6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 #نائب_المهدی سید علی 🔶
نسبت به #ولی_امر_مسلمین چگونه رفتار کرده ایم ⁉️
#سخنان_مهم 👆 آیت الله مصباح یزدی رحمه الله علیه 🌹
🇮🇷 @faannoos
21 اردیبهشت 1402_1.mp3
زمان:
حجم:
33.78M
تحلیل سیره مبارزاتی امام صادق (ع) در مواجهه با حکومت بنی عباس
👤 استاد رحیم پور ازغذی
🚫 بنی عباس با شعارهای انقلابی حکومت را قبضه کردند.
❌ جعل روایت و بدنام کردن اهل بیت، روش مشترک بنی امیه و بنی عباس
🔰 امام صادق در سه لایه علیه دستگاه ظالم مبارزه کردند.
⭕️ سامان دهی گروه های مبارز در سرتاسر جهان اسلام و حمایتهای مخفیانه از مبارزان مسلح
⭕️ قلّت شیعیان حقیقی حضرت
💢 دستگاههای طاغوت علیه زید شهید و محمد نفس زکیه روایت جعل کردند تا شیعه قیام علیه حکومتهای جائر در زمان غیبت را حرام بداند.
❗️تقیه مخصوص مجاهد و به معنای مبارزه هوشمندانه است. تقیه یعنی مثل احمق ها مبارزه نکن؛ نه یعنی مبارزه نکن.
❗️شِکوه امام صادق از کسانی که تقیه را عافیت طلبی فهمیدند.
#سیره_سیاسی_اهل_بیت
#رحیم_پور_ازغدی
#تحلیل_سیاسی
#تشیع_لندنی
🇮🇷 @faannoos
8.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#راه_نجات
🔻پشیمان شدند چون از اول #عمق نداشتند...
🔰 بیانات امام خامنه ای(حفظه الله) درباره #ضرورت_تعمیق_مبانی_معرفتی و اهمیت فوق العاده مسئله یقین در پایداری روحیه انقلابی.
#اندیشه_های_بنیادین_اسلام
#مصباح_ولایت
#طرح_ولایت
🇮🇷 @faannoos
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
45.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️♨️✨ مــصبــــاح ولایـــــت✨ ♨️♨️
اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷@Ghoghnousenghelab
.
💢 شما قضاوت کنید
♦️شبکه رسانه ای دولت انگلیس، مدت هاست هواخواه و تبلیغاتچی آقای مهدی نصیری شده است. اما BBC اصلا رسانه نیست.
🔹کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ با اعلام اسم رمز عملیات آژاکس از سوی رادیو BBC آغاز شد".
♦️آیا عجیب نیست که حامیان ده ها جنگ و کودتا و آشوب در سراسر جهان، اکنون امثال نصیری را ترویج و تحسین می کنند و اینان نیز با دست و دلبازی تمام، همان می گویند که مراد دل انگلیسی هاست؟ این تجانس از کجا عارض شده است؟
🇮🇷 @faannoos
مراسم سالگرد درگذشت دعایی.
۹ خرداد ۱۴۰۲.
در مؤسسهی روزنامهی اطلاعات.
،،،،،،،،،،،
۱. او حداد عادل است؛
رئیس شورای ائتلاف نیروهای «انقلاب».
که بهجای «برهههای انقلابی»، در «برهههای انتخاباتی» آفتابی میشود.
کدخدای محافظهکاران است و میکوشد با «منطق سهمیهبندی»، اجتماع ناگفتمانی و اتحاد شبانتخاباتی بیافریند.
۲. و اینک که یکی از «سران فتنه» را دیده، اینگونه به وجد و شوق آمده و دو دستی، دست این فتنهگر را میفشرد و اظهار ارادت و مودت میکند.
بیاعتنا به مصائب و خسارات برآمده از فتنهی سال هشتادوهشت.
و بیاعتنا به شهدای مظلوم و گمنام آن.
و بیاعتنا به تذکر رهبر انقلاب که فتنه، خط قرمز نظام است.
۳. اما فصل بازی قدرت که میرسد، ما را از امکان «رأیآوری اصلاحطلبان» میهراساند و به این بهانه، سبد ائتلاف را پر میکند. تنها توجیه نیز برای تحمیل فهرست چندپاره و تکهبندیشدهاش، «خطر اصلاحطلبان» است. اما در اینجا، او با در آغوش گرفتن «خطر»، فاصلهای ندارد. گویا فقط ما باید از «خطر» بر حذر باشیم.
۴. اما زهی خیال باطل که جبههی انقلاب، بار دیگر به فهرستسازی عملگرایانهی اینان تن در دهد و تقدیر انقلاب را به «ائتلاف پدرخواندهها» بسپارد. عهد تازهای آغاز شده که در آن، معیار عبارت است از تعهد راستین به «اصالتهای انقلابی». زین پس، جبههی انقلاب به عروسک خیمهشببازی محافظهکاران تبدیل نخواهد شد و «بازیگردانی شبهانقلابیها» را نخواهد پذیرفت.
