eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.4هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
64 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | عوامل موثر در استفاده‌ی زیاد از رسانه - بخش هشتم 👤 حجت‌الاسلام سید علیرضا تراشیون 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🖇...ز بیگانه تمنا می‌کرد! ◾️برنامه قرآنی "محفل" با ٢٧.٩ درصد مخاطب،در رتبه نخست برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه مردم در ماه رمضان قرار گرفت. برگزیده های این برنامه در فضای مجازی، بیش از ۴۰۰ میلیون بار دیده شده که یک رکورد در سیما و سایر رسانه‌های فراگیر محسوب می‌شود. ◾️ این برنامه بیش از ۱۱۰ میلیون بازدید در کانال‌های یوتیوب از سراسر جهان داشته است. تشویق جامعه به تلاوت و رجوع به قرآن، ترویج گوشه‌هایی از زیست مومنانه، خلاقیت و شجاعت در عدم استفاده از چهره‌های مشهور (سلبریتی) ازویژگی‌های مثبت این برنامه بوده است. ◾️موفقیت "محفل" ثابت کرد جامعه نیازمند و مشتاق برنامه‌های پاک، ابتکاری و دینی است و اگر هنرمندان مومن و خلاق امکان برنامه سازی پیدا کنند صدا وسیما به سوی افق مطلوب و جایگاه حقیقی خود (به تعبیر حضرت امام دانشگاه عمومی) حرکت خواهد کرد. ◾️این برنامه قرآنی در زمانی درخشید که به موازات آن برنامه‌های سلبریتی محور مانند معرکه (جواد رضویان)، شب خوش (مهران غفوریان)، کودک شو (ملیکا شریفی نیا)، پانتولیگ (محمد رضا گلزار) و...در حال پخش بوده و عملا نتوانستند موجب جذب مخاطب و کمک به رونق صدا و سیما شوند! ◾️این تجربه ثابت می‌کند رجوع هنرمندانه و خلاقانه رسانه ملی به سرمایه های حقیقی ملت ایران (باورهای دینی و معنوی و در راس آنها کتاب خدا و میراث اهل بیت) نه تنها موجب گسترش مخاطبان آن می‌شود بلکه کیفیت و تاثیرات مثبت برنامه‌ها را به نحو چشمگیری افزایش خواهد داد! (به یاد بیاوریم موفقیت بی مانند برنامه‌هایی مانند: درسهایی از قرآن و مجموعه های مختارنامه و حضرت یوسف) ◾️متاسفانه ضعف دانش و باورهای دینی و خلاقیت هنری در میان بخشی از مدیران و برنامه سازان رسانه ملی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تاکنون، موجب غفلت صدا و سیما از سرمایه های حقیقی ملت ایران و توسل به چهره های مشهور سینمایی و ... (سلبریتی ها) شده است. امری که به نوبه خود فقر محتوایی و هنری اغلب برنامه های رسانه ملی و در نتیجه کاهش مخاطب و تاثیرات مثبت برنامه های تولیدی این رسانه فراگیر را رقم زده و خواهد زد! سالها دل طلب جام جم از ما می کرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد گوهری کز صدف کون و مکان بیرون بود طلب از"گمشدگان لب دریا" می کرد 👤دکتر محمد صادق کوشکی 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🔻عجیب نیست؟ 🖇آنقدری که حکم بدوی اعدام توماج صالحی در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده داشته، نسل کشی ۳۴ هزار زن و کودک فلسطینی توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی نداشته است! 