حماسه مقاومت ۲.mp3
2.08M
🎧 بشنوید
✅ کنش صحیح در مورد اتفاقات فلسطین
❓وظیفه حاکمیت در صحنه فعلی فلسطین چیست؟
❓حلقه های میانی چه نقشی دارند؟
🎙 حجت الاسلام عرب
🔹 قسمت دوم
#پادکست
#طوفان_الاقصی
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید
🎙 دکتر سعید جلیلی
🔸 اندیشه اسلامناب چه تفاوتی با سایر اندیشهها دارد؟
🔸 امتدادهای اسلامناب در زندگی چیست؟
#کلیپ
#دوره_۱۴۰۲
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
30.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید
🎙 هادی قاسمی
🔸 شکست مارپیچ سکوت
▫️به مناسبت سالگرد شهید آرمان علیوردی
#کلیپ
#دوره_۱۴۰۲
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
اسلام ناب
🎧 بشنوید ✅ کنش صحیح در مورد اتفاقات فلسطین ❓وظیفه حاکمیت در صحنه فعلی فلسطین چیست؟ ❓حلقه های میانی
حماسه مقاومت ۳.mp3
1.77M
🎧 بشنوید
✅ آغاز یک پایان
❓چه چیزی بر گنبد آهنین غلبه کرد؟
🎙 حجت الاسلام عرب
🔹 قسمت سوم
#پادکست
#طوفان_الاقصی
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
📢 مدرسه مجازی اسلام ناب برگزار میکند:
🔹 دانشگاه مقاومت
🎙حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی موسوی
📃 سرفصل ها:
_نظم نوین جهانی
_کنش دانشجویی در شرایط فعلی و نحوه تبیین گری در تعامل با مردم
🗓 تاریخ: یکشنبه و دوشنبه، ۷ و ۸ آبان ماه
🕐 ساعت: ۱۸
🔺 جهت ارائه پیشنهادات و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @eslamenaab_admin پیام دهید
📎 لینک جلسه :
https://www.skyroom.online/ch/eslamenab/markazeslamenaab
#طوفان_الاقصی
#مدرسه_مجازی
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | کلیپ اختصاصی
🔸 آرمان انقلاب
🔹 به مناسبت ایام شهادت آرمان علیوردی و سیدروحالله عجمیان
🎙 حجت الاسلام وطن فدا
🎞 قسمت اول
🔺 آرمانها تبیین گر شدند در زمانی که تبیینگر آرمانهایمان نبودیم
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
📝 #یادداشت
⁉️ ساعت صفرِ غزه چه زمانی فرا میرسد؟
🖊 به قلم جناب اقای مهدی افراز
📎 پیوند یادداشت:
https://vrgl.ir/PSkp8
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
📢 مدرسه مجازی اسلام ناب برگزار میکند:
🔹 کارگاه پرسش و پاسخ با موضوع: «جذب، از تئوری تا میدان»
🔸 با حضور: استاد سیدمحمدکاظم منظورالاجداد و جناب آقای محمدحسین سلیمانی
📃 سرفصل ها:
_چالش ها و موانع میدانی حول مخاطب شناسی و ارتباط گیری
_ایده ها و تجربیات تشکل ها پیرامون جذب
🗓 تاریخ: پنجشنبه ۱۱ آبان ماه
🕐 ساعت: ۱۵
🔺 جهت انتقال چالش ها و ایده های خود، به شناسه زیر پیام دهید:
@eslamenaab_admin
📎 لینک جلسه :
https://www.skyroom.online/ch/eslamenab/markazeslamenaab
#تشکیلات
#مدرسه_مجازی
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید
🔺 استقلال معرفتی
🎙 وحید جلیلی
#دوره_۱۴۰۲
#کلیپ
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
🔹 جوانان لوکوموتیو و موتور محرک جامعه هستند.
امام خامنه ای(مدظله العالی)
📚 کتاب طرح کلی رسالت دانشجویی با نظر به شخصیت راهبردی و سیاسی مقام معظم رهبری که با عملی کردن نظریه های خود سی سال است اداره معجزه گون انقلاب اسلامی را برعهده دارند، به توضیح یکی از نظریه های بسیار مهم ایشان با عنوان «تصمیم سازی پنج مرحله ای» پرداخته است.
