eitaa logo
اسماعیل فخریان
11.4هزار دنبال‌کننده
723 عکس
391 ویدیو
47 فایل
مدیر: @im_enqelabi
مشاهده در ایتا
دانلود
با سلام ۴پادکست با موضوع شاخص‌های 👆
رهبر انقلاب اسلامی: ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند. ۹۸/۱۱/۱۶ پ.ن: یکی از برجسته‌ترین خصوصیات اولیاء حق، پاسبانی از حقوق مردم و نشان ندادن خود و نشان دادن آرمان‌هاست. امروز فرمود آن‌هایی که از من خوششان نمی‌آید ولی ایران و آرمان‌هایش برایشان مهم است، بیایند پای صندوق‌های رای. @fakhrian_ir
یکی از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان خارج از ایران و داخل ایران و کردن مردم است، و حضرت آقا خطاب به ما فرمودند: نخستین و ریشه‌ای‌ترین شما پرورش نهال در خود و دیگران است. جوانانان انقلابی‌؛ در اولین سالگرد صدور بیانیه‌ی گام دوم، را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد. ان شاءالله @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از اسماعیل فخریان
کتاب-صعود-چهل-ساله.pdf
17.85M
کتاب #صعود_چهل_ساله در این کتاب به دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین‌المللی می‌پردازد. #حتما_دانلود_کنید #حتما_منتشر_کنید @ostad_fakhrian @t_manzome_f_r
iran20.pdf
25.09M
کتاب در این کتاب به دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین‌المللی می‌پردازد. @fakhrian_ir @t_manzome_f_r
بسم الله الرحمن الرحیم 🔘دستیابی به آرمان‌های بشری که در ساحت دین تعریف می‌شود تنها در بستر تشکیل حکومت -که با محوریت انسان کامل و نائبان آنهاست- تحقق می‌یابد. تشکیل حکومت دین، خود یکی از والاترین آرمان‌های تمام انبیاء و اولیای الهی بوده است. تشکیل حکومتی دین با هدف در ساحات مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی ... حقیقتی است که در همه شرایع آسمانی بر آن تاکید شده است. 🔳ثمره تحقق چنین حکومتی، آزادی بشر از تمام قیود غیر فطری و قرار گرفتن انسانیتِ انسان در مسیر رشد و بالندگی بر اساس ظرفیت‌های بی‌پایان اوست. ▪️در باور اسلام حقیقی، شکل‌گیری مدینه فاضله در مقیاس جهانی، در عصر ظهور حضرت مهدی "عجّل الله فرجه" تجلی می یابد. منبع این اندیشه سر در چشمه زلال اسلام ناب دارد که بشارت آن در منابع اصیل اسلامی آمده است. و که در آن، آرمان تشکیل و حفظ حکومت اسلامی و در نهایت تمدن‌سازی با شیوه‌ی مبارزه با طاغوت و نفی طبقات اجتماعی نباشد، این، خود مهدویت و است. مهدویت و انتظاری که مهم‌ترین اصل زندگی یعنی سیاست ورزی و اداره‌ی جامعه بر اساس دین خدا را نفی یا بی‌اعتنایی می‌کند، این همان است که منجرّ به انکار مهدویتِ اصیل خواهد شد. که در آن نباشد، اطاعت از نباشد، مهدویت نیست، بازی با یک مقوله‌ی دینی است. مهدویت و انتظار در عصر غیبت، گِره خورده‌ی با مساله ولایت فقیه و اطاعت تامّ از اوست. تصور انتظارِ بدون هم سخت است چه برسد به دنبال کردن آن. اسماعیل فخریان @tabyin_tahlil_ejtehad
