eitaa logo
فانوس (سید احمد هاشمی)
1.3هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
982 ویدیو
16 فایل
#مواضع و #بیانات سید احمد هاشمی🎙 🔻دکتری حکمت‌متعالیه‌مؤسسه‌امام 🔻استاد مؤسسه،طرح‌ولایت،حوزه 🔻بنیان‌گذار دوره‌های فلسفه برای نوجوان 🔻مؤلف مجموعه‌کتب «فانوس» 🔸مؤسس اندیشکده ققنوس‌انقلاب 🆔 @Ghoghnous_enghelab 👈 ارتباط با استاد 📲 @Hashemi_faannoos
مشاهده در ایتا
دانلود
🏡 برای خانه‌ی ما؛ برای ایران... ❤️ پوستر ویژه «ریحانه» KHAMENEI.IR بر اساس تاکید رهبر انقلاب بر نقش بانوان در 🖼 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در این قضیّه‌ی انتخابات، شما بانوان و خانمهای عزیز میتوانید نقش ایفا کنید. مهم‌ترین نقش شما هم در داخل خانه است؛ وادار کنند فرزندان را و همسر را برای اینکه در زمینه‌ی انتخابات فعّال باشند و درست تحقیق کنند... در شناخت نامزدهای انتخاباتی، در حضور در پای صندوقها، هم در داخل خانه و هم در خارج خانه میتوانید نقش ایفا کنید.» ۱۴۰۲/۱۰/۶ 📥 دریافت نسخه قابل چاپ 🖥 @khamenei_reyhaneh 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🟢رئیس جمهور؛ عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام رهبری 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هر چند رئیس جمهور به عنوان رئیس «قوه مجریه» شناخته می‌شود؛ اما باید دانست که توانمندی‌ اجرایی صرفاً یکی از شؤون رئیس‌جمهور است؛ زیرا طبق اصل ۱۱۳ قانون اساسی «پس از مقام رهبری رئيس جمهور عالیترین مقام رسمی کشور است» او نماینده رسمی و بین‌المللی انقلاب اسلامی و تمدن در حال ظهور اسلام با محوریت انقلاب اسلامی است؛ پس باید فهم تمدنی، گفتمان تمدنی و بلکه برنامه تمدنی داشته باشد؛ او را نباید فقط از دریچه تجربه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های اقتصادی کشور ملاحظه کرد. چنین شخصی نه تنها باید از متانت در گفتار و رفتار برخوردار باشد، که لازم است از استقامت فکری و عملی بر مواضع بنیادین انقلاب اسلامی هم برخوردار باشد. او باید بر همه مسائل کلان کشور اشراف داشته باشد. رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید مبانی فکری امامین انقلاب را در همه حوزه‌های زیست اجتماعی و حکمرانی اسلامی مسلط و معتقد باشد. به تعبیر دیگر، صرفاً اقدامات اجرایی و مدیریت پروژه‌های کلان اجرایی برای چنین مسؤولیتی کافی نیست. منظومه فکری و اندیشه‌ای شخص رئیس جمهور دقیقاً باید مطابق و منطبق بر منظومه فکری امامین انقلاب باشد. @Ahmadhoseinsharifi 🌹 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔻 علامه مصباح و وحدت انتخاباتی [یکم]. اینکه چند نفر در مجلسی خصوصی تصمیم بگیرند و بعد بگویند هر کس مخالفت کند، «وحدت‌شکنی» کرده است، نه روشی دینی است و نه عقلائی، بلکه نوعی «فریب‌کاری» است. هیچ دلیلی هم وجود ندارد که اگر بنده تشخیص دادم یکی اصلح است، بايد حتماً «زمينۀ رأی‌آوری» هم داشته باشد، چراکه اگر چنين شرطی وجود داشت، سلمان و ابوذر نیز نباید از اميرالمؤمنين پشتیبانی می‌کردند چون رأی نداشت! گاهی باید فرد اصلح – ولو رأی‌آوری نداشته باشد - مطرح شود تا حداقل مشخص شود هنوز بین مردم، اعتقاد و ایمان به اسلام و انقلاب اسلامی وجود دارد. آیا خوب بود از ميان کاندیداهای ریاست‌جمهوری هیچ‌کس حرفی از اسلام و انقلاب نزند و همه به فکر ارزانی اجناس و رفع تحریم‌ها باشند؟ آيا نبايد از كسی كه ولو رأی‌آوری ندارد، اما دغدغۀ انقلاب و اسلام را دارد، حمايت كرد؟ گاه اگر از چنين فردی حمايت نشود، اين پيام به دنيا صادر می‌شود كه مردم از انقلاب و ارزش‌های انقلاب‌شان خسته شده‌اند. لذا در چنين مواقعی كه هيچ‌كسی دغدغۀ انقلاب و اسلام را مطرح نمی‌كند، باید از کسی که از انقلاب حمایت می‌کند، طرفداری کرد، ولو «يقين» داشته باشيم كه رأی نمی‌آورد. http://qabas.iki.ac.ir/node/4616 [دوّم]. بايد توجه داشت تعداد نقايص، مهم نيست، بلكه كمبودها را بايد از لحاظ كيفيّت و تأثيرش در سرنوشت انقلاب ارزيابی كرد. كسی كه نسبت به «تفكر انقلاب اسلامی»، نقص داشته باشد، برای رياست‌جمهوری صلاحيت ندارد ... فتنۀ اخير، خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی بود؛ برخی نه‌تنها در مقابل فتنه، موضع نگرفتند، بلكه با فتنه‌گران رابطه داشتند، لذا اين‌ها نقص‌های بسيار بزرگی است كه نمی‌توان آن را در انتخابات ناديده انگاشت. اگر قرار باشد به خاطر «وحدت»، نيروهای حزب‌اللهی و مخلص، فدای نيروهايی شوند كه دارای «نقص‌هاي مختلف» به ويژه «فكری» هستند، چنين وحدتی بی‌فايده است. http://qabas.iki.ac.ir/node/3890 [سوّم]. اگر نتيجۀ مطلوب، حاصل نشد، حتّی به‌صورت مکرّر، اين ناكامی برای «ترك وظيفه» در دفعات بعد، حجّت نیست، بلکه مؤمن بايد طبق موازين شرعی دریابد که چه تکليفی متوجّه او است، و همان را انجام دهد. اين سخن يعنی در انتخابات بعدی هم بايد همان کاري را انجام بدهيم که در انتخابات سال نود و دو انجام دادیم. ما وظيفه دانستيم که بايد به شخصی که به نظر ما «اصلح» است رأی بدهيم و به ديگران هم توصيه کنيم؛ نه این‌که مانند بعضی به خاطر انگيزه‌های مادّی و دنيوی رأی دهیم. ما با تحمّل همۀ «سختی‌ها» و «ملامت‌ها» و شنيدن همۀ «ناسزاها»، به وظيفه‌مان عمل کرديم و خدا را هم شكر مي‌كنيم و اگر فردا هم چنين تكليفی پيش بيايد، باز همان کار را «تكرار» می‌کنيم(سخنرانی در جمع اعضای هيأت علمی مؤسسه امام خمینی، ۲۶ خرداد ۱۳۹۲). [چهارم]. اگر ورود در انتخابات را با نگاه دنیاگرایانه ببینیم، ما شکست خوردیم، ولی ما تنها برای «برنده‌شدن ظاهری» در انتخابات، وارد کار سیاسی نشدیم، بلکه هدف اصلی ما، پیروزی ارزش‌های اسلامی است. اگر همۀ نامزدها فقط روی مسألۀ تحریم تکیه می‌کردند، تمام عالم می‌گفتند آمریکا پیروز شد؛ چون اینها از انقلاب‌شان دست برداشتند، و دیگر اسمی از «اسلام» و «انقلاب» و «ارزش‌های انقلابی»، از جمله «مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها» نمی‌برند. ما احساس می‌کردیم در چنین شرایطی باید نامزدی هم باشد که از ارزش‌های انقلابی سخن بگوید. حال اگر رأی آورد، چه بهتر، و اگر رأی نیاورد، دست‌کم در عالم مطرح شود که هنوز هم کسانی از «ارزش‌های اسلامی» دفاع می‌کنند. از موضع‌گیری خویش در انتخابات، هیچ احساس پشیمانی نمی‌کنم؛ خدا را شکر می‌کنیم که فهمیدیم و عمل کردیم و تحت تأثیر «جوسازی‌ها» و «فشارها» و «تهمت‌ها» واقع نشدیم. ازاین‌رو، اگر در انتخابات بعدی این جریان تکرار شود، رفتار ما هم «تکرار» خواهد شد؛ یعنی ‌باز هم ما نامزدی را معرفی می‌کنیم که از «ارزش‌های انقلابی» حمایت کند؛ حال پیروز شود، یا نشود، چون این خودش، «نتیجه» است(هفته‌نامۀ نُه دی، آذرماه ۱۳۹۲، ص۷_۱۰). [پنجم]. شاید برای انتخابات پیش‌رو از سوی برخی كساني‌كه برنامه‌ای برای شناسايی افراد مورد نظر خود