eitaa logo
اعزام مبلغ
157 دنبال‌کننده
326 عکس
61 ویدیو
68 فایل
✅ کانال اعزام مبلغ 🇮🇷 eitaa.com/ezamemobalegh 🚙 اعزام مبلغ به روستاهای اطراف مشهد 🚕 اعزام منبری به روضه در مشهد 🌹 ادمین: 🆔 eitaa.com/davoody
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 طبل ترس 🔸 واکاوی پروژه جنگ روانی علیه ایران بر مبنای کرونا 🔹 قسمت هشتم ◀️ قطعه بی اعتبارسازی مسئولین ✅ مقدمه: در مجموعه متون تشریحی سند گروه اقدام آمریکا علیه ایران که در قالب 4 راهبرد کلی به 10 تاکتیک عملیاتی اشاره کرده بود در تاکتیک اول و دوم آن یعنی شبهه سازی، مسئله سازی و بی اعتبار سازی برای افراد انقلابی؛ و نیز القاء فساد سازمان یافته در سطح مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی ایران بصورت تفصیلی اشاره کردیم که آمریکائیان به چه شیوه هایی در حال پیاده کردن آن در کشور هستند. https://eitaa.com/s_a_razavi/6215 https://eitaa.com/s_a_razavi/6218 https://eitaa.com/s_a_razavi/6240 https://eitaa.com/s_a_razavi/6246 🔹 در شیوه های عملیاتی بلوای کرونا و واکسن نیز در حال مشاهده هستیم که نعل به نعل همین تاکتیکها و تکنیکها در حال پیاده سازی است که در ذیل به بخش کوچکی از این اقدامات بصورت اجمالی اشاره میکنم: 1️⃣ برچسب زنی و بی اعتبارسازی نهادهای رسمی نظام در افکار عمومی در قالب: 🔸 وزارت کشتار جمعی خواندن وزارت بهداشت 🔸 سازمان ماسونی غذا و دارو خواندن سازمان غذا و داروی کشور 🔸 ستاد صهیونیستی خواندن ستاد ملی مبارزه با کرونا 🔸 تحت نفوذ دانستن رهبری توسط مشاوران نفوذی 🔸 منگل سیاسی خواندن مسئولین نظام 🔸 تحت مدیریت وزارت دفاع آمریکا خواندن شبکه بهداشت کشور 2️⃣ شبهه سازی، برچسب زنی و بی اعتبارسازی مسئولین نظام در افکار عمومی در قالب: 🔸 سلطه پذیر و ناتوان جلوه دادن رهبری در مدیریت بحران کرونا 🔸 کانالیزه شدن رهبری توسط شبکه های نفوذ 🔸 آگاه نبودن رهبری از اخبار و اطلاعات موافقان و مخالفان کرونا و واکسن 🔸 نفوذی بودن مشاوران و اطرافیان رهبری 🔸 نفوذی بودن مسئولین بیت رهبری 🔸 صهیونیستی بودن مسئولین و دست اندر کاران شبکه بهداشت کشور 3️⃣ تاثیرگذاری منفی بر افکار عمومی در حوزه اخبار و اسناد رسمی کشور در قالب: 🔸 ظن و گمان منفی بدون هیچ سند و مدرک معتبری 🔸 ایراد اتهام بدون هیچ سند و مدرک معتبری 🔸 تشکیک در نحوه مدیریت و عملکرد بدون هیچ سند و مدرک معتبری 🔸 نگاه بدبینانه بی اساس بر پایه شایعات 🔸 تعمیم اشتباهات خرد شخصی یا مدیریتی به کلیت عملکرد نظام 🔸 وارونه نمایی و تفسیر جهت دار عملکرد یا سخنان ولایت و مسئولین نظام 🔸 نسبت دروغ و کذب به ولایت و مسئولین نظام 🔸 تعمیم و قیاس سازی اشتباه در رسانه ها 🔸 استفاده از تکنیکهای روانی جهت القاء ناکارآمدی ولایت و مسئولین نظام بر افکار عمومی ✅ ناگفته پیداست نتیجه مخرب این اقداماتی که در سایه بلوای کرونا، واکسن و پروتکلها در حال رخ دادن هست اثار بسیار مخربی در افکار عمومی خواهد داشت که سالیان زیادی باید فعالیت کرد اصلاحی کرد تا اثرات سوء آن را برطرف نمود. ✅ ناگفته پیداست که تمام این اقدامات در چهارچوب تدابیر ده گانه گروه اقدام آمریکا علیه ایران طرح ریزی و در حال پیاده سازی