- ناشناس.mp3
393.2K
🔷 صوت آسمانی شهید آوینی در برنامه «روایت فتح»
♦️حُبِ حسین (ع) سِرُ الاَسرار شهدا است.
#شهید_آوینی
برگرفته از
@ravayatefathavini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ارزيابي سوابق و افكار اشخاص
امام خمینی اعلی الله مقامه :
«اشخاصي كه اداره ميكنند يك جايي را، بايد از اول ارزيابي شود كه اين اشخاص چكاره بودهاند، سوابقشان چيست و تحصيلاتشان در كجا بوده، چه رويهاي در تحصيلات داشتهاند و بعد از انقلاب چه وضعيتي داشتهاند، قبلاً چه وضعيتي داشتهاند، افكارشان قبلاً چه بوده؟!
اگر كسي افكارش منحرف بوده و حالا بيايد ادعا بكند كه من برگشتهام، ما بايد قبول كنيم، اما نبايد او را مجلهنويس كنيم. اين دو، باهم فرق دارد. بسياري از اشخاص هستند كه ميآيند و ميگويند ما توبه كرديم. البته توبه آنها قبول است، لكن نميشود آنها را سركاري گذاشت كه آن كار اهميت دارد؛ براي اينكه ما نميدانيم اين شخص به حسب واقع «توبه» كرده است يا ميخواهد با كلمه توبه ما را بازي دهد. ما قبول ميكنيم كه در جامعه مسلمين مثل ساير مسلمانان با او عمل كنيم، اما نبايد راديو تلويزيون را به دست او بدهيم و يا او را در راديو- تلويزيون راه دهيم و يا مجلهاي كه براي تربيت افراد و براي ترويج مسير اسلامي ملت است، به دست او بدهيم و يا نوشتههايش را به دست او بسپاريم.
ما نبايد خوشباور باشيم! خيلي از اشخاص هستند كه تمام حرفهايشان حرفهاي اسلام است، تمام حرفهايشان حرفهاي نهجالبلاغه است، تمام حرفهايشان حرفهاي قرآن است، لكن مسيرشان اين نيست. اشخاصي هستند كه اين راه را پيش گرفتند براي اينكه خودشان را در جامعه جا بزنند و آن مقصدي را كه دارند، عمل كنند».
رونوشت به:
همه ی مدیران صداوسیما
و مذهبی های صورتی که "نومن ببعضهم و نکفر ببعضهم" هستند
@farhang_o_resaneh
هدایت شده از فکروذکر | سیدعلیشریعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸مقایسه کنید رابطه پدر و فرزند را
در روایت *اصیل ایرانی* از بزرگ مردکوچک حادثه تروریستی شیراز
و
*روایت غربی* آن در فیلمی که سالن لومیر جشنواره کن فرانسه برایش کف زد
🤮🤢در این فیلم پدر منفور است، در سینک ظرفشویی ادرار میکند، حق بچه هایش را می خورد، عقده حقارت دارد، و...
👁️در تمام طول فیلم، مخاطبی که خودش را جای شخصیت نقش اول (لیلا) میگذارد، آرزوی دارد این پدر زودتر بمیرد و همه از شرش خلاص شوند.
😵نقطه اوج فیلم هم جايي است که لیلا به پدرش می گوید «چرا نمی میری!؟» و یک سیلی به صورت پدر میگوید زند!
🤯پایان فیلم، مرگ پدر روی مبل و همزمان جشن تولد و شادی خانواده است...
(لایه های سیاسی فیلم، بماند...)
.
.
.
✍🏻فکروذکر
@fekrozekr110
هدایت شده از فکروذکر | سیدعلیشریعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(از طرف فیلمساز بی ادب، عذرخواهی می کنم)
سلام مجدد
پیچیدگی های عرصه ی فرهنگی و اجتماعی ما بیشتر از عرصه های سیاسی و اقتصادی کشور نباشد، یقینا کمتر از میادین مذکور نیست ...
خوب به زعم بسیاری از دوستان واقعا دلسوز انقلاب و یا سمپاتهای جناب شهبازی (الحمدلله) و علی رغم نظر و خواست مخالفان وی و برنامه پاورقی (متاسفانه) برنامه ی قیدشده استمرار یافت ..
