خیلی پیشرفت کردی یه آرت فول بادی با سبک جدیدت نمیکشی؟
__
نظر لطفته فداتشمم😭سعی میکنم*بلد نیس_
سلام تازه اومدم چنلت و از آرتات و سبکت خیلی خوشم میاد ی اصل میدی
__
وای خوش اومدی😭ام خب هارونا ام رفقام هارو/سورا صدام میکنن.entp ام.۱۴ سالمه
سلام خاله میگم این اوسی جدیده که مال گاچیاکوتاست داری میکشی خیلی خوشمله فقط زود بکشش دارم روانی میشم
__
*جیغ کشیدمم*چشمچشم😭