🔸 این نظریه با تبیین رسالت پنج مرحله ای جنبش دانشجویی به درستی نشان میدهد که چگونه جوانانی که نه مالی و نه مسئولیتی دارند و نه کسی مطیع حرف ایشان است، میتوانند با تکیه بر این مراحل پنجگانه نقش پیشرو و بی بدیلی را در حرکت تحولی انقلاب ایفا کنند.
◻️ احمد سعیدی با توجه به سابقه دانشجویی و کسوت طلبگی امروز با پژوهش دقیق در تمام بیانات رهبر انقلاب در دیدار جوانان و دانشجویان و بدون دخل و تصرف، تنها با چینش منطقی و اصولی بیانات به استخراج این نظریه نائل آمده است.
🔻 این کتاب میتواند ره توشه مهمی برای بالندگی کنشگران تشکل های دانشجویی و همچنین فعالان عرصه تبلیغ در فضای دانشجویی باشد.
💢 علاقه مندان برای تهیه کتاب با تخفیف ۳۵ درصد با قیمت ۶۴.۰۰۰ تومان به لینک زیر مراجعه کنند: (تعداد محدود)
https://eitaa.com/Mimebnera
#کتاب_طرح_کلی_رسالت_دانشجویی
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
اسلام ناب
🔹 جوانان لوکوموتیو و موتور محرک جامعه هستند. امام خامنه ای(مدظله العالی) 📚 کتاب طرح کلی رسالت دانشج
🖋 به قلم حجتالاسلام حمزه وطنفدا
💠رستاخیز جهانی غزّه و جای خالی لوکوموتیو دانشجویی
یا
💠چند خطی در استقبال از کتاب «طرح کلی رسالت دانشجویی»
بخش1⃣
🔰برای غزه چه باید کرد؟
هُرم و حرارتی دارد این سوال در فضای تشکل های دانشجویی امروز و پاسخ های فراوانی است که رد و بدل میشود.
در این ایام پر تپش که جهان آبستن حوادث است؛
در این فرصتی که #انسان_غزّه؛ گرچه در جغرافیای مادی کوچک، اما در جهان حقیقت و شرافت بسی بزرگ و بالابلند، پیش روی احرار و آزادگان جهان گشوده؛
در این موقعیت که #دژخیم_صهیون و #غربی از پس سالها تزویر، این چنین چهره شنیع رذالت خویش را در قاب چشم جهان به تصویر کشیده است؛
در این دوران بلوغ #جبهه_مقاومت که حجاب تعویق و تفرقهها به کناری رفته و اتحاد و قدرت در شخصیت بینالمللی مقاومت موج میزند؛
در زمانهای که گویی نسیم الهی وزیدن گرفته و جهان با نوای نامیرای غزّه به خروش آمده و گوشها و قلبها از پس یک تاریخ غفلت، آمادهی شنیدنی دیگر شدهاند...
🔸 #جنبش_دانشجویی در این آوردگاه، به مثابه فرهیختهترین صورت #تشکیلاتی، از #جوان_مومن_انقلابی که
ورای عاطفه دردمندی تودهی #مردم
و فراتر از پیشهی اندیشمندی #روشنفکران
و فرای وظیفهی سازمانی #حاکمیتها، مسئولیت پرچمداری و پیشقراولی این هر سه و چون لوکوموتیوی مسئولیت پیشرانی قطار جامعه را بر دوش دارد، باید که...
و از جنبش دانشجویی انتظار است که...
و جنبش دانشجویی میتواند که...
🔺 و اما واقعیت تلخی است که جنبش دانشجویی با وجود همهی چشمهایی که ملتمسانه و امیدوار در انتظار اویند، مشغول ایفای نقش ویژهی خویش نیست.
یا در مدار عاطفه همچون توده در انفعال تماشا، حرص میخورد،
یا مخلصانه تلاش میکند با خرده اقداماتی کوچک و بزرگ از سد انفعال بگذرد؛ اما باز در هر صورت به نقش یکتا و یگانهی خویش نمیرسد.
🔻 داستان غزّه هم میگذرد و بدین منوال برگی دیگر بر صفحات دفتر انفعال #فضای_دانشجویی افزوده میگردد.
