💡حماسهنمایی عاملی برای جذابیت انیمیشن
🔦قهرمانان انیمیشن، چه از پیش برگزیده یا فردی معمولی باشند، حماسه آفریناند. انسان به حسب ذات خود، از ویژگیهای حماسی، آزادگی و سلحشوری لذت میبرد.
🔦قهرمانهای انیمیشنی که غالبا در قالب منجی ظاهر میشوند، با مقاومت در برابر مرارتها و رنجها، برای مردم میجنگند و جهان را از شر خطرها مصون میسازند. در واقع، دیگر خواهی و تلاش بی توقع برای هدفی برتر از منافع شخصی، نشان از روحیه سلحشوری قهرمان دارد که عامل شیفته شدن مخاطب و جذب وی است.
🔦حماسه، با منفعتطلبی و عقلانیتابزاری سازگاری ندارد. حماسه حاصل تلاش غیورانه در راستای هدفی متعالی است؛ مثل نجات بشر که در بسیاری انیمیشنها میبینیم. انیمیشنها سعی دارند قهرمانهای خود را افرادی نشان دهند که در قفس عقلانیتابزاری محصور نیستند و به ارزشهای انسانی، همچون ایثار و از جان گذشتگی پایبندند.
🔦بنابراین، انیمیشن سعی دارد با سرپوش گذاشتن بر دنیای فردگرا و خالی شده از انسانیت، دنیایی را بازنمایی کند گه در آن، انسانها هنوز براساس اهداف انسانی و متعالی کنشگری میکنند.
📓دین،انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۳۴ و ۱۳۵
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡انیمیشن تلویزیونی عراق
🔦(العتاک): نان خشکی (۲۰۱۱م) نخستین سریال انیمیشنی کاملا تولید شده در عراق است که ماجرای دلدادگی جوانی فقیر به نام (جمعه العتاک)را بیان میکند که پدرش فراش مدرسه است و خودش در کوچهها نان خشک و لوازم دست دوم خرید و فروش میکند. جمعه به دختری متمول دل باخته، اما خانواده دختر، شدیدا با این مسئله مخالفت میکنند تا این که در نهایت، پدر دختر ورشکست میشود و به طبقه فقیر میپیوندد.
🔦(العتاک) آیینه تمام و کمال جامعه عراق، به ویژه طبقات پایین این جامعه است. از ظاهر افراد گرفته تا لهجه و شغلها و دغدغهها، بازتاب کامل عراق پس از اشغال آمریکا با عینک لیبرالی است. جمعه به معشوق خود میگوید: آن قدر دست مرا پس بزن تا یک روز در حادثه انفجار یک خودروی بمبگذاری شده بمیرم. العتاک با کمدی قوی، سناریوی موفق و مردمی بودن، موفقیت بالایی در عراق کسب کرد.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۱۱۰
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
32.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #پیشنهاد_ویژه| دانسته یا نادانسته در چنگال دشمن
💥حتما ببینید
#گلشیفته_فراهانی
#ترانه_علیدوستی
#زهرا_امیرابراهیمی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
radio-goftego-97_04_21- عرفانها و معنویتهای نوظهور و كاذب (برخی از فرقههای بودیسم) 1.mp3
28.76M
📻#بشنوید| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد
🎙معنویتهای نوظهور و كاذب (برخی از فرقههای بودیسم) 1
📆21 تیر 1397
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
radio-goftego-97_04_21- 2 عرفانها و معنویتهای نوظهور و كاذب (برخی از فرقههای بودیسم).mp3
28.79M
📻#بشنوید| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد
🎙معنویتهای نوظهور و كاذب (برخی از فرقههای بودیسم) 2
📆21 تیر 1397
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
📸ضبط مستند استاد فرج نژاد از جناب آقای حمید شببویی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
مطهره خانم
امروز جای شما خیلی خالی بود. تو بین دخترانی که از دست پدران خودشان هدیه روز دختر را میگرفتند، نبودی...
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡انیمیشن قطعه ۱۳
🔦بخش ۱۳ (۲۰۰۰م) انیمیشنی دو بعدی با کیفیت پایین، در ۴۵ قسمت پانزده دقیقهای به کارگردانی (نواف سالم الشمری)، اولین سریال پویانمایی است که در کشورهای عربی خلیج فارس تولید شده است. این سریال کویتی، ترجمان تصویری پویانمایی آمریکایی South park است؛ به گونهای که شخصیتها و تکنیک این سریال، مطابق با نمونه آمریکایی است. اما محورها، رویکرد، موضوعات، لباسها و محیط متفاوت است.