دارند، پيشنهاد «ائتلاف» برای ارائۀ لیست انتخاباتی مطرح شود؛ در برابر اين پيشنهاد می‌توان گفت ما هم طرفدار ائتلاف هستیم؛ امّا در صورتی که نتيجۀ اين ائتلاف، همفکری برای شناختن افراد «اصلح» باشد. در اين صورت اگر احیاناً در موردی، اختلاف سلیقه وجود داشت، تابع نظر اکثریّت هستیم؛ امّا نه این‌که به خاطر در اقلیّت‌بودن يک گروه، از افراد اصلح آنها دست بکشیم و بر اساس «سهم‌خواهی» عمل کنیم(در دیدار شورای مرکزی جبهۀ پایداری، ۳۱ تير ۱۳۹۸). https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔺حرف های فریبنده بعضی کاندیدها در بیان امام خامنه ای(مدظله‌العالی) 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🟢انتخاب رئيس جمهور: برنامه‌ یا کارنامه؟! 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مدتی است در بدنه‌ی نخبگانی کشور مسأله اولویت داشتن هر کدام از «برنامه» یا «کارنامه» برای انتخاب رئیس جمهور، به یکی از مسائل و مباحث داغ تبدیل شده است. این بنده پیشتر گفته‌ام و به این گفته خود نیز معتقدم که در انتخاب رئيس جمهور چهار عنصر کلیدی را به طور ویژه باید مورد مداقه و مطالعه قرار داد: «برنامه»، «اراده»، «کارنامه» و «هم‌خانه»‌ها(یعنی همکاران و اطرافیان و طرفداران). اما در وزن‌دهی به این امور معتقدم «برنامه» و «اراده» مهم‌تر و مقدم‌تر بر «کارنامه»‌اند؛ همانطور که «هم‌خانه»‌ها نیز مقدم بر «کارنامه‌»‌اند. زیرا: اولاً، افراد بدون برنامه ممکن است اقدامات اجرایی و عمرانی فراوانی انجام دهند، اما چون فرض این است که فاقد یک برنامه جامع، سنجیده و کارشناسی‌شده و بدون در نظر گرفتن همه جوانب زیست اجتماعی متناسب با جامعه اسلامی‌اند، آن خدمات، ممکن است ناخواسته فجایع فرهنگی و اخلاقی جبران‌ناپذیری را برای افراد و خانواده‌ها و جامعه پدید بیاورد. ثانیاً، تجربه نشان داده است که افراد بدون برنامه، وقتی در مسند اجرا قرار می‌گیرند، به دلیل رویکرد عمل‌گرایانه‌ای که دارند، «منفعلانه» یا «دلبخواهانه» در هر موقعیتی هر نکته خوشایندی را که بشنوند، به صورت سلیقه‌ای موافقت می‌کنند و هر نکته ناخوشایندی را مخالفت می‌کنند و این مسأله موجب یأس و سرخوردگی و کناره‌گیری و خانه‌نشینی جامعه نخبگانی و مدیران کاردان و خیرخواه نسبت به مدیریت کشور می‌شود. ثالثاً، افراد بدون برنامه جامع و سنجیده، به دلیل ضرورت‌های اجرایی و اداری نهایتاً به افرادی «دهن‌بین» و مدیرانی «مذبذب» تبدیل خواهند شد که موجب نوعی «سردرگمی» لاینحل در اداره کشور خواهند شد. رابعاً، همانطور که قبلا گفته‌ام، انتخاب رئیس جمهور، فی الواقع انتخاب یک شخص نیست؛ بلکه انتخاب همه مدیران و مجریان اداره امور کشور است. به همین دلیل باید هم‌خانه‌ها و هم‌کاران و همراهان و مدافعان او را هم سنجید. بی‌طرفانه قضاوت کرد. خیرخواهی و مردم‌دوستی و پایبندی آنها را به شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ملاحظه کرد. عزت‌طلبی و استقلال‌خواهی و عدالت‌محوری آنان را مطمئن شد. و الا روشن است که یک شخص به تنهایی، هر اندازه هم که کامل باشد، نمی‌تواند کشور را اداره کند. @Ahmadhoseinsharifi 🌹 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🟢رئيس جمهور و درک عملی دردهای جامعه 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ رئيس جمهور موفق کسی است که عملاً دردهای جامعه را چشیده باشد؛ به تعبیر (ره) «از