_
آقای ِامام حـُسِین ! .
شـُما تنها غمی هستی که
آدمیزاد ،
برای ِ
به سینـِه کشیدنِش
مـُشتاقه : )🖤.
_
_
و نفسی که
دیگر در این سینه
نمیگـُنجد ؛
بس که این
سینه پـُر از دلتـنگیست . .
_
_
و آنگاه که نـِشانی ؛
درمانگاهی را خواستند از من
نشانی حـَرمت را دادم . .
_