🔦قطعه ۱۳ در ژانر کمدی و به لهجه کویتی ساخته شده و مناسب همه افراد است. این سریال به مشکلات و مسائل اجتماعی کویت میپردازد و بر خلاف نمونه آمریکایی، عاری از خشونت است. قطعه ۱۳ ماجراهای چهار همکلاسی را دنبال میکند و از ورای آن، قصد دارد هویت بومی و عربی کودک کویتی را تقویت کند.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۱۰۳ و ۱۰۴
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡انیمیشنهای تلویزیونی ترکیه
🔦از نیمه دوم دهه ۱۹۸۰ م، درونمایه بیشتر فیلمهای پویانمایی ترکیه شامل ترافیک، حفاظت از جنگلها، ضررهای سیگار و خانواده بود. در این دوره، ترکیه به عنوان یک قدرت جدید اسلامی در حال ظهور بود.
🔦شرکت های بزرگ(تله)، (چیزگی)، (گورمهانیماسیون)، (دنگه انیمیشن)، (الیف ویدئو) و (الا پرودیجکسیون) در زمینه پویانماییهایی با درونمایههای اسلامی سرمایهگذاری کردند. هدف از این سرمایه گذاری، جلوگیری از پخش پویانماییهای ژاپنی و آمریکایی در سیمای ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی بود.
🔦فیلمهای پویانمایی آنها، با حمایت وزارت ارشاد ترکیه ساخته میشدند، اما بازتاب دهنده تجربه و دانش ناکافی سازندگانش بودند و بنابراین، بسیاری از آنها ارزش پخش نداشتند. یکی از فیلمهایی که در این زمینه خوش درخشید، (هَی) نام داشت که با زمان ۸۵ دقیقه به وسیله هایم وطند ساخته شد.
🔦داستان این فیلم اقتباسی از رمان (حی بن یقظان) نوشته نویسنده عرب، (ابن طفیل) و برخی از داستانهای (ابن سینا) بود. (سقوط استانبول) ساخته (فاتح سلطان مهمت) نیز توجه همگان را به خود جلب کرد.
📓دین،انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۰۲ و ۱۰۳
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💯 سومین طرح تابستانه «فصل جهش»
✨ مجموعه فرهنگی اجتماعی شهید چمران برای سومین سال پیاپی با برنامههایی متنوع به استقبال از اوقات فراغت دهه هشتادیها میرود.
#ویژه_پسران
#قم
✅ پدران و مادران گرانقدری که نگران رشد و تفریح فرزندانشان هستند...
❇️ نوجوانان عزیز و مستعدی که بهدنبال استفاده مفید از اوقات فراغتشان همراه با کلی تفریح و سرگرمی هستند...
💢 «فصل جهش» فرصت مناسبی برای خلق یک تابستان جذاب و بهیادماندنی است.
💥 مهمترین برنامههای آموزشی ما شامل؛
🔹 نقد فیلم و انیمیشن
🔸 مستند سازی با موبایل
🔹 طراحی و فوتوشاپ
🔸 تدوین و ویرایش فیلم
🔹 سواد زندگی
🔸 تاریخ تحلیلی
🔹 روخوانی و روانخوانی قرآن کریم
🔸 آموزش خطاطی و خوشنویسی با خودکار
🔹 نویسندگی خلاق
⏳ مهلت ثبتنام: 15 خرداد لغایت 30 خردادماه سال 1401
📆 زمان شروع طرح: دوم تیرماه سال 1401
🌐 برای ثبت نام کلمه «فصل جهش» را لمس نمایید.
🖇 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09107694505 تماس حاصل فرمایید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
جنگ رسانهای در عصر شبکههای اجتماعی شده.mp3
10.67M
📻 #بشنوید| جنگ رسانهای در عصر شبکههای اجتماعی شده
👤استاد محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
مشکل اصلی و راه چاره از نظر استاد فرجنژاد چه بود؟.mp3
3.44M
📻 #بشنوید| مشکل اصلی و راه چاره از نظر استاد فرجنژاد چه بود؟
👤استاد محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🎥فیلم جلسه مجازی تحلیل «اسطورههای صهیونیستی در سینما و انیمیشن» در صفحه آپارات بارگذاری شد.
🌐 https://aparat.com/v/l4mMT
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🎥فیلم «جنگ های اجتماعی شده یا جنگ شناختی» در صفحه آپارات بارگذاری شد.
