب» می‌گوید رعب و ترسی که خدا در دل کفار می‌اندازد، همان «وحشت از اولیاء الهی» است. جمعه هر شخص و گروهی که برای رعب دشمن، پا به میدان «ابراز شهادت‌طلبیِ دسته‌جمعی» بگذارد و به مصلای تهران برود، می‌تواند از «اولیاء الهی» قرار بگیرد. 🔹از همین لحظه، هر مسجد فعال و هر هیأت پرمخاطب و هر عالِم مردمی و هر عنصر پرطرفدار ورزشی و هنری و صنفی و... می‌تواند سردسته‌ی یک جمع شود و به سمت تهران حرکت کند و مصلّای آن را میلیونی در آغوش بگیرد و حتی بعد از نماز، راهپیمایی و زنجیره انسانی تا بیت رهبری ایجاد کند. 🔹خوب گوش کنید! صدای رجزهای علی است که می‌آید: «هوشیار باشید که شیطان حزبش را گرد آورده، و سوار و پیاده اش را فرا خوانده [ولی] بصیرتم همراه من است. نه اشتباه می‌کنم و نه کسی مرا به اشتباه انداخته. به خدا قسم حوضی‌ از جنگ برایشان پُر کنم که آبکِش آن جز خودم نباشد، نه بتوانند از آن بیرون بیایند و نه بتوانند به آن برگردند.. کوهها فرو می‌ریزند اما تو پابرجا باش. دندان بر دندان بفشار. سر خود را به خداوند بسپار. قدم‌هایت را بر زمین میخ‌کوب کن. دیده به آخر لشگر دشمن بینداز. به وقت حمله چشم فروگیر و یقین کن که پیـروزی‌ از جانب خدای‌ سـبحان است.» 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
فردا روز تمامِ ایمان در مقابل تمامِ کفر است . . ! فَمَنْ حَاجَّک فِیهِ مِن بَعْدِ مَاجَاءَک مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَـوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَـا وَأَبْنَـاءَکمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَکمْ وَأَنفُسَنَا وَأَنفُسَکمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَتَ الله عَلَی الْکاذِبِینَ 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✊فردا یوم الله است امام امت خطبه خواهد خواند خطبه نصر خطبه نصرت الهی فردا از نصرالله خواهیم شنید از آغاز نصرالله از زنده بودن حزب الله 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
🍃🌸رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِي أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ پروردگارا گناهان ما را ببخش و از تندرویهای ما در کارها، چشم‌پوشی کن قدمهای ما را استوار بدار و ما را بر جمعیّت کافران، پیروز گردان🌸🍃 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌‌‌‌✨🌙بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد اللهم عجل لولیک الفرج اگر پرده ڪنار برود و به حقایق واقف شویم بیش از آنڪه خدا را برای دعـــــاهایی ڪه اجابت ڪرده شـــــاڪر باشــــیم برای دعاهایی ڪه  نڪرده شـــــاڪریم! 🤲 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
ایه ۱۵ سوره مبارکه. (صفحه۲۲۳) مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا وَزِينَتَهَا نُوَفِّ إِلَيْهِمْ أَعْمَالَهُمْ فِيهَا وَهُمْ فِيهَا لَا يُبْخَسُونَ كسانى كه زندگى دنيا و زيور آن را بخواهند [جزاى] كارهايشان را در آنجا به طور كامل به آنان مى‏ دهيم و به آنان در آنجا كم داده نخواهد شد . 🔶ايـن آيـه بـيـان يـك هميشگى الهى است كه نتایج اعمال مثبت و مؤ ثر، از ميان نمى رود، با اين تفاوت كه اگر هدف ، رسيدن به زندگى مادى اين جهان باشد ثمره آن چيزى جز آن نخواهد بود، و اما اگر هدف ، خدا و جلب رضاى او باشد هم در اين جهان تاثير خواهد بخشيد و هم نتايج پر بارى براى جهان ديگر خواهد داشت . 🔸در واقـع قـسـم اول از ايـن اعمال به بناى بى دوام و كوتاه عمرى مى ماند كه تنها براى يك مدت موقت ساخته و از آن استفاده مى شود، ولى بعد از آن ويران مى گردد، اما قسم دوم بـه بـنـاهـاى مـحـكـم و شـالوده دارى شـبـيـه اسـت كـه قـرنهاى متوالى برقرار مى ماند و قابل استفاده است . 