رهبر انقلاب اسلامی: در سال ۱۳۴۵ در مسجد جامع شهر کرج جمعیت پرشور و مؤمنی جمع می‌شدند، تا در آن ایام اختناق مطلق، سخنانی [از من] را بشنوند. من روزها و شب‌های ماه رمضان از تهران میآمدم و با این مردم حرف م‌یزدم. البته پلیس و دستگاه امنیت آن رژیم اختناقی و خفقان‌بار و ضدّآزادی، اجازه ندادند که آن ماه رمضان به شکل مطلوب تمام شود، و جلسات را قطع کردند. من از آن وقت، مردم کرج و روحیه کرج و نشاط و سرزندگی را در این شهر می‌شناختم. ۷۶/۷/۲۴   پ.ن: سخنرانی های او در کرج اما، از اواخر آذرماه شروع شد. ظاهراً توسط آقای مدرسی، پیش نماز مسجد جامع کرج، و حمایت حاج زکی خانی و حاج حسین کشاورز که به تنقید از دستگاه حکومتی معروف بودند، آقای خامنه ای به کرج دعوت شد. سخنرانی های او از ۲۳ آذر، اول ماه مبارک در مسجد جامع آغاز گردیده، تا اواسط دی ماه ادامه یافت. گویی این بار نیز همچون بیرجند و زاهدان برای سخنرانی های خود برنامه ریزی داشت؛ با نزدیک شدن به بیست و یکم ماه، شعله سخنانش را بالا بکشد و دستگاه حکومتی را به باد انتقاد بگیرد. در آستانه چنین روزهایی بود که وی به مناسبت نزدیک شدن ۱۷ دی، سالروز کشف حجاب، علیه آن چه که آزادی زن نامیده می شد سخن گفت. این جا بود که مأموران شهربانی احساس کردند گفته های این سید به آن چه که نباید گفته شود، نزدیک می گردد. شهربانی کرج دست به کار شد و به بانیان مجلس و دعوت کنندگان او تذکر داد که سخنان آقای سیدعلی خامنه ای که بایستی در مورد دین تبلیغ نماید با سخنرانی هایی که در مورد تنقید از آزادی زنان می گوید مغایر است. به وی تکلیف شود که جز در موارد دینی سخنرانی دیگری انجام ندهد این تذکر حتماً به گوش آقای خامنه ای رسید و او نیز در منبرهای بعدی قطعاً به آن توجهی نکرد، چرا که روز ۱۷ دی پیش از آن که پایش به مسجد جامع برسد، او را به شهربانی دلالت کردند که هم تذکر به وی داده و هم تعهد از وی اخذ نماید. مشارالیه از دادن تعهد خودداری می نماید و شهربانی کرج نیز با اطلاع به این از رفتن به منبرش جلوگیری نموده، وی را به تهران رهسپار می نماید. منبع: کتاب شرح اسم @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اگر فردی غیر از می‌گفت انتخابات پیش رو است مهم‌ نبود، اما روحانی که سال ۷۳ دنبال حذف و مادام العمر کردن ریاست جمهوری هاشمی (سلطنت) بوده وحالا دغدغه انتخابات پیدا کرده جالب است! امیرحسین ثابتی
خداوند در قرآن راجع ‌به یهود بنی‌النّضیر میفرماید که «فَاَتاهُمُ اللّهُ مِن حَيثُ لَم يَحتَسِبُوا»؛ از جایی خدای متعال به سمت اینها هجوم آورد که انتظارش را نداشتند... نقطه‌ی مقابل این، آن است که مؤمنین از نقطه‌ای تقویت شدند که انتظار نداشتند؛ این در تعریف اسلامی و در فرهنگ اسلامی و در ادبیات دینی ما اسمش «رزق لایُحتَسَب» است. رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ @fakhrian_ir
سبک ازدواج.mp3
2.15M
🔊 سبک ازدواج‌ها باید کند. خاطره‌ای از زندگی آقا مصطفی خامنه‌ای @fakhrian_ir
