eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
18.8هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
7.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | ایلان ماسک در ایران به دنبال چیست؟! / روایتی از طمع آمریکا 💢 مستند «کودتای لیتیومی»؛ روایتی از کودتای آمریکا برای به دست آوردن معادن لیتیوم در کشور بولیوی است. ظاهراً این‌بار کشف معادن عظیم لیتیوم؛ عامل نگرانی جدید بدخواهان ایران است! دوربین این مستند در فاصله هزاران کیلومتری از مرزهای ایران، تلاش انسان‌های آزاده برای بازگرداندن حق مسلم خود را به تصویر می‌کشد. 📌 مستند «کودتای لیتیومی» به کارگردانی سجاد رضازاده و به همت مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه) ساخته شده است. این اثر در کارنامه خود لوح افتخار بخش جنگ نرم در دوازدهمین جشنواره عمار را دارد. 🔻 مشاهده مستند: 🔗 ammaryar.ir/m/kgntd 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
❗️خداحافظیِ شرافتمندانهٔ مهندس ایرانی با گوگل 📎علیرضا ذاکری مدال طلای المپیاد کامپیوتر، فارغ التحصیل دانشگاه شریف و بریتیش کلمبیای کانادا بخاطر عدم همکاری با رژیم اشغالگر صهیونستی در پروژه نیمبوس (project nimbus) از شرکت استعفا داد. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | سوئد به عنوان آزادترین کشور دنیا شناخته می‌شود 📲 به نظرتون در این کشور فیترینگ اجرا می‌شود؟ 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
جهان آرا - شنبه 26 آبان 1403.mp3
44.16M
📌حکمرانی در فضای مجازی 🔻کشورها برای تامین منافع مردم خود، چگونه فضای مجازی را مدیریت می‌کنند؟ 🎙رضا تقی‌ پور 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🔴 اینستاگرام متخصص "جعل" کردن شخصیت نوجوانان 🔺اینستاگرام بر اعتماد به نفس و حتی جهان‌بینی نوجوانان تاثیر میگذار و از روش‌های مختلفی برای "جعل" شخصیت آنان بهره می‌برد. 🔸ارائه ایده‌آل‌های غیرواقعی: اینستاگرام پر از تصاویر افراد با ظاهر بی‌نقص و زندگی‌های ایده‌آل است. نوجوانان با مقایسه خود با این تصاویر، دچار احساس خودکم‌بینی و ضعف اعتماد به نفس می‌شوند. 🔸ترویج زندگی پر از مصرف‌گرایی: اینستاگرام با تبلیغات و نمایش لایف‌استایل‌های مصرف‌گرا، نوجوانان را به خرید و مصرف زیاد تشویق می‌کند و این روی ارزش‌ها و شخصیت آن‌ها تأثیر می‌گذارد. 🔸تشویق به جلب توجه بیشتر: سیستم لایک‌ها و فالوورها نوجوانان را به دنبال جلب توجه بیشتر می‌کشاند. این رقابت برای محبوبیت و مقبولیت، ارزش‌های آن‌ها را تغییر داده و می‌تواند منجر به رفتارهای ساختگی برای جلب توجه شود. 🔸تحمیل استانداردهای خاص زیبایی: اینستاگرام استانداردهای خاصی از زیبایی را ترویج می‌دهد و این باعث می‌شود که نوجوانان از ظاهر طبیعی خود راضی نباشند و برای رسیدن به این استانداردها به تغییراتی در ظاهر خود فکر کنند. 🔸ایجاد حس عدم رضایت از خود: نوجوانان با دیدن زندگی‌های فریبنده دیگران ممکن است دچار این احساس شوند که زندگی خودشان کمبودهایی دارد و دچار حس عدم رضایت از خود شوند. 🔸انتشار محتوای ناپایدار و موقتی: ویژگی استوری‌ها و پست‌های موقتی، نوجوانان را به انتشار بیشتر محتوای احساسی و غیرمنطقی تشویق می‌کند که می‌تواند شخصیت ناپایداری را در آن‌ها ایجاد کند. 🔸الگوهای نادرست رفتاری: اینستاگرام با ترویج رفتارهای خاص مانند داشتن زندگی تجملاتی، ماجراجویی‌های غیرواقعی و رفتارهای افراطی، الگوهای رفتاری نادرستی را به نوجوانان نشان می‌دهد. 🔸فشار اجتماعی برای هم‌رنگی با دیگران: بسیاری از نوجوانان برای تطبیق با هنجارهای اینستاگرام و جلوگیری از احساس طردشدگی، ممکن است تغییراتی در شخصیت و سبک زندگی خود بدهند تا مقبولیت بیشتری داشته باشند. 🔸ایجاد شخصیت دوم و "نمایشی": برخی نوجوانان شخصیت واقعی خود را پنهان می‌کنند و شخصیتی نمایشی را برای اینستاگرام می‌سازند تا تصویر خاصی از خود نشان دهند. این "شخصیت دوم" می‌تواند با گذر زمان به تضادهای درونی و بحران‌های هویتی منجر شود. 