14.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📻#بشنوید| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد
🎙عرفان ها و معنویت های نوظهور، فرق و ادیان انحرافی - سینمای هندوئیسم 1
📆26 بهمن 1396
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
هدایت شده از فکرت
🔰 موسسه مطالعاتی شناخت، فعال در زمینه رسانه و مخاطب پژوهی در جهت انجام پروژه های خود، از تعدادی نیروی متعهد و کارآمد با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید.
عنوان شغلی:
- پژوهشگر و تحلیلگر داده های کمی و کیفی (تمام وقت)
- مصاحبه گر عمیق و پرسشگر میدانی و تلفنی(دورکاری)
#شرایط_کاری :
▫️ ساکن شهر تهران - بازه سنی ۲۲ الی ۲۸ سال - ▫️ کارشناسی و مقاطع بالاتر
▫️توانمندی نگارش و آشنایی کامل با روش های تحقیق و ابزارهای کمی و کیفی
▫️ توانمندی انجام مصاحبه های عمیق و نیمه عمیق و انجام پیمایش های خیابانی و تلفنی
▫️دارای حقوق، بیمه و مزایا برای نیروهای تمام وقت و انعقاد قرارداد یکساله با تمام افراد
▫️واجدین شرایط، رزومه خود را به همراه زمینه های مورد علاقه و مدل پیشنهاد همکاری به شماره زیر در شبکه های اجتماعی بله و واتساپ ارسال بفرمایید:
📳 ۰۹۰۳۱۴۱۴۰۳۹
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
🆔 @fekrat_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖇خیلی جرئت میخواهد بعد از 240 روز از نبودنت دست بر قلم ببرم و بر کاغذ شرح حالی بر فراغت بنویسم. لحظات زیادی را بدون تو گذراندیم و اکنون در آخرین شب جمعه سال، یاد تو از ذهنهایمان بیرون نخواهد رفت.
🖇هر روز سوختیم و سوختیم و جای خالی تو بر صندلی محل کار، پشت میزکار در خانه، صدای دلنشین تو پشت تلفن، جای خالیات پای تختهها و حضور گرم تو که دلگرمی و پشتوانهی بچه انقلابیهای قمی بود، حس میشود.
🔙تنها خواسته شما از ما، تلاش و سختی کشیدن و دویدن برای بالا بردن پرچم انقلاب بود. همیشه به ما می گفتید: بچه ها مرد بشید. استاد جان! راهت ادامه دارد.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
7.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خیلی از مردم پنجشنبه آخر سال را سر قبور عزیزانشان میروند. اما دوری شما مرا وادار کرده است که پای صحبتهایت بنشینم و از دوریات اشک بریزم...
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🔖انواع شک گرایی
🖇در تاریخ اندیشه، چندین دسته شکّاک وجود داشته اند: گروهی اصل وجود را منکر بوده اند؛ گروهی با پذیرش وجود، آگاهی و شناخت را منکر شده اند؛ و گروه دیگری با پذیرفتن امکان شناخت، تفهیم و تفهّم و انتقال شناخت ها را غیر ممکن پنداشته اند.
🖇مدّعیات سست این هر سه گروه در حرف سوفسطایی مشهور، گرگیاس، جمع شده اند. گروه دیگر رسیدن به علم و شناخت را مورد شک و تردید قرار می داده اند؛ نه انکار کرده اند، نه رد مانند شک گرایان به معنای خاص و لاادریون. گروهی هم قائل به هیچ انگاری فلسفی بوده اند.
🖇در مقابل تمام این نحله ها، پیامبران الهی و سپس عقلای عالم همچون سقراط و افلاطون و ارسطو و ابن سینا و ملاصدرای شیرازی ایستاده اند و با براهین و دلایل مستحکم عقلی و تجربی و وحیانی و شهودی، ضعف مدعیات آنان را برملا کرده اند.
📚نشریه دیده بان اندیشه، ویژهنامه استاد محمد حسین فرج نژاد، صفحه ۷۱
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🔖پروژه آخرالزمان سازی سینما (انواع آخرالزمان در سینما)
🖇از جهات مختلفی میتوان انواعی برای پایان دوران در سینمای مرسوم غرب متصور شد. در یک تقسیم بندی میتوان به این اقسام تصویر کردن آخرالزمان در سینما برسیم:
۱-آخرالزمان دینی که در آن پیشگویی های کتاب مقدس (با محوریت تورات) به تصویر در می آیند. حتی انجیل هم با نگاه به تورات تصویر میشود.
۲-آخرالزمان تکنولوژیک که حدیث چالش وسیع انسان و مصنوعات اوست که بر او برتری یافته اند؛ چه از نوع ماشین های قوی یا موجودات زنده ای که با مهندسی ژنتیک تغییر کرده اند.
۳-آخرالزمان علمی-تخیلی که در آن جدال گسترده ای بین انسان و موجودات فرازمینی یا بیگانه به تصویر در می آید.
۴-آخرالزمان اسطوره ای که موجودات و مفاهیمی از اعماق افسانه ها و اساطیر به امروز می آیند و شرایط سخت آخرالزمان را برای بشر ایجاد میکنند.
۵- آخرالزمان طبیعی که بشر با انواع و اقسام بلایا و مصیبت های طبیعی مثل سیل ها و زلزله های شدید، امراض فراگیر، آتشفشان های بی رحم، شهاب سنگ های بزرگ و حشرات و حیوانات عجیب و غریب علیه سلطه افراطی بشر می شورند و بشر در نبرد با این بلایا به شرایط صعبی می رسد که اگر تلاش نکند و در مقابل این ها مقاومت نکند، آخرین نفس های حیات خود را می زند و به پایان جهان می رسد.