است و عده ای در جریان انقلاب ( دانسته یا نادانسته) در حال اجرای آن هستند. ✅ ناگفته پیداست که باید به عنوان یک ولایتمدار به صورت تمام قد در مقابل این اقدامات دست به افشاگری کنیم و از کیان و قداست نظام و ولایت دفاع کنیم و اجازه ندهیم عده ای در جهت تکمیل پازل آمریکا و اسرائیل افکار عمومی مردم را در اختیار گرفته و با تضعیف و تخریب ولایت فقیه، نظام و مسئولین کشور مقاصد دشمنان را محقق نمایند. ◀️ اتفاقات روی داده به طور قطع یک جنگ روانی تمام عیار است با تمام مولفه ها و تاکتیکهای تعریف شده آن که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن در کشور است و برای مقابله با آن نیاز به تبیینی جهادگونه است که رهبری آن را مطالبه کرده اند و مسئولیت یکایک ولایتمداران مقابله با این جنگ روانی است. ان شاالله ▪️ از متن ادامه دارد... @s_a_razavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خیزش
از شهید همدانی پرسیدندبعد از بازگشت از سوریه برنامه تان چیست؟ گفت: تصمیمی گرفتم که مطمئنم از چهل سال مجاهدت بالاتره، برم یه گوشه از این مملکت تو یک مسجدی، تو یک پایگاه بسیجی برای بچه های نوجوان و جوان کارفرهنگی انجام بدهم؛ برای امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) آدم تربیت کنم. سرباز تربیت کنم. کاری که تا حدودی کوتاهی کردیم وآن دنیا باید جواب بدهیم. "شهید حسین همدانی"🌷 🇮🇷 @faannoos
هدایت شده از خیزش
15مورد از که (ع) با همه عظمت نتونستن اصلاحشون کنن. در (ع) قطعا ضعف امام نیست بلکه ضعف ولایتمداری مردم رو نشون میده بدعتهاییکه امام ازشون به یاد میکنن. جالبه که هم درش هست !!! در این باب چندتا حدیث داریم یکی هم نیست. موارد بدعت دیگه هم هست کتاب سُليم بن قيس الهلالي ج ۲، ص ۷۱۸ امام علی(علیه السلام): ...قَالَ [وَ اَللَّهِ] لَقَدْ عَمِلَتِ اَلْأَئِمَّةُ قَبْلِي خَالَفَتْ فِيهَا رَسُولَ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ مُتَعَمِّدِينَ لَوْ حَمَلْتُ اَلنَّاسَ عَلَى تَرْكِهَا وَ تَحْوِيلِهَا عَنْ مَوْضِعِهَا إِلَى مَا كَانَتْ [تَجْرِي عَلَيْهِ] عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ لَتَفَرَّقَ عَنِّي جُنْدِي حَتَّى لاَ يَبْقَى فِي عَسْكَرِي غَيْرِي وَ قَلِيلٍ مِنْ شِيعَتِي اَلَّذِينَ إِنَّمَا عَرَفُوا فَضْلِي وَ إِمَامَتِي مِنْ كِتَابِ اَللَّهِ وَ سُنَّةِ نَبِيِّهِ لاَ مِنْ غَيْرِهِمَا [أَ رَأَيْتُمْ] لَوْ أَمَرْتُ 1) بِمَقَامِ إِبْرَاهِيمَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فَرَدَدْتُهُ إِلَى اَلْمَكَانِ اَلَّذِي وَضَعَهُ [فِيهِ] رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ 2) رَدَدْتُ فَدَكَ إِلَى وَرَثَةِ فَاطِمَةَ عَلَيْهَا اَلسَّلاَمُ وَ 3) رَدَدْتُ صَاعَ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ 4) مُدَّهُ إِلَى مَا كَانَ وَ 5) أَمْضَيْتُ قَطَائِعَ أَقْطَعَهَا رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ لِأَهْلِهَا وَ 6) رَدَدْتُ دَارَ جَعْفَرِ بْنِ أَبِي طَالِبٍ إِلَى وَرَثَتِهِ وَ 7) هَدَمْتُهَا مِنَ اَلْمَسْجِدِ وَ 8) رَدَدْتُ قَضَايَا مَنْ قَضَى مَنْ كَانَ قَبْلِي