✍ مهدی جمشیدی
#صالح_مقبول
#فتنه_اکبر
#سقیفه
🇮🇷 @faannoos
تعهد دینی؛ شرط خدمتگذاری به کشور
🔻 #صحیفهخوانی | 3خرداد
🔹...گمان نشود که کسانی که ایمان ندارند اینها هم خدمت به کشور میکنند و فرقی ما بین آنها و آن کسانی که ایمان دارند نیست. و الَّذِینَ کَفَرُوا یَتَمَتَّعُونَ و یَاْکُلُونَ کَمَا تاکُلُ الاَنعَامُ و النَّارُ مَثویً لَهُم (محمد/12) کسی که ایمان ندارد نظیر حیوانات خوراکش هست. یعنی در آخور الاغ، نبی اکرم کاه بریزد یا ابو جهل کاه بریزد، هیچ فرقی به حال او نمیکند. او میخواهد بخورد. حیوان میخواهد، میل دارد کسی تیمارش کند؛ این تیمارکننده علی بن ابی طالب باشد یا ابن ملجم، این فرقی به حالش نمیکند. اگر ابن ملجم بهتر تیمار کرد، با او بیشتر رفیق است.
🔸این آیه شریفه، که این مطلب را میفرماید، دستور کلی است برای شناخت منحرف از غیر منحرف که ما چطور منحرفها را بشناسیم، و چطور غیر منحرفها را. منحرفها آنها هستند که فرقی به حالشان نمیکند که این پارک، این اتومبیل، که به دستشان آمده از راه صحیح آمده یا از راه دزدی، خیانت شده است و این به دستش رسیده است یا اینکه نه، روی امانت و روی یک کسب صحیح آمده است؛ هیچ فرقی به حال او نمیکند. او اتومبیل را میخواهد؛ او خوبی اتومبیل را میبیند؛ از کجا آمده، این اصلًا پیش او مطرح نیست؛ چنانچه پیش «انعام» (حیوانات) مطرح نیست که از کجا آمد. و آن اشخاص انحرافی نظیر همان حیوانات از کجا آمده مطرح نیست، چه هست مطرح هست.
🔹شما میتوانید جوانها را تربیت کنید به یک تربیتی که تقوا در آن باشد، نظر این باشد که این از کجا آمده است؛ این شغل را کی به او داده است؛ این شغل چه شغلی هست و چه کاری باید اینجا انجام بدهد...(3خرداد1358، صحیفه امام، ج7، صص474-467)
🇮🇷 @faannoos
⭕️ یک مقایسه با معنی!
🔹 بر اساس آنچه در چند ماه اخیر دیده ایم سران سه قوه و زیردستانشان جرات اجرای حکم خدا ( حجاب) در جامعه را ندارند و با وقت کشی و بهانه تراشی ( بهانه هایی مانند این که : بگذارید اوضاع آرام شود، فعلا وضعیت برای جدی گرفتن مسئله حجاب مساعد نیست و ممکن است دوباره موجب شورش و ناآرامی شود و ...) این مهم را به تاخیر می اندازند تا امت حزب الله از مطالبه خسته شده و بی حجابی عادی شود!
❇️ خوب است این موضع مسئولان ارشد نظام را با موضع حضرت امام در ماههای نخست پس از پیروزی انقلاب مقایسه کنیم ،زمانی که در چهار گوشه کشور تجزیه طلبی ، آشوب ، شورشهای مسلحانه و آشفتگی های ناشی از انقلاب موج می زد و کشور هر روز با فتنه تازه ای روبرو بود. در آن شرایط حضرت امام خواستار اجرای حجاب اسلامی در ادارات دولتی و ...شده بودند و برخی اجرای این دستور را به آرام شدن اوضاع حواله می کردند. ایشان در پاسخ به این عده فرمودند:
امروز روزی است که اسلام باید تحقق پیدا کند. این حرف ها که گفته می شود، نظیر همان حرف ها بود که گفته شد که حالا زود است، صبر کنید. ما اگر اسلام را و احکام اسلام را پیاده نکنیم، کی پیاده خواهیم کرد؟ اگر ما امروز قوانین اسلام را اجرا نکنیم، کی اجرا بکنیم؟ آقایانی که می گویید نمی شود، پس کی می شود؟ پس بگوئید هیچ وقت !
اگر احکام اسلام را مو به مو جاری نکنید، دیگر نخواهد شد.
صحیفه نور، ج ۷، ص۵۶
✍ دکتر کوشکی
#فتنه_تزویر
#فتنه_اکبر
#سقیفه
🇮🇷 @faannoos