eitaa logo
✨فانوس شب✨
1.1هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
9.1هزار ویدیو
84 فایل
جهاد تبیین را جدّی بگیرید، شبهه‌زدایی از ذهن مخاطبین را جدّی بگیرید! بعضی‌ها در مقابل تیر و شمشیر ایستادند، در مقابل شبهه نتوانستند بِایستند!
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 روزی که در اتاق های فکرشان برای کنترل ما در منطقه شعارِ "نه غزه نه لبنان" را میساختند تا روی زبان منتقدین حکومت بیندازند و دست و پای ایران را از منطقه جمع کنند تصور نمیکردند روزی برسد که مردمانشان شعار نه کیف نه خارکوف جانم فدای آمریکا سر بدهند... این کارشناس امریکایی میگوید: اگر مردم بفهمند هزار و یک بدبختی دارند اما دولت هرچه هزینه داشته در اوکراین خرج کرده شوکه میشوند... پرچم بالاست ✌️🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نتیجه دلارهای اهدایی بی حساب و کتاب سعودی ها را در سخنان گستاخانه این هفته اسماعیل زهی در نماز جمعه زاهدان را مشاهده کنید ✍🏾خواسته همه آن است که دکتر حمید قره‌حسنلو و خانوادۀ ایشان را آزاد کنید او آدم خیری است نباید اعدام شود. 🔺یعنی عبدالحمید علاوه بر اعتراض به اعدام قاتل شهید_عجمیان، خواهان آزادی وی هم هست! 🔻ظاهرا دلارهای نفتی عربستان باعث شده که عبدالحمید آیات قرآن کریم را نیز نبیند یا به فراموشی بسپارد! 🔺 خداوند این حق را به ولی دم داده است. اوست که می تواند ببخشد یا خواهان دیه و یا اجرای حکم قصاص شود *من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا * 🔻 عبدالحمید بر خلاف نص قرآن کریم می خواهد این حق را از ولی دم سلب کند و خود از این حق استفاده کند! آقای عبدالحمید از یک طرف خواهان اجرای حکم قصاص برای عوامل قتل اغتشاشگران زاهدانی است و از طرف دیگر خواهان بخشش قاتل یک بسیجی!! 🔺 جای بسی شگفتی است که وی برای بیگناه نشان دادن قره حسنلو نمی‌گوید که در قتل نقشی نداشته بلکه می‌گوید چون خیّر بوده نباید قصاص شود! 🔻از نظر عبدالحمید خیّر بودن مجوز قاتل بودن است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 مسعود رجوی: مخالفین مریم رجوی سوسک می شوند! 👈 فواد بصری از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین پرده از شستشوی مغزی اعضای گروهک منافقین توسط مسعود رجوی برمیدارد 🔻 افرادی با این میزان از دیکتاتوری در تحمیق اعضای خودشان امروز داعیه دار مبارزه برای آزادی مردم هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ایران آینده چه شکلی است؟ 🔶 شیرین عبادی لیدر اغتشاشات اخیر و یکی از عناصر ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای غربی در مصاحبه با تلویزیون تجزیه طلب پانترک اعلام می کند 👈در ایران آینده گروه های تجزیه طلب می توانند فعالیت سیاسی کنند و رفراندوم تجزیه مناطق خودشان را برگزار کنند!! ✅ هنوز به تلاش ضد انقلاب برای تجزیه ایران باور ندارید؟
📣عباس شیبانی درگذشت 🔸️عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت. 📣 اخبار ریزُ درشتِ تهران👇
🔹️ماریان کوتیلار پست گذاشته و نوشته: همین الان ترانه علیدوستی رو آزاد کنید! كاش حداقل يه فرصت كوتاه به بچه هاى اطلاعات سپاه ميداد((:
💬ایرانِ بدون جمهوری اسلامی
عزادارهای شب یلدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این مداحی حاج میثم مطیعی که اخیرا خونده و در اون به مسائل مهم اخیر و فتنه ها هم پرداخته شده به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ✅حتماً این مداحی حماسی و بی نظیر را و بازنشرش بدید. قابل توجه اون دسته از مداح ها وخطبا و علمایی که هنوز خوابند و ساکتند.