🌐 https://aparat.com/v/3acfI
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🎥فیلم سخنرانی آیت الله سید محمدرضا علم الهدی در مراسم گرامیداشت استاد فرج نژاد در یزد، در صفحه آپارات بارگذاری شد.
🌐 https://aparat.com/v/loZVL
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
‼️صفحه پشتیبان را دنبال کنید تا اگر اینستاگرام صفحه استاد فرج نژاد را مسدود کرد، ما اینجا به کار ادامه بدهیم.
🔗جهت دنبال کردن صفحه پشتیبان اینجا را کلیک کنید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
☑️کانال استاد فرج نژاد در پیامرسان تلگرام راه اندازه شد. لینک عضویت:
https://t.me/Faraj_Nejad
🔰 لیست برخی از مقالات طلبه مجاهد دکتر محمد حسین فرج نژاد
1⃣ بررسی انتقادی کابالیسم در سینمای هالیوود
2⃣ اسطوره های صهیونیستی (8)
3⃣ چشم سوم: جادوییسم و سینما
4⃣ تعدد و نفوذ گسترده رسانه های صهیونیستی
5⃣ اسطوره های صهیونیستی
6⃣ انفطار صورت: اسطوره های صهیونیستی
7⃣ سینما ساحل نجات صهیون
8⃣ مسیحیت صهیونیستی، سیطره اختاپوس رسانه ای بر دنیا
9⃣ پروژه آخر الزمان سازی
0⃣1⃣ اسطوره های صهیونیستی (بخش سوم)
1⃣1⃣ اسطوره های صهیونیستی
2⃣1⃣ اسطوره های صهیونیستی (بخش دوم)
3⃣1⃣ اسطوره های صهیونیستی (بخش پنجم)
4⃣1⃣ عرفان یا حرمان
5⃣1⃣ اسطوره های صهیونیستی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡آیا هری پاتر یهودی است؟
🔦در فیلم هری پاتر میبینیم قهرمان داستان به دلیل شهامت مادر و پدرش معروف است و همیشه یاد و خاطره و زندگی حکمتآمیزشان، یاور و همراه اوست و برای رهایی مدرسهی «هاگوارتز»، یاد آنهاست که به او نیرو و شهامت میدهد.
🔦پیوند خانوادهی هری و مدرسه «هاگوارتز»، این نکته را یادآوری میکند که منظور از مدرسهی آموزش جادوگری هاگوارتز، سرزمین موعود یهود است. البته مقالهی حاخام جک آبراموویچ، با نام «آیا هري پاتر یهودي است؟» نیز به این نکته اشاره میکند که منظور از این مدرسه، سرزمین آموزش و خواندن «تورات»، یعنی اسرائیل است.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 89، محمد حسین فرج نژاد
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡وابستگی سیاسی ژاپن به آمریکا
🔦«ژاپن» پس از بمباران اتمی«ناکازاکی» و «هیروشیما»، درجنگ دوم جهانی تسلیم «آمریکا» شد و سپس آمریکاییهای سرمایهدار که به طور سنتی، صهیونیستهای آمریکا تعداد زیادی از آنها را تشکیل میدادند، در ژاپن تسلیم شده، سرمایهگذاریهای گستردهای کردند تا ژاپن را تبدیل به دژ سیاسی - اقتصادی آمریکا در منطقهی آسیای شرقی و جنوب شرقی کنند.
🔦و این اتّفاق افتاد، به گونهای که اکنون حدود هفتاد درصد ثروت ژاپن، آمریکایی - صهیونیستی است و حتّی امنیت ژاپن را هنوز هم بعد از گذشت حدود شصت سال از جنگ جهانی دوم و تسلیم کامل ژاپن به آمریکا، ارتش آمریکا تأمین میکند و پایگاههای نظامی در این کشور دارد و به این ترتیب توانسته است مهمترین رقیب خود در منطقه، یعنی«چین» را تحت کنترل داشته باشد و از جهتی بازار پر تراکم جنوب شرق آسیا را برای خود تضمین کند.
