eitaa logo
✨فانوس شب✨
1.1هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
9.1هزار ویدیو
84 فایل
جهاد تبیین را جدّی بگیرید، شبهه‌زدایی از ذهن مخاطبین را جدّی بگیرید! بعضی‌ها در مقابل تیر و شمشیر ایستادند، در مقابل شبهه نتوانستند بِایستند!
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای کیانیان اگه اون استوری رو هم نگفتید این که بدلت نیست ؟ خودتی ؟ خود تحقیری به روش کیانیان😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم کامل سخنرانی آیت‌الله طالقانی درباره حجاب 🔹ضد انقلاب سال‌ها این سخنان مرحوم طالقانی را سانسور و حتی تحریف میکرد.
🔸اراضی مازاد گره‌گشای طرح نهضت ملی مسکن می‌شود 🔹تخصیص اراضی دستگاه‌های مختلف باعث تسریع روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف می‌شود که در نهایت به بهبود بازار مسکن کمک خواهد کرد.
🔸 آمادگی صنعت برق برای گذر از اوج مصرف تابستان 🔹برنامه‌های افزایش ظرفیت تولید برق برای اوج مصرف تابستان تدارک دیده شده، اما برای اینکه دید تکافوی نیاز مصرف کشور را می‌کند یا خیر باید تا پایان فصل گرم سال صبر کرد.
سیرک همبستگی رضا پهلوی و رفقایش یک ماه نشده فروپاشید! 🔹رضا پهلوی طی توضیحاتی درباره سرنوشت منشور همبستگی که از حدود یک ماه پیش (اسفند ۱۴۰۱) به همراه تروریستها و حامیان تروریسمی چون عبدالله مهتدی (از حزب تروریستی و تجزیه طلب کومله) و مصی علی نژاد و حامد اسماعیلیون و چند نفر دیگر تشکیل داده بودند، تلویحاً اذعان کرد که این حرکت به یک‌ماه نرسیده عملاً منحل شده است! 🔹وی نوشت که "هدف، کوشش و ترجیحم همیشه این بوده که حداکثر نیروهای سکولار و دموکراسی‌خواه از طیفهای مختلف با هم همکاری کنند. اما بر سر پیوستن چهره‌های پیشنهادی به گروه منشور، اجماع به دست نیامد". 🔹پسر دیکتاتور مخلوع ایران بر این اساس گفت که با وجود این، من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام، و همچنان در نقش مشوق و پشتیبان، بی‌طرفی نسبت به همه گروه‌ها را حفظ خواهم کرد!!! 🔹این سخنان عملاً به معنای پایان این سیرک آنهم ظرف فقط چند هفته است. 🔹منشوری که میگفتند برای براندازی فوری جمهوری اسلامی آمده و اسمش هم همبستگی بود، خود به سرعت برق و باد از درون ورافتاد تا باز هم نشان دهد اپوزیسیون جمهوری اسلامی تا چه اندازه کاریکاتوری و توهمی است.
رئیس مبارزه با موادمخدر رودان به شهادت رسید 🔹سرگرد سعید مریدی در منطقه رودخانه‌بر رودان استان هرمزگان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر و بر اثر اصابت گلوله به سینه به‌شهادت رسید. شادی روحش صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۱/۲۱ 👌 🔊 Ⓜ️ ✅انتشار به هر شکلی آزاد است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این خانم خوب امر به معروف و نهی از منکر کرد خانم بازیگر را ، اما گاهی فقط باید به وسیله‌ی برخورد قانونی جلوی هنجارشکن مُتعمد ایستاد و او را از خطایش بازداشت!!! 🔊جناب ما منتظر برخورد با این خانم و دیگر خانم هایی که بدون حجاب در ختم کیومرث پور احمد حاضر شدند هستیم! ❌آقای‌ اژه‌ای تا وقتی این دانه درشت ها کشف حجاب میکنند و عده‌ای آنان را رهبر نافرمانی مدنی خود میدانند و از آنها تشکر میکنند ، کار شما برای ساماندهی اوضاع خیلی خیلی سخت است! ✍میلاد خورسندی
🔺خلاصه‌ای از وضعیت نابسامان خودرو و مسئولیت‌ناپذیری نهادهای مسئول و طفلک مردم.... کنترل بازار خودرو در مهار تورم بسیار موثر است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اینجا هتل نیست ‌، زندان است! این فرد هم یک مهمان ویژه‌ نیست ‌‌‌، یک زندانی به نام شهرام جزایری است!
☑️بازگشایی سفارت ایران در ریاض قبل از «حج تمتع» 🔹مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه: تلاش تهران در این چارچوب است که قبل از ایام حج تمتع و تا اواخر ماه شوال، سفارت ایران در ریاض و سرکنسولگری کشورمان در جده بازگشایی شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳ایــــنا هــــمه ذهنیــــه؟ اعتراض یک ایرانی به وضعیت اسفناک رسیدگی به بیماران در نیویورک !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک بلاگر آمریکایی خطاب به شهروندان آمریکا : ⚠️اگر فیلتر شد و قصد داشتید از فیلترشکن استفاده کنید خوب فکر کنید! چرا که ۱میلیون دلار جریمه یا ۲۰ سال حبس در انتظار شماست! 😏واقعا ما در چه دنیایی زندگی می‌کنیم؟ 📍پ.ن ‌: یادمان نرود بهشت غربگراها و لیبرال ها یعنی آمریکا ، این جریمه‌ی وحشتناک را برای استفاده از فیلتر شکن وضع کرده و به طور مستقیم و آشکارا نظریه [این شعار توخالی] را به زباله دان پرتاب کرده است! آری با 1⃣جریمه‌های سنگین برای استفاده‌ از فیلترشکن و 2⃣یا افزایش ۱۰۰۰ برابری استفاده از ترافیک اینترنت با فیلترشکن و 3⃣توزیع فیلترشکن قانونی برای افرادی که متناسب با کارشان نیاز به سایت ها و برنامه‌های فیلترشده دارند [مانند خبرنگارها ، برخی برنامه نویس ها ، برخی دانشجوها و...] میتوان جلوی استفاده از فیلترشکن ها نزد مردم عادی را گرفت. ✍میلاد خورسندی
🔹امام صادق عليه السلام: سرنوشت (مُقَدَّر شدن)، در شب نوزدهم است 🔹و محكم ساختن، در شب بيست و يكم 🔹و امضا (حتمى سازى)، در شب بيست و سوم 📚الكافی جلد۴ صفحه۱۵۹
❌️رضا پهلوی با زدن دو توئیت به زبان فارسی و انگلیسی از شکست شورای فزرتی برعندازان خبر داد 😂 🔻میخواستن جمهوری اسلامی رو براندازی کنن شورای براندازیشون براندازی شد :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه کسی در خانواده نباید نماز و حجاب را به فرزندان بگوید!!! علت دین گریزی بچه ها!! خانواده های دارای تناقض بالا! ✾ـــــــــــــــــــــــــــــ
🔴 «روحانی» وارد رقابت انتخاباتی جدید می‌شود خبرگزرای تسنیم ادعا کرد: 🔹روحانی که جلسات انتخاباتی خود را از چند ماه پیش آغاز کرده است اخیر جلسات خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حضور و نقش‌آفرینی وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است. 🔹برخی نزدیکان وی گفته‌اند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت روحانی تدارک دیده شود.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
هبوط بشر به زمین، برای این بوده است که با امیرالمؤمنین(ع) تلاقی کند و با او راه خدا را برود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 🔸 فراخوان حجت‌الاسلام قمی برای طرح‌های مردمی در خصوص پوشش، عفاف و حجاب 🔹رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از عموم گروه‌های مردمی برای ارائه طرح‌های اجرایی در خصوص پوشش، عفاف و حجاب دعوت کرد. 🔹گروه‌های مردمی می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود در خصوص پوشش، عفاف و حجاب را از طریق صفحه «طرحی برای حجاب» در پایگاه اینترنتی سازمان تبلیغات اسلامی به نشانی 🔗 https://nehzat.ir/fa/contacts و یا ارتباط با شماره 09003505015 در شبکه های اجتماعی ارائه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تاکید و سفارش جدید رهبر انقلاب به دعا برای فرج در این شب‌ها ⭕️ وقتی شما ایشون رو دعا می‌کنید، ایشون هم شما رو دعا می‌کنند و دعای اون بزرگوار دعای مستجابی است.
قرآن به سرم بود که امشب شب قدر است جانم به کفم بود که قربان تو باشم می‌توان دید دگر وعدۀ قرآنی را خیل «من ینتظر» و جلوۀ ربانی را داغداریم ولی نیک بدان ای دشمن نتوان بست دگر راه سلیمانی را 👉 💐 💐 جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است حضرت امام سید علی خامنه ای ۱۴۰۰/۱۱/۹