صفحاتی چون: #اغتشاشات، #حجاب، #اقتصاد_مقاومتی، #جهاد_تبیین، #برجام، #انتخابات و...
🔹 در چند سال اخیر که از پس سالهای دور دانشجوییِ خود و در لباسِ طلبگی، باری دیگر توفیق حضور و تجربهی نزدیک فضای دانشجویی را یافته و با تشکلهای زیادی الفت و انس گرفتهام، ضمن افتخار به این رفاقت و در عین امیدواری و تعظیم و تجلیل از این نسلِ مومن، انقلابی، متین، خوشاندیشه و پرظرفیت جنبش دانشجویی که از بسیاری از آفات دوران قبل عبور کرده، اما شوربختانه باید گفت کماکان گرفتار #انفعال است؛ انفعالی که بیش از همه باطن غیور و مجاهد خود این جنبش را رنج میدهد و پیش از همه خود او، اشتیاق خَرق این انفعال را دارد.
❇️ به نظر، ریشهی این انفعال را در دو امر باید جستجو کرد:
امری محتوایی و امری روشی.
🔺 از یک سو فاصلهی ذهنی با #بهشت_اندیشهها، یعنی اندیشهی حیاتبخش #مکتبِ_امام رضوانالله تعالی علیه که یگانه راه برون رفت از انفعالهاست.
و از سوی دیگر فقدان درکی روشن و کامل از #رسالت_جنبش_دانشجویی که یعنی جنبش دانشجویی رسالت و نقش ویژهی خویش را کمتر میشناسد و نسبت به امکانات و توانمندیهای بیبدیل خویش در فضایِ #اصلاح_انقلابی کشور کمتر آگاه است.
🔻 در امر نخست، تلاشهای خوبی در سالهای اخیر برای ارتباط و انس فضای دانشجویی با مکتبِ امام ره صورت گرفته که گرچه نسبت به نیاز، بسیار کوتاه و نارساست؛ اما به هر جهت حرکتی آغاز شده است.
🔸 امّا در فضای فهم رسالت دانشجویی با برهوت و سکوتی آزار دهنده روبهرو هستیم و همین یکی از بزرگترین موانع بالندگیها و نقشآفرینی های درخور جنبش دانشجویی گردیده است.
🔺 علیرغم اینکه #رهبر_انقلاب به عنوان شاید تنها کسی که در ایرانِ امروز؛
اولا دارای #اندیشه_راهبردی منسجمی پیرامون جنبش دانشجویی است
و ثانیا اعتقاد عمیقی به نقش این جنبش در پیشبرد انقلاب اسلامی دارد؛
اما فضای دانشجویی جز چند کلیدوآژه و خردهگزاره هایی پراکنده، چیز درخوری از این اندیشه در ذهن و جان خود ذخیره نکرده است و اتصالی به نگاه راهبردی و نقشی که ایشان برای جنبش دانشجویی تعریف میکنند، ندارد.
✅ ادامه دارد...
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
اسلام ناب
🖋 به قلم حجتالاسلام حمزه وطنفدا 💠رستاخیز جهانی غزّه و جای خالی لوکوموتیو دانشجویی یا 💠چند خطی در
🖋به قلم حجتالاسلام حمزه وطنفدا
💠 رستاخیز جهانی غزّه و جای خالی لوکوموتیو دانشجویی
یا
💠چند خطی در استقبال از کتاب «طرح کلی رسالت دانشجویی»
بخش2⃣
🔰 لذا شدیدا نیازمند متونی در این وادی هستیم که بتواند با مطالعهی دقیق در #تاریخچه_جنبش_دانشجویی و نقاط فراز و فرودش در #نهضت_اسلامی تاکنون
و در عین حال با نظر به بیانات مفصل رهبر حکیم انقلاب در این رابطه که در دیدارهای مکرر دانشجویی منعکس است، #اندیشه_راهبردی ایشان پیرامون جنبش دانشجویی را استخراج و در صورتبندی منسجمی در اختیار فضای دانشجویی قرار دهد.
