eitaa logo
اسلام راستین
158 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
2.1هزار ویدیو
17 فایل
اسلام دین زندگی است. والله اسلام تمامش سیاست است. اسلام راکامل بشناسیم وعمل کنیم. اسلام سیاسی وسیاست اسلامی آن چیزی که فهم واجرای درستش دشمنان را عصبانی وازتسلط برامور مسلمین ناامیدمی کند
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ وضعیت اقتصادی کشور خرابه؟ بر منکرش لعنت! ولی آیا جوری که یه عده ادعا میکنن "مردم گشنه‌ان" ؟ طبق آمار بین‌المللی، ایران رتبه سی‌وپنجم کمترین گرسنه رو در بین کشورهای جهان داره. همچنین شاخص گرسنگی با وجود افت ۰/۴ واحدی نسبت به سال ۲۰۱۲ همچنان در محدود Low قرار گرفته .
🔴‏بالا نقشه رنگ بندی کرونایی آمریکا و پایین نقشه ایران بر اساس شاخص های مشترک سازمان بهداشت جهانی! ظاهرا آب مقطر واکسن های ایران بهتر از فایزر از آب درآمد😂 البته متاسفانه هنوز ایران درگیر ویروس خودتحقیری است! .
🔴 بحرانی شدن اوضاع گرسنگان در آمریکا؛ میلیون ها نفر در خطر گرسنگی شدید قرار دارند .
✍پیامبر اکرم صلی‎الله‎علیه‎وآله: بهترین مردم کسی است که خود را وقف در راه خدا کند، با دشمنان خدا جهاد نماید و خواهان مرگ و شهادت در صحنه‌های نبرد است. 📚 مستدرک،‌ج ١١، ص ١٧
🏴فاطمیه ها صدای فاطمه را می شنوم که نیمه های شب درب خانه دلم را می زند تا برای یاری قدمی بردارم! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌙🌑🌍 عظیم ترین صبر تاریخ اگر مسلمانان میزان و عظمت صبر علی(ع) را درک نکنند ، اما یهودیان خیبر به خوبی درک می کنند! چرا که آن ها به چشم خود دیدند که حیدر کرار چگونه "مرحب" آن پهلوان بلندآوازه یهود را با یک ضربه به درک فرستاد و یک تنه بزرگترین درِ قلعه های هفت گانه خیبر را با قدرتی فوق بشر از جا کند و به پشت سرش پرتاب نمود و کار خیبر را یکسره کرد!! اما همان شیرمرد جنگ خیبر در ماجرای سوزاندن درِ خانه اش و جسارت به همسرش زهرا(س) دختر پیامبر اسلام(ص) و سَیّدَة نِساءِ الْعالَمین ، با اینکه هم قدرتی داشت سرآمدِ کل عرب و هم غیرتی داشت بیشتر از همه مردان عالَم ، ولی محض رضای خدا و جهت حفظ اسلام دست به شمشیر نبرد!!! اهالی خیبر خیلی خوب می فهمند که علی(ع) عظیم ترین صبر تاریخ را به نمایش گذاشته است ... 🌑🌹شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تسلیت باد 🆔 http://Eitaa.com/ahadith اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
تجربه عجیبی در سخنرانی‌ها و ارائه ها در جاهای مختلف پیدا کرده ام و آن «میل شدید جامعه به طرح نکات منفی و نا امیدکننده در مورد ایران» است. هر چقدر از مشکلات و وخیم بودن شرایط صحبت کنی، مورد استقبال بیشتری قرار می‏گیری. هر چقدر بذر نا امیدی بیشتری نسبت به آینده پراکنده کنی عالم تر قلمداد می‏شوی. اگر نقاط مثبت را هم بگویی یا چشم‏ اندازهای پیشرفت را هم بیان کنی، چنان با دیده تردید در تو می‏نگرند که گویی از حکومت پول گرفته ای تا به مردم اطلاعات نادرست دهی. شگفت است که ما از آزار خود لذت می‏بریم و به آن عادت کرده ایم. بله باید مشکلات را گفت ولی پیشرفت ها را هم دید. آدمی احساس می کند که مردم تلافی رفتار حکومت در دهه‏ های گذشته را می خواهند درآورند. در گذشته حکومت صرفا پیشرفت ها را گزارش می‏کرد و مشکلات را انکار می‏نمود حالا جامعه از این سمت به موضع‏گیری افتاده و صرفاً بر تاریکی‏ ها چشم دوخته است. واقعیت این است که در کنار تاریکی، روشنی‏ ها هم هست و باید این روشنایی‏ ها را هم دید. خدا نگذرد از کسانی که ما را به جایی رساندند که خوبی‏ های ایران را کم نمایی و خوبی های غرب را بیش نمایی (overestimate ) می کنیم و به عکس بدی های خودمان را بیش نمایی و بدی های غرب را کم انگاری می‌کنیم.
