عطر خارجی جدیدواس محرم رسید رسید😍😍
عطر هالوین😍
عطر مونت بلک 🤩
عطر بوگارت 😊
عطر هاواک☺️
عطر وی ای پی 😍
عطر تی رز 🤩
عطر دیور ساواج ❤️
عطر دانهیل آبی 🩷
عطر ورساچی پورهوم 💛
عطرنارسیس 😍
عطر ویکند 🤩
عطر سوپرمن😍
عطر شانل چنس 🤩
عطر فرعون 🤩
عطر جنتلمن 😍
عطر سندوس 🤩
عطر مگاماره 😍
عطر ارباپورا🤩
عطر چمپیون 😍
عطر اونتوس 🤩
عطر بوگاتی 😍
با خط بوی فوق العاده 😍😍😍
بوتیک شهرمن
شماره تماس ۰۹۱۳۰۱۹۲۵۱۴
پزشکیان : جلوی چشم مردم میگم، همین الان از انتخابات میرم کنار اما اگر جلیلی نتوانست کشور را 8 درصد رشد دهد اعدامش کنند...
✍️ چقدر خشن کمی ملایم تر آقای #پزشکیان مگه شما عقیده طالبانی داری که با برادر دینی ات سریع حرف از اعدام میزنی،
نیومده میخواد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنه و قهر کنه بره، وای به حالمون اگر رییسجمهور بشه و بار سنگین مسئولیتها که یک درصد توانشم نداره و از حالا هم داره اعلام میکنه نمیشود، نمیتوانیم، شماها نگذاشتید....خدا به دادمون برسه🤔#جلیلی #سعید_جلیلی
#ارسالی
Sohrab Abdi - Chatre Eshgh (128).mp3
3.18M
🎤 #سهراب_عبدی
🎧 چتر عشق👌
🔻 وزیر کشور وارد اصفهان شد
🔹️ وزیر کشور بهمنظور افتتاح برخی از طرحهای عمرانی و بازدید از روند پیشرفت طرحهای کلان زیرساختی استان وارد اصفهان شد.
🔹️ افتتاح سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ورزنه و هرند، بازدید از پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان و بررسی پیشرفت پروژه تأمین آب اصفهان از منابع جنوب استان، راهاندازی و افتتاح مجدد کارخانه کاشی اصفهان از جمله برنامههای احمدی وحیدی وزیر کشور در اصفهان است.
امشب آقای جلیلی ایثار کرد.
امام علی علیهالسلام:
لَولَا التُّقى لَكُنتُ أدهَى العَرَب
اگر تقوا نبود من راه حیلهگری را از همه عرب بهتر میدانستم
نهجالبلاغه
لَولا إنَّ المَكرَ وَ الخَديعَةَ فِي النّارِ لَكُنتُ أمكَرَ النّاسِ
اگر فرجام مکر و حیله در آتش نبود بهتر از همه مردم راه مکر را میدانم
کافی جلد۲ صفحه ۳۳۶
▪️اگر تقوا الهی نبود و مصلحت نظام و ملت انقلابی و امت اسلامی نبود، جلیلی هم حرفهای زیادی برای گفتن داشت که پرده از ماهیت واقعی غربگراها برمیداشت.
#تقوای_سیاسی
✍ حجت الاسلام رحمت الله معظمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چکشی که با بهرهگیری از یک خلاقیت جالب، تحول بزرگی را در صنعت به وجود آورده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی پزشکیان از جلیلی بهتر میدونه اما خودشو میزنه به اون راه
✍به نظرتون دلیل رفتار منافقانه پزشکیان چیه؟
به علت پیری دچار فراموشی شده یا تحت فشار اطرافیان قرار داره
🛑اینا بنا به مصلحت و موقعیت رنگ عوض می کنند و حرف می زنند
..بوقتش کشور هم اینجوری می فروشند...
🔸 اصلاح طالبان
کلی پولتیک ابتکاری دارد
پرونده دولت شعاری دارد
با دولت طالبان اصلاح طلب
یک عالمه عکس یادگاری دارد
✍صامره حبیبی
#انتخابات
💫💫
🔻آقای جهرمی اصلاحطلب که مردم را طالبان خواندی..ببین چه کسی دربان و نوکر طالبان هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ استقبال از دکتر جلیلی در خیابانهای لرستان در مسیر رسیدن او به سالن گردهمایی
🔻عقلانیّت در برابر عوامزدگی:
ریاستجمهوری و منطق کوچهبازاری!