❇️ با توجه به این ضرورت، برای نگارش اثری در این وادی، با کمک تنی چند از طلاب فعال در عرصه دانشجویی گامهای مقدماتی را در سال گذشته فراهم آورده بودیم که در تصادم مشغلههای ایام #اغتشاشات این توفیق از میان رفت و حسرت به دل در انتظار فرصتی بودیم که شگفتانه در بازار نشر با اثری روبهرو شدیم با عنوان "#طرح_کلی_رسالت_دانشجویی" که از قضا دقیقا با همین مساله به سراغ #بیانات_رهبر_انقلاب رفته و بادقت و انضباط #طلبگی و صرف وقت مفصل، #اندیشه و #طرح_راهبردی ایشان پیرامون #جنبش_دانشجویی را در قالب یک #نظریه منسجم، استخراج و به شکلی وزین و ساده تدوین نموده است.
🔻 این اثر به قلم طلبه فاضل؛ حجتالاسلام #احمد_سعیدی که در سالهای نه چندان دور، سابقهی دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر را داشته و به همت #پژوهشکده_باقرالعلوم علیهالسلام به مدیریت حجتالاسلام #سیدعلی_موسوی که خود از پیشتازان جنبش دانشجویی در سالهایی دورتر است، به چاپ رسیده است.
🔺 این کتاب که با مطالعهی مفصل تمام سخنرانیهای رهبر انقلاب در جمعهای دانشجویی و جوانان از سال 77 تاکنون به دست آمده، رسالت جنبش دانشجویی را در پنج مرحله پیوسته ی:
#آرمانخواهی،
#تبیین،
#مطالبهگری،
#گفتمانسازی
و #تصمیمسازی
در قالب طرحی منسجم نمایش داده و هر یک از این مراحل را در فصلی جداگانه و با تاکید بر فیشهایی دقیق از بیانات رهبر انقلاب، تبیین و اتصال آن به سایر مراحل را به توضیح نشسته است.
🔸 به نظر میرسد استقبال از این کتاب و مطالعه و مباحثه دقیق و جدی آن توسط #فعالین_فضای_دانشجویی، میتواند زمینهی فوقالعاده مناسبی برای بازخوانی و بازطراحی کنشهای دانشجویی باشد تا به مرور، این جنبش گرانقدر بتواند نقش تاریخی خود در پیشبرد انقلاب اسلامی را به احسن وجه ایفا نماید.
🔹 به نوبهی خود بالاترین تشکر صمیمانه و قلبی خود از صاحب این قلم، برادر خوب و فاضل؛ حجتالاسلام احمد سعیدی و استاد عزیز و گرانقدر؛ حجتالاسلام سیدعلی موسوی، ریاست محترم پژوهشکده باقرالعلوم علیهالسلام را ابراز نموده و توفیق روزافزون ایشان در تولید آثاری گره گشا را مسألت دارم.
و در آخر، ضمن دعوت از دوستان و فعالان دانشجو برای مطالعه، تأمل و مباحثه این اثر، مشتاقانه آمادگی خود برای حضور و همراهی با حلقه های مطالعاتی دانشجویی پیرامون این کتاب و این موضوع را اعلان مینمایم.
✅ به امید پیروزی مجاهدینِ بینالمللی #طریقالقدس در محو #اسراییل،
و به امید توفیق درک طرح و اندیشهی پیروز رهبران حکیم انقلاب
و به امید بالندگی و پیشتازیهای جنبش دانشجویی انقلاب اسلامی.