از هواپیمای‌مسافری‌تا‌اوکراینی 🔻دست خناسی در تاریکی، برادری را مقابل خودروی درحال حرکت برادر دیگر می افکند و بعد به زخم هر دو می خندد... 🔻به نظر میرسد دولت آمریکا پس از اطمینان از سیلی موشکی ایران، طراحی بسیار پیچیده‌ای با ترکیب جنگ الکترونیک، عوامل نفوذی و ... شکل می دهد. 🔻هدف این طراحی شیطانی، پوشاندن تاثیرات سیلی موشکی در آمریکا و تغییر سریع فضای عمومی تاثر و مطالبه انتقام سخت و در نهایت ایجاد اعتشاش بی پایان در داخل ایران بود. 🔸پ.ن۱: آیا کسانی از اینکه سپاه به جای پایگاه التاجی در لحظه آخر و بدون اطلاع آنها، عین الاسد را هدف گرفت خشمگین شده بودند؟ مگر اطلاعاتی را به جایی فرستاده بودند؟ 🔸پ.ن۲: چه کسی اجازه پرواز را در خطرناکترین شرایط صادر کرد؟ چه کسی ورود موشک کروز را به داخل ایران اعلام کرد؟ چه عاملی موجب قطع ارتباط در سامانه پدافندی شد؟ 🔸پ.ن۳: شاید با تکمیل اطلاعات در آینده، همه ببیند که طراحان شهادت مسافران مظلوم هواپیمای اوکراینی، همان عوامل حمله به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس در سال ۶۷ بوده‌اند. 🔸پ.ن۴: داغ این شهدای مظلوم از خاطر ملت نخواهد رفت...
⭕️ ندیدم خیلی کسی از سالگرد سیلی موشکی ایران به آمریکایی‌ها در عین‌الاسد یادی بکند. ماجرای که رهبری آن را یوم‌الله نامیدند و بعد هم تذکر دادند که نگذارید ایام‌الله فراموش شوند .
⭕️ آمریکا: ما عمداً هواپیما رو زدیم غرب‌پرست‌ها: دروغ میگی، تو سهواً زدی ایران: ما سهواً هواپیما رو زدیم غرب‌پرست‌ها: دروغ میگی، تو عمداً زدی غرب‌پرست مجرم نیست، بیماره. .
جناب ابطحی سالگرد فاجعه ی قطار نیشابور رو که در دولت خاتمی که ایشون از مقاماتش بود رخ داد رو هم گرامی می داره؟ یادم میاد کسی برای اون حادثه هم عذرخواهی نکرد و رسانه ها آنچنان بهش نپرداختن. فاجعه ای حداقل ۳۵۰ کشته داشت و جز مرگبارترین حوادث ریلی جهان بود.i
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مستر مین! ببینید روحانی اواخر دوره خودش و زمانی که از رای مردم به هم حزبی‌های خودش ناامید شده بود چطور زمین رو برای دولت بعدی مین گذاری کرد! مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: روحانی در ۶ ماه آخر دولتش، ۱۳۵ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی استقراض کرد/ معلوم است تورمی که امروز در جامعه وجود دارد، محصول چه اقداماتی است! این فقط یک مورد هست، اورارق قرضه و مشارکت در دولت روحانی به اندازه دویست سال دولت‌های قبل بوده و ۵ دولت بعدی باید بدهی‌های روحانی رو بپردازن... (لینک منبع) ..
🌹خدایا شهادت را نصیبم کن، دلم برای حسین خرازی پر میکشد، دلم برای شهدا پرمیکشد 🌹دنیا را رها کنید،دنیا را ول کنید، همه چیز را در آخرت پیدا کنید و رضای خدا را بر رضای مخلوق ارجحیت دهید. 🌹سالگرد شهادت شهید احمد کاظمی ویارانش گرامیباد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبرانقلاب: هر جا کار بر زمین مانده پای فساد و اشرافی گری در میان بوده است حضرت آیت الله خامنه ای: 🔻بعضی به طور طبیعی جلوی انقلاب می ایستند و انقلاب هم چاره ای جز ایستادن در مقابل آن ها ندارد. 🔻برخی دشمنان تخصصشان «تفرقه بنداز حکومت کن» است. 🔻بین اقوام درگیری داشته ایم اما بین شیعه و سنی نه، یکی حرف غلطی زد اما نباید کش داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 زمان امیرکبیر ایشون داشت برای دفاع از کشور توپ می‌ساخت ولی انگلیسی‌های اومدن بین مردم شایعه انداختن که این امیرکبیر میخواد پول‌هاتونو بگیره باهاش توپ و اسلحه بسازه تا شما گشنه بمونید ،آخرش هم این فتنه باعث شد پروژه امیرکبیر شکست بخوره و انگلیس از جنوب به ایران حمله کنه و ایران هیچی نداشت برای دفاع از خودش ▪️ 🕹حتما ببینید .
