eitaa logo
رسانه‌ی انتظار پویا
263 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
59 فایل
گࢪوه‌رسانه‌ای‌تشکل‌انتظاࢪپویـٰاتقدیم‌میکند: ⬅️ تولیدکننده‌ی: 🏃‍♂انیمیشن‌سه‌بعدی 🎞 تدوین‌فیلم 🎨 طراحی‌گرافیک 🎼میکس‌صوتی ▪️ارتباط‌باادمین↡ @Mjjamshidi ▪️📞نمونه تولیدات رسانه‌ای↡ @pooyamedia_ir *در دیگرپیام‌رسان‌های↡ https://zil.ink/entezarpooya.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
32.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایت یک خبرنگار از دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya
11.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدون تعارف با ایرانی آزادشدۀ از زندان‌های آمریکا ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya
مبانی معرفتی در نوع پیشرفت مطلوب یا نامطلوب تأثیر دارد. هر جامعه و هر ملتی، مبانی معرفتی، مبانی فلسفی و مبانی اخلاقی‌‏ای دارد که آن مبانی تعیین‏‌کننده است و به ما می‌‏گوید چه نوع پیشرفتی مطلوب است، چه نوع پیشرفتی نامطلوب است. آن کسی که ناشیانه و نابخردانه، یک روزی شعار داد و فریاد کشید که باید برویم سرتاپا فرنگی بشویم و اروپائی بشویم، او توجه نکرد که اروپا یک سابقه و فرهنگ و مبانی معرفتی‏‌ای دارد که پیشرفت اروپا، بر اساس آن مبانی معرفتی است؛ ممکن است آن مبانی بعضاً مورد قبول ما نباشد و آن‏‌ها را تخطئه کنیم و غلط بدانیم. ما مبانی معرفتی و اخلاقی خودمان را داریم. اروپا در دوران قرون وسطی، سابقۀ تاریخی مبارزات کلیسا با دانش را دارد؛ انگیزه‌‏های عکس‏‌ا‌لعملی و واکنشی رنسانس علمیِ اروپا در مقابل آن گذشته را نباید از نظر دور داشت. تأثیر مبانی معرفتی و مبانی فلسفی و مبانی اخلاقی بر نوع پیشرفتی که او می‌‏خواهد انتخاب کند، یک تأثیر فوق العاده است. مبانی معرفتی ما به ما می‌‏گوید این پیشرفت مشروع است یا نامشروع؛ مطلوب است یا نامطلوب؛ عادلانه است یا غیرعادلانه. فرض بفرمایید در یک جامعه‏‌ای تفکر سودمحور مطرح است؛ یعنی همۀ پدیده‏‌های عالم با پول محک زده می‌‏شوند و اندازه‌‏گیری می‌‏شوند: هر چیزی قیمت پولی‌‏اش و سود مادی‏‌اش چقدر است. امروز در یک بخش بزرگی از دنیا مسئله این است: همه چیز با پول سنجیده می‌‏شود! در این جامعه ممکن است برخی از کارها ارزشی باشد- برای خاطر اینکه آن‏‌ها را به پول می‌‏رساند- اما در یک جامعه‏‌ای که در آن پول و سود، محور قضاوت نیست، همان کار ممکن است ضد ارزش محسوب بشود. یا در یک جامعه‏‌ای اصالت لذت حاکم است. آقا شما چرا این عمل را مباح می‌‏دانید؟ چرا هم‏جنس‌‏گرایی و همجنس‌‏بازی را مباح می‌‏دانید؟ می‌‏گوید: لذت است؛ انسان از او لذت می‏‌برد! این شد اصالت لذت؛ وقتی اصالت لذت بر یک جامعه و بر یک ذهنیت عمومی حاکم بود، یک‏ چیزهایی مباح می‌‏شود. اما وقتی شما در یک فلسفه‏‌ای، در یک ایدئولوژی‏‌ای و در یک نظام اخلاقی‏‌ای دارید تنفس می‏‌کنید که اصالت لذت در او وجود ندارد، یک کارهایی لذت هم دارد، اما نامشروع است، ممنوع است. لذت مجوز اقدام نیست، مجوز تصمیم‏‌گیری نیست، مجوز مشروعیت نیست. اینجا دیگر شما نمی‌‏توانید مانند همان جامعه‌‏ای که در آن اصالت لذت حاکم است، تصمیم‌‏گیری کنید؛ مبانی معرفتی فرق می‏کند. یا در یک جامعه و در یک نظام اخلاقی‌‏ای، پول احترام مطلق دارد؛ از کجا آمده؟ مهم نیست. ممکن است از راه استثمار بدست آمده باشد، ممکن است از راه استعمار بدست آمده باشد، ممکن است از راه غارت بدست آمده باشد؛ فرقی نمی‌‏کند، پول است. البته امروز این چیزها اگر صریحاً گفته بشود - در آن جوامعی که به آن‏‌ها مبتلایند - ممکن است انکار بشود؛ اما تاریخشان را که نگاه می‏‌کنید قضیه روشن می‌‏شود. در آمریکا، ریشۀ این مسئلۀ آزادی فردی و این لیبرالیسمی که به آن افتخار می‌‏کردند و می‏‌کنند و یکی از ارزش‌های آمریکایی بحساب می‏‌آورند، عبارت است از حفظ ثروت شخصی. یعنی محیطی که آمریکا در آن محیط بوجود آمد و با آن مردمی که آن روز در آمریکا جمع شده بودند، حفظ فعالیت و تلاش مادی، نیاز به این داشت که به ثروت شخصی افراد یک ارزش مطلقی داده بشود. البته این از نگاه جامعه شناختی و با نگاه واقعی- متنی به جامعۀ آمریکایی، داستان خیلی