🔴 عذاب_قبر تجاوز كننده به ناموس_مردم حضرت عيسي (ع) از گورستانی گذر مي كردند گوری را ديدند كه از آن شعله ور می شود. حضرت دو ركعت نماز به جاي آوردند و عصا بر گور زدند گور شخص_ را در ميان آتش ديدند. حضرت گفتند: ای مرد چه كرده ای كه به اين گرفتار شدي؟ آن مرد گفت يا روح الله من مردی بودم كه به تجاوز می كردم چون وفات كردم و مرا دفن كردند از حضرت حق خطاب رسيد كه وی را . از آن روز تا كنون مرا می سوزانند. حضرت نگاهی كردند و عظيم الجثّه در گور وی ديدند. پرسيدند: كه با اين مسكين چه مي كنی؟ آن مار گفت: تا وی را دفن كردند از وی غايب نبودم همراه با كه اگر قطره ای از آن به رود نيل و فرات بريزد جمله آب قاتل شود. شخص معذب گفت: يا روح الله از حق تعالی در خواست كن تا بر من رحم نمايد. حضرت نيز از خداوند طلب رحمت نمودند. خطاب رسيد كه هر كس از پس رود ما او را عذابی كنيم كه كس ديگر را چنين عذابی نكرده باشيم. امّا چون تو از ما در خواست رحمت كردی ما او را به تو بخشيديم. حضرت عيسی(ع) به آن مرد گفتند: می خواهی كه با من باشی؟ مرد گفت: يا روح الله عاقبت چه چيز است؟ حضرت فرمودند: عاقبت است. مرد گفت: نمی خواهم زيرا است كه مرده ام امّا هنوز تلخی جان كندن در كام من است. 📚 داستان عارفان ص 214
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: 🎥دفاع از نظام کنید نه دفاع از رهبری.... ▪️ 🍃 🏴"السلام علیک یا فاطمه زهرا ( س)" 🍃"سلام علی آل یاسین(ع)" 🇮🇷"الّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلَی‌مُحَمَّدٍوَآلِ‌مُحَمَّدٍوعَجّل‌فَرَجَهم" -با-هم-جهاد-تبیین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌️ برای آزادی... 🔻 اگر مردم آزاد باشند، اینقدر آموزش معارف اسلامی لازم نیست..
🔰 روزگار خیلی تغییر کرده... 🔹 به حدی که بچه هامون حتی معنی خیلی از کلمات رو نمیدونن؛ کلماتی مثل تنور، هیزم، جاده خاکی، حتی خاک! صف شیر و ... 🔹 حتی خود ما دهه شصتی‌ها هم کلماتی مثل قحطی و غارت رو یادمون رفته چون این کلمات مال دوره پدر بزرگ هامون بودن 🔹 یادمون باشه که این کلمات رو به بچه‌ها توضیح بدیم. بهشون بگیم که تا همین ۲۵ سال پیش، صف نفت و کپسول گاز می ایستادیم! نه تلفن بود و نه اینهمه امکانات. بچه هامون رو شکرگزار بار بیاریم.
🚨 این چیزیه که رسانه امروز میتونه به تو القا کنه! پس از کمی تامل و دقت در این تصاویر می‌توان قدرت و تاثیر رسانه را بر افکار انسان متوجه شد، تصویر اصلی که بیانگرواقعیت محض است، در صورت کات کردن فرد مسلح، چقدر مهربانانه دژخیم دیگر که در حال ریکاوری مجروح برای اقدامات بعدی است تبدیل به یک فرشته به تمام معنا می‌شود!!! و یا در صورت حذف دژخیم قمقمه آب بدست، فقط شما یک قاتل جلاد میبینید، تازه این بخشی از ترفندهای رسانه ای است که راست و دروغ را با حیله به هم میبافند، اگر فتوشاپ و تغییرات تصویری باشد که دیگر واویلا!!! ‼️
👤 انگار آلمانیا به خریدن جنس بنجل عادت دارن!
عه ، پس بنیان گذار این حرکت شاه بوده کلیه فروشی رسمی
براندازا هم مقلد امام شدن😂😂😁
منابع اوکراینی : روسیه دیروز محموله جدیدی از پهپادهای ایرانی سری مهاجر6 را تحویل گرفته است و نیروهای روس مستقر در کریمه درحال آموزش بکارگیری این پهپادها هستند.
🔴فعال شدن روحانی برای انتخابات مجلس آینده‌ 🔹روزنامه جام جم در خبری مدعی شد که روحانی در حال برنامه ریزی برای مجلس بعد است. تاریخ نویسد که ما را حسـنی بود دشمن به وجودش بسی شاد و غنی بود صد حیله به پا گشت ز تدبیر و امیدش قفلی نگشود و فقط بست کلیدش
📌ماجرای درگذشت فرزند سردار حاج قاسم سلیمانی در غیاب او 🔺حاج قاسم پسرش بیمار شده بود و باید بین ماندن در کنار فرزند و ماموریت یکی را انتخاب می‌کرد. شهید سلیمانی ماموریت را انتخاب کرد و برای رهایی گروگان‌های ایرانی به افغانستان رفت. حاج قاسم سلیمانی نتوانست بالای سر پسرش باشد و پسرش هم در اثر بیماری در بیمارستان فوت شد. حتی حاجی بالای سر پدر و مادرش هم در زمانی که در بستر بودند، نتوانست برسد چون در سوریه بود و بعد از فوت آنها رسید. ❗️مقایسه کنید از خود گذشتگی حاج قاسم برای امنیت مردم را با فرخ‌نژاد که گفت پسرم را ترجیح میدهم به کل ٨٠میلیون ایرانی!