🔴 غیرت دینی، جنگ شناختی و حکمرانی فضای مجازی 🔻 سید علیرضا آل داود نوشت: 🔹رهبر انقلاب: غیرت دینی را حفظ کنید. این غیرت دینی است که تهدید ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد. 🔹یکی از برنامه ریزی های امروز دشمن حساست زدایی نسبت به اصول و بینات و مبانی انقلاب (مانند حاکمیت دین خدا و و عدم تسلیم در برابر دشمن مستکبر) است. دشمن می خواهد این حساسیت را به تدریج کم کند. این اتفاق را در فضای مجازی و رسانه های جمعی انجام می دهند. در مقابل زورگویی دشمن انقلاب به ما میگوید نباید تسلیم شد. این جزو اصول است. 🔹 در یک جنگ شناختی -ادراکی‌ ترکیبی قرار داریم. برای این جنگ ۴ مرحله طراحی شده است که نتیجه اش حساسیت زدایی نسبت به اصول و بینات و مبانی انقلاب (مانند حاکمیت دین خدا و و عدم تسلیم در برابر دشمن مستکبر) است. 1️⃣تضعیف روحیه 2️⃣بی ثبات سازی 3️⃣ بحران سازی 4️⃣عادی سازی 🔹 این جنگ در ۳ دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر ضد ما جریان دارد که در مرحله چهارم یعنی عادی سازی حساسیت زدایی در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ ساله و‌به طور خاص بر روی قشر نوجوان و جوان با گرفتن این قشر انجام خواهد شد. 🔹 متاسفانه مهمات این جنگ یعنی کلان داده های ملت ما به طور ۲۴ ساعته و ۷ روز‌هفته توسط دشمنان ما با پلتفرم های آمریکایی که بستر سایبر تروریسم این کشور هستند سرقت شده و سپس با تحلیل این داده ها نفوذ در اذهان و قلوب تک تک افراد، دستکاری ذهنی جامعه، اثر گذاری بر تصمیم گیری ها و اقدامات افراد، پیش بینی کنش ها، مدیریت هیجانات و احساسات، حب و بغض ها در قلوب و شک و یقین ها در اذهان و مدل سازی ریاضی فرآیند های ذهنی و...انجام می شود. 🔹 اینکه رهبر حکیم انقلاب از کلید واژه بسیار دقیق استفاده کردند و عامل تضعیف آنرا فضای مجازی دانستند بسیار مهم است و اینجاست که نقش حاج قاسم فضای مجازی پر رنگ می شود. 🔹 اینجاست که باید عزیزانی که غیرت دینی دارند به میدان آمده و یکبار برای همیشه فضای مجازی ول در سطح کشور را که قتلگاه جوانان، نوجوانان و خانواده ها شده است را تعیین تکلیف کنند. 🔹 البته مصادیق بارز این غیرت در فضای مجازی را میتوان مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که نظیر آنرا کشورهای پیشرفته در سطح دنیا دارند، ارتقای مسئولان، مدیران و مردم و‌ تصویب قوانین بروز برای این فضا دانست که جمیعا در سطح دنیا از آن به عنوان حاکمیت سایبری و حاکمیت داده ها هم نام برده می شود. 🔹 حاج قاسم نمونه بارز مصداق غیرت دینی بود که نگذاشت فرمایشات رهبری روی‌زمین بماند اما حاج قاسم فضای مجازی کجاست؟... .
⭕️ ماجرای هواپیمای اوکراینی خیلی تلخ و غم‌انگیز است. باید مسببان محاکمه و از بازماندگان دلجویی شود، اما کسی می‌داند چرا وقایع مشابهی مثل انهدام هواپیمای کره‌جنوبی توسط پدافند روسیه، هواپیمای مالزی و روسیه توسط پدافند اوکراین، ایرباس ایرانی توسط آمریکایی‌ها و… چنین واکنش‌هایی نداشته .
