با اینکه خسته میشوم و گاه کم حواس
اشکم هنوز هست حبیبم، تو را سپاس
🔘 دومین جشنواره تولید محتوای اربعین
با محوریت:
🏴 دلنوشته و شعر
🏴 عکسنوشت
🏴 طراحی و نقاشی
🏴 کلیپ و موشن
🏴 پادکست
🏴 تایپوگرافی و کالیگرافی
در موضوعات:
🏴 محرم
🏴 امام حسین (علیهالسلام)
🏴 سقای ادب
🏴 عاشورای حسینی
🏴 اربعین
🏴 تل زینبیه
📨 مهلت ارسال آثار: تا اربعین ۱۴۰۳
🔰 به ۵ اثر برتر ارسالی، سنگ متبرک عتبات عالیات اعطا میگردد.
📌 علاقمندان میتوانند آثار خود را جهت داوری به آیدی (@Arbaeen_8778A) در ایتا، ارسال نمایند.
🆔@basijshiraz
🔸فراخوان جشنواره فرهنگی هنری ویژه هنرمندان استان هرمزگان با عنوان میراث حسین(ع)
▪️بخش های جشنواره با محوریت محرم:
🔹هنرهای تجسمی: نقاشی(مدادرنگی، آبرنگ، رنگ روغن و ...) سیاه قلم ، گرافیگ(پوستر ، لوگوتایپ)، حجم و مجسمه
🔸موسیقی: آیینی_ مذهبی
🔹عکاسی: با تلفن همراه و دوربین
🔸فیلم سازی: مستند و فیلم کوتاه
🔹نمایشی: آیینی_ مذهبی (تعزیه و شبیه خوانی)
🔸ادبی: شعر و داستان کوتاه
🔹خوشنویسی: با قلم، خودکار و کالیگرافی
🔻به سه نفر از برگزیدگان هر رشته جوایزی نفیس اهدا می گردد.
🔹مهلت ارسال آثار: ۸ شهريور
🔸اعلام نتایج: پایان شهریور ماه ۱۴۰۳
◀️ این مسابقه صرفا از طریق پستر مجازی برگزار می گردد.
🔸راه ارتباطی و ثبت نام: ۰۹۹۰۳۶۱۳۳۹۷
🔰لینک های فضای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس
⬇️سایت سازمان
🌐http://sazemanfv.bandarabbas.ir/
⬇️ایتا
🌐eitaa.com/sazemanfv_com
⬆️جهت دریافت اخبار سازمان به لینک های بالا مراجعه نمائید.
تمامی اهالی سرزمین شعر که مایلاند در زمان ضبط برنامهٔ سرزمین شعر بهعنوان تماشاگر حضور داشته باشند، میتوانند نام و نامخانوادگی و شماره تماس خود را از طریق راههای ارتباطی زیر اعلام فرمایند:
شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۴۳
دایرکت اینستاگرام sarzaminesher
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
May 11
بهنام حضرت صاحب سخن
گوشزد
در یکی از کنگرههایی که بهتازگی شرکت کرده بودم، دوستی نکتهای مهم را گوشزد کرد، که اتفاقا سالها پیش عقیدهی خود من نیز چنین بود.
فرمود؛ «کاش امثال شما که استاد! هستید و در همه کنگرهها برگزیده میشوید، کنار بروید تا نوبت به امثال ما هم برسد.»
یادم میآید قبلاً من هم همینطور فکر میکردم، اما از یکجایی بهبعد فهمیدم اشتباه میکنم و براساس قاعدهی «برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی»، باید فکری به حال خودم و بالا بردن سطح اشعارم کنم.
این بود که تصمیم گرفتم بهجای پرداختن به این دست از حاشیهها، سراغ اصل مطلب بروم و به بررسی دو عامل مهم بپردازم؛
۱. دلایل برگزیده شدن اشعار دیگران
۲. دلایل برگزیده نشدن اشعار خودم.
از همان زمان بود که مرد و مردانه شروع کردم به جمعآوری اطلاعات. یعنی به هر شاعری که میرسیدم، عوامل موفقیّتش را میپرسیدم و الگو میگرفتم.