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🖇 | منجی در سینمای غرب «با نگاهی به فیلم تل‌ماسه1» 👤با حضور استاد دانشگاه و پژوهشگر سینما دکتر سیدمحمد طباطبایی 📅 زمان: سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه، ساعت 15 🏢مکان: بلوار بسیج، بعد از خیابان شهید نجف‌زاده، پلاک ۲۴۵، مؤسسه استاد فرج‌نژاد 📮برای شرکت در نشست به آیدی @f_neshast در پیام‌رسان ایتا پیام دهید 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🎥 فیلم «تأملی بر تحولات منطقه؛ از طوفان الاقصی تا وعده صادق» در صفحه آپارات بارگذاری شد: 🌐 aparat.com/v/gzxJV 👤 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی راسخی 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | اخراج کارمندان گوگل به جرم حمایت از فلسطین ◾️گوگل به تازگی بیش از 20 کارمند دیگر را به تلافی تحصن اعتراضی آن‌ها علیه روابط خود با اسرائیل اخراج کرد. ◾️سازمان دهندگان تحصن می‌گویند گوگل بسیاری از افرادی که در تحصن شرکت نکرده‌اند را هم فقط برای اینکه درباره تحصن سؤال کرده بودند، اخراج کرده است. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📷 |دوره گرافیست‌شو - ویژه دختران 👤مدرس: سرکار خانم شفیعی 📆 7 اردیبهشت 1403 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | مدرسه بهاره - ویژه دختران 📅 6 اردیبهشت 1403 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توجیه خشونت پلیس آمریکا در سرکوب تظاهرات و تجمع‌های دانشجویی در دستور کار اینترنشنال قرار گرفت 🖇‌بعد از حملات وحشیانه پلیس آمریکا به معترضین در دانشگاه‌های مختلف این کشور حال شبکه صهیونیستی اینترنشنال توجیه این رفتارهای خشونت آمیز پلیس را در دستور کار خود قرار داده تا شاید از این طریق بتواند به اربابانش خوش خدمتی کرده باشد. 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سانسور هوشمند فیسبوک به نفع سیا ◽️این شبکه اجتماعی یک خبرنگار تحقیقی به نام کیت کلارنبرگ (Kit Klarenberg) را در فهرست «افراد خطرناک» قرار داده و پیوند‌ها به گزارش او را حذف می‌کند. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
◾️موسسه پابلیک آی در یک گزارش تحقیقی نشان داده غذای کودکی که شرکت نستله به کشورهای پیرامونی جهان می فروشد حاوی مقدار فراوان شکر است درحالی که همان غذا دربازار اروپا و امریکا فاقد شکر است. ◾️شکر در غذای کودک به شدت مضر است. شرکت‌های صهیونیستی کودک کشی را به طریق دیگر پیش می برند. 🔗منبع 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سکانس دیگر از پروژه ماله‌کشی اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا علیه اساتید و دانشجویان! 🖇مزدور اینترنشنال: این‌‌ها تعدادی نیستند؛ این دانشجویان و اساتید خشونت و اغتشاش کردند پس پلیس باید اینطور عمل کند؛ تازه پلیس آمریکا خیلی با آن‌ها کنار آمده است. من خشونتی از سمت پلیس آمریکا ندیدم! 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | دوره رسانه و جنگ شناختی - ویژه خواهران 👤 دکتر نواب همتیان 👤 حجت الاسلام سیدسلیمانی 📅 5 اردیبهشت 1403 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📌 نقد فیلم Dune 2 (تلماسه 2) | نمایش امام زمان دروغین 🔻اگرچه این فیلم، با توجه به مضمون و محتوایش فیلم مهمی است و تبلیغات بسیاری برای فروش و توزیع آن در دنیا وجود داشته است و مطابق ذائقۀ مخاطبان غربی در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است اما به لحاظ ساختاری به خصوص داستانی فاقد ارزش است و عمق کافی ندارد. 🔻اینکه فیلمی آکنده از اسامی خاص بسازیم که باعث کنجکاوی شود اما نتوانیم شخصیت‌هایی ماندگار خلق کنیم که عمق کافی داشته و حس‌برانگیز باشند، همچنین در چالش‌هایی که پروتاگونیست در طرح روبرو می‌شود، به سادگی بتواند دشمنان خود را از میان بردارد و پیروز شود، به سادگی بتواند سوار «شای‌هالود» بزرگ‌ترین کرم بیابان شود، نوعی ماست‌مالی حرفه‌‎ای است. 🔗ادامه مطلب 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | مدرسه بهاره - ویژه پسران 📅 6 اردیبهشت 1403 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