🔴غیرت مسئولان فضای مجازی و غیرت امام❗️❗️ 🔹رهبر معظم انقلاب، امام خمینی را در اوج غیرت دینی معرفی کردند: «واقعاً هیچ‌کس را ما ندیدیم و نشناختیم که از لحاظ غیرت نسبت به دین و فرهنگ دینی و زندگی دینی و سبْک زندگی دینی و احکام دینی مثل امام بزرگوار باشد» 🔹خروش امام (ره) نسبت به انتشار چند عکس مبتذل در هفته نامه زمان شاه، گوشه‌ای از غیرت دینی او بود: «همه چیز در خدمت استعمار بود... این عكسی كه از این زن لخت می‌اندازد چند تا جوان را آشفته می‌كند؛ از بین می‌برد. در هر هفته ای كه مثلاً یك مجله ای در می‌آید كه در آن ده تا عكس می‌گذاشت، این چند نفر از جوانهای ما را از دست ما می‌گیرد⁉️» 🔹انتشار چند عکس کجا و انتشار میلیون‌ها فیلم مبتذل و مستهجن در فضای مجازی کجا⁉️ ♦️مسئولان فضای مجازی! غیرت دینی خود را با غیرت امام محک بزنید❗️❗️ .
☎️ زنگ عبرت: 🔴چطور یک دروغ بزرگ را باور می‌کنیم؟ 🔺خطای_تائیداجتماعی 🔺خطای_انسجام ✅ یکم. برخی به خودشان آمدند و متوجه شدند در سالگرد دوم شلیک به 🛫یک فرضیه جدید مطرح شده است و آن هم اینکه جمهوری اسلامی از عمد هواپیمای اوکراینی را ساقط کرده است. ✅ دوم. عده‌ای به خودشان آمدند و متوجه شدند در آبان 98 جمهوری اسلامی انسان‌های بی‌گناهی را به رگبار بسته است. ✅ سوم. به خود آمدند و متوجه شدند در زندان‌های جمهوری اسلامی آدم می‌کشند مثل آب خوردن. ✅ چهارم. به خود آمدند و متوجه شدند می‌خواهند بخشی از خاک ایران را به روسیه و چین بفروشند و این گلشیفه فرهانی است که با افشاگری توافق 25 ساله اجازه نداده است. ✅ پنجم. متوجه شدند جمهوری اسلامی سیاست اش تغییر کرده است و حاضر است با دشمن تعامل و همراهی کند. و .... ❓ بازهم فهرست کنم؟ اما چطور می‌شود برخی باور می‌کنند؟ بعد تکرار می‌کنند؟ و بعد ترویج می‌کنند؟ 🔺این بحث مناسب سوادرسانه‌ای است و بیش از این کارکردی ندارد. 👈غرضم پرداختن به این دست موضوعات نیست. 👈سوال اصلی و مساله متن اینست: در چه فرآیندی آنچه باور نداشتیم را باور کردیم و دروغ بزرگ را حقیقت مسلم دانستیم؟ 1️⃣ یکم. ⚠️ خطای انسجام فرآیند باور کردن یک دروغ بزرگ از خطای انسجام شروع می‌شود. ❓⚠️ *خطای انسجام چیست؟* 👈خطای انسجام دو بخش دارد. 🔺بخش اول. در بخش اول کافیست رسانه، پازل‌های یک دروغ بزرگ را به صورت قطره چکانی به شما منتقل کند؛ به نحوی که شما این قطعات ظاهرا نامرتبط را دارای انسجام ببینید. مثلا این چند خبر را ببینید: ✖️ مسئولین به خانواده کشته شده‌ها سر نمی زنند ✖️ متهمین با وثیقه یا بدون آن آزادند کانادا درخواست دادگاه بین المللی کرده و ایران مخالف است ✖️ ایران به دنبال فرار از پرداخت غرامت است ✖️ سپاه باقی مانده های هواپیمای اسقاطی را فورا جمع کرده است.... این اخبار فارغ از درستی یا نادرستی به صورت جداگانه اهمیت ندارد. مهم نیست هرکدام را به تنهایی باور کنید یا نه. حتا اگر تکذیب شود هم اثرش را روی شما خواهد داشت. به چه نحو؟ این اخبار در کنار هم یک پازل را کامل می‌کند و آن ایجاد شک است. گویا خبری است در نهان که جمهوری اسلامی نمی‌خواهد انرا بگوید. این اخبار نه جداگانه و بلکه در کنار هم یک پیام منسجم می‌سازد و آن همان دروغ بزرگی است که ممکن است روز اول گفته نشود و دو سال بعد شکل بگیرد. 🔺بخش دوم. بخش دوم انسجام چیست؟ انسجام دروغ با شما. 