طبقه‌ای باشد که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده» باشد. چنین فردی است که می‌تواند در اندیشه «رفع فقر و محرومیت» و «رفاه مردم» باشد. و الا حتی اگر بخواهد باز هم نمی‌تواند «تلخی محرومیت» و «رنج گرسنگی و پابرهنگی» را به درستی درک کند. سبک زندگی و رفتاری اکنون نامزدهای ریاست جمهوری را نیز باید به دقت مورد مطالعه و مداقه قرار داد. میزان ارتباط آنان با طبقات محروم و میزان حضور میدانی آنان در میان طبقات مختلف جامعه را باید بررسی کرد. فی المثل کسی که تاکنون به صورت حضوری و میدانی مسائل و مشکلات مردم را مطالعه نکرده‌ باشد بسیار بعید است که در آینده نیز بتواند ارتباطی واقعی و صادقانه با بدنه مردم برقرار کنند. @Ahmadhoseinsharifi 🌹 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🟢رئیس جمهور و اهداف بنیادین انقلاب اسلامی 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔸برای فهم ویژگی‌های یک رئیس جمهور تراز، باید «بینش»، «منش» و «کنش» او و مدافعان و اطرافیان او را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی سنجید. زیرا کمترین زاویه در این خصوص، خسارت‌های سنگینی و جبران‌ناپذیری برای جامعه و پیشرفت و عدالت خواهد داشت. کمترین زاویه رئیس جمهور با آرمان‌های بنیادین انقلاب اسلامی نه تنها موجب کندی شتاب حرکت پیشرونده انقلاب خواهد شد، که موجب امیدواری دشمنان و ناامیدی دوستداران انقلاب در گوشه و کنار دنیا خواهد شد. 🔹اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی که کراراً توسط امامین انقلاب بیان شده است عبارتند از: 1.تحقق «عدالت»؛ که در صدر اهداف انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده است؛ 2.حفظ و ارتقای «کرامت انسان»؛ 3.تلاش در جهت «آبادی و آبادانی زمین» و استفاده بهینه و درست از نعمت‌های خدادادی؛به تعبیر امیرمؤمنان علیه السلام از مهم‌ترین وظایف حکومت اسلامی: «عِمارَةُ بِلادِها؛ عمران و آبادی شهرها» است. 4.برنامه‌ریزی برای «پربار کردن زمان»؛ 5.شکل‌دهی به «زندگی توحیدی»؛ 6.و زمینه‌سازی برای «عروج آدمی به مرتبت قرب خدا». @Ahmadhoseinsharifi 🌹 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔻‌تکنوکرات‌های شبه‌انقلابی (۴): اشرافیّت دولتی در نقاب سازندگی 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. از جمله ارزش‌هایی که با وقوع انقلاب اسلامی بر جامعۀ ایران حاکم گردید و هم مردم و هم کارگزاران نظام سیاسی، به آن متعهّد بودند، ساده‌زیستی و زهد و قناعت و پرهیز از رفاه‌زدگی و دنیاطلبی بود؛ به‌طوری‌که در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب، تفاخر به ثروت و مال‌اندوزی و اشرافی‌گری، به یک ضدّارزشِ مطلق تبدیل گردید که همگان از آن گریزان بودند. بسیاری از نیروهای انقلابی که در ساختار سیاسی حضور داشتند، حتّی از گرفتن حقوق قانونی خویش نیز اجتناب می‌کردند و یا آن را به‌ناچار و به‌منظور رفع حاجات اوّلیّۀ معیشت‌شان دریافت می‌کردند. از آنجاکه شخص امام خمینی - رحمه‌الله‌علیه - که در ساده‌زیستی و بی‌آلایشی، سرآمد و برجسته بود و زندگی او در دورۀ پیش از رهبری انقلاب و دورۀ پس از آن، تفاوتی نکرده بود، به الگویی اسطوره‌ای و ستایش‌برانگیز تبدیل شده بود؛ این منبع الهام‌بخش و فرهنگ‌ساز، روح آخرت‌گرایی و اعراض از دنیاگزینی و رفاه‌طلبی را در اعماق وجدان جامعه دمیده بود. در