یکی دیگر از مسائل مهم همین است که ما همیشه همهی آدمها را با یکچوب میزنیم. مثلاً چون فلان آقا یا خانم شاعر یکبار ما را -بهزعم خودمان البته- تحویل نگرفته، فکر میکنیم همه شاعران دنیا آدمهای بد و مغروری هستند و با ما مشکل دارند! پس ما نباید خودمان را کوچک کنیم و به سمتشان برویم.
اما من این قاعده را برای خودم شکستم؛
جلو رفتم.
سلام کردم.
پرسیدم
یاد گرفتم.
و انصافاً هم انجام دادم.
هرکس هر راهی برای موفقیت گفت، من چند برابرش را انجام دادم تا جاییکه به خودم آمدم و دیدم، الحمدلله بهجایی رسیدهام که دوستان شاعر بد مغرور! حداقل جواب سلامم را میدهند.
ادامه دارد انشاءالله...
#یادداشت_ادبی ۱
#مجتبی_خرسندی
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
همیشه تلاش کردهام
روشهایی را که آموختهام به دیگران هم منتقل کنم، که هم زکات علم اندکم باشد و هم شاید گوش شنوایی نکتهای را بیاموزد و خیر آخرت و دنیا را نصیبم کند.
البته قبلاً در همین کانال طی صوتهای طولانی و مفصل، توضیحاتی را درباره کنگرهها تقدیم کردم که گوش دادن این اصوات برای دوستانی که تازه به این جرگه پیوستهاند، یا حتی عزیزانی که سالهاست در کنگرهها شرکت میکنند و آنطورکه باید و شاید به جایگاه مدنظرشان دست نیافتهاند، ضروری مینماید.
معمولاً عزیزان هنرمند در مواقعی که موفق به کسب مقام دلخواهشان نمیشوند، اولین انتقادها را به شاعران برگزیده یا داوران کنگره وارد میکنند، یا حتی شاید به عوامل اجرایی و شرایط آیوهوایی و ...
یعنی دقیقا هرچیزی غیر از خودشان.
یا داوران را متهم به جانبداری میکنند،
یا اعمال سلیقهی مجریان برنامه را بهانه میکنند،
و یا از خجالت شاعران برگزیده درمیآیند.
در حالی که از مهمترین عامل عدم موفقیتشان، یعنی خودشان غافلاند.
هیچگاه به این نیندیشیدهایم که شاید مشکل از جای دیگریست، شاید انتظار ما از خودمان زیادتر از حدّ تلاشمان است.
والله که به عنوان دانشآموز کلاس اول ادبیات، سادهترین چیزی که در این ۱۴سال فهمیدهام این بوده که شعر؛« جوشش حاصل کوشش است.»
یعنی هرچه بیشتر کوشش کنی، انشاءالله جوشش بهتری هم خواهی داشت.
بماند که خود من هم بارها حواسم از این قاعده پرت شده و یادم رفته. انتظارم از طبعم بیشازحد بوده. این را گفتم که یاوم باشد در این دادگاه متهم ردیف اول خودم هستم.
اینک اما قصد آن دارم که مطلب مورد نظرم را در ذیل این متن مقدمهگونه عرض کنم تا انشاءالله دوستانم با دقت بخوانند و بدانند که البته هیچ نوشتهای در عالم خالی از خلل نیست، اما برای تبادل تجربیات میتواند مفید فایده باشد.
ادامه دارد انشاءالله...
#یادداشت_ادبی ۲
#مجتبی_خرسندی
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
به عنوان نمونه؛
چندی پیش که توفیق داوری یکی از کنگرههای شعر را داشتم، در حین خواندن اشعار -که انصافاً تمام تلاشم را میکردم همهی شعرها، حتی آنهایی را که مشکل داشتند کامل و با دقت بخوانم- نکاتی را که به ذهنم میرسید، در حاشیه دفترم یادداشت میکردم. بلکه بتوانم از دل آن متنی تنظیم کنم و به دست دوستانی که به کنگرهها نقدی دارند و یا در ابتدای راه هستند، برسانم.