👈رسانه رصد می‌کند تا ببیند سمت و سوی مخاطب و جامعه به چه نحوی است. به هر سمتی کشش بیشتر پیدا کند اخبار فیک خود را متناسب با همان زمینه اجتماعی می‌سازد. اینجاست که فرد احساس می‌کند بین آنچه اعتقاد دارد با اخبار منتشر شده انسجام وجود دارد. ولو خبر دروغ باشد. او از این انسجام درونی و بیرونی لذت می‌برد. بنابرین به باور خود یقین پیدا می‌کند. حال آنکه، هم زمینه درونی اولیه و هم اخبار تزریقی بیرونی، همه‌اش در یک سناریوی منسجم فرد را مسخ کرده است. 2️⃣ دوم. ⚠️ خطای تائید اجتماعی 🔺بعد از خطای انسجام نوبت به خطای تائید اجتماعی می‌رسد. خطای تائید اجتماعی چیست؟ شما در آن چیزی که نه زمان و نه انگیزه و نه مهارت لازم برای بررسی‌اش را داشته باشید تلاش می‌کنید به نظردیگران توجه کنید. اینکه دیگران چه می‌گویند. تعداد نظرات هم شکل و هم راستا نیز است. شاید این ادعای مرا تکذیب کنید اما شما در برخی از موارد، واقعا از کامنت های یک دست و یک شکل یک پست اینستاگرامی اثر می‌گیرد و این تاثیر کاملا ناخودآگاه است. وقتی همه یک حرف می‌زنند، مخالفان نیز دچار مارپیچ سکوت می‌شوند و همین باعث می‌شود توهم باور اکثریت ایجاد و مسلط شود. اینجاست که رسانه ها تلاش می‌کنند نشان دهند خبر دروغ شان باور اکثریت است و شما اگر می‌خواهید مورد تائید اجتماعی قرار بگیرید و منزوی نشوید باید با اکثریت همراهی کنید. حال آنکه نه تنها خبر دروغ است، بلکه باور اکثریت نیز به خبر دروغ نیست و تنها توهمی از اکثریت نمایی است. 📲رسانه در این مدل اولا یک پیام را به شیوه های گوناگون از زبان دیگران تکرار و سپس تلاش می‌کند با اخبار جهت دار نظر مخاطبین را یک دست و هم راستا نشان دهد. خطای تائید اجتماعی عجیب مسخ کننده است. ✅اما چه باید کرد؟ ✅هوشیار باشیم. در رسانه‌های اجتماعی، ما تنها از رسانه‌های مرجع اثر نمی‌گیریم. از یک کامنت و لایک و ریت هم اثر می‌گیریم. از سویی دیگر اگر هوشیار بودیم، باید فعال باشیم. یک کامنت و لایک و ریت شما، روی باور دیگران اثر گذار است. شاید تا به حال توجه نکرده باشیم، اما یک وقت‌هایی سکوت هم در ترویج دروغ های بزرگ موثر است؛ پدیده مارپیچ سکوت. پس راوی حقیقت باشیم که در یوم تبلی السرائر برای یک لایکی که زدیم و یا حتی نزدیم باید جوابگو باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹لحظات ورود رهبرمعظم انقلاب به منزل شهید احمدی روشن در دی‌ماه ۹۰ وقتی در دیدار خانواده شهید احمدی روشن، رهبرمعظم انقلاب قرآنی را به همسر شهید اهدا کردند، او قرآن را گرفت و آرام گفت: مصطفی خواب دیده بود بالای تپه‌ای شما به سرش دست کشیدید. رهبر پرسید: کی؟ همسر شهید جواب داد: ۲۰ روز پیش حدوداً. و بعد یک خواهش کرد از رهبر: آقا توی نماز شب‌هاتون علیرضا را دعا کنید، برای صبرش! و رهبر قول داد...
⭕️ ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه : ما را می خواهیم، یعنی در واقع، بازگشت به پایبندی کامل به برجام را، چون شامل سرسختانه ترین برنامه راستی آزمایی و نظارتی است که تا کنون وجود داشته است. اگر بتوانیم همین حالا آن را در اختیار داشته باشیم، شانس آورده ایم. 👤علی لعنت الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بی خانمان های لندن 🔹تصاویری از پاتوق شب خواب های لندن در مقابل ساختمان BBC البته بی بی سی اینجا جلو چشمشو را نمبینه وکور کور است