بِجَوْرٍ وَ 9) رَدَدْتُ مَا قُسِمَ مِنْ أَرْضِ خَيْبَرَ وَ 10) مَحَوْتُ وَ 11) أَعْطَيْتُ كَمَا كَانَ يُعْطِي رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ لَمْ أَجْعَلْهُ دُولَةً بَيْنَ اَلْأَغْنِيٰاءِ وَ 12) سَبَيْتُ ذَرَارِيَّ بَنِي تَغْلِبَ وَ 13) أَمَرْتُ اَلنَّاسَ أَنْ لاَ يَجْمَعُوا فِي شَهْرِ رَمَضَانَ إِلاَّ فِي فَرِيضَةٍ لَنَادَى بَعْضُ اَلنَّاسِ مِنْ أَهْلِ اَلْعَسْكَرِ مِمَّنْ يُقَاتِلُ مَعِي يَا أَهْلَ اَلْإِسْلاَمِ وَ قَالُوا غَيَّرْتَ سُنَّةَ عُمَرَ 14) نَهَيْتَنَا أَنْ نُصَلِّيَ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ تَطَوُّعاً حَتَّى خِفْتُ أَنْ يَثُورُوا فِي نَاحِيَةِ عَسْكَرِي بُؤْسَى لِمَا لَقِيتُ مِنْ هَذِهِ اَلْأُمَّةِ بَعْدَ نَبِيِّهَا مِنَ اَلْفُرْقَةِ وَ طَاعَةِ أَئِمَّةِ اَلضَّلاَلِ وَ اَلدُّعَاةِ إِلَى اَلنَّارِ وَ 15) لَمْ أُعْطِ سَهْمَ ذَوِي اَلْقُرْبَى [مِنْهُمْ] إِلاَّ لِمَنْ أَمَرَ اَللَّهُ بِإِعْطَائِهِ [اَلَّذِينَ قَالَ اَللَّهُ إِنْ كُنْتُمْ آمَنْتُمْ بِاللّٰهِ وَ مٰا أَنْزَلْنٰا عَلىٰ عَبْدِنٰا يَوْمَ اَلْفُرْقٰانِ يَوْمَ اِلْتَقَى اَلْجَمْعٰانِ ] فَنَحْنُ اَلَّذِينَ عَنَى اَللَّهُ بِذِي اَلْقُرْبىٰ وَ اَلْيَتٰامىٰ وَ اَلْمَسٰاكِينِ وَ اِبْنِ اَلسَّبِيلِ كُلُّ هَؤُلاَءِ مِنَّا خَاصَّةً لِأَنَّهُ لَمْ يَجْعَلْ لَنَا فِي سَهْمِ اَلصَّدَقَةِ نَصِيباً وَ أَكْرَمَ اَللَّهُ نَبِيَّهُ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ أَكْرَمَنَا أَنْ يُطْعِمَنَا أَوْسَاخَ أَيْدِي اَلنَّاسِ.
هدایت شده از داودی
❇️بیش از 30 مورد از بدعتهای عظیمی که امام علی (ع) نتوانست دست به اصلاح آنها بزند نه بخاطر ضعف خود بلکه بخاطر عدم ظرفیت جامعه ✅نکته مهم: این موارد مشت از خروار و نمونه ها و شاهدمثالهایی است که امام برای اثبات ادعای خود ذکر میفرماییند وگرنه موارد بدعتها بیش از اینهاست. (الروضة من الکافی/ ترجمه رسولی محلاتی، ج۱، ص۹۰) ✅نکته مهم: این موارد همه در نگاه امام علی مصداق «امور عظیمه» است. این بدعتها که اصلاح نشده باقی میمانند بدعتهای کم اهمیت نیستند بلکه بدعتهای عظیم هستند. (بحار، ج۳۴، ص۱۶۷) ✅نکته مهم: در بین این موارد مواردی هست که بحث ناموسه ولی دستان امام کوتاهه از اینکه اصلاح کنند: نَزَعْتُ نِسَاءً تَحْتَ رِجَالٍ بِغَيْرِ حَقٍّ فَرَدَدْتُهُنَّ إِلَى أَزْوَاجِهِنَّ وَ اِسْتَقْبَلْتُ بِهِنَّ اَلْحُكْمَ فِي اَلْفُرُوجِ ✅نکته مهم: در این موارد مواردی است که بدعتهای اقتصادی، فسادهای کلان، قوانین ظالمانه است که دستان امام از اصلاحشان کوتاه است: دَوَاوِينَ اَلْعَطَايَا ✨ امام علی (ع): حكمرانان پيش از من كارهائى انجام دادند كه در آنها با رسول خدا (ص) مخالفت كردند و از روى تعمد راه خلاف پيمودند، و پيمانش را شكستند، و سنت و روشش را تغيير دادند، و اگر من بخواهم مردم را بترك آنها وادارم و بجاى اصلى آنها بازگردانم و بهمان ترتيب كه در زمان رسول خدا (ص) بود مقرر دارم لشكر از دور من پراكنده شوند تا جز خودم تك و تنها بجاى نمانم و يا اندكى از شيعيان من كه برترى مرا شناخته و وجوب اطاعت و امامت مرا از روى كتاب خداى عز و جل و سنت رسول خدا (ص) دانسته‌اند بجاى مانند. 