✍ دکتر مهدی جمشیدی
[یکم]. مناظرۀ شب گذشته، یک موقعیت چالشی برای پزشکیان بود که برای گریختن از آن، چارهای جز در پیش گرفتن مسیر «عوامزدگی» نداشت. او بر روی استعداد «بازیگری» و «هوچیگری»اش حساب باز کرده بود و همۀ این ناهنر را نیز بهکار گرفت تا در مقابل جلیلی، قافیه را نبازد. یک غول فکری و میدانی همچون جلیلی در برابر او نشسته بود که از کلیات تا جزئیات را رصد کرده و با دقت فراوان، راهحلها را یافته است. در معرکۀ مواجهه با چنین شخصی، چه میتوان کرد جز شارلاتانیسم انتخاباتی. باید همۀ شگردهای مواجهۀ «کوچهبازاری» را بهکار گرفت و «کولیگری» کرد تا عوام، فریفته شوند. و البته برای مخاطب، بسیار عجیب است که چگونه «نامزد ریاستجمهوری»، اینقدر سخیف و مبتذل و دَمدستی سخن میگوید و با علم و منطق و عقلانیّت، بیگانه است. گویا در خیابان، با کسی درگیر شده و برای اینکه مغلوب نشود، باید هرچه که میتواند جوسازی و غوغاسالاری کند تا مردم، جانب او را بگیرند. وی بیادبانه، بارها و بارها، سخنان جلیلی را قطع کرد و کوشید با بیان حرفهای نامرتبط و غلط، مجال ندهد که منطق جلیلی در ذهن مخاطب بنشیند. او به دنبال ایجاد «اختلال» بود و نه طرح «اشکال». او میخواست سخن جلیلی، تثبیت نشود و برای این کار، کلام وی را قطع میکرد تا گزارههای بههممتصلِ جلیلی، بریدهبریده شوند. از نهجالبلاغه خواند اما خودش و نامنطقش، فرسنگها با چهارچوبهای آن فاصله داشتند.
[دوّم]. پزشکیان، سادهترین و ابتدایی سخنان را دربارۀ مدیریت گفت که در کتابهای «مدیریتِ مقدماتی» نگاشته شدهاند؛ و البته سعی کرد با گفتن معادل فرنگیِ اصطلاحات مدیریتی، نشان بدهد که بسیار میداند! اما نه سخنش عمق داشت و نه اصطلاحاتی که گفت، کاربردِ بهجا داشتند. باید حیرت کرد از درک نازل وی از مفاهیم علم مدیریت. و شگفتی بیشتر اینکه فهم ناچیز و سطحی خودش را به حالتی عرضه میکرد که گویا نکات و دقایقی را میگوید که در هیچ دکانی نیست و او، تازه به آنها دست یافته است. آنچنان سطحی و بیرمق است که حتی نمیفهمد که در «پوسته» و «مقدمات»، متوقف مانده است. گفتههای وی، شاید بهسختی و با تسامح، ارزش ارائه در کلاسهای کاردانی را داشته باشد، اما بدیهی است که با چنین سطح تفکری، هرگز نمیتواند تدبیر کلان و گسترده را به دست بگیرد. گفتههای پزشکیان دربارۀ مبنا و منطق حکمرانی، علم نیست؛ او هیچ درکی از منطق حلمسأله در جهان انسانی و اجتماعی ندارد؛ او نه اقتصاد میداند و نه سیاست و نه فرهنگ. او یک جراح قلب است و نه بیشتر. او میخواهد همانند رأیهای ناآگاهانهاش در مجلس، تدبیر را به دیگران بسپارد و هفتهای دو بار، عمل جراحی قلب انجام بدهد! بهراستی، آیا حکمرانی در جهان آشفتۀ کنونی، اینگونه است؟!
[سوّم]. پزشکیان، هم «عوامفریب» است و «عوامزده». او فقط به زبان عوام، «سخن» میگوید بلکه حتی عوامانه، «فکر» میکند. منطقِ ذهنی او، همین اندازه، سست و بیپایه و بیمقدار است. قدرت تجزیهوتحلیل ندارد و نمیتواند ریشهیابی و موشکافی کند؛ مانند یک رهگذرِ خیابانیِ بیخبر، به پیچیدهترین مسألههای حاکمیّتی مینگرد و سخیفترین و مبتذلترین روایتها را از آنها میپروراند. البته با گستاخی تمام، از علم و تجربه و عقلانیّت و کارشناسی نیز سخن میگوید تا مخاطبی که نمیفهمد، همچنان نفهمد که او نمیفهمد. مسأله نیز عبارت از همین ایجاد اختلال در فهم مخاطب. او میخواهد حقیقت، در پرده بماند و آشکار نشود. حقیقت این است که پزشکیان، هم «ادبیاتِ عوامزده» دارد و هم «تفکرِ عوامزده»، و این دوّمی، بسیار خطرناکتر و تأسفبرانگیزتر است. اگر چنین کسی به ریاستجمهوری دست یابد، در اثر درک ناچیزِ خود از مسألههای پیچیده، ایران را با چالشها و حتی بحرانهای بزرگی مواجه خواهد کرد و چهبسا در میانۀ راه، از این منزلت کنار گذاشته شود. آری، میان «مردمگرایی» و «عوامزدگی»، تفاوت وجود دارد؛ در میان عامۀ مردم بودن و جانب مردم را گرفتن و درد آنها را شناختن، یک سخن است و عوامفریبی و ذهن و فکر و شعور مردم را به بازی گرفتن و کولیگری سیاسی، سخن دیگر. مردمگرای حقیقی، جلیلی است که در طول دهۀ گذشته، به میان مردم رفته و از نزدیک، مسألهها و دغدغهها را دیده و شناخته. مردمگرایی، به معنی کاربستِ ادبیاتِ کوچهبازاری و مبتذل در گفتگوی سیاسی نیست، بلکه سیاستمدار مردمی، کسی است که واقعیّتها زندگیِ مردم را درک کرده و با آنها، همدل شده است؛ چه اینکه مولانا گفته است: «همدلی از همزبانی بهترست».