eitaa logo
اسماعیل فخریان
11هزار دنبال‌کننده
755 عکس
410 ویدیو
48 فایل
مدیر: @im_enqelabi
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر انقلاب اسلامی: هیأت کانون است. ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ▪️روضه شهادت امام هادی "علیه‌السلام" 🔸سخنران: حجةالاسلام‌والمسلمین فخریان 🔹مداح: حاج علی فخری 🔸زمان: دوشنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۹:۳۰ 🔹مکان: قم، خیابان امامزاده ابراهیم، آستان مقدس امامزاده ابراهیم "علیه‌السلام" پ.ن: با خانواده تشریف بیاورید. ▫️هیأت اصحاب‌الحسین "علیه‌السلام" - قم @fakhrian_ir
⏪معاونت فرهنگی مدرسه آیت الله ایروانی (قم) به مناسبت مقارن شدن ایام الله دهه فجر و افتتاحیه ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ برگزار می کند: 💢نشست مجازی با موضوع: تبیین شاخصه‌های حوزه انقلابی 🔹با حضور حجت الاسلام فخریان (مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری مدظله العالی) و حجت الاسلام حمید محمدی (عضو هیات امنای مدرسه علمیه آیت الله ایروانی) ⏱زمان: دوشنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ پ.ن۱: ان‌شاءالله سخنرانی حجة‌الاسلام والمسلمین فخریان حدود ساعت ۱۰ شروع می‌شود. پ.ن۲: ان‌شاءالله این جلسه از طریق کانال @fakhrian_ir بصورت زنده پخش خواهد شد.
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | فیلم کامل نقش حوزه‌های علمیه در اقامه‌ی دین @fakhrian_ir
هدایت شده از رسانه انقلاب اسلامی
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏چگونه اعتراض کنیم؟! ▫️حجت‌الاسلام والمسلمین فخریان ‏ کانال رسانه انقلاب اسلامی🔻 @rasaneh_enqelab •┈••✾•🍃🌺🍃•✾••┈• @t_manzome_f_r کانال تبیین منظومه فکری رهبری🔺
تهران،دبیرستان۱۷شهریور.mp3
11.27M
🔊 بشنوید | : چرا امام نهضت به راه انداخت؟ همراه با پرسش و پاسخ تهران، منطقه ۱۵، دبیرستان ۱۷شهریور یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ @fakhrian_ir
خدا بزرگ‌ترین نعمتش را بواسطه‌ی خمینی کبیر به این ملت عطا فرمود. نعمت آزادی. آری، آزادی. آزادی بزرگ‌ترین نعمت برای انسان‌هاست. امام ملت را از وابستگی آزاد کرد. از وادادگی و تنبلی آزاد کرد. از "ما نمی‌توانیم" آزاد کرد. از توسری خوردن آزاد کرد. از تحقیر و نوکری آزاد کرد. از ننگ بی‌مسئولیتی آزاد کرد. از خود تحقیری آزاد کرد. از بی‌هویتی آزاد کرد. از راضی شدن به حداقل‌ها آزاد کرد. امام با انقلاب، ملت را از خیلی چیزها آزاد کرد. بنظرم بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب بوده و هست. شکر این نعمت، در آزاد ماندن است. @fakhrian_ir
در دهه ۴۰ و ۵۰ آیت‌الله خامنه‌ای و بعضی دیگر از انقلابيونِ فرهیخته، شروع کردند به ادبیات سازی برای قیام امام. شما به جنس نوشته‌ها و سخنرانی‌های رهبر انقلاب در دهه ۴۰ و ۵۰ نگاه کنید! ادبیات جدیدی رو وارد جامعه کردند. با این ادبیات جذاب و گیرا برای مردم ذهنیت‌سازی کردند. ذهنیت‌ها شدند محرِّکِ مردم به سمت اهداف قیام. ما باید توان ادبیات‌سازی در جهاد تبیین داشته باشیم. اگر ادبیات جذاب و گیرا و نو نداشته باشیم، در جهاد تبیین خیلی موفق نخواهیم شد. معتقدم ادبیاتِ جاری در کشور، در مواجه با مردم ادبیات کِشش داری نیست. منظور من از ادبیاتِ جدید، ادبیاتی است که توان جریان‌سازی در کشور رو داشته باشد. ادبیاتی که فطرت مردم نیازمندش باشند. @fakhrian_ir
شاخص‌های‌حوزه‌انقلابی.mp3
12.85M
🔊 موضوع: شاخص‌های حوزه انقلابی وبینار مجازی با طلاب حوزه علمیه آیة الله ایروانی- قم دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ @fakhrian_ir
بچه‌ها مراقب باشیم کارهای زیاد و متعددی که در طول روز انجام می‌دیم، ما رو از خلوت با خدا و اشک و مناجات، دور نکنه. @fakhrian_ir