1. اگر ميديديد كه من دستور ميدادم تا مقام حضرت ابراهيم عليه السّلام را بجاى اصلى آن كه رسول خدا (ص) آن را در آنجا نهاده بود برميگرداندم. 2. و فدك را بورثۀ فاطمه عليها السّلام برميگرداندم. 3. و صاع رسول خدا (ص) را بهمان نحو كه بود برميگرداندم 4. و زمينهائى را كه رسول خدا (ص) بمردمى واگذار كرد ولى حكم آن حضرت اجرا نگشت من آنها را بصاحبانش بدهم و حكم آن حضرت را اجرا كنم. 5. و خانۀ جعفر را (كه داخل در مسجد الحرام كرده‌اند) بورثه‌اش بازگردانم و آن قسمت را از مسجد خراب كنم. 6. و احكامى را كه از روى ستم و زور بدانها حكم شده بازگردانم. 7. و زنانى را كه بناحق در تحت اختيار مردانى هستند بسوى شوهران خود باز ميگرداندم و در بارۀ آنها با حكم خدا در بارۀ فروج و احكام روبرو ميشدم. 8. و فرزندان بنى ثعلب را باسارت ميگرفتم. 9. و آنچه از سرزمين خيبر تقسيم شده بود برميگرداندم. 10. و دفاتر حقوق و عطايا را از بين ميبردم، 11. و مانند رسول خدا (ص) آن را بالسوية تقسيم ميكردم و آن را در دست توانگران قرار نميدادم. 12. و مساحت را در گرفتن خراج ملغى ميكردم. 13. و در موضوع ازدواج بطور برابرى و مساوات رفتار ميكردم. 14. و خمس پيغمبر (ص) را بهمان نحو كه خداى عز و جل نازل فرمود و واجب كرده بود مقرر ميداشتم. 15. و مسجد رسول خدا (ص) را بهمان وضعى كه بود برميگرداندم 16. و درهائى را كه در مسجد گشوده‌اند مى‌بستم 17. درهائی راکه در مسجد بسته‌اند باز ميكردم. 18. و مسح بر روى كفش را حرام ميكردم. 19. و بر نوشيدن نبيذ حدّ ميزدم. 20. و دستور بحلال بودن متعۀ حج و صيغۀ زنان ميدادم. 21. و براى نماز ميت گفتن پنج تكبير را دستور ميدادم 22. و مردم را مجبور ميكردم تا« بِسْمِ‌ اَللّٰهِ‌ اَلرَّحْمٰنِ‌ اَلرَّحِيمِ‌ »را در نماز بلند بگويند. 23. و بيرون مى‌آوردم كسانى را كه بهمراه رسول خدا (ص) در مسجد درآوردند با اينكه رسول خدا (ص) آنها را بيرون كرد، 24. و در مى‌آوردم در مسجد رسول خدا (ص) آنكه را اينان بيرون كردند و رسول خدا (ص) او را وارد كرد. 25. و مردم را بحكم قرآن واميداشتم. و طلاق را روى سنت قرآن قرار ميدادم. 26. و زكاة را (فقط‍‌) از اصناف (نه‌گانۀ) آن طبق مقررات و حدودش ميگرفتم. 27. و باز ميگرداندم وضو و غسل و نماز را به اوقات و قوانين و جاهاى خودشان. 28. و اهل نجران را بجاهاى خودشان برميگرداندم 29. و اسيران فارس و ملتهاى ديگر را از روى كتاب خدا و سنت پيامبرش (ص) باز ميگرداندم. در اين صورت مردم از دورم پراكنده ميشدند. 30. بخدا سوگند اگر بمردم دستور ميدادم كه در ماه رمضان جز نماز فريضه را بجماعت نخوانند و بآنها اعلام ميكردم كه نوافل بجماعت خواندن بدعت است، برخى از همين لشكريانم كه اكنون بهمراه من جنگ ميكنند فرياد ميزدند: اى مسلمانان سنت عمر دگرگون شد، على ما را از نماز نافله در ماه رمضان باز ميدارد، و ترس آن را دارم كه از يك سوى لشكر شورش كنند... 31. و اگر از خمس بهرۀ خويشاوندان را ميپرداختم ... اسناد: 1. کتاب سُليم بن قيس، ج۲، ص۷۱۸ 2. الاحتجاج، ج۱، ص۲۶۳ 3. بحار الأنوار، ج۳۴، ص۱۶۷ و ص۱۷۲ 5. الوافي، ج۲۶، ص۵۵ 6. الکافي، ج۸، ص۵۸