از جمله نکاتی که بسیار برایم حائز اهمیت بود این که متأسفانه شاعرانی که در کنگره شرکت کرده بودند، حتی فرصت اندکی برای خواندن متن فراخوان نگذاشته بودند.
باور کنید همین موضوع یکی از معضلات دوستان عزیز در کنگرههاست. یعنی حتی بدون خواندن متن و بدون قرار گرفتن در جریان کنگره، فقط اشعارشان را به سادهترین شکل ممکن برای کنگره ارسال میکنند و انتظار برگزیدگی هم دارند!
بماند که فراوان دیدهام اشعار ارسالی هیچ ربطی به موضوع فراخوان نداشتهاند.
یعنی اصلاً به اصول ابتدایی کنگره هم توجه ندارند. غافل از این که همین مسئله بهخودیخود، هم میتواند دِین شرعی و قانونی گردنشان بیندازد و هم میتواند باعث عدم برگزیدهشدنشان در کنگره باشد.
مورد عجیب بعدی که ذهنم را حسابی درگیر کرد، وجود غلطهای املایی!!! و البته تایپی و نوشتاری فراوان در متن اشعار بود. از جمله کلماتی مانند؛
_غیمت!
_زورغ!!
_مشغ!!!
_ و قیره...!
دوستان عزیز شاعر من؛
باور کنید ظاهر شعر شما هم بهاندازهی باطن شعر مهم است! پس لطفا انقدر به راحتی از آن عبور نکرده و برایش وقت بگذارید. بارها با چشم خودم اشعار بسیار خوبی را دیدهام که ظاهری ناآراسته داشتهاند و برعکس. چون منتقد، داور و یا حتی خوانندهی شعر ابتدا باید بتواند با ظاهر آن ارتباط بگیرد.
بازهم ادامه دارد انشاءالله...
#یادداشت_ادبی ۳
#مجتبی_خرسندی
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
نکته حائز اهمیت دیگر اما، ارسال اشعاری بود که سالهاست میبینم در کنگرهها فرستاده میشوند و مقامی نمیآورند. نمیدانم دوستان عزیز شاعر من کی میخواهند به این نتیجه برسند که شاید اشکال از اشعار خودشان هم هست که تا امروز در اینهمه کنگره شرکتشان دادهاند، ولی هیچگاه موفقیتی کسب نکرد کردهاند.
شاید باید زانوی ادب در محضر استادی بزنند و بهبررسی این اشعار بپردازند. سعی کنند درجه فنی و محتوایی شعر را اندکی بالاتر ببرند. البته این موضوع، -دور از جان دوستان و دانشآموزان همیشگی مکتب ادب- پیشمقدمهای هم برای گذشتن از بیماری «خودشاعرپنداریمزمن»نیاز دارد.
اما نمونهای دیگر که بسیار برایم تعجبآور بود، شعر بسیار زیبایی بود که داد میزد سرایندهاش شاعر بسیار خوب، ولی کمدقتی بوده است. چون تمام مصرعهای فرد این شعر بر وزن؛
_مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلن
بود و تمام مصرعهای زوج نیز بر وزن؛
_مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلاتن.
و این چیزی جز کمدقتی یا عدم اعتنا به اهمیت نقد و بررسی نمیتواند باشد.
ای بسا مطمئنم که اینگونه شعر ها را قبلاً هم در کنگرههای دیگر دیدهام و حسرت خوردهام که طبیعتاً دلیل کنار گذاشتنشان، همان است که داوران دیگر را نیز مجبور به حذف آنها کرده است. آن هم بهخاطر اشکالی بسیار ساده در وزن شعر. کافیست این شعر بهدست دوست شاعری یا منتقدی برسد و شاعر عزیز ما را در جریان این اشکال بگذارد. البته اگر بپذیرد و مشکلش را رفع کند، بلاشک در کنگرههای دیگر میتواند موفقیتی کسب کند، انشاءالله.
مسئله بعد تعداد اشعاریست که به کنگره ارسال شده بود. نزدیک به سیصد سروده که فقط و فقط و فقط صد و چهار شعر از غربال اولیه رد شدند و توانستند به داوری نهایی راه پیدا کنند.