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
اسلام ناب
🎥 ببینید | کلیپ اختصاصی 🔸 آرمان انقلاب 🔹 به مناسبت ایام شهادت آرمان علیوردی و سیدروحالله عجمیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | کلیپ اختصاصی
🔸 روایت آرمان روح الله
🔹 به مناسبت ایام شهادت آرمان علیوردی و سیدروحالله عجمیان
🎙 حجت الاسلام وطن فدا
🎞 قسمت دوم
🔺 آرمانها تبیین گر شدند در زمانی که تبیینگر آرمانهایمان نبودیم
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
اسلام ناب
📢 مدرسه مجازی اسلام ناب برگزار میکند: 🔹 کارگاه پرسش و پاسخ با موضوع: «جذب، از تئوری تا میدان» 🔸 با
برنامه جذب، از تئوری تا میدان.mp3
51.7M
🎙 صوت جلسه «جذب، از تئوری تا میدان»
#تشکیلات
#مدرسه_مجازی
📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب
🆔️ @eslamenaab_ir
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین
✍ امیرحسین فیضی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز
/ بخش اول /
🔹 اکنون که جهان نظارهگر توحش و ظلم آشکار به خاک و جان غزه است، مردمان مختلف (مسلمان و غیرمسلمان) از سرتاسر جهان به هر شکل که توانستهاند و تا حدی که از چشم دولتهای سرسپرده پنهان مانده، اعتراض اجتماعی خود را به اسرائیل و وحشیگری آن نشان دادهاند؛ از طرفی مسلمانان و در رأس آن جبهه مقاومت در عراق، یمن و لبنان و ... محکم، قاطع، آماده به رزم و طالب آن، و از طرفی جامعه جهانی از آسیا و آفریقا و آمریکا تا قلب اروپا و لندن نیز به نوعی دیگر؛ و همه اینها در قالبهای متنوعی از تجمع در مرز و تلاش مجاهدانه برای مبارزه با اسرائیل گرفته تا شعار طرفداران سلتیک و گالاتاسرای در استادیوم، تجمع چند ده هزار نفره در لندن و کارهای نمادین دانشجویان در دانشگاههای مختلف صورت گرفته است.
🔸 اما در این بین نقش ایران چیست؟ در قرائت اول آیا نیروی اجتماعی ایران نیز شاخص موفقیت یا سطح حمایت خود از فلسطین را باید در رقابت با سایر کشورها و ملتهای اسلامی بسنجد؟ آیا ما میبایستی ببینیم فلان کشور مسلمان (مثلاً ترکیه) چند هزار نفر را برای حمایت از فلسطین به خیابانها می آورد و بعد ما برای تجمع یا راهپیمایی با تعداد بیشتر برنامهریزی کنیم؟! یا نه؛ در قرائت دوم نیروی اجتماعی ایران باید بگوید که آنان همین که معترضند و به خیابانها آمدهاند برایشان کافیست، اما ما یعنی ایران، اصلیترین حامی مستضعفین فلسطین و عالم، نباید خود را با اینها مقایسه کند و امروزه میبایستی به صورت نظامی (مستقیم یا غیرمستقیم) نابودی اسرائیل را به فلسطینیان هدیه کند و کمتر از این برای جمهوری اسلامی کم است! فلذا نقش میدانی او نیز مطالبه از حاکمیت برای ورود نظامی به معرکه و یا تبیین مردم ایران و خلق اراده ملی در نفی اسرائیل میشود؛ با این هدف که زمینهساز حرکت نظامی ایران و جبهه مقاومت گردد!
🔹 کدام منطق درست است؟ کدام نگاه رسالت نیروی اجتماعی و حتی سیاست کلان جمهوری اسلامی را تعیین میکند؟ آیا قرائت سومی نیز هست که فراتر از اینها باشد و در عین حال این دو را نیز شامل شود؟
🔸 پاسخ به این پرسش مستلزم فهم مسئله فلسطین در نگاه امام و این انقلاب تمدنی است؛ ما اساساً چه نسبتی با فلسطین داریم و چرا از لحظه آغاز انقلاب اسلامی افق تصویر شده پیش روی مردم ایران و جهانیان از سوی امام باید فلسطین باشد؟ آیا امام مسئله فلسطین را صرفاً یک حق پایمال شده میدانست و یا گویی که در پس آن جهان را وارد یک جبههبندی متفاوت میکرد؟ صهیونیسم صرفاً یک موجود ظالم است یا که صهیونیسم یک جریانی است که زاده و در عین حال نماد بدون روتوش یک تمدن و یک مسیر تاریخی است؟ رابطه اسرائیل با آمریکا رابطهای است صرفاً از جنس حامی و پشتیبان یا آنکه اسرائیل امتداد صریح آن استکبار و تمدن آمریکایی است؟ پاسخ به چنین پرسشهایی رهیافت ما در موضوع فلسطین خواهد بود.
⬅️ ادامه دارد ...
