نقد برادران لیلا1.mp3
40.35M
استاد ذوالفقاری
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
نقد برادران لیلا2.mp3
24.89M
استاد ذوالفقاری
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
14.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥انیمیشن کوتاه Bridge🎥
🔶️انیمیشن کوتاه «پل / Bridge» به کارگردانی تینگ چیان تی، داستانی کوتاه استعارهای از خودخواهی است.
@koodakanetamadonsaz
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کلیپ #استاد_پناهیان
🔻«من و تو نداره!»یکی از شرایط ظهور مواسات مؤمنین هست...
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
21.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 شهید آوینی ۱۴۰۲
🧠 با هوش مصنوعی!
حالتون رو به أحسن حال تغییر دهید
توصیه میکنم دوستان #ببینید
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📡 @HalalZadeha
7.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اولین چیزی که در این ویدئو توجه شما را جلب کرد چه بود؟
کاش همانقدر که لنزهای دوربین دقیقتر و حرفه ای تر میشوند چشمان ما هم آیت بین تر می شدند.
این ویدئو رو به یکی نشون دادم فقط محو کیفیت لنز دوربین شد.
و من همچنان محو شگفتی خلقت و نشانی خالق بودم....
✍ مینا تارخ
پيامبر صلى الله عليه و آله فرمودند: كسى كه علم و معلوماتش زياد شود، امّا هدايتيابى او بيشتر نشود، آن علم سبب دورى بيشتر او از خداوند شده است (بحارالأنوار، ج 2، ص 37)
#آیت_مگس
#چشم_مرکب
#حکمت_بالغه
#دست_نوشته
#شگفتی_های_خلقت
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
معجزه زدن عینک آیت بین روی چشم کودکان را تجربه کردم بعد از زدن عینک وقتی بهشون میگید حکمت این آیت چیه؟ واقعا جواب های حکیمانه میدن!🧐🤔
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
🔺لاشه علم، دانشجوی الهی نمی پروراند!
بخش اعظمی از علوم دانشگاهی، موضوعش فعل خداست، یعنی «خلقت»؛ امّا آنچه امروزه در دانشگاه وجود دارد نه علم دینی بلکه لاشه علم است، چرا که فاقد «هُوُ الاوّل» یعنی توحید و مبداء یا به عبارت دیگر «که آفرید» و نیز فاقد «هُوَ الآخر» یعنی معاد و مقصد و به عبارت دیگر «چرا آفرید» است؛ و لاشه علم، کسی را الهی نمی کند.
#آیت_الله_جواد_آملی / دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی تهران / قم؛ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
#علوم_انسانی_ذاتا_مسموم
#علوم_مسموم
#علم_بدون_معنویت
#دروغ_علم_روانشناسی_جامعه_شناسی
(منبع: کانال مسجد مجازی عمار)
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
May 11