🔸فیلترها و ابزارهای ویرایش: استفاده گسترده از فیلترها و ویرایش عکس‌ها باعث شده که افراد به ظاهر ایده‌آل دست پیدا کنند. این باعث می‌شود نوجوانان، تصویر غیرواقعی از خود ایجاد کرده و به دنبال آن باشند. 🔺اینستاگرام با استفاده از این روش‌ها می‌تواند شخصیت و رفتار نوجوانان را به شدت تحت تأثیر قرار داده و حتی جعلی از شخصیت واقعی آن‌ها ایجاد کند که باعث چالش‌های احساسی و روانی برای آنان می‌شود. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
بررسی پیمان جهانی دیجیتال از منظر راهبردی و حکمرانی.mp3
29.49M
📌بررسی پیمان جهانی دیجیتال از منظر راهبردی و حکمرانی 1️⃣ اهمیت راهبردی رده‌ی اسناد حقوقی در حوزه‌ی سایبر؛ 2️⃣ تنظیم روابط بین‌الملل و تدوین پروتکل‌های فنی، دو مؤلفه‌ی اعمال حکمرانی سایبرنتیکی غرب بر جهان؛ 3️⃣ معرفی سند «پیمانی برای آینده» سازمان ملل متحد: تجدید میثاق جهانی با توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰؛ 4️⃣ معرفی سند «پیمان جهانی دیجیتال» سازمان ملل و نسبت‌شناسی با پیمانی برای آینده؛ 5️⃣ تصریح بر حکمرانی جهانی (Global Governance) از طریق توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰، مهم‌ترین موضوع پیمانی برای آینده؛ 6️⃣ توضیح مفهوم توسعه‌ی پایدار در ادبیات بین‌المللی حکمرانی؛ 7️⃣ مروری بر سه سند بین‌المللی توسعه‌ی پایدار و نسبت‌شناسی ایران با آنها؛ 8️⃣ نقش هوش مصنوعی در اعمال حکمرانی جهانی؛ 9️⃣ عقب ماندن ایران از حکمرانی مطلوب سایبر، یک عمد تزریقی است تا ابعاد مختلف کشور قابل کنترل باشد؛ 🔟 ج. ا. ایران، ظرفیت ایجاد قطب جهانی سایبر مبتنی بر مبانی تمدن نوین اسلامی را دارا است 🎙شکوهیان راد 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📲 تدریجی شخصیت در شبکه‌های اجتماعی 🔻ساختار شبکه‌های اجتماعی ممکن است در ما تغییر رفتار ایجاد کند. مثلاً وقتی در برخی از رسانه‌های اجتماعی عکس و فیلم کوتاه از خودمان منتشر می‌کنیم و دیگران هم ما را تأیید می‌کنند، بعد از مدتی دچار می‌شویم. 🔻وقتی می‌بینید قبلاً روح و خلق مستقلی داشتید و اگر به چیزی می‌رسیدید که درست است، لزوماً به دنبال تأیید دیگران نبودید، اما بعد از مدتی می‌بینید در فلان شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید، نظر دیگران برای شما خیلی مهم شده است، این به معنای هک شخصیت شما است. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🔹دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی🔹 📣جلسه پنجم 📅پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ 🕰️ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰ 💠 مکان: حوزه هنری یزد 📖موضوع: تعامل مؤثر با نوجوان امروزی با تأکید بر ویژگی‌ها 🖋استاد: حجه‌الاسلام و المسلمین محسن وافی 🔹 کارشناس ارشد مشاوره اسلامی 🔸 مشاور خانواده و مربی تربیتی ✅ مدیر گروه نوجوان مؤسسه شناخت 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🔹دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی🔹 📣جلسه سوم 📅 جمعه‌ ۲ آذر ۱۴۰۳ 🕰️ساعت ۸ الی ۱۱:۱۵ 💠 مکان: ابرکوه، قرارگاه مهاجرین الی الله 📖موضوع: تعامل مؤثر با نوجوان امروزی با تأکید بر ویژگی‌ها 🖋استاد: حجه‌الاسلام و المسلمین محسن وافی 🔹 کارشناس ارشد مشاوره اسلامی 🔸 مشاور خانواده و مربی تربیتی ✅ مدیر گروه نوجوان مؤسسه شناخت 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸هم‌اکنون؛ جلسه به بهانه فیلم «مگالوپولیس» با موضوع «رویای روم جدید یا هذیانگویی امپراطوری محتضر؟» با حضور دکتر محمد حسنی در حال برگزاری است 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🔰 مصیبت مغزهای استعماری 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110