چاره‌ای جز خواندن نداریم بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین. وَ بِالاِسنادِ قالَ: حَدَّثَنَا الحُسَینُ بنُ اَحمَدَ بنِ اِدریسَ قالَ: حَدَّثَنا اَبی قالَ: حَدَّثَنِی مُحَمَّدُ بنُ عَلیٍّ، عَن مُحَمَّدِ بنِ الحُسَینِ بنِ اَبِی الخَطّابِ، عَن اَبی داوُدَ المُستَرِقِّ وَ اسمُهُ سُلَیمَانُ بنُ سُفیانَ، قالَ: قالَ الصّادِقُ جَعفَرُ بنُ مُحَمَّدٍ "عَلَیهِمَا السَّلامُ": یَقومُ‌ النّاسُ‌ عَن‌ فُرُشِهِم‌ عَلى‌ ثَلاثَةِ اَصنَافٍ: فَصِنفٌ لَهُ وَ لَا عَلَیهِ، وَ صِنفٌ عَلَیهِ وَ لا لَهُ، وَ صِنفٌ لا لَهُ وَ لا عَلَیهِ؛ فَاَمَّا الصِّنفُ الّذی لَهُ وَ لا عَلَیهِ فَهُوَ الَّذی‌ یَقومُ مِن مَنامِهِ وَ یَتَوَضَّأُ وَ یُصَلّی وَ یَذکُرُ اللهَ "عَزَّ وَ جَلَّ"، وَ الصِّنفُ الَّذی عَلَیهِ وَ لا لَهُ فَهُوَ الَّذی لَم یَزَل فی مَعصیَةِ اللهِ حَتّى قامَ فَذلِکَ الَّذی عَلَیهِ وَ لا لَهُ، وَ الصِّنفُ الَّذی لا لَهُ وَ لا عَلَیهِ فَهُوَ الَّذی لا یَزالُ نائِماً حَتّى یُصبِحَ فَذلِکَ الَّذی لا لَهُ وَ لا عَلَیه.   عَن اَبی داوُدَ المُستَرِقِ قالَ: قالَ الصّادِقُ جَعفَرُ بنُ مُحَمَّدٍ "عَلَیهِمَا السَّلامُ": یَقومُ‌ النّاسُ‌ عَن‌ فُرُشِهِم‌ عَلى‌ ثَلاثَةِ اَصنَافٍ: فَصِنفٌ لَهُ وَ لَا عَلَیهِ، وَ صِنفٌ عَلَیهِ وَ لا لَهُ، وَ صِنفٌ لا لَهُ وَ لا عَلَیه شما که صبح از خواب بیدار می‌شوید و از بستر خود بیرون می‌آیید، سه جور هستید؛ [یعنی] مردم دنیا که صبح از خواب برمی‌خیزند بر سه نوعند: یک دسته هستند که این بیدار شدن از خواب و بیرون آمدن از بستر برای آنها خیر است و شرّی ندارد؛ به «لَهِ» آنها است و «عَلیهِ» آنها نیست؛ این، یک صنف. یک دسته‌ی دیگر هستند که بیرون آمدنشان از بستر، عَلیهِ آنها است و به نفعشان نیست؛ «لَهِ» آنها نیست. یک دسته‌ی دیگری هم هستند که [وقتی] از خواب بلند می‌شوند و از رختخواب بیرون می‌آیند، این بیرون آمدن، نه «لَهِ» آنها است، نه «عَلیهِ» آنها است. پس [مردم] سه جور هستند. فَاَمَّا الصِّنفُ الّذی لَهُ وَ لا عَلَیهِ فَهُوَ الَّذی‌ یَقومُ مِن مَنامِهِ وَ یَتَوَضَّأُ وَ یُصَلّی وَ یَذکُرُ اللهَ (عَزَّ وَ جَلّ) ظاهراً از ادامه‌ی حدیث این جور فهمیده می‌شود که مراد از «یُصَلّی»، صلاة صبح نیست؛ چون آن صنف سوّم را هم در آنجا ذکر می‌کند که خب نماز صبح باید بخواند، اگر نخواند که [کلّاً] علیه است؛ پس بنابراین، اینجا مراد از نمازی که خوانده می‌شود، نماز صبح نیست، نماز یا نافله‌ی صبح است یا نافله‌ی شب است که این بیدار شدن، به نفع او است، به ضرر او نیست. [این] خیلی مهم است. نقل کردند از قول مرحوم آقای طباطبائی "رضوان‌ الله ‌علیه" که ایشان اوایلی که وارد نجف شده بودند، با مرحوم حاج میرزا علی ‌آقای قاضی تازه آشنا شده بودند؛ یک روز ایشان را در کوچه می‌بیند و حاج میرزا علی آقای قاضی -آن عارفِ بزرگِ نامدار(رضوان‌ الله ‌تعالی‌علیه)- به او می‌گوید که پسرم! اگر دنیا می‌خواهی، نماز شب بخوان؛ اگر آخرت می‌خواهی، نماز شب بخوان! نماز شب و تهجّد این جوری است. برای امثال ماها که روز مشغولیم و گرفتاریم و مشکلات داریم و سر و کلّه به این بزن، کار با آن بکن، در بین این همه گرفتاری‌ها، در محیط زندگی سخت است اگر بخواهیم یک رابطه‌ی خوبی، یک استغاثه‌ای، یک تضرّعی داشته باشیم؛ چاره‌ منحصر است در همین که انسان سحر بلند شود؛ این [عبارت] ظاهراً آن سحر را بیان می‌کند. این، یک صنف. وَ الصِّنفُ الَّذی عَلَیهِ وَ لا لَهُ فَهُوَ الَّذی لَم یَزَل فی مَعصیَةِ اللهِ حَتّى قامَ فَذلِکَ الَّذی عَلَیهِ وَ لا لَه [دسته‌ی بعدی] در خواب و در بستر خواب هم با معصیت الهی -حالا معصیت‌های قلبی، جوارحی، جوانحی- مشغول است تا بلند میشود که این بیدار شدن، به ضرر او است؛ چون بیدار هم که بشود، آن معصیت را ادامه می‌دهد. وَ الصِّنفُ الَّذی لا لَهُ وَ لا عَلَیهِ فَهُوَ الَّذی لا یَزالُ نائِماً حَتّى یُصبِحَ فَذلِکَ الَّذی لا لَهُ وَ لا عَلَیه [دسته‌ی سوّم] که این بیدار شدن نه به نفعش است، نه به ضررش است، میخوابد تا صبح -حالا علی‌الظّاهر مراد از صبح، اوّلِ اذان است، اوّلِ فجر است؛ اما حالا یک خُرده دستِ‌کم بگیریم، بگوییم که مثلاً [اینجا] صبح یعنی همین بین‌الطّلوعَین از خواب پا می‌شود- [بعد] نماز صبحش را میخواند، امّا «لا لَهُ وَ لا عَلَیه»؛ یک فریضه‌ای است که بر عهده‌ی او است، واجب است، باید به ‌جا بیاورد، آن را به ‌جا می‌آورد، [امّا] دیگر خیری از این بلند شدن نمی‌بیند.  ۹۸/۱۱/۱۴ رهبر انقلاب اسلامی @fakhrian_ir
اگر مردم می‌دانستند... @fakhrian_ir
استقامت داری؟.mp3
4.01M
🔊 چقدر استقامت داری؟ @fakhrian_ir
سخنرانی حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان ✅با موضوع شاخص‌های نماینده‌ی طراز ✅و حمایت از آیت‌الله مصباح یزدی زمان: جمعه ۲۵بهمن، همزمان با نماز مغرب و عشاء مکان: ، خیابان امام خمینی، فلکه حافظ، نبش بعثت۱، بیت‌المهدی"علیه‌السلام" @fakhrian_ir
نسبت علم با دین و انقلاب.MP3
13.69M
🔊 موضوع: نسبت علم با دین و انقلاب قم_۲۱ بهمن @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحانیون شرعاً موظف به دخالت در سیاست هستند 🔹 ما شرعا مکلفیم مثل پیامبر و حضرت امیر در امور سیاسی دخالت کنیم. پ.ن: انتخابات ریاست جمهوری که در کلام امام است، موضوعیت ندارد، بلکه فرمایش امام شامل سایر انتخابات‌ها هم می‌شود. @fakhrian_ir
۱. شیوه‌ی امام و رهبری در اثبات ولایت فقیه چگونه است؟ ۲. چرا ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله "صلی‌الله‌علیه‌وآله" است؟ ۳. چگونه می‌توانیم ولایت فقیه را با زبان ساده برای دیگران توضیح دهیم؟ ۴. چرا باید تشکیلات داشته باشیم؟ ۵. چرا اینقدر بر تربیت تشکیلاتی تاکید شده است؟ ۶. چگونه می‌توان مانع انحلال تشکیلات شد؟ ۶. اهداف یک تشکیلات انقلابی چیست؟ و... پاسخ این سوالات و ده‌ها سوال دیگر در🔻 دوره آموزشی و ▫️مدرس: حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان (مولف کتاب تشکیلات و کتاب ولایت فقیه) ▪️زمان: ۳ و ۴ اسفند‌ماه، ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ ▪️مکان: ، میدان فرمانداری (شهدای شاملو) خیابان مدرس، سازمان تبلیغات شهرستان ری، سالن همایش لینک مستقیم ثبت نام دوره در سایت 🔻 http://www.tabyinmanzome.ir/news/tashkilat-rey راه ارتباطی جهت پاسخگویی 🔻 ۰۹۱۹۸۱۱۹۳۴۰ @tasniim12 @t_manzome_f_r تبیین منظومه فکری رهبری