توانمندسازی مبلغان در آستانه اعزام فاطمی۱۴۰۰ (دوره اول) ✅ ویژه کسانی که می‌خواهند یک داشته باشند 🎁 همراه با اهدای محتوای منبر و ذکر مصیبت فاطمی ۶ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵الی۱۹ (پنجشنبه ۸ تا ۱۱) ⏳مهلت ثبت نام: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ 💵هزینه ثبت نام ۵۰ هزار تومان ✉️ برای ثبت نام کلمه "فاطمیه ۱۴۰۰" را به شماره ۰۹۱۹۴۴۶۸۱۴۴ پیامک کنید گروه تبلیغی جهادی سیدالشهداء علیه السلام با همکاری: دفتر تبلیغات اسلامی مدرسه عالی ثامن الحجج(علیهم السلام) 🆔 @sayedoshohada_g
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
✅ تصور غلط 🔹 اين تصور هم غلط است كه بعضى خيال كنند با حركات خيابانى، يك اهرم فشارى عليه نظام درست ميكنند و مسئولين نظام را مجبور ميكنند، وادار ميكنند تا به عنوان مصلحت، زير بار تحميلات آنها بروند. نه، اين هم غلط است. ۱۳۸۸/۰۳/۲۹ 🔸بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران @s_a_razavi
هدایت شده از م ر
گزارش قانوان جوانی (1) (1).pdf
809.9K
🔴 قانون "جوانی جمعیت و حمایت از خانواده" مصوب و ابلاغ شد. 🔺این قانون جدید مجلس شورای اسلامی، حمایتهای بسیار خوبی از خانواده‌ها علی الخصوص زوج‌های جوان دارد. برای اطلاع دقیق از خدمات، تسهیلات و تدابیر خوبی که در این قانون ذکر شده، پیشنهاد می‌کنم این فایل را حتما مطالعه کنید.
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
4_5802992204104338669.pdf
401.6K
✅ گزارش رسمی 🔴 مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با انتشار این گزارش فوری، اثر واکسیناسیون را بر کاهش فوت ناشی از کرونا در ایران را نشان داده است. 🔻 براساس این گزارش که گفته میشود در کمیته علمی هم باید بررسی شود، اثر واکسیناسیون در کاهش فوت ناشی از کرونا در ایران قابل توجه و معنی دار بوده است @s_a_razavi
39.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ گزارشی مستند درباره نقش رهبر انقلاب در مهار آشوب‎های پس از گرانی بنزین
هدایت شده از حدیث فرزند
13056-fa-40 hadis farzand bishtar.pdf
816.6K
چهل حدیث فرزند بیشتر
Jor'e i az Kawthar tak barg.pdf
3.45M
«جرعه‌ای از کوثر» پنج منبر روشمند فاطمیه تالیف قم بسیار غنی قابل استفاده در بیش از ده منبر eitaa.com/sayedoshohada_g
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹پاسخ آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در مشهد به عده ای که می گویند رهبری در زمینه واکسیناسیون فریب عده ای از پزشکان را خورده !!! 🔸نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در جمع روحانیون و طلاب: ادعای فریب خوردن رهبری از نفوذی ها در مسئله واکسیناسیون، توهین به امام زمان است 🔹آیا وجود مقدس امام زمان (عج) سرنوشت این امت را به کسی می‌سپارند که با محاصره چند پزشک، مسیر غلطی را در «واکسیناسیون عمومی» در پیش بگیرد و خودش هم اقدام به دریافت واکسن کند؟ 🔹کسی که چنین اعتقاد باطلی درباره ولی فقیه داشته باشد، به شخص وجود نازنین ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) توهین کرده است. 