خوب یا بد این شیوه تعطیلی و راه اندازی مجدد برنامه ها را الان مورد مداقه قرار نمی دهیم اما خدا کند این حمایتها از برنامه ی پاورقی و شخص جناب شهبازی، ظرفیت مجری و مدیران و برنامه را آنقدر بالا ببرد کهبتوانند محتواهای مناسبتر از قبل ارائه بدهند نه اینکه خدای ناخواسته مانند بسیاری از برنامه های صدا و سیما نظیر خندوانه و دورهمی در سیرتطّول خود بجایی برسد که بطور همزمان هم از کیفیت برنامه کاسته و هم منجر به سلبریتی سازی های دیگری شود و گفته شود:
دریغ از رامبد جوان و مهران مدیری..
جناب شهبازی عزیز و مدیران محترم برنامه ی پاورقی، لطفا جواب اعتماد و پشتیبانی مردم و شخص ریاست صدا و سیما را در با کیفیت کردن برنامه و بالابردن محتوای آن بدهید ..
@farhang_o_resaneh
10.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‼️ ما اومدیم، با ۱۶۷مین قسمت پاورقی!💪
🟠 برگرفته از پاورقی | @pavaraghi_tv2
حرفهای ناروایی که #سیدعلی_احمدی، تهیهکنندهی فصل چهارم به بعد #خندوانه خطاب به رویکرد مدیریتی قاعدهمند، عزّتمندانه و واقعبینانهی جدید صدا و سیما و #پیمان_جبلی گفته، بخشیاش جملاتی است که سال ۹۴ وقتی احمدی جایگزین #جواد_فرحانی تهیهکنندهی اصلی و موفّق خندوانه شد، حرفهایهای رسانه از طیفهای مختلف، به احمدی نسبت دادند؛
آن روزها نیازی به جا به جایی تهیهکننده وجود نداشت جز اینکه تهیهکنندهی قبلی، خلّاقیّت و ذوق داشت و حرفهای بود ولی تهیهکنندهی جدید پست و سمت داشت و رانت. احمدی جوانی بود که بدون سابقهی جدی حرفهای و صرفاً به واسطهی ارتباطات خاصش در برخی محافل خاص و مدیر عاملی تصویر شهر، بدون پشیزی اعتنا به رعایت اصل #تعارض_منافع، بعد پخش سه فصل موفق خندوانه با تیم قبلی، ناگهان شد تهیهکنندهی این پربینندهترین برنامهی سازمان. در واقع احمدی، خندوانه را از تهیهکنندهی اصلیاش ربود چون او و رفقایش، خود را اصطلاحاً مثلاً حزب اللهی میدانستند و باید همهی پروژههای پردرآمد و پرمخاطب سازمان، بعد از آنکه از آب و گل درمیآمدند، نصیب آنان میشد.
اظهار نظر غیر فرهنگی و نادقیق اخیر احمدی، نشاندهندهی این است که او، با الصاق صفات در خور شأن خود به دیگران، دارد از خاطرات هشت سال قبلش میگریزد و دچار این توهّم شده که لیاقتش، این «تهیهکنندهی خلق السّاعه» را نشانده جای فلان تهیهکنندهی پرتلاش و خوشفکر قبلی.
احمدی، اولین پروژهی جدی عمرش، به مدد جایگاهش در شهرداری تهران نصیبش شد و گویی فراموش کرده که بدون سابقهی قابل توجه، همزمان «ناگهان مدیر عامل مؤسسهی تصویر شهر و رئیس فرهنگسرای رسانه» و در فاصلهای بسیار کوتاه «ناگهان تهیهکنندهی فصل چهارم به بعد خندوانه» شد، بیآنکه قبلا تهیهکنندهی برنامهای شناختهشده بوده باشد.
احمدی مثلاً سابقاً حزب اللهی، با لحن این روزهای #فریدون_جیرانی همیشه انتلکت شبهروشنفکر، تیم جدید تحوّلخواه صدا و سیما را به یک حزب سیاسی منتسب میکند در حالی که اوّلاً خاستگاه فکری طیف تحوّلخواه صدا و سیما، ریشه در یک محور هویّتی فرهنگی دارد، نه یک کانون مشترک سیاسی! ثانیا. از نظر سیاسی، هر فرد در سازمان، ممکن است ذیل چارچوب قانونی جمهوری اسلامی ایران و #جبهه_انقلاب، علاقهمندیهای شخصی خود را داشته باشد و قطعاً در عمل، خیلی کمتر از احمدی و همگعدهایهایش، در کار، این سلایق شخصی را دخالت میدهند، چرا که #جبهه_فرهنگی_انقلاب، مأموریّت سازمانیاش، حمایت حدّاکثری از #حقوق_معنوی_مخاطب و #جهاد_تبیین است جهت رشد فکری جامعه و #ارتقاء_ذائقه_مخاطب، نه یارکشی سیاسی یا بدهبستانهای سیاسی -که متأسّفانه، اتّفاقاً در دوران سابق صدا و سیما، الی ما شاء الله رخ میداده- و دقیقاً شخص شخیص این نوگل نوشکفته و «ناگهانتهیهکننده»، از همین طرق غیر رسانهای و غیر حرفهای، به واسطهی «سهمیههای سیاسی ویژه»، یکشبه تهیهکنندهی مهمترین برنامهی سازمان شد و تهیهکنندهای را که سه، چهار سال، شبانهروز عمرش را صرف خندوانه کرد بود، به جرم آنکه مثل احمدی، ویژگیهای ارتباطی سیاسی و ظاهری مثلاً حزب اللهی او را نداشت، مجبور شد خندوانه را تحویل او دهد و برود.
