eitaa logo
اسلام راستین
158 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
2.1هزار ویدیو
17 فایل
اسلام دین زندگی است. والله اسلام تمامش سیاست است. اسلام راکامل بشناسیم وعمل کنیم. اسلام سیاسی وسیاست اسلامی آن چیزی که فهم واجرای درستش دشمنان را عصبانی وازتسلط برامور مسلمین ناامیدمی کند
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حسن روحانی لیدر جریان خائن غربزده در سفر تبلیغاتی ریاست جمهوری سال 1396 به اصفهان رفته بود که جمعیت زیادی در تایید و حمایت از این مسئول فاسد، شعار دادند که : نه قاضی، نه سردار ، دولت قانون مدار، حالا عده ای که 8 سال تمام در مقابل خیانت ها؛ بی تدبیری ها و نامردی های حسن روحانی و تیم غربزده اش سکوت و بلکه حمایت کرده بودند ، دولت انقلابی رئیسی را تحت فشار قرار داده اند که ویرانی های به وجود آمده توسط اصلاحطلبان را در این 100 روز فعالیت خود ؛ حل و فصل کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جانشین وزیر دفاع: شهید فخری زاده به هیچ وجه برجام را قبول نداشت/ مدام از آن تبری می‌جست ♦️سردار فرحی: زاده هیچ خط قرمزی برای بیان صحبت هایش نداشت و بارها مقابل رئیس جمهور و وزرا حرفهایش را زده بود و بارها گفته بود که برجام را به هیچ وجه قبول ندارد. برجام برایش یک دغدغه جدی بود. ♦️ یک وصله ناچسب به او بود و مدام از آن می‌جست. من ده بار این را شنیده بودم.
کفگیر تحریم ته دیگ خورده؛ ایران در برجام دست برتر دارد؛ امکان جنگ با ج.اسلامی نیست؛ آمریکا تحت فشار مقاومت برای خروج از منطقه است؛ سعودی و امارات از بی عرضگی آمریکا به ارتباط با ایران فکر میکنند؛ اسرائیل در گوشه رینگ؛ و دشمن تنها راه باقیمانده را بحران آفرینی در ایران یافته است!
⭕️ بی‌بی‌سی جان! ما که میدونیم مخاطب‌تو گوسفند هم فرض نمیکنی که تصویر هفته پیش رو به‌جای آشوبگرای دیروز جا میزنی، اما به خودت نگفتی که حداقل چندتا آدم عاقل هستن که دارن و برا مردم می‌کنن و به ریشِت میخندن؟! این رسانه‌های لاشخور مخاطب رو گوسفند هم فرض نمیکنن! .
⭕️ تجارت خارجی ایران در هشت ماهه ۱۴۰۰ از نظر وزنی ۴۳.۵٪ و از نظر ارزشی ۴۰٪ افزایش یافته است. ضمنا FATF از اسفند ۹۸ ایران را در لیست سیاه خود قرار داده است. مردم عزیز ایران یادتان هست گفتند وارد لیست سیاه شویم تجارتمان صفر خواهد شد؟! یادتان هست خواستند تحریم را به داخل مرزها بکشانند؟ پ.ن. در سرمقاله ۲۷ آذر ۹۸ روزنامه فرهیختگان پوچ بودن ادعای صفر شدن تجارت خارجی ایران در صورت ورود به لیست سیاه را با استناد به سوابق تجارت خارجی کشور نشان داده بودم. می‌توانید در لینک زیر مطالعه فرمایید https://farhikhtegandaily.com/page/168455/ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در روز چقدر تیکه میندازیم؟ چقدر نیش میزنیم؟ نظر پیامبر درموردمون چیه؟ 🔹 استاد مسعود عالی .