🔦به اینصورت سیاستمداران غربگرا زمام امور ژاپن را در نیم قرن اخیر در دست داشتهاند و هنرمندان و عوامل سینما هم از این روند غالب، مستثنا نبودهاند و با رویکرد وابستگی به آمریکا و تمدنی مادی و صهیونی آنگلوساکسون، به فیلمسازی روی آوردهاند.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 84، محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
💡نقش مادر در فیلمهای صهیونیستی
🔦در فیلمهای صهیونیستی، مادر نقش ویژهای دارد؛ برای نمونه، در فیلم سفر تک شاخ، مادر حتّی پس از مرگش هم به دو دختر و شوهرش در راه شکست وحشیها و رهایی جزیرهی موعود کمک میکند و سرچشمهی فیض و حکمت و مهربانی و پشتیبانی از خانواده و ارزشهای خانوادگی است.
🔦استیون اسپیلبرگ، از پرآوازهترین اسطورهپردازان یهودی سینمای صهیونیستی و عضو کمیتهی عالی سینما براي تولید فیلمهای تبلیغاتی به سود یهودیان مورد حمایت دولت اسرائیل است. او در فیلم هوش مصنوعی (I.A) نام شخصیت اول فیلم خود را دیوید گذاشت که یادآور داوود نبی (ع)، منجی بزرگ بنی اسرائیل است.
🔦دیوید، ربات انسان نمایی است که جایگزین پسر خانوادهای میشود که به اغما رفته است. پس از آمدن پسرک، خانواده تصمیم میگیرد این ربات را دور بیندازد، ولی او به مادر خانواده علاقهمند شده و او را مادر خود میداند.
🔦فرشته ی آبی، او را راهنمایی میکند که باید مسیر سختی را بپیماید تا بتواند عضو این خانواده شود و او پس از زحمتهای فراوان و گذشت دو هزار سال، باز هم آرزوی بازگشت دوبارهی مادرش را دارد که سرانجام به آرزوی خود میرسد.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 88 و 89، محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
🖇نقدی جدی بر پخش تلویزیونی فوتبال باشگاهی در مدارس کشور در آبان 97 (قسمت اول)
📛اعلان خطر به خانواده ها: تربیت مبتنی بر تماشای فوتبال یا ورزشکارشدن دانش آموزان! (اعتراض جدی والدین به تصمیم آموزش و پرورش مبتنی بر پخش یک مسابقه باشگاهی در مدارس کشور به جای گفتگوی علمی درباره فلسفه و تاریخ و فیزیولوژی و روان شناسی ورزش مدرن وسنتی با دانش آموزان و تلاش بر حفظ روحیه ورزشکاری در دانش آموزان کشور)
🏇 من هم یک معلمم. سال هاست که مفتخر به این عبادت خداپسند در مراکز مختلف کشور بوده ام و از خدای خود می خواهم که تا پایان عمر توان و توفیق معلمی را از بنده نگیرد. بارها برای شاگردانم در سنین مختلف، از اهمیت ورزش های مفید و رزمی و عمومی و از تاریخ و فلسفه و روان شناسی و جامعه شناسی ورزش مدرن و سنتی و تجارت هایی که به اسم ورزش می شود، گفته ام و از آنها مطالب زیادی اموخته ام.
🏊♂️ دو فرزندم در مدارس خوبی وابسته به آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مشغول تحصیلند. خیالم جمع است که معلمان بچه هایم، مسلمان و پاک و دلسوزند و به بچه هایم اموری را آموزش می دهند که مورد پسند حضرت حق و اهل بیت مکرمش و وجدان ناب تاریخ است.
🚴♂️ خوشحالم که بچه هایم در مدارس جمهوری اسلامی هستند و در کشورهای کثیف و بی عفت و شهوت آلود و مشرک یا کشورهای افراطی و متحجر و وهابی نیستند. خوشحالم که بچه هایم در مدرسه، درس ایثار و شهادت می آموزند نه غفلت و سرخوشی و تنبلی و سستی و لغویات را...
👆با این احوال معترضم که چرا و به چه حقی برای اولین بار، تا آنجا که بنده به یا دارم، به خاطر پخش یک مسابقه فوتبال بی ارزش بین دوتیم باشگاهی ایران و ژاپن، مسئولان آموزش و پرورش، سه زنگ از وقت بچه های ما را در مدارس گرفتند؟ به شهادت بچه های مدرسه فرزندم. و چرا اعتراض به حق برخی از مدیران و معلمین دلسوز و والدین عاقل شنیده نشد؟ چرا پخش فوتبال در برنامه مدارس قرار گرفته شد؟!
👌از نظر هر عقل سلیم و منصفی، دولت و وزارتخانه اشتباه کرده اند که این کار را کرده اند؛ گرچه سپاس گزار تلاش های ارزشمند معلمان عزیز و وزارتخانه برای بچه های ایران هستیم... ورزش فوتبال را که الگوهای ناسالم بسیار زیاد و پررو و قانون شکنی را به جامعه غرب و متاسفانه جامعه غربزده شهرنشین ما، تحویل داده است، چرا برای بچه های معصوم دبستان و راهنمایی تبدیل به الگو و ارزش می کنند؟!
به شهادت تاریخ ورزش نویسان، فوتبال، ورزش نمایی است که بیش از ورزش بودن، به یک تجارت کثیف و مروج سبک زندگی یله و لیبرال و بی هویت غربی تبدیل شده است، چرا تبدیل به ارزش می کنید؟!
👆آقایان اموزش و پرورش و دولت! شما حق ندارید که وقت تحصیل بچه ها را به این تماشاهای بازی های غفلت آمیز و لغو اختصاص دهید. بنده به سهم خودم از برخی روسای آموزش و پرورش ناراحتم. بنده قطعا از وزیر و معاون مربوطه ناراحت و شاکی هستم.
👌جالب است که مدیر دبستان فرزندم با اعلان نارصایتی از این کار، جلوی دویست دانش آموز گفته بود که آموزش و پرورش ما را به این کار واداشته است. واقعا متاسفم که در این دولت سست و غربزده، وقت تحصیل بچه های ما را هم گرفته اند به خاطر تماشای فوتبال و معلمان شریف را هم حساب نکرده اند...
🌐به شهادت متون متقن تاریخ فوتبال و تاریخ استعمار، فوتبال، ورزش نمایی انگلیسی است که برای خواباندن اعتراضات ضدانگلیسی در امریکای جنوبی در انجا توسط شرکت های جنایتکار انگلیسی رواج داده شد و و اعتراضات خوابید و ان کشورها مستعمره شدند!
🌵 به شهادت فیزیولوژیست های ورزش و پزشکان حاذق و نه پول پرستان طبیب نما، فوتبال برای برخی عضلات بدن مضر است و ورزشی است که در جوانی باید از آن بازنشست شد؛ اصلا بیشتر جوگیری و رسانه ها هستند که ان را ورزشی دنیای غافلانه جدید کرده اند و نه عقلای ورزش شناس.
👤مرحوم محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🖇نقدی جدی بر پخش تلویزیونی فوتبال باشگاهی در مدارس کشور در آبان 97 (قسمت اول) 📛اعلان خطر به خانواده
🖇نقدی جدی بر پخش تلویزیونی فوتبال باشگاهی در مدارس کشور در آبان 97 (قسمت دوم)
🌽 فیلسوفان ورزش و فیزیولوژیست ها درباره مضرات جسمی و روحی فوتبال، کتب و مقالات خوبی دارند. (مثلا ر.ک: مجله اطلاعات حکمت و معرفت، ش مرداد 88 یا این ادرس که مقالات متنوعی در این باره دارد) حال چه رسد به تماشای این ورزش غیرسالم که مدعیان باکلاسش نیز تبدیل به افرادی سیاس و تمامیت خواه چون ع.ف.پور می شوند که به قوانین رسانه ملی مردم ایران نیز رحم نمی کند و قلدربازی درمی آورند و برنامه پرمخاطبی را با مصاحبه با سیاسیون غربزده و بی هویت و مفتون غرب و پول، به گند می کشد؛ گرچه به جا به همان برنامه و ستاره سازی ها و حاشیه سازی های مزخرفش از بی هویت های شکم پر و شهوت پرست به اسم ورزشکار معترض بوده و هستیم.
❄️ آقایان نمایندگان! لطفا وزیر آموزش و پرورش و اقدام بی دلیل و غلط او را در مجلس به پرسش بکشید. آقایان! ما بچه هایمان را برای تحصیل علم به مدرسه فرستاده ایم نه تماشای یک بازی بی ارزش از یک ورزش نمای بی ارزش تر!
🔥آقایان حرف حق مردم را بشنوید و از آرمان های انقلاب دور نشوید. آقایان ما بچه هایمان را درسخوان و فکور و ورزشکار می خواهیم، نه بی اخلاق و غربزده و غافل و تماشاچی منفعل برای فوتبال پرحاشیه و کم دستاورد! ما مخالف غفلت و بی ادبی و تجارت به اسم ورزشیم و موافق و دوستدار ورزش و دین و وهویت ایرانی - اسلامی مردم مان.
👤مرحوم محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 t.me/Faraj_Nejad