آن روزها، در صدا و سیما میگفتند از برخی هیأتهای مذهبی منتسب به فلان جریانهای سیاسی خاص، دارند اتوبوسی تهیهکننده وارد میکنند. اسفبارش این است که همان افرادی منتفعشدهی آن روزگار -که علی القاعده امروز باید همچون یک سرباز، تمامقد مدافع مأموریتهای ویژهی ابلاغ شده توسّط #رهبر_انقلاب به صدا و سیما باشند، ژستهایی شبهروشنفکرانه میگیرند که به مثابه شورشی است علیه گذشتهی یک دههی اخیر خودشان و غافلند که عوض آنکه پیمان جبلی، #وحید_جلیلی و تحوّلخواهی زیر سؤال برود، گذشته و سابقهی امثال همین علی احمدیها هستند که تخطئه میشوند، نه صدا و سیمای جدید.
#مدیریت_رسانه #مدیریت_فرهنگی #حکمرانی_فرهنگی
برگرفته از: صفحه احسان رستگار
هدایت شده از ازل تا ابد(حق و باطل)
🔺طبق اسناد منتشرشده آمریکایی، اولین طرح سیا برای کودتا علیه دکتر مصدق، تضعیف دولت او با استفاده از انتشار مقالات و کاریکاتور در بیش از بیست نشریه ایرانی بود
🔹یعنی CIA رسما پول میداد تا نشریات داخلی، مقالات و کاریکاتور ضد کاشانی و مصدق منتشر کنند و وحدت بین طرفداران این دو را بر همبزند
✅ برگرفته از : کانال تاریخ پهلوی
فرهنگ و رسانه
🔺طبق اسناد منتشرشده آمریکایی، اولین طرح سیا برای کودتا علیه دکتر مصدق، تضعیف دولت او با استفاده از
🔴تمسخر ابزار شیاطین
در طول تاریخ بشر شیاطین همواره از ابزار هجو و تمسخر برای تسلط بر انسان استفاده کرده و می کند ..
فرهنگ و رسانه
🔺طبق اسناد منتشرشده آمریکایی، اولین طرح سیا برای کودتا علیه دکتر مصدق، تضعیف دولت او با استفاده از
📌روز حساب و کتاب نزدیک است
سازمان های جاسوسی دشمنان ایران اسلامی بویژه CIA , اینتلجنس سرویس، نه تنها در سالهای حکومت ستمشاهی بلکه همزمان و پس ازپیروزی انقلاب اسلامی دست از مبارزه با آئین و رسومات خوب و اخلاقی مردم و ارزشهای دینی ایشان برنداشتند و به اشکال مختلف و پیچیده تری از طریق رسانه ها بخصوص ژورنالیسم کثیف و سینما برای نابودی سنتهای نیک و پسندیده و اخلاق حسنه و دین جامعه ی ایرانی در این مسیر کمال استفاده کردند.
صرفنظر از سینمای مبتذل و طاغوت پهلوی ، پس از انقلاب به واسطه ی حضور و استمرار پرچمداران فیلمفارسی، منافقان بظاهر تواب چپ گرا و پرورش یافتگان کانون پرورش فکری فرح دیبا و لیلی ارجمند (و در واقع سفارت خانه های اروپایی)، روند تخریب ارزشها و تغییر ذائقه ی مخاطبین تا آنجا استمرار یافت که در سه گانه "گشت ارشاد" به تمسخر یکی از ارزشهای والای دینی یعنی امر بمعروف و نهی از منکر پرداخته شد و مدیران کارنابلد و جاهل و برخی مسئولین خائن تمام قد با ساخت و تولید و نمایش این آثار همراهی کردند و زمینه ساز تعطیلی امر واجبی شدند که تبعات آن را اینروزها مشاهده می کنیم 😓🤭