✳️ قرارگاه شهید آوینی
🆔 @avini_57
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین
/ بخش دوم /
🔹 مسئله فلسطین مسئله تمام جهانیان و مسئله بشریت است.ما با اسرائیل سر جنگ داریم؛ چرا که معتقدیم این نهایت رؤیای تمدن مدرن است که از قضا امروز به لحاظ جغرافیایی سفره را بر فلسطینیان تنگ دیده و آن گونه چهره خود را نشان میدهد. منطق اسرائیلی همان منطقی است که شریک او یعنی آمریکا در سایر حوزهها دنبال میکند، اما صرفاً با روتوش! این تمدن اسرائیلی و آمریکایی است که در فرهنگ هم جایی برای فرهنگهای بومی نگذاشته و همهی آنها را با ابَرابزارهای خود به نفعش نابود یا مصادره کرده است. این تمدن آمریکایی اسرائیلی است که اقتصاد و منابع خدادادی مظلومین را به نفع ظالمان مصادره کرده است و با همان مبانی و نگاه از دیرباز جوامع مختلف را به استعمار برده است.
🔸 ای جهانیان بدانید که در نهایت نیز امروزِ فلسطین همان رؤیای آمریکایی است که وعدهی آمریکا به شماست و غایت تجویز این تمدن به همه جوامع و ملتهاست و حال هرچه سفره تنگتر شود خشونت و توحش آن نیز بیشتر عیان میگردد. بمباران این روزهای غزه و شهادت کودکان و نوزادان و زنان و مردان بیدفاع این شهر را همان منطقی توجیه میکند که امروز حاکمان انگلیس و امریکا و فرانسه و ... با آن حکمرانی میکنند و بدانید که ارزش انسان و معنای انسان اینجا همین است و همین قدر ارزشمند! امروز برای غزه و فردا ...
🔹 حال با چنین خوانشی از مسئله فلسطین و صهیونیسم، ایران و انقلاب تمدنی آن به دنبال بیداری همه آزادگان جهان است؛ فلذاست که از همان روز اول فریاد خود را بر سر اسرائیل بلند کرده است و همه را به نابودی آن دعوت میکند و نه چیز دیگر؛ اما اگر این نابودی بدون عزم جهانی برای آن رخ دهد چه میشود؟ شاید بگویید که امروز با بیست سال قبل متفاوت است و ما توانستهایم که شبکه مقاومت و نهضتهای اسلامی را در عراق و یمن و لبنان ادامه دهیم و امروز نه فقط ایران بلکه مردمان زیادی به دنبال نابودی اسرائیل هستند. از طرفی نیز فطرت مردم جهان نیز با ریخته شدن خون شهدای فلسطین بیدار شده است و نه تنها ملل مسلمان بلکه همه جهان برای فلسطین به خیابانها آمدهاند و نتیجه بگیرید که پس هر گونه مبارزه با اسرائیل از دیدگاه جهانیان واجد مشروعیت بوده و تشویق میگردد.
🔸 اما آیا تأمل کردهایم که غایت خواست جهانی امروز از این ظلم چیست؟ آیا تجمعکنندگان لندن یا هواداران سلتیک به دنبال محو اسرائیل هستند؟ آیا ما توانستهایم که مسئله فلسطین و ذات صهیونیسم را آن گونه که چند سطر قبل بیان شد معنا کنیم؟ خیر؛ چرا که امروز مردم جهان از مسئله فلسطین مطلوب حداقلیتری میخواهند: صرفاً «نه به جنگ»، «نه به خونریزی و کشتن انسانها» و "NO WAR".
در این گفتمان بدانید که هر خونریزیای به صورت مطلق محکوم است، چه میخواهد اسرائیل باشد و چه ایران و چه این که این فاجعه در هر کجایی از عالم رخ دهد. این گفتمان در نهایت تجویزش برای فلسطین این نیست که ایران و مسلمانی بیاید و اسرائیل را نابود کرده و حق فلسطینیان را بگیرد. اتفاقاً در چنین اتمسفری اگر ایران یا هر کجای دیگر نیز دامنه جنگ را توسعه دهد محکوم میشود. محکوم میشود که چرا میخواهی اسرائیل را نابود کنی و همین که از غزه منصرف شود دیگر بس است و خون بیشتری نریز! در پس چنین جنگی هر فریاد نابودی اسرائیلی از سوی همه جهانیان محکوم خواهد شد.
⬅️ ادامه دارد ...
✳️ قرارگاه شهید آوینی
🆔 @avini_57