🔴 ساز نفوذ سال ها پیش اگر از ما می پرسیدند به نظرتان اولویت های دشمن برای کجاست؟ قطعا محیط زیست یا اصلا به ذهنمان نمی رسید و یا در آخر لیست بود. اما چند سال پیش با دستگیری جاسوسان یهودی "مراد موشه طاهباز" و "کاووس سیدامامی" و فرار "کاوه مدنی" معاون عیسی کلانتری در سازمان محیط زیست ، کم کم اهمیت حوزه اکوسیستم و محیط زیست روشن شد. حالا اما بحران آب در ایران از خوزستان تا چهارمحال و و نقاط مختلف کشور یک قطعه از سازی است که دشمنان در طی چند دهه با نفوذ در حوزه محیط زیست نواخته بودند و الان دارد به گوش می رسد ... @eslame_rastin
🔴دشمن از کار شهید شهریاری متحیر شد ♦️امام خامنه ای:«شهید شهریارى بسیجى‌وار کار کرد. آن روزى که درها را به روى ملت ایران خواستند ببندند که محصول این رادیوداروها به دست نرسد و دچار مشکل بشود و گفتند «نمیفروشیم» که این مرکز تهران تعطیل بشود، اینها - مرحوم شهید - هم مشغول کار شدند، تلاش کردند، که بعد آمدند به ما گفتند که توانستیم بیست درصد را تولید کنیم، بعد هم آمدند به ما اطلاع دادند که ما لوله‌ى سوخت و صفحه‌ى سوخت را هم ساختیم؛ دشمن [متحیر] ماند. این کار کار بود.» ۱۳۹۳/۰۹/۰۶ http://l1l.ir/3318 : حرکت بسیجی‌وار شهید شهریاری در زمینه‌ی فعالیت‌های علمی و ناکام گذاشتن توطئه 🌹به مناسبت ۸ آذر سالروز شهادت شهید دکتر مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشور در سال ۱۳۸۹ .
🔴انگار رجزخوانی در چاله میدان است که: ببینید! ما با ۴نفر به مذاکره رفتیم و شما با ۴۰نفر! کاش بجای ۴نفر با ۴۰۰نفر کارشناس به مذاکره میرفتید اما بعد از آن همه "لاف لغو تحریمها" نمی آمدید بگویید که ببخشید به ما نگفته بودند در برجام به جای لغو تحریم، واژه تعلیق تحریمها نوشته شده است. @eslame_rastin
🔴 جا داره الان که اصلاح‌طلبا از غارهاشون اومدن بیرون و واسه تیم مذاکره‌ کننده دولت رئیسی پالس منفی میفرستن، یادی کنیم از این اعتراف تلخ عراقچی آقایان اصلاح‌طلب ننگ مذاکرات ذلیلانه شما تا ابد در تاریخ می‌ماند @eslame_rastin
‏تیم دولت روحانی پر از جاسوس بود، مشتی بیسواد چون حسین فریدون که هم جاسوس بود هم بیسواد به مذاکره! اماتیم مذاکره کننده فعلی جمعی از اساتید حقوق و اساتید علوم مرتبط با هسته ای برای دقت در بخش فنی که هدفشان هم احقاق حق ملت است. حال کدام تیم بهتر است؟ 👈دقیقا تیمی کاملا علمی و مرتبط با کار رفته، تیمی که در هر بخش موانع تحریمی را محاسبه کند مثل حوزه نفت و سایر موارد. اما در دولت روحانی تیم ظریف اصلا متخصص حوزه تحریم نداشت، گفته میشود حتی حقوقدان بین الملل و متخصصین مرتبط با اهداف حقوقی را نداشتندیعنی یک افتضاح به تمام معنا بودند انصافا ضرر هم دیدیم،خیلی هم ضرر دیدیم. حال عجیب است به تیم متخصص فعلی اینطور توهین میکنند،البته امثال دهباشی ناراحت هستند که واداده ها وپادوهای غرب دیگر در بخش دیپلماسی ما حضور ندارند تا همه منافع کشور را چوب حراج بزنند. دهباشی و همفکران و طیف متبوعش ناراحت هستند 40نفر کاربلد رفته اند تا حق وحقوق ملت را از غرب بگیرند. 👈در زمان مذاکرات ظریف با طرفهای غربی، نمایندگان کنگرهٔ آمریکا برای بررسی متن برجام ، به چند کشور سفر میکردند و نظرات مختلف حقوقی همه کشورهای طرف ماجرا را میشنیدند و با متن تطابق میدادند ! اما جواد ظریف حتی بدون خواندن متن برجام آن را امضا کرد وکشور را نابود کرد . ویژگی دولت فعلی این است که مسیرجهالت آمیز دولت قبل را طی نمیکند برای همین غربگراها در داخل کشور اینطور ناراحتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در روایات آمده است که یکی از علائمی که نشان می دهد که ما اهل نجات هستیم یا نه این است که به خودمان رجوع کنیم و ببینیم آیا بعد از گناه پشیمان هستیم یا نه اگر پشیمان بود دلیل بر این است که ما عاقبت مردم را نجات می دهم. ما را رهنمون به توبه خواهد شد ولی اگر بر وجدان ما مهر قساوت و سنگدلی خورده باشد اهل نجات نخواهیم بود . .