از این نکته نیز بسیاری از دوستان بیخبر هستند. یعنی احساس میکنند وقتی شعری برای کنگرهای میفرستند، قرار است با هزاران هزار اثر رقابت کند که گاهی خود همین موضوع به تنهایی میتواند باعث ترس از شرکت در کنگرهها بشود.
مورد جالب دیگر این بود که حین خواندن اشعار، با کمال تعجب نام بسیاری از دوستان شاعر را میدیدم که بارها با چشم خودم دیده بودم در مجامع عمومی، این عزیزان برای کنگرهها خط و نشان میکشند یا عوامل کنگرهها را مورد نوازش قرار میدهند و به همه اعلام میکنند که در کنگرهها شرکت نکنند! همان حرفهای مفتی! که باعث میشدند افراد دیگری، مخصوصاً تازهکارها از یکی از راههای بسیار خوب برای پیشرفت در شعر زده بشوند.
حرف آخر؛
من هنوز هم بر این باورم که شرکت در کنگره ها اولین و بهترین راه برای بهدست آوردن بعضی از مطالب ازجمله محک زدن شاعر در زمانهای مختلف از جمله؛
_ارتباط گرفتن با دیگر شعرا
_آشنا شدن با جریان اشعار و روحیات خصوصیات و ویژگیهای شاعران معاصر
و بسیاری موارد دیگر است.
باشد که بدانیم و بخواهیم...
پایان.
#یادداشت_ادبی ۴
#مجتبی_خرسندی
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
May 11
فراخوان شعر
فراخوان سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشتههای عاشورا منتشر شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از انتشار فراخوان سیزدهمین سوگواره ملی دل نوشتههای عاشورا در ۲ بخش ادبی و عکس به میزبانی شهرستان لالی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بهرام جمالپور با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به میزبانی شهرستان لالی «سیزدهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» را با گستره ملی برگزار میکند.
وی با اشاره به انتشار فراخوان سوگواره و بخش های آن افزود: این سوگواره در دو بخش ادبی و عکس برگزار می شود که در بخش ادبی هر شاعر و نویسنده می تواند حداکثر 3 اثر خود را شامل شعر کلیه سبک ها، قالبها و دلنوشته و در بخش عکس نیز، هر عکاس می تواند حداکثر 10 قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعات مسجد و محرم، جوانان و عزاداری سالار شهیدان به دبیرخانه ارسال کند.
جمالپور ادامه داد: طبق اعلام فراخوان، برگزار کنندگان سوگواره حق انتشار عکس های پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی بیان کرد: در گاهشمار سوگواره مهلت ارسال آثار در هر دو بخش تا ۱ شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام شده است و داوری و بازبینی آثار روز ۲ شهریور ماه انجام و آیین اختتامیه ۶ شهریور ماه در شهرستان لالی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: طبق شرایط اعلام شده در فراخوان، آثار ارسال شده به سوگواره عودت داده نخواهد شد.
جمالپور افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی delneveshte.ashura@gmail.com و یا از طریق فضای مجازی به شماره 09014521923 به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
لازم به ذکر است، دبیرخانه سوگواره واقع در خوزستان، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره تماس های 06143295880 و 09014521923 آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات بیشتر به علاقه مندان است.
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
هدایت شده از مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام
📣 آئین خطبه خوانی
▪️ ویژه برنامه شهادت امام سجاد علیه السلام
سخنران:
حجت الاسلام و المسلمین سید رضا جعفری
خطبه خوانی:
استاد مهدی امین فروغی
ذکر مصیبت:
حاج جواد حیدری
▪️ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ از نماز مغرب و عشا
▪️ بلوار قیام ، نبش مهاجری ، پلاک ۳
#مجمع_شاعران_اهل_بیت_علیهم_السلام
#هیئت_شاعران_اهل_بیت_علیهم_السلام
#روضه_مبارکه_بحرالمصائب
هدایت شده از فهام
به یاری خدا عازم شیرازم؛ شب شعر عاشورایی شیراز
این شب شعر قدیمیترین و جدیترین رویداد ادبی کشور است که به شکل کاملا مردمی شکل گرفته و ماندگار شده است.
