eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
18.1هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
1.9هزار ویدیو
81 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📋 | درسگفتارهای از استاد فرج‌نژاد: 🎬چک لیست دوره مهم‌ترین مولفه‌های فرهنگ و تمدن مدرن غرب https://eitaa.com/farajnezhad110/822 🎬 ویژگی های تاریخ نگاری یهودی https://eitaa.com/farajnezhad110/823 🎬 رمز پیروزی ایران در منطقه https://eitaa.com/farajnezhad110/872 🎬باید کار کنیم! https://eitaa.com/farajnezhad110/883 🎬مکه رفتن به سبک استاد فرج نژاد https://eitaa.com/farajnezhad110/896 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
🖇 یک مرد مخلص و جهادی با تفکر استراتژیک 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🖇حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی: از اخلاقیات شاخص مرحوم فرج‌نژاد این بود که هرکسی در اولین مواجهه با این مرد بزرگ متوجه میشد که به معنای واقعی کلمه با یک مرد خاکی یک مرد مخلص یک مرد جهادی و یک تفکر استراتژیک مواجه است. 📎علیرغم خاکی بودن سادگی و تواضع فوقالعادهای که داشت و خود را چیزی بهحساب نمیآورد. اما یک تفکر استراتژیک و راهبردی داشت در هر موضوعی که وارد گفتوگو میشد جنس حرفهایشان متفاوت بود. 📎در این پنج جلسهای که بنده توفیق داشتنم در مؤسسه امام خمینی و در مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیمای قم محضر ایشان باشم اینگونه احساس کردم و حقیقتاً از رحلت این مرد بزرگ و رحلت مظلومانه ایشان متأثر شدم. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
📋 | پاراکتاب‌های کار شده در کانال: 📘پایه های تاریخی تمدن مدرن غربی https://eitaa.com/farajnezhad110/807 📘بستر سینمای غرب https://eitaa.com/farajnezhad110/801 📘فرم زدگی افراطی در سینمای غرب https://eitaa.com/farajnezhad110/799 📘فالوور یا تحلیل‌گر؟! https://eitaa.com/farajnezhad110/798 📘تفاوت سینمای دینی در نگاه مسیحیت و یهود با نگاه اسلام https://eitaa.com/farajnezhad110/796 📘مدرنیته و تغییر نگاه به انسان، خدا و جهان https://eitaa.com/farajnezhad110/789 📘دشمنی سینمای غرب با حضرت عیسی(ع) https://eitaa.com/farajnezhad110/785 📘اسطوره‌ در نظر اندیشمندان مسلمان https://eitaa.com/farajnezhad110/782 📘تخریب پیامبران در سینمای شرق و غرب https://eitaa.com/farajnezhad110/777 📘لزوم پرداختن محققان به سینمای دینی https://eitaa.com/farajnezhad110/775 📘جهت‌دهی به جامعه با سینما https://eitaa.com/farajnezhad110/768 📘دین، ماهیتی ثابت دارد https://eitaa.com/farajnezhad110/762 📘بازگشت به دین در عصر جدید https://eitaa.com/farajnezhad110/761 📘واژه شناسی و اصطلاح شناسی اسطوره https://eitaa.com/farajnezhad110/754 📘لزوم بازشناسی سینمای غرب https://eitaa.com/farajnezhad110/751 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
🖇 هدف شناسی و شور آفرینی استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🖇حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مجتبی سید سلیمانی: زمانی‌که آقای محمدحسین فرج‌نژاد از بین ما رفت، تمام آنچه امیرالمؤمنین در فراق شخصیتی چون اباذر یا مقداد بیان کردند را می‌توان در این کلام امام و در احوال ۱۴۰۰ سال بعد لمس کرد. 📎شخصیتی که امیرالمؤمنین علیه‌السلام از آن یاد می‌کنند، چند خصوصیت دارد: «وَكَانَ يُعْظِمُهُ فِی عَيْنِي صِغَرُ الدُّنْيَا فِی عَيْنِه» که می‌فرمایند: «می‌دانی چرا در چشم منِ علی این‌قدر عظمت پیدا کرده است؟ به‌خاطر اینکه دنیا به چشمش نمی‌آمد والله، بالله، تَالله.» 📎امیرالمؤمنین شخصیتی بود که در کلامش نیازی به بزرگ‌نمایی نداشت؛ چون دلیر بود و کوتاه و مختصر، اوج یک فاجعه و عظمتی را در یک حقیقت بازگو می‌کرد. 🖇استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس سواد رسانه: حسین فرج‌نژاد زخم معده داشت و یکی از دلایل زخم معده‌اش این بود که واقعاً متوجه گذر زمان نمی‌شد؛ چون وقتی درگیر کار بود به او می‌گفتیم برای ناهار چه خوردی؟ 📎می‌گفت که چیزی نخوردم، بهش گفتم من صبح اینجا بودم، رفتم، اومدم تو هنوز اینجایی با این بچه‌ها صحبت می‌کنی و هنوز چیزی نخوردی؟ مثلاً ما جلسه داشتیم به او می‌گفتیم اگه برنامه ناهار است، ما بیاییم اگر نه، برویم غذا بخوریم بعد بیاییم. 📎حسین می‌گفت برنامه ناهار هست، وقتی که ناهار می‌خوردیم و می‌گفتیم فاکتور را بده می‌گفت که من دیدم اگر بروید و برگردید چهار ساعت طول می‌کشد، ناهار را من شخصی گرفتم. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