اغلب سال‌های دهۀ شصت، چنین فضای قدسی و معنوی و ملکوتی‌ای بر جامعۀ ایران حاکم بود. [دوّم]. با استقرار نیروهای تکنوکرات در دولت سازندگی در سال شصت‌و‌هشت، به‌تدریج ورق برگشت و دولت سازندگی با شتابی خیره‌کننده، فضای پیشین را زدود و علایق و تمایلات مادّی و منفعت‌جویانه را در ذهن‌ها و دل‌ها، تحریک و فعّال کرد. از این منظر باید گفت سیاست‌های تکنوکرات‌ها، روند حرکت انقلاب را تا حدّی در مسیری انحرافی و غیرتکاملی افکند و منزلت ارزش‌ها را در جامعه، متزلزل و سست کرد. از جمله مهم‌ترین آسیب‌هایی که در این مقطع به‌وجود آمد، شکل‌گیری «اشرافی‌گری دولتی» بود؛ به‌طوری‌که باید تکنوکرات‌ها را بنیان‌گذار اشرافیّت دولتی در ایران پس از انقلاب شمرد. اشرافیّت دولتی به این معنی است که مدیران و کارگزاران دولتی به علّت این‌که قدرت و اختیارات سیاسی را در دست داشتند، توانستند ثروت‌های کلان و آن‌چنانی را تصاحب و همچون ثروتمندان و سرمایه‌دارانِ بی‌درد، زندگی کنند. بنابراین، این اندوختن‌ها و اکتساب‌ها، به واسطۀ پیوند با قدرت انجام پذیرفت؛ یعنی این قبیل مدیران و کارگزاران از اتّصال خود به ساختار سیاسی، سود جُستند و «ثروت‌های بادآورده» اندوختند، به‌گونه‌ای که اگر آنها در ساختار سیاسی حضور نداشتند و مسئولیّت‌های کلیدی و مهم به آنها واگذار نشده بود، نمی‌توانستند به غول‌های اقتصادی و قطب‌های ثروت در جامعه تبدیل شوند و جزء طبقۀ اشراف و ثروتمندان به‌شمار آیند. [سوّم]. «طبقۀ جدید»ی که در دوران حاکمیّت دولت سازندگی شکل گرفت، حتّی پس از آن نیز در قدرت سیاسی باقی ماند. مدیران دولتیِ اشرافی و نوکیسه، در دولت اصلاحات نیز حضور داشتند و پس از گسستی که رخ داد، دوباره در دولت اعتدال‌گرا، سَربرآورند. اینان در طول دهه‌های گذشته، هیچ‌گاه صندلی خود را در ساختار سیاسی از دست ندادند: یا وزیر بودند، و یا معاون و یا مشاور و یا مدیر کل و ... . آنچه برای آنها اهمّیّت داشته و دارد این است که به‌واسطۀ اتّصال به حاکمیّت سیاسی، به دست‌اندازی‌های خود به بیت‌المال ادامه دهند و با دور زدن قوانین، ثروت‌های بادآورده و نامشروع کسب کنند. مدیرانی که در دولت سازندگی، تازه به رفاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی رو آورده بودند، در دولت‌های بعدی، ثروت‌های هزارمیلیاردی انباشتند و با دریافت حقوق‌های نجومی، به آرمان‌های انقلاب خیانت کردند. نقطۀ اوج مسیری که دولت سازندگی طراحی کرد، در دولت اعتدال‌گرا نمایان است؛ تکنوکرات‌ها، بی‌پروا و بی‌رحمانه، بیت‌‌المال مسلمین را به تاراج می‌بَرند و غارت می‌کنند، در حالی‌که توده‌های مردم در وضع معیشتی و اقتصادی دشواری قرار دارند. و تلخ‌تر و نارواتر این‌که چنین فساد و تبعیض آشکاری، از سوی عالی‌ترین مقامات رسمی دولت اعتدال‌گرا، توجیه می‌شود و یا در عمل، کمترین اهتمام و قاطعیّتی در برخورد با مفسدان و خائنان اقتصادی انجام نمی‌گیرد. مردم در کمال ناباوری مشاهده کردند که دولت اعتدال‌گرا، دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را ذخایر نظام معرفی کرد و حتّی به‌جای عزل، آنها را وادار به استعفاء نمود و مراسم تودیع نیز برای آنها برگزار کرد. علاوه بر این، این مفسدان، به قوّۀ قضائیه معرفی نشدند و همچنان زیر چتر حمایتی دولت قرار داشتند؛ به‌طوری‌که دولت به این بهانه که باید زمینه‌های قانونی و ریشه‌های ساختاری را از بین بُرد، نه این‌که مدیران را محاکمه کرد، جدّیّتی در برخورد با آنها از خود نشان نداد. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢دو حکمت از شکافنده دانش‌ها، باقرالعلوم(ع) 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ لَا يُقْبَلُ عَمَلٌ إِلَّا بِمَعْرِفَةٍ وَ لَا مَعْرِفَةَ إِلَّا بِعَمَلٍ وَ مَنْ عَرَفَ دَلَّتْهُ مَعْرِفَتُهُ عَلَى الْعَمَلِ وَ مَنْ لَمْ يَعْرِفْ فَلَا عَمَلَ لَهُ؛ هيچ عملى پذیرفته نمی‌شود مگر آنکه از روی معرفت باشد؛ و هیچ معرفتی نیز پذیرفته نمی‌شود مگر آنکه همراه عمل باشد. پس هر كس شناخت پيدا كند، آن شناخت، او را به عمل رهنمون شود و عملی که از روی معرفت نباشد، ارزشی ندارد. إِنَّ أَشَدَّ النَّاسِ حَسْرَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ عَبْدٌ وَصَفَ عَدْلًا ثُمَّ خَالَفَهُ إِلَى غَيْرِهِ؛ بیشترین حسرت در روز قیامت از آن بنده‌ای است که سخن از عدالت گوید اما با دیگران خلاف آن عمل کند. @Ahmadhoseinsharifi 🌹 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ در این باره نظری ندارند؟ 🔹 نامزدهای محترم ریاست جمهوری آن قدر مشغول ارائه راهکار و برنامه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که هنوز فرصت پیدا نکرده اند موضع و دیدگاه خود درباره گسترش و عادی شدن حرام شرعی و سیاسی در جمهوری اسلامی را بیان کنند! ( شاید هم به نظر برخی از نامزدها وظیفه رئیس جمهور ارائه خدمت به افراد بی حجاب است و ارشاد و هدایت و یا برخورد قانونی با آنها به دولت مربوط نیست!) 🔹 رهبر انقلاب با صراحت و قاطعیت از جمع شدن بی حجابی و ضرورت آن سخن گفته اند ! باید دید کدامیک از نامزدهای محترم، ولایت پذیری عملی خود را با ارائه برنامه برای عملی شدن وعده رهبر انقلاب ( جمع شدن بی حجابی ) اثبات می کند؟ ▪️۲۴خرداد ۱۴۰۳ تهران،خیابان ...، بانک قرض الحسنه مهر. (مدتهاست ارائه خدمات به صورت ویژه و سفارشی به این افراد قانون شکن و متجاهر به فسق، عادی و رایج شده است! همان گونه که این دو از خدمات شعبه فوق به صورت ویژه برخوردار شدند!) @pas_kouchehaie_enghelab 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔸 رئیس‌جمهور و «معماری و شهرسازی اسلامی» ✍ احمدحسین شریفی 🔹یکی از مهمترین شؤون ، مدیریت فضاهای سکونت‌گاهی و اجتماعی است: توجه به «بنیان‌های معرفتی» و «حفظ ارزش‌های فرهنگی» در معماری و شهرسازی. 🔹به همین دلیل، سالیانی است که توجه به و اسلامی در رأس مطالبات رهبر فرزانه انقلاب از دولت و مجلس بوده است. 🔻اکنون از همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری انتظار داریم: اولاً، نگاه خود را به این موضوع با مردم در میان بگذارند؛ ثانیاً، کارنامه خود را در این موضوع ارائه دهند؛ (چه در بخش تقنین، که برخی از نامزدهای محترم چندین دور نماینده مجلس بوده و الان هم هستند، چه در بخش اجرا، که برخی از نامزدهای محترم سابقه‌ای طولانی در حوزه ساخت و ساز داشته‌اند، و چه در بخش تدوین راهبردها و آیین‌نامه‌های مربوطه، که برخی دیگر از آنان در مراکز نظارتی و مجمع تشخیص مصلحت و ... سالیانی متمادی حضور داشته‌اند.) و ثالثا، برنامه خود را برای «کنترل» معماری‌های غیرسازگار با فرهنگ اسلامی ایرانی ما از یک سو و «ترویج» و «تحقق» معماری اسلامی ایرانی از سوی دیگر ارائه دهند. @Ahmadhoseinsharifi 🌹 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos