فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️بسوزد ریشه ی کسی که می گوید:
مذهب آمده است به انسان قناعت بدهد!
🔹استاد علی صفایی حائری
#خواهش_های_ما
┈••✾•🍀🌹☘•✾•┈
فانوس، رهیافتیدر زیستِمعلمانه
💡 eitaa.com/fanoosemellatha
💡 t.me/fanoosemellatha
♨اصلاح.
⁉چرا بعضی وقت ها نمی توانیم در یک مجموعه و یا یک فرد تاثیرگذار باشیم؟
🔰اگر در اصلاح مدرسه، دانشگاه و هر مجموعه دیگری نتوانستید تاثیرگذار باشید، علت آن می تواند یک یا چندتا از موارد زیر باشد:
1.مشکل از طرف مقابل است.
2.مشکل از شخصیت ماست.
3.مشکل از برنامه ها
4.مشکل از مبانی
5.تقدیرات الهی
6.چیزی دست ما نیست
7.کم گذاشتن و یا کم آوردن
┈••✾•🍀🌹☘•✾•┈
فانوس، رهیافتیدر زیستِمعلمانه
💡 eitaa.com/fanoosemellatha
💡 t.me/fanoosemellatha
#سیره_شهدا
🔸 ای خدا، من باید از نظر علم نیز از همه برتر باشم تا مبادا که دشمنان مرا از این راه طعنه زنند. باید به آن سنگ دلانی که علم را بهانه کرده به دیگران فخر می فروشند ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد.
🔸 باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم، آن گاه خود خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم.
📚 کتاب نیایش ها، شهید چمران
🆔@tahavol_howze
#دانشجو_معلم
💞 به فانوس بپیوندید 💞
👇👇👇👇
📲 eitaa.com/fanoosemellatha
📲 t.me/fanoosemellatha
215.mp3
2.67M
♨دانشجومعلم فعال= معلم خوب فردا/صحبتی با دانشجومعلمان.
🔰استاد علی حق شناس
🌸🌸🌸🌸
💎در بین شما کسی یک #معلم_خوب خواهد بود که امروز دانشجوی اکتیو و فعال است.
💎معلمی تابع متغیر مکانیزم دانشجویی شماست.
🌸🌸🌸🌸
#دانشجو_معلم_ایده_آل
#فعالیت_نشاط
🔺به فانوس بپیوندید🔻
👇👇👇👇
📲 eitaa.com/fanoosemellatha
📲 t.me/fanoosemellatha
📚نام کتاب: "والد سوم"
تاثیر رسانه ها بر تربیت فرزندان
🖋نویسنده: سید علیرضا تراشیون
📑انتشارات: نشر معارف
📓تعداد صفحات: ۸۸
📖توضیحات:
▪️این کتاب در سه فصل با عناوین انواع سواد، آسیبهای استفاده از رسانه و راهکارهای استفاده از رسانه تدوین شده است.
🔹نگارنده در فصل اول به موضوعاتی همچون سواد ارتباطی، سواد عاطفی، سواد رایانهای، سواد آموزشوپرورش؛ سواد مالی و کارکرد سواد رسانهای، علل استفاده فرزندان از رسانهها پرداخته است.
🔹همچنین در فصل دوم این کتاب به آسیبهای جسمی استفاده از رسانه، آسیبهای رفتاری استفاده از رایانه و سایر آسیبهای استفاده رسانه اشاره شده است.
🔹فصل سوم این اثر به بیان راهکارها پرداخته است، استفاده نادرست از رسانههای جمعی یا به اصطلاح نداشتن سواد رسانهای است، لذا مدیریت رسانه و آشنایی با راهکارهای مدیریت این فضا، باعث میشود که مخاطبان از جانب محتوای رسانهها آسیبی ندیده و تنها به استفاده درست و مطلوب از آن روی آوردند و در ادامه چند راهکار اشاره شده است.
#سواد_رسانه_ای
#معرفی_کتاب
منبع:
@ketabe_khoob
┈••✾•🍀🌹☘•✾•┈
فانوس، رهیافتیدر زیستِمعلمانه
💡 eitaa.com/fanoosemellatha
💡 t.me/fanoosemellatha
#کتاب_گویا
#بشنوید
📖دانای یمگان
✍🏻مرتضی نادری
🔹حکیم ابومعین ناصرین خسرو قبادیانی بلخی در سال ۳۹۴ هجری قمری در بلخ تولد یافت.
از اوان جوانی به تحصیل علوم و تحقیق ادیان و مطالعهٔ اشعار شعرای ایران و عرب پرداخت.
وی در خانوادهٔ ثروتمندی که ظاهراً به امور دولتی و دیوانی اشتغال داشتند رشد کرد.
👇👇
🔸ابومعین ناصر بن خسرو بن حارث قبادیانی بلخی، مشهور به ناصرخسرو، در جوانى به فراگیرى دانشهاى گوناگون پرداخت و در سایه هوش سرشار و روح پژوهشگر خویش از دانشهاى دوران خود مانند فلسفه، اخترشناسى، کیهانشناسى، پزشکى، کانىشناسى، هندسه اقلیدسى، موسیقى، علوم دینى، نقاشى، سخنورى و ادبیات بهرهها گرفت.
وی از شاعران برجسته ایران است که در اشعار خویش بارها از احاطه داشتن خود بر این علوم تأکید کردهاست.
🔸ناصرخسرو نیز همچون حافظ و رودکی کل قرآن را از برداشت و در آثارش، از آیات قرآن برای اثبات عقایدش استفاده کرده است.
چون ناصرخسرو از خانودهاى برخوردار و دیوانسالار بود، در سالهاى پایانى فرمانروایى سلطان محمود غزنوى به کار دیوانى پرداخت و این کار را تا ۴۳ سالگى در دربار سلطان مسعود غزنوى و دربار ابوسلیمان جغرى بیک داوود بن میکائیل ادامه داد.
🔸وی طی هفت سال سفر از سرزمینهای گوناگونی دیدن کرد و گزارش آن را در سفرنامهای به یادگار گذاشت.
از آثار او میتوان به سفرنامه، زادالمسافرین، وجه دین، خوان اخوان، دلیل المتحیرین، روشنایی نامه و دیوان اشعار اشاره کرد.
✅شنیدن داستان زندگی بزرگان ایران زمین می تواند برای همه ما درس و تجربه های فاخری به همراه داشته باشد.
💞 به فانوس بپیوندید 💞
👇👇👇👇👇👇
📲 eitaa.com/fanoosemellatha
📲 t.me/fanoosemellatha