━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
#پیام_مشاور
🏫ساختمان ۵ طبقه کنکور(بخش چهارم)
4⃣ ارزیابی
🍃اینجاست که میگویند شرکت در آزمون آزمایشی بهتر از شرکت نکردن است. هدف از آزمون دادن تکمیل فرآیند یادگیری هست و صرفاً هدف سنجش نیست. کسی که سه مرحله اول (ادراک، تثبیت، تسلط) را برای دروس مختلف اجرا کرده دو هفته یکبار آزمون میدهد و بعد از آزمون خودش را ارزیابی میکند. هدف از آزمون دادن صرفاً فقط مقایسه رتبه و تراز با بقیه نیست، بلکه در کنار این، اصل فایده آزمون دادن ارزیابی و شناسایی خطاها و نواقص مطالعه و تکمیل یادگیری است. باید هر کس یک کلاسور ارزیابی یا دفتر خودآموز برای خودش داشته باشد که سوالاتی که در آزمون ها نزده یا غلط میزند را در آن یادداشت کند، همراه با ذکر علت غلط یا نزده زدن، اینها بعداً به دردش میخورد.
5⃣ جمع بندی
🍃در دوران جمع بندی مثل پایان هر نیمسال، دوران عید نوروز و یک ماه آخر مانده به کنکور باید به روش جمع بندی درس بخوانیم که کاملاً برعکس روش درس خواندن در طول سال تحصیلی است.
#پنجشنبههای_کنکوری
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا :
eitaa.com/esfahan_counselling
6- جلسه ششم-استفاده از نمادهای شیطان پرستی.mp3
30.68M
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
📻#بشنوید
💣«موج کرهای»💣
👈قسمت ششم: استفاده از نمادهای شیطان پرستی
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا :
eitaa.com/esfahan_counselling
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
#پیام_مشاور
💊اگه تا امروز درس نخوندی...!
#جمعههای_تحصیلی
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا :
eitaa.com/esfahan_counselling
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
#پیام_مشاور
🎲مکان مناسبی برای مطالعه انتخاب کنید
#جمعههای_تحصیلی
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا :
eitaa.com/esfahan_counselling
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
#پیام_مشاور
🧪تنها فرمول واقعی موفقیت
#جمعههای_تحصیلی
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا :
eitaa.com/esfahan_counselling
طرحواره ها چیست؟
طرحواره ها الگوها و چارچوب هایی برای نحوه نگرش ما به جهان هستند.
آنها را به عنوان نقشه راه ذهنی یا “میانبر” در نظر بگیرید که به ما کمک می کند تا مقادیر زیادی از اطلاعاتی را که روزانه دریافت می کنیم پردازش کنیم.
جهت مطالعه ی ادامه ی مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://avayedaron.com/%d8%b7%d8%b1%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
#پیام_مشاور
🔰 نحوه برخورد اولیاء با کارنامۀ دانش آموزان (بخش اول)
🍄در این روزها و پس از پایان امتحانات میان سال، کم کم نوبت به دریافت کارنامه دانشآموزان میرسد. برگهای که حاصل تلاش ایام امتحانات دانش آموز در آن به صورت فشرده منعکس شده است و بار روانی زیادی را بین خانه و مدرسه منتقل میکند. برخورد هوشمندانه اولیاء با کارنامه در منزل میتواند تاثیر مثبت زیادی در آرامش روانی و بهبود کیفیت یادگیری دانش آموزان داشته باشد.
1⃣ هر کارنامهای سزاوار تشویق است.
🍄حتی اگر نمرات درخشانی هم در آن نباشد و بدانید که این تشویق کردن مهمترین نیاز دانش آموز ماست. پس در کارنامه بگردید و دنبال موردی برای آفرین گفتن و شارژ روحی دانش آموز باشید. بررسی نقاط ضعف و نمرههای کم بعد از توجه و بزرگنمایی نمرات خوب بسیار کارآمدتر خواهد شد. یادتان باشد کارنامه نمادی از پایان گرفتن یک تلاش در یک مقطع زمانی است و هر تلاشی سزاوار یک خسته نباشی و یک تشکر در انتهای آن است.
2⃣ در بررسی هر نمره فقط میزان کاستی آن تا بیست را نبینید.
🍄مثلا یک نمره ۱۵ دو معنا دارد. انجام شدن سه چهارم یک کار و عدم انجام یک چهارم آن کار؛ اگر میخواهید این نمره تبدیل به بیست شود اول باید برای این ۱۵ نمره کسب شده ارزش قائل شوید بعد به ۵ نمره کسب نشده بپردازید و سعی در جبران آن داشته باشید.
#جمعههای_تحصیلی
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━
🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا :
eitaa.com/esfahan_counselling