🔹کسی که دستور ولی فقیه را رد کند، به مقتضای کلام امام معصوم علیه السلام که‌ فرمود رد کننده دستور ولی فقیه مانند کسی است که دستور ما را رد کرده است و الرّاد علینا الرّاد علی الله و هو علی حد الشرک بالله ⭕️جملات نائب امام زمان را درباره واکسن حداقل یکبار به خوبي مرور کنیم: ❇️ «من هیچ عارضه‌ای نداشتم» ❇️ «کارهای تولید و واردات واکسن کارهای بود» ❇️ «حالا در دهن‌ها هست غالبا این‌ها بی‌اعتبار است» ❇️ «کارهای خوبی انجام شد(با تاکید)» ❇️ «باید دنبال شود» ❇️ «باید تاکید شود» ❇️ «واکسیناسیون عمومی بسیار چیز است» ❇️ صراحتا فرمودند: «» ❗️ برخی خیال می‌کنند برای حکم حکومتی لازمست رهبری از الفاظ أحکمت یا تعابیر مشابه استفاده کنند و این همه تأکید مکرر رهبر انقلاب برای انجام این موضوع و باید های ایشان را نادیده می‌گیرند. @s_a_razavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
✅ نقادی، مطالبه گری و پرسشگری در نگاه رهبری باید چه ویژگیهایی را داشته باشد؟ 🔹منصفانه، دلسوزانه، منطقی و شجاعانه باشد 🔸انتقاد به شخص، انتقاد به نظام دانسته نشود 🔹تخريبي نباشد 🔸هوشمندانه باشد 🔹نقاط ضعف و قوت را بیان کند 🔸دروغ و اهانت و شايعه پراکني و افترا به رقيب نباشد 🔹شخصي و جناحي نباشد 🔸موجب تضعيف نشود 🔹در وقت مناسب باشد 🔸انتقادهاي وارد و ناوارد مخلوط نشود 🔹توهين آميز نباشد 🔸در راستاي رهنمودهاي امام باشد 🔹مشروعيت نظام را در ذهن مردم متزلزل نکند 🔸درچارچوب قانون باشد 🔹در راستاي سياست هاي کلي نظام باشد 🔸مسئولانه باشد 🔹با هاي و هوي نباشد 🔸شخصي و مصداق سازي نباشد 🔹همراه با عيب جويي و نق زدن نباشد 🔸برخاسته از نگاه آرماني باشد 🔹خصمانه نباشد 🔸ايرادگيري و نيش زدن نباشد 🔹با شرح صدر، برادرانه و دوستانه باشد 🔸معارض با مسئولان کشور نباشد 🔹عالمانه و سازنده باشد 🔸عجولانه نباشد 🔹نيت براي پيمودن آينده اي پرتلاش و افتخار آميز باشد 🔸معارض با نظام و امنيت ملي نباشد 🔹سياه نمايي و منفي بافي نباشد 🔸روش هاي خشم آلود وجود نداشته باشد 🔹باعث تحقير نشود 🔸موجب سوء استفاده دشمن نشود 🔹با لحن خوب باشد 🔸اغراق آميز نباشد 🔹به قصد اصلاح و خيرخواهانه باشد 🔸موجب نااميدي مردم نشود 🔹بر اساس هواي نفس نباشد 🔸تحريک عصبيت هاي گوناگون نباشد ✅ اینها شاخصه های تبیینی رهبری در خصوص نقادی و مطالبه گری و عدالتخواهی است. 🔹 حال بررسی کنیم چه مقدار از نقدها و مطالبه گری ها و عدالتخواهی های ما منطبق بر منویات رهبری بوده است. @s_a_razavi
با بچه‌هایم، سر یک سفره!.pdf
2.69M
کتاب منبر «با بچه‌هایم، سر یک سفره!» (نگاهی نو به موضوع کاهش جمعیت در خانواده‌های حسینی) به صورت رایگان منتشر شد. ــــــــــــــــــــــــــــ ده جلسه سخنرانی روشمند ویژهٔ جمعیت، متناسب با ایام تبلیغی محرم و صفر ــــــــــــــــــــــــــــ بررسی علل کاهش جمعیت ... - فرزندان نان‌خورند یا نان‌آور؟! - ما هم سر سفره فرزندانمان هستیم؟! - دنیا دارد انسان را دعوت به تنهایی می‌کند. - سونامی سالمندی در راه است. - تنها راه نجات، هم‌بستگی اجتماعی برای رفع موانع فرزندآوری، سرِ سفرۀ حسین (علیه‌السلام) ــــــــــــــــــــــــــــ عناوین ده جلسه: - جلسه اول: سر سفرۀ بچه‌های حسین(ع)! - جلسه دوم: یک نان‌آور بیشتر! - جلسه سوم: به سختی‌اش می‌ارزد! - جلسه چهارم: سفرۀ تنهایی - جلسه پنجم: سر کدام سفره نشسته‌ای؟ - جلسه ششم: سفره گردانت کیست؟! - جلسه هفتم: سفره را او پهن می‌کند! - جلسه هشتم: تربیتش با ما! - جلسه نهم: حمایت عباسی - جلسه دهم: سفرۀ همیشه باز! ــــــــــــــــــــــــــــ