🔸 مقتضاى خداوند اين است كه به كار نيك از هر كس كه باشد پاداش دهد و او اين پاداش را در همين دنيا به او مى دهد و اين كارى از روى عدالت است، چون آن شخص بيش از اين نمى خواست و هدف او دنيا بود و خدا هم مطابق با اراده او به او پاداش مى دهد. 🔶گاهى گفته مى شود كه چگونه خداوند كسانى را كه و اكتشافات بزرگى كرده اند و خدمت شايانى به بشر انجام داده اند به اين جهت كه ايمان ندارند به جهنم مى برد؟ ! 🔸پاسخ اين سخن در همين آيه و چند آيه ديگر به روشنى بيان شده است و خلاصه آن اين است كه خداوند مطابق با انگيزه و اراده آن شخص به او پاداش مى دهد و او بيش از اين نخواسته است كه در دنيا به ثروتى و يا شهرتى برسد و به آن مى رسد و اين در حالى است كه او مكلف به ايمان و تقوا بود و چون به وظيفه خود عمل نمى كند، در آخرت معذّب خواهد شد. 🔶اين مطلب در آيات ديگرى هم مورد تأكيد قرار گرفته است، مثل دو آیه زیر: 🔅من كان يريدالعاجلة عجّلنا له فيها ما نشاء لمن نريد ثمّ جعلنا له جهنم يصليها مذموما مدحورا (اسراء / 18) هر كس اين دنيا را بخواهد، براى هر كس كه بخواهيم آنچه را كه بخواهيم به شتاب مى دهيم آنگاه جهنم را براى او قرار مى دهيم كه نكوهيده و مطرود در آن درآيد. ویا: 🔅من كان يريد حرث الاخرة نزدله فى حرثه و من كان يريد حرث الدنيا نؤته منها و ما له فى الاخرة من نصيب (شورى / 20) هر كس كه كشت آخرت را بخواهد، در كشت او مى افزاييم و هر كس كه كشت دنيا را بخواهد، از آن به او مى دهيم و براى او در آخرت بهره اى نيست.🌸🍃🌸🍃🌸 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
آیه ۲۴ سوره مَثَلُ الْفَرِيقَيْنِ كَالْأَعْمَى وَالْأَصَمِّ وَالْبَصِيرِ وَالسَّمِيعِ هَلْ يَسْتَوِيَانِ مَثَلًا أَفَلَا تَذَكَّرُونَ ﴿۲۴﴾ مثل اين دو گروه چون نابينا و كر [در مقايسه] با بينا و شنواست آيا در مثل يكسانند پس آيا پند نمى‏ گيريد 🌐قرآن كريم در موارد بسيارى براى عينيّت بخشيدن به مفاهيم و معارف بلند معنوى و فكرى از ذكر و معقول به محسوس استفاده مى كند و خواننده را در وضعيتى قرار مى دهد كه آن مفهوم عقلى را از طريق حس و تجربه دريابد. 🌐اين آيه از جمله مواردى است كه قرآن مطلب را با ذكر مَثَل آنچنان روشن كرده كه هركسى با هر استعدادى مى تواند مفهوم مورد نظر قرآن را درك كند. در اينجا كافران به 👈🏻كوران و كران و مؤمنان به👈🏻 بينايان و شنوايان تشبيه شده اند. 🌐هر كسى در زندگى خود كور و كر را ديده است و مى داند كه كور از ديدن موجودات عالم عاجز است و كر نمى تواند صداها را بشنود. كافر نيز در برابر حقايق عالم و آيات الهى همين حالت را دارد. او از ديدن حقايق كور ، و از شنيدن آيات خدا، كر است و چشم و گوش او به روى حقايق و پى بردن به وجود خدا و حقانيت رسول خدا ناتوان است و البته اين ناتوانى در اثر كفر و عناد و ستيزه جويى در برابر حق به وجود آمده است و در واقع عامل اصلى آن خود كافر است.. اما در مقابل آنان مؤمنان بينا و شنوا هستند و حقيقتها را به خوبى درك مى كنند. 🌐مؤ ثرترين وسيله براى شناخت حقايق حسى در جهان طبيعت چشم و گوش است ، به همين دليل نمى توان باور كرد، كه افرادى كه از چشم و گـوش بـه طـور كـلى مـثلا بصورت مادرزاد بى بهره باشند، درک کاملاً بواقع و درستى از اين جهان طـبـيـعـت داشته باشند ، آنـهـا مـسـلمـا در يـك عـالم بـى خـبـرى كامل به سر خواهند برد. هـمـيـن گـونـه آنـهـا كـه بـر اثـر لجـاجـت و دشـمـنـى بـا حـق و گـرفـتـار بـودن در چـنـگـال تـعـصـب و خـودخـواهـى و خـودپرستى ، چشم و گوش حقيقت بين را از دست داده اند هرگز نمى توانند، حقايق مربوط به عالم غيب و اثرات ايمان و لذت عبادت پروردگار و شـكـوه تـسـليم در برابر فرمان او را درك كنند، اينگونه افراد به كوران و كرانى مى مـانـنـد كـه در تاريكى مطلق و سكوت محض زندگى دارند، در حالى كه مؤ منان راستين با چشم باز و گوش شنوا هر حركتى را مى بينند و هر صدائى را مى شنوند و با توجه به آن راه خود را به سوى سرنوشتى سعادت آفرين مى گشايند. 🌐 در پايان آيه پس از ذكر اين مَثَل، مى پرسد: آيا يادآور نمى شويد و پند نمى گيريد؟ 🌸🍃🌸🍃🌸 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
🍃🌸سران و اشراف قوم نوح ، کوردلانى ناتوان از درک دلایل نبوت و فهم و معارف الهى بودند .. حضرت نوح به آنها گفت: آیا اگر ببینید كه من بر دلیل روشنى از طرف پروردگارم باشم و او از نزد خودش، رحمت (ویژه ‏ى نبوّت) را به من داده باشد كه بر شما مخفى مانده است، (آیا باز هم سرپیچى مى‏ كنید؟) آیا شما را به پذیرش آن وادار كنیم، در حالى كه نسبت به آن كراهت دارید؟ یعنی آيا من مى توانم شما را بر پذيرش اين بينه روشن مجبور سـازم در حالى كه خود شما آمادگى نداريد و از پذيرش و حتى تفكر و انديشه پيرامون آن كراهت داريد (انلز مكموها و انتم لها كارهون ). - انسان در انتخاب دین و مذهب اختیار دارد. «انلزمكموها»   - تا انسان زمینه ‏ى پذیرش حقّ را دارا نباشد، نمى‏ تواند از نور وحى استفاده كند. «انتم لها كارهون» - بیزار نبودن مردم از معارف الهى ، شرط توانایى پیامبران بر هدایت ایشان است. «أنلزمکموها و أنتم لها کارهون»🌸🍃 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
🍃🌸صفحات ۲۲۴ و ۲۲۵ قرآن کریم ،مشتمل بر داستان نوح است که آن را به چند فصل تقسيم كرده كه در فصل اول ، احتجاج هايى را كه نوح (عليه السلام ) با قوم خود در مساءله توحيد داشته آورده ، چون بطورى كه خداى تعالى در كتاب مجيدش ذكر كرده ، آن جناب اولين پيغمبرى است كه براى دين توحيد بر عليه بت پرستى قيام كرده ، فصل ديگر سخنان نوح و استدلال بر مساءله نبوت ، و فصل كوتاه ديگرى بطور اشاره استدلال بر مساءله معاد میباشد، و در توحيد. بيشتر احتجاج هايى كه قرآن كريم از آن جناب نقل كرده ، از باب مجادله (بالّتى هى احسن - مجادله به بهترين طريق ) مى باشد. البته بعضى از آن احتجاج ها جنبه موعظه و اندكى از آنها جنبه حكمت دارد، و اين نص قرآن بيانگر اين حقيقت است كه نوح (عليه السلام ) دستورى را كه خداى تعالى به پيامبر اسلام داد كه (در راه پروردگارت هم از راه حكمت دعوت كن و هم از راه موعظت و هم از راه جدال به بهترين وجه ) عمل مى كرده است . كه متناسب با تفكر انسانهاى اولى و با فكر ساده قديميان و مخصوصا ساده انديشى هايشان در مسائل اجتماعى مى باشد.🌸🍃 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir
🍃🌸ملاك فضيلت ، پاكى نفس و صفاى باطن است نه امتيازات و برتريهاى مادى و ظاهرى حضرت نوح (ع) به منظور اينكه سران كافر را به اشتباهشان و به بطلان اعتقادشان متذكر كند، فرمود: از ديدگاه شما، طبقه مومن به علت ضعفى كه در ظاهر حال آنان مشاهده مى شود طبقه اى خوار و بى مقدار مى آيند، و براى آنان هيچ ارزش و احترامى قائل نيستيد، در حالى كه ملاك در احراز خير واقعى و داشتن كرامت و حرمت ، ظاهر حال افراد نيست ، بلكه ملاك در اين باب و مخصوصا در داشتن خيرات و كرامات الهى نفوس بشر است كه فقط اگر به زيور فضائل درونى و مناقب معنوى آراسته باشد داراى كرامت هست و در تشخيص اين كه اين مؤ منين چگونه باطنى دارند، و خفاياى دلهايشان چيست ، تنها كسى كه از باطن دلها آگاه است خداى تعالى است ، پس من و شما حق نداريم به محروميت آنان از خير و سعادت حكم كنيم . داورى درباره باطن دل مردم ، بى مدرك حرف زدن است ، و من نمى توانم به گزاف و بدون دليل خير را بر كسانى كه ممكن است مستحق آن باشند تحريم كنم ، زيرا اين عمل ظلم است ، و بر هيچ انسانى نمى سزد كه حتى قصد ظلم كرده و خود را در زمره ستمكاران قرار دهد.🌸🍃 🆔https://eitaa.com/emamsadegh_ir