‍ 💬 نقدی مومنانه بر خط رسانه‌ای غیرمومنانه فرهیختگان/ چرا ایتا را به رسمیت نمی‌شناسید؟ ◽️۱) روزنامه فرهیختگان در تازه‌ترین گزارش خود علیه پیام‌رسان‌های داخلی، با تیتر «دنیای کوچک ایتا» به این پیام‌رسان و مخاطبان گسترده آن نقدی غیرمومنانه کرده است. ◽️فرهیختگان فضای سیاسی - فرهنگی حاکم بر برخی از کانال‌های این‌ پیام‌رسان را به کل فضای تولید محتوا و مخاطبان ایتا تعمیم داده و مدعی شده که در ایتا «هرکس شبیه آن‌ها نباشد، مطرود است!». ◽️۲) فارغ از اینکه ادعای فرهیختگان را می‌توان درباره پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگری همچون توئیتر و اینستاگرام مطرح کرد، خط رسانه‌ای این روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد علیه پیام‌رسان‌های داخلی قابل تامل است! این روزنامه قبل‌تر نیز علیه دو پیام‌رسان داخلی «ایتا» و «بله» نقدهایی غیرمومنانه منتشر کرده بود. ◽️۳) این نقدهای غیرمومنانه علیه پیام‌رسان‌های داخلی که خواسته یا ناخواسته به جریان رسانه‌ای ضدانقلاب کمک می‌کند، درحالی‌ست که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به ولنگاری فضای مجازی هشدار داده‌اند. ◽️بدیهی‌ست که مهم‌ترین راه‌ بسط حاکمیت جمهوری اسلامی در فضای مجازی و نجات دادن مردم از دست تروریست‌های رسانه‌ای، تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است. ◽️حال آیا نقدهای غیرمومنانه و دوقطبی‌ساز علیه پیام‌رسان‌های داخلی، آن هم در جنگ رسانه‌ای همه‌جانبه دشمنان علیه مردم ایران، آب ریختن در آسیاب دشمن نیست؟ آیا این نقد غیرمومنانه منجر به شکل‌گیری دوقطبی کاذب ایتایی و غیرایتایی، در شرایطی که رهبر انقلاب بارها و بارها نسبت به حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرده‌اند، نمی‌شود؟ ◽️۴) بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا در بهمن ماه سال گذشته، ایتا پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان داخلی بوده است. براساس این نظرسنجی ۲۵.۲ درصد از مردم ایران از پیام‌رسان ایتا استفاده می‌کنند. ◽️در واقع فاصله مخاطب ایتا با تلگرام تنها ۱۰.۱ درصد است! همچنین ایتا علاوه‌بر اینکه توانسته است مخاطب خاص خودش را شکل دهد، موفق شده کسب‌‌و‌کارهای مجازی بسیاری را رونق دهد؛ به‌گونه‌ای که گردش مالی آن طعنه به طعنه تلگرام و اینستاگرام می‌زند. ◽️از طرفی دیگر براساس نظرسنجی ایسپا طیف‌های مختلفی از مردم(سِن، تحصیلات و محل زندگی) از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند که موید این گزاره است که «در ایتا همه مثل هم نیستند!». ◽️حال بهتر نیست برادران و خواهران مومن ما در فرهیختگان به‌جای نقدهای غیرمومنانه، «ایتا» را به‌عنوان پیشروترین پیام‌رسان داخلی به رسمیت بشناسند و با تاسیس کانال خود در این پیام‌رسان در جهت تبیین واقعیت‌ها برای مردم و تقویت عقلانیت انقلابی قدم بردارند؟ ✍️حسین غلامی 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | دوره سواد رسانه 👤استاد:‌ حجت‌الاسلام محسن وافی 📍مکان: تبریز، مؤسسه مهد قرآن، مدارس صدرا 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110