مرثیه‌ای برای فلاکتِ سیاسی نیروهای تکنوکرات و لیبرال: مجید انصاری، نزدیک به «صفر» است! مهدی جمشیدی [1]. واقعیّت این است که جریانِ اصلاحات، به‌شدّت دچارِ «فقرِ چهره» است، امّا نه به‌دلیلِ واکنش‌های شورای نگهبان، بلکه به‌دلیلِ عدمِ‌جوششِ درونیِ خودِ اصلاح‌طلبان و این‌که تمامِ توانمندیِ اجتماعیِ آنها در شخصِ محمّد خاتمی، تمرکز یافته است. مگر غیر از این بود محمّدرضا عارف، به‌عنوانِ شخصیّتِ دوّمِ جریانِ اصلاحات، نه‌فقط نتوانست در انتخاباتِ ریاست‌جمهوریِ سالِ نود و دو، محبوبیّتی برای خویش دست‌وپا کند، بلکه حتّی در مجلس نیز نتوانست ریاست را عهده‌دار شود. افزون‌براین، او حتّی در قامتِ یک نمایندۀ فعّال و پُرکار نیز ظاهر نگردید. به‌این‌ترتیب، «وجود» و «عدمِ» عارف در مجلس، یکی بود! [2]. شاید در گذشته، خاتمی از مقبولیّتِ اجتماعی برخوردار بود، امّا حسن روحانی آنچنان عمل کرد که تمامِ «داشته‌های اجتماعیِ اصلاح‌طلبان» را به بادِ فنا داد و آنها را با انسداد و بن‌بستِ اجتماعی روبرو کرد. اینک اصلاح‌طلبان و شخصِ محمّد خاتمی از لحاظِ بدنۀ اجتماعی، در «بدترین وضعیّت» قرار دارند؛ به‌طوری‌که این زمان برای آنها، قابل‌مقایسه با هیچ زمانِ دیگری نیست. قوای عاقلۀ اصلاح‌طلبان، به‌روشنی می‌دانند که مرثیۀ «تَکرار» خواندن نیز، گِرهی را نخواهد گشود و حتّی ممکن است آخرینِ رگه‌های حیاتِ اجتماعی‌شان را بزداید. به‌راستی باید حسن روحانی، قدرتِ «تخریب‌گری» و «ویران‌سازیِ» فراوانی داشته باشد که توانسته حتّی خاتمی را نیز با «بحرانِ بزرگِ اجتماعی» روبرو سازد. [3]. امّا «مجید انصاری». او را باید نمادِ کنونیِ «تهدیستی» و «عجزِ» اصلاح‌طلبان دانست و حضورش را به‌معنیِ «بیچارگیِ سیاسی» و «انهدامِ شخصیّتیِ» اصلاح‌طلبان قلمداد کرد. جامعه از خصوصیّاتِ وی مطّلع نیست، که اگر باشد، لبخندِ «تمسخر» به انتخابِ اصلاح‌طلبان خواهد زد: مجید انصاری، بسیار «محافظه‌کار» و «محتاط» است و هیچ‌گاه در قامتِ یک نیروی سیاسیِ صریح و شفاف، ظاهر نشده است؛ مجید انصاری، «مدیر» نیست، بلکه مدیریّت می‌شود و بسیار «تابع» و «دنباله‌رو» است؛ مجید انصاری، ازآنجاکه توانمند و مؤثّر نیست، بودن و نبودنش، تأثیری ندارد؛ مجید انصاری، «ضعیف» و «رقیق» است، نه بی‌حاشیه و اهلِ کار و خدمت؛ مجید انصاری، «حزبی» و «سیاسی‌کار» است، نه کارشناس و نخبه؛ مجید انصاری، «با همه» و «در همه‌جا» بوده، ولی بودنش، همچون «نبودن» است؛ مجید انصاری، «اصلاح‌طلب» و «لیبرال» است، نه انقلابی و وفادار به خطِ امام خمینی؛ مجید انصاری، نه «استعدادِ فکرِ راهبردی» دارد، نه «استعدادِ فعّالیّتِ اجرایی»؛ در طولِ سال‌های گذشته، او فقط در عرصۀ سیاسی «بوده» است و این «بودنِ» مستمر، هرگز او را به «چهره‌ای توانمند» تبدیل نکرده است. او «نازل‌ترین» و «بی‌مایه‌ترین» انتخابِ ممکن است؛ حاصل یک «معامله» است، نه برآمده است از انتخابِ واقعی؛ وجود و عدمش، یکسان است؛ نزدیک به «صفر» است. هرآنچه‌که دربارۀ او نوشتم، با مشاهدۀ «کارنامۀ عملی و عینیِ او در طولِ حضورِ بلندمدّتِ چهل‌ساله‌اش در درونِ ساختِ قدرت در نظامِ جمهوریِ اسلامی»، به‌آسانی، مشاهده‌شدنی و در دسترس است! البتّه اگر کاری از سوی او انجام گرفته باشد...! [4]. ضعفِ اصلاح‌طلبان، فقط در سرلیستی نیست که ارائه کرده‌اند، بلکه تمامِ نامزدهای آنها، دچارِ همینِ کاستی‌ها