بَضعَةُ الرَّسُول.pdf
5M
کتاب بَضعَةُ الرَّسُول』 ✓ های دهه ی اول و دوم فاطميه ◈ ✓ شامل  هاي اجرا شده مداحان  مشهور کشور ◈
گوشوارۀ شکسته.pdf
6.03M
کتاب گوشوارۀ شکسته』 ✓ های دهه ی اول و دوم فاطميه ◈ ✓ شامل  هاي اجرا شده مداحان  مشهور کشور ◈
گنج پنهان.pdf
936.5K
🌀 «گنج پنهان» ✍️پیام:«ارتقاء جایگاه مادری و رفع عوامل قتل جنین» 📌تقدیم به حضرت محسن بن علی(ع) 🔰فهرست اجمالی: 🔺مجلس اول: «مادر، الگوی آخرین امام» ❇️پیام: جنین، جسم بی جان نیست 🔺مجلس دوم: «مادر هستی» ❇️پیام: فضائل کمک به همسر در فرزندآوری 🔺مجلس سوم: «قدرت مادر» ❇️پیام: خدای رزاق تو، خدای رزاق فرزند تو است 🔺مجلس چهارم: «مادر انقلاب» ❇️پیام: از ترس سرزنش دیگران، جنینی را بی جان نکن 🔺مجلس پنجم: «نقش پنهان مادر» ❇️پیام: به خاطر رنج شیرین مادری، رنج تلخ قتل جنین را به جانت نخر ✅ کانال حکمت بیان ╭┅─────────┅╮ 🆔@hekmatebayan ╰┅──────
تاریخ ایام فاطمیه ۱۴۰۰ ایام فاطمیه ۱۴۰۰ اول (دهه اول): این دهه از روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ شروع و در تاریخ شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. ایام فاطمیه ۱۴۰۰ دوم (دهه دوم): این دهه از روز سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ شروع و در تاریخ پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. نکته:‌ در تقویم شمسی سال ۱۴۰۰ شهادت حضرت فاطمه (س) در روز پنجشنبه ۱۶ دی به ثبت رسیده و این روز تعطیل است. روایت دیگر برابر با ۱۳ جمادی الاول برابر با ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ است که تعطیل نیست. توجه: توجه داشته باشید مراسم روضه دهه اول فاطمیه از شامگاه سه شنبه ۲۳ آذر شروع می‌شود و تا شامگاه جمعه ۳ دی ماه ادامه می‌یابد. همچنین مراسم روضه دهه دوم فاطمیه از شامگاه دوشنبه ۱۳ دی شروع می‌شود و تا شامگاه چهارشنبه ۲۲ دی ماه ادامه می‌یابد. تاریخی که در بالا ارائه شد مربوط به برگزاری مراسمات روضه و دهه های اول و دوم فاطمیه است. برای تاریخ شهادت حضرت فاطمه (س) روایت‌های مختلفی از ۴۰ روز تا هشت ماه پس از رحلت پیامبر (ص) ذکر شده است. اما میان علمای شیعه دو تاریخ ۷۵ روز بعد رحلت پیامبر و ۹۵ روز بعد رحل ایشان معتبر است. با توجه به تاریخ رحلت پیامبر در ۲۸ صفر از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ جمادی الأوّل، را «فاطمیه اوّل» می‌خوانند و بنا به روایت ۹۵ روز، از تاریخ ۳ تا ۵ جمادی الثانی را «فاطمیه دوم» می‌خوانند. بنابراین ایام فاطمیه بدون احتساب دهه‌ها جمعا ۶ روز...