در سالهای اخیر، شعرخوانیها پخش زندۀ تلویزیونی داشته که ساعت و کانال و لینک اینترنتیاش را برایتان خواهم گذاشت.
در حاشیۀ این شب شعر، چند نشست تخصصی هم برگزار میشود. قرار است پنجشنبه صبح دربارۀ #نشانه_شناسی حرف بزنم. خودم که خیلی هیجان دارم. امیدوارم بحث کاربردی و مفیدی از آب در بیاید.
یک نمونه از شعرخوانیهای پارسال را ببینید. پیشنهاد میکنم در کانال آپارات شب شعر عاشورایی شیراز عضو شوید.
https://www.aparat.com/v/f1512ht
هدایت شده از فراخوان شعر
✔️سیونهمین سال برگزاری رویداد ملی
«#شب_شعر_عاشورایی» - شیراز
موضوع:
#امام_سجاد_علیهالسلام
باحضور؛
شاعران برگزیده از سراسر کشور
چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱و۱۲ مرداد
تالار حافظیه
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
هدایت شده از مجتبی خرسندی
مجتبی خرسندی - سفرنامه شب شعر عاشورا.pdf
276.5K
سفرنامه ۱۴۰۲
#شب_شعر_عاشورا_شیراز
#مجتبی_خرسندی
کانال #فراخوان_شعر در ایتا؛
@Farakhanesher
@Mojtaba_khorsandi
هدایت شده از دفتر امام جمعه شهرستان قروه (کردستان)
27.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸هفدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی شهرستان قروه
🔹ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶مردادماه ۱۴۰۳
🔸مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان قروه
➖➖➖➖➖➖➖➖
روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان قروه
@daftaremamjomehqk2
هدایت شده از مَدرَس/ ۸
کتاب خاکستر.pdf
4.53M
• کتابچۀ خواندنی «کتاب خاکستر»
• بازنشر روایتی از «محمد موسـی»
شاعر فلسطینی از وضعیت شعــر
و شاعری در بمبارانهای غـــزه...]
[ درک موقعیــــت شاعـــران غــــزّه و
کتابفـــــروشیهــــــــای سـوختــــــــــــــــه
و بمبـــــــــاران مکــــــرّر، برای اهالـــــــی
قلم الزامـــی و بسیــار مهم اســـــــت.
محمد موسی کسیست که انجمـــنِ
شاعران غزه را تاسیــــس کرده و این
روایتی شاعرانه از یک جنـــگ اسـت.
سهمی در نشر آن داشتــه باشیــم ]
👈 کپی تنها با ذکـــر منبع 👉
┅═✧ مدرس ۸ | موسسه رواج ✧═┅
هدایت شده از خبرنامه شاعران
فراخوان"سومین جشنواره ملی پروین اعتصامی"مهلت ارسال آثار: 15مهرماه سال جاري
نشانی سامانه جهت ارسال آثار: parvin.dmsrt.ir
ویژه دختران دانشجو
کانال خبرنامه شاعران در ایتا 🔻
@khabarnameshaeranshiz
عضو شوید 👈 خبرنامه شاعران
سلام
به شدت به دوستان شاعر پیشنهاد میشه
صحبتهای استاد پر از مضمونها و ایدههای بکر برای پردازش ادبی هستن
یاعلی مدد.
هدایت شده از جوادهاشمی"تربت"
◇مشق عشق◇
امشب، شب جمعهی آخر محرّم
(۱۱ مرداد ۱۴۰۳شمسی) در شهر اراک
به اتّفاق شاعر گرامی، آقا #محسن_قاسمی
متخلّص به #غریب
محفل روضه و شعرخوانی داریم.
