|ENTPsama|
*جیغکشیدم*لطفداریی فداتشم ولیخب جدی مراقب باش یهو دیدی اوسیت اونی نیست که باید باش_😭
سکوت کن لطفا عاشق کاراتم😭
|ENTPsama|
سکوت کن لطفا عاشق کاراتم😭
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
محض اطلاعتون باید با حداکثر ۲ تا قلم و روی یه لایه میکشیدیم..فقطم حق داشتیم ۴ بار از پاک کن استفاده کنیم پس آره🚶♀
|ENTPsama|
آنیب تولدت هپی مپی✨🎀 والا ما که اونجا نیستیم ماچت کنیم ولیخب از همینجا ماچ به لپت گاد آرتیست خوشگل #
عررررررررررررررکوکژپژمدخپززنزملحپیخ
|ENTPsama|
عررررررررررررررکوکژپژمدخپززنزملحپیخ
خوشحالم دوسش داشتی🎀بازم تولدت مبارک✨