فدای آن بانویی که هم کلیشه‌های خشک و بی‌مغزی که از یک موجود خنثی می‌سازد را شکست و هم تازیانه‌ی بیداری را بر چشم و دهان کسانی زد که معتقد بودند از زن، کاری ساخته نیست. این ، کربلا را کربلا کرد و با درست و به‌موقع عاشورا را ماندگار کرد. او نشان داد که این روایت‌ها هستند که جریان‌ساز و جریان‌سوز اند. @fakhrian_ir
یکی از موضوعاتی که همیشه بایست مد نظر باشد، اصلی و فرعی کردن وقایع است. به اصلی‌ها باید توجه ویژه‌تری داشت. به فرعی‌ها هم باید به موقع و به اندازه پرداخت. نباید تصور کنیم چون یک مسأله‌ای فرعی است و هنوز مسائل اصلی ما حل نشده، پس اصلا نباید به اون مسأله فرعی پرداخت، بلکه باید مراقب بود که اون مسأله‌ی فرعی، ما رو از مسائل اصلی غافل نکند. صحبت‌های اشتباه اون خانم فیلمنامه نویس، یک مسأله فرعی بود، باید به اندازه حساسیت نشان داد و تبیین کرد، ولی نباید تبدیل به مسأله‌ی اصلی شود. از اون طرف اگر کسی به این مسأله فرعی پرداخت، نباید متهم شود به اینکه اصلاً حواسش به مسائل اصلی و اساسی نیست. آقایی که به جهت موضع‌گیری بعضی از حوزویان و فضلا نسبت به گفته‌های اون خانم، به علما و حوزه‌های علمیه کرد که چرا در مقابل مسائل اساسی و مهم ساکت هستید، راه را اشتباه رفت. آقایانی هم که مسائل اصلی و فرعی را تشخیص نمی‌دهند، بیراهه می‌روند. @fakhrian_ir
◀️ اگر روحانيت، امروز قدرت نداشت و مثلا مجبور بود مثل يک حزب سياسی برای حفظ تعداد كرسی‌های مجلس و سهم كابينه تلاش كند، آن وقت پاكيزه سخن می‌گفت، قشنگ حرف می‌زد، مهربان می‌شد، منطق و عقلانيت داشت، تحملش بيشتر بود، تهديد نمی‌كرد، می‌كوشيد افكار عمومی را قانع سازد و قشر خاكستری را با ملايمت و مهربانی جذب كند تا بلكه مثلا دو سه رأی بيشتر به دست آورد! چرا؟ چون در غير اين صورت كاهش محبوبيت و جايگاهش در ريزش آرای صندوق مشهود می‌شد، اما حالا كه قدرت دارد و هر كار می‌خواهد می‌كند و هر طور می‌خواهد حرف می‌زند و احساس نيازی به مردم ندارد و حتى متوجه تنزل شديد مرجعيت اجتماعي خودش هم نمی‌شود، وقتي مردم نمی‌توانند نارضايتی و ناخشنودی خود را پای صندوق نشان دهند، اين بي رغبتی‌ها و آزردگی‌ها كجا بروز و ظهور خواهد داشت؟ در كاهش تمايلات مذهبی، در ترك نماز و روزه، در كاهش حضور در مساجد، در ريزش پرداخت وجوهات شرعی و خمس، در تنزل شديد اعتقادات دينی و ... يعني ساحت گرايش‌ها و عرصه دل و قلب و علاقه و عقيده! ✍محمد رضا زائری پ.ن۱: آقای زائری از روحانیتی که به خاطر جمع‌کردن دو سه تا رأی بیشتر برای کرسی‌های مجلس و کابینه‌اش و عدم کاهش محبوبیت حزب سیاسی‌اش، پاکیزه سخن بگوید، قشنگ حرف بزند، مهربان باشد، منطق و عقلانیت داشته باشد، تحملش بیشتر باشد، افکار عمومی را قانع کند و با قشر خاکستری باملایمت حرف بزند، آبی گرم نمی‌شود. جسارتا ما به اینا نمی‌گیم روحانیت، می‌گیم محافظه‌کار و سالوس. می‌گیم آخوندهای نون به نرخ‌روز خور. می‌گیم آدم‌های بی‌عرضه و منافق. راستی شما الان جزو کدام یک از آخوندها هستید؟! قدرت‌دار یا قدرت‌ندار؟ لابد جزو قدرت‌ندارها هستید. یعنی شما که خوشگل و ناز و با منطق و عقلانیت و از این چیزا با مردم صحبت می‌کنید، حتما به دنبال مطامع سیاسی هستید؟! پ.ن۲: نماز و روزه مردم و همچنین پرداخت وجوهات‌شان، بعد از وفات پیامبر اسلام، به‌جا و به موقع بود، مساجد عندالصلاه پُر از نمازگزار بود، طبق باور شما حتما اوضاع معاش و معاد مردم درست بوده دیگر، درسته؟ آن وقت همین مردم نمازخوان و روزه‌بگیر نبودن که پشت به آرمان‌های پیامبر کردند و امیرالمؤمنین را کنار زدند؟! چه کسانی دست از همراهی امام مجتبی برداشتند؟! کدام افراد حسین‌بن‌علی را در کربلا به آن وضع فجیع به شهادت رساندند؟! پ.ن۳: عمیقا معتقدم جنابعالی درک درستی نسبت به حکومت اسلامی و فرآیند حصول آرمان‌های یک حکومت ندارید. @fakhrian_ir