▪️متن مقاله علی باقری در فایننشال تایمز را بخوانید. مفهومش این است دوران کسانی که فرق Lift و Terminate را نمیدانستند وبعد مذاکره برای آن پیرزن امریکایی پیام تبریک میفرستادند تمام شده امروز موضع اصولی ایران این است؛ یا تحریمها را لغو میکنید یا توافق بی توافق! https://www.ft.com/content/ecd4d7c1-f166-4263-a31c-93bcebccfd47 0.
🔴دکتر حيدر بن علي اللواتي، تحلیلگر عمانی: ♦️موشک یک میلیون دلاری شلیک شده توسط جنگنده ای که قیمتش ۲۵ میلیون دلار است، هزینه پرواز آن ساعتی ۶ هزار دلار برای کشتن بیگناهانی است که با کمتر از یک دلار در روز زندگی می کنند!! از فجایع جنگ یمن! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💥در کربلای خانطومان از آخرین نفراتی بود 💥که از خط خارج شد 💥موقع عقب نشینی داشت از خاکریز رد می شد که 💥روی خاکریز یه تیر از پشت خورد و گفت یا زهرا (س) 💥و با صورت از بالای خاکریز زمین افتاد ... 💥تیر خورده بود توی شش و سینه اش و خس خس میکرد 💥و یا حسین و یا زهرا میگفت 💥بهم گفت آب داری ؟؟ 💥گفتم نه ... 💥گفت پس جیب خشاب رو باز کن 💥داره رو سینم سنگینی میکنه 💥جیب خشاب رو باز کردم شروع کرد به شهادتین گفتن 💥گفتم شیخ مجید من میرم کمک بیارم ببرمت 💥گفت نمیخواد 💥و لحظاتی بعد شهید شد 💥پیکر مطهرش هم همونجا موند 💥وصیت : 💥اگر خواستید نذر کنید فقط گناه نکنید 💥مثلا بگید نذر می کنم یه روز گناه نمی کنم 💥هدیه به حضرت صاحب الزمان از طرف مجید 💥یعنی از طرف من این رو انجام بدید 💥برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عج 💥یکی از مجرب ترین کارها برای امام زمانه 💥جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) 💥و هدیہ به روح مطهر شهید صلواتـــــ و عجل فرجهم
🔴 اصولگرایان مردد و خط نفوذی که جدی گرفته نشده وقتی طی سالهای متمادی رهبر معظم انقلاب بصورت مکرر نسبت به شبکه نفوذ هشدار میدهند ،برخی فکر میکنند که با پایان دولت روحانی ،مسئله نفوذ هم تمام میشود... نخیر بزگوار نفوذ یک جریان است که ریشه تاریخی بالای صد سال دارد ، نفوذ مربوط به دولت روحانی تنها نبود بلکه در دولت روحانی بواسطه دولتمردان غربگرا شرارت شبکه نفوذ بیشتر نمود پیدا کرد. جریان نفوذ در همه دولتها حضور دارد ،چون یک شبکه صدساله در ایران دارد . با تغییر دولت ها شبکه نفوذ هم تابلوی خود را عوض میکند تا متناسب با شرایط جدید حرکت کند. بطور مثال شبکه نفوذ در عرصه حکمرانی سایبری در کشور ما بشدت فعال است و از دولت روحانی به دولت رئیسی سعی کرده شبکه خود را حفظ کند تا اجازه ندهد جمهوری اسلامی در فضای مجازی و حکمرانی سایبری بسمت استقلال برود. شبکه نفوذ اجازه نمیدهد طرح صیانت در مجلس به نتیجه برسد و مرتب با ترفند های مختلف یا تصویب آن را به تعویق می اندازد یا بدنبال بی اثر کردن آن است یا مدام هزینه میکند تا مردم را ازین طرح بترساند. امروز خبری منتشر شد که دوباره طرح صیانت با چالش جدیدی موجه شده و حالا حالاها منتظر استقلال کشور در حوزه حکمرانی سایبری نباشید و در دولت انقلابی رئیسی هم شاهد تداوم ولنگاری فضای مجازی و شرارت دشمن در این بستر خواهیم بود.... نفوذ در سطوح دیگر هم بشدت فعال شده و به این سطح قناعت نمیکند . بطور مثال مشاهده شده یک جریان مشکوک در پلتفرم داخلی ایتا دارد علیه این پیام رسان بومی جوسازی میکند و اساتید انقلابی مانند که از مجاهدین عرصه استقلال در حکمرانی سایبری هستند را تخریب میکنند و مردم را به حضور در پلتفرمهای خارجی تشویق میکنند. معنای ساده اینکه شبکه نفوذ و شیاطین تابع آنها حتی تحمل فعالیت تعداد اندکی از مردم در یک پیام رسان موفق مانند ایتا را هم ندارد و بدنبال نابودی آن هستند. شبکه نفوذ را جدی بگیرید.... 🔴.