۶-آخرالزمان متافیزیکی-جادویی که ساحران و جادوگران و رمالان امروزی یا دیروزی، برای بدست آوردن قدرت، عرصه را بر آدمی تنگ کرده و اوضاع را به سمت وحشت و هراس واپسین روز های حیات بشری پیش می برند.
🖇در هرکدام از این انواع، فیلم های زیادی ساخته شده است که در تمام آنها ، نجات بخش کره زمین باید از نژاد یهودی یا آنگلوساکسون باشد و اگر منجی یا منجیان غربی نباشند، همه افراد بشر در خطر نابودی یا بردگی همیشگی شیطان هستند.
📚نشریه دیده بان اندیشه، ویژه نامه استاد محمد حسین فرج نژاد، صفحه۹۹و ۱۰۰
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
📻#بشنوید| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙عرفان ها و معنویت های نوظهور، فرق
14.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📻#بشنوید| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد
🎙عرفان ها و معنویت های نوظهور، فرق و ادیان انحرافی - سینمای هندوئیسم 2
📆26 بهمن 1396
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
11.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| موفقیتهای ایران در سینما
🗓 12 مهر 1397
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡شرکت پیکسار
🔦 استودیو انیمیشن پیکسار، شرکتی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۶ به وسیله استیو جابز (بنیان گزار شرکت اپل) به قیمت پنج میلیون دلار خریداری شد. گروه پیکسار، متشکل از دانشمندان و متخصصان علوم رایانه ای بود که بسیار خلاق و مبتکر بودند.
🔦این شرکت در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۷/۴میلیارد دلار به شرکت صهیونیستی والت دیزنی واگذار شد. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: داستان اسباب بازی، زندگی یک حشره، دانشگاه هیولاها، بالا، ماشین ها، دایناسور خوب و شگفت انگیز. میزان درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۸ دوازده میلیارد دلار بوده است.
🔦در انیمیشن دانشگاه هیولاها، شخصیت نقش اول (مایکل وازوفکی) هیولایی است که دو شاخ کوچک و یک چشم در بالای سرش قرار دارد؛ (تک چشم) یکی از نمادهای معروف فراماسونری است. آرم دانشگاه نیز در این انیمیشن، نماد تک چشم است. (شاخ بالای سر) شخصیتهای این انیمیشن نیز نماد شاخ دوئل است که از نماد های معروف شیطان پرستی است. این نماد در معماری دانشگاه نیز وجود دارد.
📓دین،انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۷۳
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡انیمیشنهای تلویزیونی سوریه
🔦 سوریه پیش از دچار شدن به جنگهای داخلی، یکی از پیشتازان هنر انیمیشن در خاورمیانه بود. شرکت (تایگر پروداکشن) سوریه در سال ۲۰۰۶م، سریال (کلیله و دمنه) را بر اساس کلیله و دمنه ابن مقفع، به سفارش شبکه الجزیره قطر، در ۲۹ قسمت بیست دقیقهای ساخت. (رزام حجازی) کارگردان، قصد داشت حکمتها و مثلها را با داستانهای حیوانات، به کودکان یاد دهد و راههای حل مشکلات را به آنان بیاموزد.
🔦 (حکایات باح یا باح): داستانهای هرچه باداباد (۲۰۰۸م)، سریال پویانمایی است که به همت شرکت (النجم) با همکاری Emari Toons به هدف انتقال فرهنگ اسلامی - عربی به کودکان ساخته شده و از محک معیارهای یک اثر انیمیشنی اسلامی، روسپید بیرون میآید. روایت شفاهی داستان به وسیله راوی، باعث پرورش احساسات خیال و خلاقیت کودک میشود و در نتیجه، از پویانماییهای جسته و گریخته غربی متمایز میگردد.
📓دین،انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۹۹ و ۱۰۰
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡 انیمیشن شاهزاده روم
🔦(أميرة الروم): شاهزاده روم (۲۰۱۵م) محصول مشترک ایران و لبنان، درباره شاهزاده ای مسیحی و پاک دامن به نام (ملیکا) نحوه قیصر کبیر روم است که با اختیار خویش و با طرحی خود خواسته، برای درک محضر امام حق، به سرزمینهای اسلامی منتقل و در نهایت، مادر امام عصر (عج) میشود.
🔦(حامد جعفری) تهیه کننده و (هادی محمدیان) کارگردان و نویسنده این فیلم ۷۶ دقیقهای سه بعدی هستند. هزینه تولید آن ۷۰۰ هزار دلار با زبان اصلی فارسی است. این قیمت در سال ۲۰۱۵ م حدود یک درصد هزینه تولید انیمیشنی با همین تراز در هالیوود بود. کیفیت بالا و هزینه کم، از برجستگیها و مزیتهای نسبی اقتصادی - فرهنگی - روانیِ تولید انیمیشن در ایران و کشورهای جبهه مقاومت است.
🔦این فیلم محصول (گروه هنر پویا) با همکاری (موسسه مجله مهدی) لبنان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پیشفروش نسخه عربی آن به مجله مهدی کشور لبنان تولید شده است. از جمله نقدهایی که به این فیلم وارد کردهاند، فیلمنامه آن است که میتوانست بهتر باشد؛ از جمله جهش زمانی توجیه نشده، استفاده نکردن از منابع شیعی کافی و نپرداختن به جزئیات زندگی امام عسگری (ع) و یاران ایشان.
🔦برجستگیهای قابل ذکر این اثر نیز طراحی شخصیت، استفاده به جا از موسیقی مسیحی، عربی و ایرانی، رنگ و نور جذاب، لباس، بداعت در نوع روایت قصه و حرکات مناسب با امکانات است.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۱۰۹ و ۱۱۰
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad