🖇کربلا حادثهای نیست که فقط در سال ۶۱ هجری تحقق پیدا کرده باشد. کربلا هر سال هست و همواره باید به کربلا نظر داشت وگرنه زندگی دینیمان را از دست میدهیم. هر کس به اندازهای که در دین عمیق شود، کربلا برای او عمیق و شکوفا میشود.
📕کتاب «کربلا، مبارزه با پوچیها»
#اربعین
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
❌ نظرسنجی در روبیکا از میانگین سنی کاربران آن بسیار تکان دهنده است
🔻بالای ۵۶ درصد کاربران زیر ۱۵ سال سن دارند و بالای ۹۳ درصد کاربران زیر ۲۰ سال سن دارند. در این نظر سنجی که توسط تیم بیداری ملت انجام شد حدود ۳۴ هزار نفر مشارکت کردند.
🔻غالب کاربران روبیکا نوجوانان و جوانان هستند که متاسفانه بشدت در معرض آسیب و محتواهای فاسد و غیر اخلاقی کانالهای بزرگ فعال در روبیکا میباشند.
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
⛔️ اوپنهایمر؛ پروژه تطهیر «پدر بمب اتم»
⚡️فیلم سینمایی اوپنهایمر «Oppenheimer» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» روای بخشهایی از زندگی «رابرت اوپنهایمر» فیزیکدان یهودیالاصل آمریکایی است که به دلیل تلاش موفقیت آمیزش در ساخت بمب اتم به «پدر بمب اتم» نیز شناخته میشود.
🔗ادامه مطلب
✍زهرا تیمورینژاد
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
استعمار نو، فرا نو و کلاسیک.mp3
1.56M
🎙 #بشنوید| استعمار نو، فرا نو و کلاسیک
👤 استاد محمدحسین فرجنژاد
#دشمن_شناسی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
⚠️ آفتی بر جان نوجوانان
🖇طبق آمار یکتانت ۹۷ درصد کاربران فضای مجازی با رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال از فیلترشکن استفاده میکنند.
‼️ گرچه این آمار میتواند دقیق نباشد؛ ولی حتی اگر آمار واقعی، نصف آمار ذکر شده باشد، باز هم نگرانیها باقیست!
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📸 #ارسالی_مخاطبین| شب جمعه در حرم مطهر حضرت سید الشهداء
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110📲
⭕️ مهمترین محور سینمای هالیوود؛ بازنمایی تصویری سیاه از ایران
🎞 سینما به عنوان یکی از مهمترین رسانههای نوین در عصر حاضر علاوه بر اینکه به بازنمایی جامعه میپردازد، خود نیز الگوهایی به جامعه ارائه میدهد به سبب تأثیرگذاری بالای این رسانه، این الگوها به سرعت در جامعه رواج پیدا میکند.
🔚 از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به سبب ماهیت فرهنگی و سیاسی این انقلاب نگاه غرب به ایران در مقایسه با پیش از انقلاب بسیار تغییر کرد و در نتیجه، رسانههای غرب نیز به تبعیت از سیاستهای حاکم بر آنها، رویکرد متفاوتی اتخاذ کردند کـه در آثار تولید شده دربارۀ ایران مشهود است.
🔰 یکی از مهمترین محورهایی که #سینمای_هالیوود پس از انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است به مردم جهان القا کند، تصویری تهدیدآمیز و افراط گرایانه و غیرمنطقی از مردم ایران بوده است.
📑 برشی از مقاله هالیوود و بازنمایی ایران هراسی در تحلیل واقعه ۱۳ آبان / تحلیل فیلم «آرکو»، دکتر رفیعالدین اسماعیلی
#سینمای_غرب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #ببینید| تیترزنی به سبک اینترنشنال: شجاعت حرمله، کوچک و بزرگ نمیشناسد!!
👤 حجتالاسلام والمسلمین راجی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
▪️ انتشار پست مربوط به لیدر بودن #روحی در اغتشاشات به ضرر اکانت وابسته به جریان ززا تمام شد و از این رو پیام را تغییر دادند
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔻 تاثیر شرکتهای شبکه اجتماعی بر روی زندگی ما
▪️ اینستاگرام یکی از نخستین برنامههایی بود که توانست از رابطه ما و تلفن همراهمان نهایت استفاده را ببرد و ما را به بهانه اعتبار یافتن در دنیای دیجیتال، وادار کند که زندگی را از دریچه دوربین ها تجربه کنیم.
▪️ سرگذشت اینستاگرام این درس فراموش نشدنی را به ما میآموزد که تصمیمهای شرکتهای شبکههای اجتماعی تا چه حد میتواند بر زندگی ما تاثیر بگذارد و در این میان، برنده کیست؟
📝 بدون فیلتر: اینستاگرام چگونه اینستاگرام شد، صفحه ۱۷
#پاراکتاب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️ واقعیت یا سینما
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
▫️ واقعیتی که نیست
🖇 وقتی تعدادی از فیلترها با هم استفاده شود به کاربران اینستاگرام این امکان را میدهد که واقعیت خود را جالبتر و زیباتر از آنچه ارائه دهند ولی نه رایز و نه بنیانگذاران هیچ یک فکر نمیکردند که نقطهضعف باشد، و این دقیقا همان چیزی بود که به محبوبیت برنامه کمک میکرد.
🖇 پستهای اینستاگرام به اثری هنری بدل میشد و هنر، نوعی تفسیر و برداشت از زندگی بود. برنامه به کاربرانش موهبتهایی مثل قدرت بیان بیشتر و فرار از واقعیتها را میداد.
📝 بدون فیلتر: اینستاگرام چگونه اینستاگرام شد، صفحه ۵۴
#پاراکتاب
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110