⭕️ الان وضعیت جوریه که گرانی و بیکاری و تورم و آلودگی‌هوا و بی‌آبی و فقر و همه‌چی تقصیر دولت فعلی و رئیسی هست البته اگه وین به نتیجه رسید، حاصل زحمات روحانی و ظریف و رفقاشون هست .
⭕️ برای تسلط بر یک ملت،اقلیتی خائن و اکثریتی نادان لازم است .
🌹امام خامنه‌ای: «خصوصیت مدرس چه بود؟ خصوصیت عمده‌اش این بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریبگری در او اثر نمیکرد.» ۱۳۷۸/۱۱/۲۶ 🕊شادی روح بلندش صلوات .
تیم ایرانی نمایندگان ایالات متحده را به اتاق مذاکره راه نداده؛ آمریکایی ها رفته اند اتاق بغل و غیرمستقیم از طریق نمایندگان اروپا از روند مذاکرات باخبر میشوند! تاریخ آمریکا تاکنون چنین حقارتی به خود ندیده بود؛ در جهان فقط یک کشور است که سیاسی یا نظامی آمریکا را خفت میدهد: !
🌿نشانه های ضعف ایمان: 🍃سستی در نماز❗💔 🍃ترک تلاوت قران❗️💔 🍃ترک ذکر الله❗️💔 🍃ترک نماز جماعت❗️💔 🍃غیبت کردن❗️😕 🍃بی احترامی به والدین❗️😡😳 🍃رعایت نکردن حقوق دیگران😔 🍃مشغول بودن به کارهای بیهوده📱 👈کدام یک از این موارد در ما وجود داره کمی فکر کنیم اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
یادداشت دکتر عماد آبشناس با ویرایش: 🔸تیم ایرانی به وین رفته و شرط گذاشته یا همه تحریم‌ها به صورت عملی باید برداشته شود یا خداحافظ! تیم ایرانی به همه مذاکره کنندگان گوشزد کرده که اگر حتی یک حرف غیر مرتبط با رفع تحریم‌ها و برجام مطرح شود میز مذاکرات را ترک خواهد کرد! 🔹چی شده که تیم ایرانی با اقتدار به اتریشی‌ها گفته در صورتی که حتی یک نفر از مخالفین ج.ا را در مسیر خود، در حال شعار دادن ببیند، وین را ترک خواهد کرد و دیگر مذاکراتی به نام مذاکرات وین وجود نخواهد داشت و پلیس اتریش همه آنهایی را که دشمنان ایران حاضر کرده بودند تا علیه تیم هسته‌ای ایران شعار بدهند از مسیر تیم مذاکره کننده ایران دور کرده! 🔸چه شده که اسرائیلی‌ها سراسیمه شده‌اند و وزیر خارجه و نخست وزیرشان به دوره گردی در کشورهای اروپایی افتاده؟ چه شده که ایرانی‌ها باقدرت به آمریکایی‌ها می‌گویند شما فعلا پشت در بمانید تا ادب شوید و بدعهدی نکنید؟ روز گذشته یک مناظره با یکی از نمایندگان سابق کنگره آمریکا در یکی از رسانه‌ها داشتم وی گفت آقای بایدن می‌خواهد اموال ایران را آزاد کند، ولی شک دارم ایرانی‌ها تشکر شایسته از او بکنند! 🔹در پاسخ گفتم: شما اموال ما را بلوکه و سرقت کرده‌اید و کلی ما را تحریم کرده‌اید بعد توقع تشکر هم دارید؟ نکته‌ای که امروزه همه جهان متوجه آن شده‌اند این است که ایرانی‌ها زیر بار زور نمی روند. پایان. و این هم تیم قبلی ما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴باز نشر /آیت الله فاطمی نیا : امروز تضعیف رهبری بالاترین گناه و از شرب خمر حرام تر است ♦️خدا ان شاء الله به ما توفیق بدهد یار رهبرمان باشیم و قدر این آقا را بدانیم. .
🔴این خانم بعد از اینکه در اغتشاشات اصفهان کشته شد برای آخرین بار به کافه رفت و ازشانس بدش اونجا دستگیرشد هر چی گفت من تو اغتشاش اصفهان کشته شدم قبول نکردن😄 .