مفصلی دارد. آن روزی که منطقۀ آمریکا - نه نظام سیاسی آمریکا - به عنوان محلی برای کسب درآمد با آن زمینۀ طبیعی پرسود تبدیل شد، آن کسانی که در آمریکا جمع شده بودند، بیشتر ماجراجویانی بودند که از اروپا راه افتاده بودند، توانسته بودند عرض اقیانوس متلاطم اطلس را بپیمایند و خودشان را به سرزمین اتازونی برسانند؛ هرکسی نمی‏‌آمد. آن کسی که در اروپا زندگی داشت، کار داشت، خانواده داشت، اصالت داشت، او که نمی‏آمد؛ افرادی می‏‌آمدند که یا از لحاظ مالی استیصال داشتند، یا تحت تعقیب جزایی بودند، یا ماجراجو بودند. می‏‌دانید، اقیانوس اطلس، متلاطم‌‏ترین دریاهای دنیاست؛ از عرض این اقیانوس عبور کردن و خود را از اروپا به سرزمین آمریکا رساندن، خودش یک ماجراجوئی می‏خواست. مجموعه‏‌ای از این ماجراجوها، عمدتاً - نمی‏‌گویم عموماً - مردم اولیۀ آمریکا را تشکیل دادند. اگر بنا بود این‏‌ها بتوانند باهم و در کنار هم زندگی بکنند و ثروت تولید بکنند، باید به ثروت شخصی یک ارزش مطلق داده می‌‏شد و داده شد. توی این فیلم‌های کابوئی - البته این‌‏ها نه اینکه صددرصد واقعیت داشته باشد، به هر حال فیلم است، داستان است؛ اما نشانه‏‌های واقعیت کاملًا در آن‏ها وجود دارد - شما می‏‌بینید برای خاطر یک گاوی که کسی از گلۀ یک گله‏‌دار دزدیده، قاضی می‏‌نشیند قضاوت می‌‏کند، حکم اعدام به او می‌‏دهد، بعد هم به دارش می‌‏زنند! این بخاطر این است که ثروت شخصی و مالکیت خصوصی، یک ارزش مطلق پیدا می‌‏کند.
👆خب، در یک چنین جامعه‌‏ای دیگر مهم نیست این پول از کجا آمده باشد. ۱۳۸۸/۰۲/۲۷ بیانات در دیدار استادان و دانشجویان کردستان‌ @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌با چه روشی استعداد‌ها را پرورش دهیم؟ 🔹اگر مدارس کنترل تمایلات را در دانش‌آموزان افزایش ندهند، چه اتفاقی می‌افتد؟ 🔹پرورش استعداد به تنهایی آسیب‌زا است! 🔍 ✅ کانال رسمی علیرضا پناهیان/ عضو شوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/653459456C219897ad4f @Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره ای شنیدنی و تکان دهنده از پادشاه کویت هنگام ملاقاتش با صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق! اعتراف کمتر شنیده شده صدام حسین راجع به ایرانیان رو ببینید. ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya
9.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تصاویر دستگیری تروریست‌هایی که قصد عملیات انتحاری در تهران را داشتند ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya
🖌 نظر مراجع معظم تقلید در خصوص خرافه ای به نام عیدالزهرا و حدیث جعلی رفع القلم ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya
38.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید | 🌹 همخوانی دختران بهشتی هیأت آیین حسینی با 🎙 یکی بود و یکی نبود (زمینه) ▫️شاعر: محسن رضوانی ▫️نغمه پرداز: مهدی زنگنه 📆 سه شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ 🏴 عزاداری شهادت حضرت‌رقیه (سلام‌الله‌علیها) 👈 دریافت صوت و مشاهده متن: Meysammotiee.ir/media/1991@MeysamMotiee
5.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دمت گرم حاج مهدی روحمون زنده شد، به این میگن شور و شعور ✅ ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya
❌ نگذارید بچه‌ها که به صورت انیمیشن پخش می‌شود را ببینند !!! 🔴 حالا خود پژوهشگران آمریکایی توی یه پژوهش در ، به این نتیجه رسیدن که دیدن برای بچه‌ها دارد. منبع :👇 https://www.psychologytoday.com/intl/blog/parenting-translator/202302/are-disney-princess-movies-bad-for-kids 📚 تحقیقات نشان می دهد که 50 درصد از جوان و 29 درصد از حداقل یک بار در ماه با رسانه های مربوط به دیزنی می‌شوند و ...... این موضوع است زیرا  نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض بدن‌های در  ممکن است باعث شود برخی از احساس نسبت به بدن خود داشته باشند.👇(PDF) https://commons.princeton.edu/wp-content/uploads/sites/87/2019/01/Coyne-et-al.-2016-Pretty-as-a-Princess-Longitudinal-Effects-of-Enga.pdf ‌‌💠 رسانه‌ی انتظار پویا 🆔 @entezarpooya