📝 | آغازی بر فهم دیگرگون در اقتصاد شناختی ✍️مرحوم دکتر محمدحسین فرج‌نژاد (آخرین یادداشت ایشان) 💭به فکرم فرو برد. انتقادی بود و صریح؛ بویی از آزادگی در انتهای بن‌بست تمدنی غرب را می‌داد؛ دریچه‌ای به نور گشوده بود انگار. کم‌کم باید امیدوار بود که انگاره «کاپیتالیسم نجات‌بخش» و «لیبرالیسم رفاه‌مند» دارد سست می‌شود. 💭فیلم «تجارت جهانی» از سینمای آمریکا را برای بار چندم دیدم. در یک کلام، می‌گفت: پولشویی و قاچاق، فروش پنهانی و میلیاردها دلاری اسلحه، راه‌انداختن درگیری و جنگ بیشتر در جهان، آوارگی و کشتار میلیون‌ها نفر؛ فقط برای کنترل بدهی ملت‌های جهان سوم، در مسیر کنترل بیشتر آنها. بانک و بورس و وال‌استریت هم، ابزارهای طریق سلطه‌اند و لاغیر. 👈ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید. ⏰زمان مطالعه: 4 دقیقه 🆔 eitaa.com/fekrat_net 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📝 #بخوانید| آغازی بر فهم دیگرگون در اقتصاد شناختی ✍️مرحوم دکتر محمدحسین فرج‌نژاد (آخرین یادداشت ایش
💭آمریکا و اروپا و متحدین آنگلوزایان‌ها در جنوب شرق آسیا، افسار رسانه‌های آزاد و تجارت ناپاک را در دست گرفته و می‌تازند و می‌نوازند. شمشیرشان را پنهان کرده و پنبه‌ها را به شراب آمیخته‌اند تا انسان عصر انفجار اطلاعات و بمباران رسانه‌ها را با شلّاق سکس و توهم بنوازند و عقلش بربایند و برایش آواز آزادی بخوانند. درست مانند فیلم «وال استریت» الیور استون، که پدر هم به دختر خود رحم نمی‌کند، برای پول بیشتر در «رؤیای آمریکایی» امروز. 💭در سکانسی از فیلم «تجارت جهانی» رئیس یکی از بانک‌های واسط بین مافیای اروپایی ـ آمریکایی فروش اسلحه، چنین اعتراف می‌کند: «قلب سرمایه‌داری غربی، بانک است و بورس؛ و شبکه بانکداری یعنی سوار شدن بر بدهی‌های مردم. بدهی مردم، زمانی بیشتر می‌شود که در درگیری‌های محلی مبتلی شوند و در جنگ‌های محلی، اسلحه‌های کوچک، کاربردِ همگانی دارد و تجارت اسلحه‌های کوچک، سود سرشاری دارد. 💭ما هم به‌عنوان بانک، واسطه بین اسلحه‌سازان غربی و خریداران قاچاق اسلحه‌های کوچک از کشورهای جهان سوم هستیم. اما منفعت اصلی ما از سود سرشار این قاچاق تجارت‌نما نیست، بلکه هر جا اسلحه بیشتر راه پیدا کند، درگیری‌ها بیشتر می‌شود؛ هرجا درگیری بیشتر شود، ثبات به‌هم می‌ریزد. 💭هرجا ثبات به‌هم ریزد، اقتصاد تضعیف می‌شود؛ هرجا اقتصاد تضعیف شود، مردم وام بیشتری از بانک‌ها می‌گیرند و بدهکارِ سیستم سرمایه‌داری می‌شوند و در نهایت هر کس افسار بدهی‌ها را در دست داشته باشد، افسار زندگی مردم را در دست خواهد داشت و آنها را کنترل می‌کند.» و حقیقتاً آیا بدون ترکیب اقتصاد سکولار با رسانه و تبلیغات شناختی جدید و نظام آموزش اقتصاد لیبرال در جهان، می‌توان بر مردم حکومت کرد! 🆔 eitaa.com/fekrat_net 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
💭آمریکا و اروپا و متحدین آنگلوزایان‌ها در جنوب شرق آسیا، افسار رسانه‌های آزاد و تجارت ناپاک را در دس
💭تلویزیون را خاموش کرده و با سرعت درونم را کاویدم. دو بخش شهری با اختلاف طبقاتی جدی در بمبئی، شیکاگو، لندن، نیویورک، زاهدان، کراچی، هنگ‌کنگ، شیراز، سنگاپور، سائوپائولو، تهران، برازیلیا و بوئنوس‌آیرس از ذهنم گذشت؛ میلیون‌ها فقیر جنوب‌شهری، در بند چند هزار نفر از ثروتمندان شبکه‌ای بالاشهر نشین. 💭پشت سر هم نکاتی به ذهنم رسید: رفاه سعادت‌مندانه دینی مردمان عالم یا کنترل و سلطه مادی بر مردم شرق و غرب؟ کدام را باید انتخاب کرد؟ کدام را می‌توان برگزید؟ تولید علم و عمل حکیمانه یا فریاد و علم سلطه‌گرانه؟ جهان ما را چه شده است! حق نیست که سر در گریبان برده و فکری کنیم. 💭مگر می‌توان بی‌تفاوت بود و نظاره‌گر این سطح از هماهنگی بین اقتصاد پنهان‌کار و پروپاگاندای جریان اصلی رسانه‌ها و تجارت ناپاک جهانی بود! چرا بانک و بورس و بیمه و قاچاق، در رأس اقتصاد جهان قرار گرفته‌اند؟ آیا این همان «بهشت شدّاد» موعود کاپیتالیسم لیبرال است یا «بهشت موعود» یهودیان صهیونیست حاکم بر هالیوود و المپیک و لاس‌وگاس و وال‌استریت؟ 🆔 eitaa.com/fekrat_net 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 instagram.com/dr.farajnezhad