و نقص‌های «لوث‌کننده» و «دلسردکننده» هستند. در فهرستِ آنها، اثر و خبری از هیچ چهرۀ «توانمند» و «مؤثّر»ی در میان نیست؛ گویا قرار است همان تجربۀ انتخاباتیِ پیشین، «تَکرار» شود و تعدادی نامزدِ «ضعیف» و «بی‌رمق» و «ناتوان»، به مجلس راه یابند تا فقط راه یافته باشند، نه برای این‌که کاری کنند و گِرهی را بگشایند! و شاید اصلاح‌طلبان دریافته‌اند که در این انتخابات، احتمالِ بسیار اندکی برای پیروزی دارند و به‌این‌سبب، کسانی را آورده‌اند که نقشِ سیاهی‌لشکر را بازی کنند و در این معرکه، بسوزند و دست از پا درازتر، بازگردند! [5]. یکی از خدمات و حَسناتِ حسن روحانی نسبت به جبهۀ انقلاب، سعی و اهتمامِ ناخواستۀ وی در «میراندن» و «منهدم» ‌کردنِ بدنۀ اجتماعیِ نیروهای اصلاح‌طلب و شخصِ محمّد خاتمی است! «بی‌کاریِ روحانی»، «کارِ اصلاح‌طلبان» را ساخت و آنها را از نظرِ اجتماعی و سیاسی، «ویران» و «نابود» کرد! شاید این اقدامِ بزرگ، از کسی ساخته نبود و سال‌ها باید کوشش می‌شد تا جریانِ اصلاحات، این‌چنین «منزوی» و «بی‌اثر» و «ضعیف» شود، امّا حمایتِ اصلاح‌طلبان از روحانی، چنان ضربۀ مهلکی به «اعتبارِ اجتماعی»‌شان وارد آورد که شاید اگر گفته شود که اصلاحات، نتمام شده است، سخنی به‌گزاف گفته نشده باشد. حسن روحانی، یک مانعِ بزرگ و خدعه‌گر را از پیشِ پای نیروهای انقلابی برداشت. مهدی جمشیدی @tabyin_tahlil_ejtehad
مسلّح شوید... @fakhrian_ir
پوستر تبلیغاتی رهبر انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۶۰ @fakhrian_ir
🔰 هم‌زمان با سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. ۹۸/۱۱/۲۹ ✔️ به نظر شما رهبر انقلاب در دیدار امروز به چه مواردی اشاره خواهند کرد؟ ارسال نظرات🔻 @Manzome_fekri110
اهمّ نکات سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی ۱. انتخابات یک _عمومی است. ۲. انتخابات مایه تقویت کشور است. ۳. انتخابات مایه‌ی آبروی نظام اسلامی است. ۴. هدف تبلیغات آمریکایی‌ها این است که را از نظام اسلامی جدا کنند، اما به نتیجه نمی‌رسند. ۵. انتخابات خنثی‌کننده‌ی بسیاری از نیت‌های شوم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست. ۶. ایران باید قوی بشود و اگر قوی بشود، دشمن مایوس و توطئه‌هایشان در نطفه خفه می‌شود. ۷. یکی از مصادیق قوی شدن ایران، داشتن یک مجلس قوی است. ۸. آمریکایی‌ها می‌خواستند شهید عزیز[شهید سلیمانی] ما که تأثیرات بسیار عمیقی در منطقه داشت، از بین برود تا بتوانند مسلط بشوند؛ قضیه بعکس شد. ۹. آمریکایی‌ها منفعل‌اند؛ این یاوه‌گویی‌هایی که اخیراً می‌کنند یک مقداری ناشی از این انفعال است که می‌خواهند آن را یک‌جوری جبران کنند. ۱۰. تاثیر انتخابات مجلس فقط در یک دوره‌ی چهارساله نیست، بلکه تاثیرهای بلندمدت می‌گذارد. ۱۱. به نظر بنده، با ملاحظه‌ی همه‌ی جوانب، امروز حضور در انتخابات و شرکت در رأی دادن یک حکم شرعی و یک وظیفه‌ی شرعی است؛ صرفاً یک وظیفه‌ی ملّی و انقلابی نیست؛ وظیفه‌ی شرعی است؛ در عین حال یک جشن ملّی هم هست، در عین حال یک حقّ مدنی هم هست. ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ @fakhrian_ir