[پیشاپیش سپاس از نهاد کتابخانههای استان مرکزی]
#اراک
#شب_شعر
#جواد_هاشمی_تربت
http://www.instagram.com/javadhashemi69/
@javadhashemi_torbat
هدایت شده از (دندان درد) شعرهای میثم رنجبر
اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می کند؛
فراخوان جشنواره استانی شعر شهدا "#از_قال_و_حال" مازندران
کانون ادبی کتابخانه های عمومی استان مازندران، در نظر دارد در اقدام به انتشار فراخوان ادبی با عنوان "از قال و حال" نماید. این فراخوان صرفا باهدف ترویج سبک زندگی، سیره و عمل شهدا از نگاه و نظر اعضای خانواده ایشان است و شاعران باید تلاش کنند تا درموضوع و محوراشعارشان، سبک زندگی، نگاه و سیره ی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت آن هم از نگاه پدر، مادر، همسر و فرزند شهدا باشد.
یعنی زبان حال اعضای خانواده با شهیدشان. لازم به ذگر است اشعاری که خارج از موضوع و محورهای خواسته شده باشند، داوری نخواهند شد
موضوعات؛
*شهید از نگاه فرزندش
*شهید از نگاه پدرش
*شهید از نگاه مادرش
*شهید از نگاه همسرش
قالب ها؛
*شعر کلاسیک(غزل، مثنوی و..)
*شعر نو(نیمایی، آزادو..)
زبان شعر:
*شعر فارسی
*شعر مازنی
جوایز:
به صاحبان ۱۲ اثر برگزیده هرکدام مبلغ دو میلیون تومان
(یاداوری؛ فقط در صورت اختلاف زیاد امتیازات جوایز در دو سطح اهدا میشود)
#شرایط؛
*جشنواره ویژه شاعران #مازندران و #رقابتی است
*هر شاعر حداکثر 3 قطعه شعر در هر بخش زبانی ارسال کند
*ذکر مشخصات شاعر اعم از نام و نام خانوادگی،کدملی،شماره تماس و شهرستان الزامیست
*ارسال اشعار صرفا بصورت متن در ایتا، تلگرام و بله به شماره 09119105250 و یا از طریق آیدی👇می باشد
@meysamranjbar
#آخرین_مهلت ارسال اشعار(بدون تمدید): ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
#میثم_رنجبر
@ranjbarmeysam_channel
هدایت شده از (دندان درد) شعرهای میثم رنجبر
#تمدید_شد
تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ آخرین مهلت ارسال اشعار شاعران مازندران برای این جشنواره می باشد.
باسپاس؛
#میثم_رنجبر
@meysamranjbar_channel
هدایت شده از (دندان درد) شعرهای میثم رنجبر
به نام خدا
#فراخوان
#هفتمین_اشکواره_سراسری_شعر_حسینی #امام_حسین (ع) #مازندران (آمل)
موضوعات:
#امام_حسین(ع) و عاشورائیان
با موضوعات پیشنهادی چون: پیاده روی اربعین، خانواده و یاران امام حسین(ع)، شهدای کربلا و هر شعری که با محوریت عاشورا و اربعین حسینی باشد.
#شهید_جمهور؛
اشعاری برای رئیس جمهور شهید رئیسی و همراهانش
زبان اشعار:
فارسی و مازندرانی
شرایط شرکت:
شاعران گرامی می توانند آثار خود را در همه قالب های ادبی حداکثر 3 اثر به دبیرخانه ارسال نمایند
#آخرین_مهلت_ارسال_اشعار:
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
جوایز:
در بخش ملی؛
نفر اول ۴ میلیون تومان
نفر دوم ۳ میلیون تومان
نفر سوم ۲ میلیون تومان
سه نفر شایسته تقدیر هرکدام ۱/۵ میلیون تومان
جوایز بخش استانی
صاحبان سه شعر برگزیده: هر کدام ۲ میلیون تومان
شاعران می توانند اشعارشان را به یکی از پیامرسان های ایتا و یا تلگرام 09119105250 #میثم_رنجبر ارسال نمایند.
هرگونه ارتباط با دبیرخانه اشکواره از طریق کانال تلگرامی و ایتا @meysamranjbar_channel
و شماره همراه ۰۹۱۱۹۱۰۵۲۵۰ می باشد.
#میثم_رنجبر
@meysamranjbar_channel
دبیر بخش شعر هفتمین اشکواره سراسری شعر حسینی مازندران-آمل