|ENTPsama|
همینجوری کشیدم ولی چون ازش خوشم اومد اوسی گاچیاکوتا🗣🚶♀ #کآغذی #اوسی
نه الان که فکر میکنم دیگه ازش خوشم نمیاد🚶♀*۳ ثانیه نیست تمومش کردم_*
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_j4jw08d&btn=Haruna
بیاید ناشناس با خاله هارو حرف بزنید✨