علت اختلاف در تاریخ شهادت دستور خط عربی در ابتدا فاقد هرگونه علامت بود؛ چه نقطه و چه اعراب. از این‌رو، اکثر حروف آن دارای شکل‌های مشترک و همانند بوده‌است. به‌همین خاطر «هفتاد» (به عربی: سبعون) و «نود» (به عربی: تسعون) در زبان عربی مانند هم نوشته می‌شده‌است، که برای تاریخ‌نویسان دوره‌های بعد قابل تشخیص از هم نبوده‌است. تاریخ شهادت حضرت فاطمه در منابع شیعی روایت علامه مجلسی از تاریخ شهادت حضرت فاطمه در میان روایات مختلف درباره تاریخ شهادت حضرت زهرا (س)، آن قولی که برای ما قابل اعتناست روایات رسیده از ناحیه ائمه هدی (ع) می‌باشد. به نقل مرحوم علامه مجلسی، مرحوم ابوالفرج اصفهانی در کتاب مقاتل الطالبین این گونه اظهار نظر کرده است: «مدت زمان حیات فاطمه زهرا (س) بعد از وفات پیامبر (ص) مورد اختلاف قرار گرفته است، به طوری که کمترین زمان ذکر شده در این رابطه ۴۰ روز و بیشترین زمان هشت ماه می‌باشد، اما آنچه نزد ما مسلم و مورد قبول است روایات رسیده از امام باقر (ع) است که حضرت می‌فرماید: به درستی که زمان رحلت صدیقه کبری (ص) سه ماه بعد از رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) بود.» روایت طبری شیعی همچنین مرحوم طبری شیعی در کتاب دلایل الامامه به سلسله اسناد خود روایاتی از حضرت امام صادق (ع) نقل می‌کند که حضرت می‌فرماید: «حضرت صدیقه طاهره (س) در ماه جمادی الاخر روز سه شنبه، سه روز از ماه گذشته در سال ۱۱ هجری از دنیا رفتند.» روایت کلینی اما دسته دوم دیگری از روایات صحیحه هم این مدت را ۷۵ روز ذکر کرده اند از جمله این روایات، روایت مرحوم کلینی از امام صادق (ع) است که حضرت می‌فرماید: «به درستی که توقف فاطمه (س) در این دنیا پس از پدر گرامی اش ۷۵ روز بود.» این دسته از روایات هم مبنای نظر برخی از علمای شیعه از جمله مرحوم کلینی گردیده است.
🏴 السَّلاَمُ‌عَلَیْکِ‌ یا اُمّ اَبیهٰا 💐 در راستای احیاء نام مادران بزرگوار ائمه علیهم‌السلام 🚨 به شرط برگزاری مجلس توسل در خانه 🏡 قرائت حدیث کساء ( ولو ۲ نفری) 📦 بسته خانواده فاطمی : 1️⃣ پرچم سر درب مستطیل (۵۰*۹۰) 2️⃣ پرچم سه گوش (۴۵*۶۵) منقوش به نام مادران اهل بیت علیهم السلام 3️⃣ پوستر زیارت (۳۰*۳۰) 4️⃣ کتاب قصه و رنگ آمیزی کودک 5️⃣ کتابچه خطبه فدکیه 6️⃣ بروشورهای مناسب ایام 🎁 هدیه بسته: ۲۰ هزار تومان 🆔 سفارش: @Ghalbesal 💐گروه تبلیغی جهادی حیدریون 🇮🇷 @Heydaryoun 💐
جهاد تبیین، جهاد کبیر فاطمه اطهر (س).pdf
885.7K
🌀جهاد تبیین، جهاد کبیر فاطمه اطهر(س) 📌مناسبت: ✅ فهرست اجمالی 🔻چگونگی جهاد کبیر فاطمه(س) در مقام تبیین 🔻اهمیت و ضرورت جهاد تبیین 🔻قرآن کتاب تبیین 🔻عرصه های تبیین در قرآن 🔻قواعد 12 گانه تبیین با رویکرد سورۀ انعام 🔻تارکین جهاد تبیین، قاتلین فاطمۀ اطهر(س)
📱نرم افزار/فدک الزهرا(س) ویژه اندروید 🔸برنامه فدک الزهرا (سلام الله علیها) شامل قسمت های مختلفی از جمله : متن و ترجمه ی خطبه فدکیه، شرح خطبه فدکیه که توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی در ۵۶ جلسه ایراد شده است، تصاویر فاطمی، ترجمه خطبه به صورت صوتی و قسمت ارتباط با ما می باشد. خطبه فدکیه خطبه ای است که حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در هنگامی که قصد داشتند حق خود را (فدک، که حضرت محمد (ص) به ایشان بخشیده بودند) از غصب کنندگان فدک بگیرند، توسط بهترین بانوی دو عالم ایراد شده است دانلود👇 https://www.balagh.ir/content/8214 📡پایگاه اطلاع رسانی بلاغ: 🆔 @balagh_ir eitaa.com/joinchat/3864854532C34751c9911