eitaa logo
فرهنگیان آنلاین
2.4هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
2.4هزار ویدیو
420 فایل
این کانال حاوی اخبار و اطلاعات تعلیم و تربیت و برای آشنایی فرهنگیان فرهیخته با شیوه های نوین آموزشی و پرورشی برای اعتلای رشد وخودباوری دانش آموزان و مطالبی متنوع و مفید برای اعضا می‌باشد. @Ghasem54 ╭━⊰🌼☘️🌼⊱━╮ 🆔 @farhanghian_online
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 اطلاعیه رسمی بارگذاری مستندات رتبه‌بندی اعلام شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به اطلاع همکاران عزیز می‌رساند؛ مرحله دوم بررسی نتایج رتبه‌بندی و بارگذاری مدارک و مستندات از روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۸ تا ۱۴۰۲/۰۲/۴ (ده روز کاری) برای استان‌های: تهران، شهرستان‌های‌تهران،مرکزی،خراسان‌رضوی،اصفهان، آذربایجان شرقی،اردبیل،مازندران،خراسان شمالی، خراسان‌جنوبی در سامانه پنجره واحد فعال می‌باشد. 🔺 لازم به ذکر است بارگذاری مستندات برای سایر استان‌ها در روزهای آتی فعال و از کانال اطلاع‌رسانی مرکز به اطلاع همکاران خواهد رسید. 🔹 فرهنگیان گرامی در استان‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام نمایند. در ضمن امکان بارگذاری مستندات جدید در قسمت هایی که اعتراض ثبت شده بود فراهم هست. 🔺همکاران می‌توانند با گوشی های خودشون وارد سامانه شوند و در قسمت های درخواستی مستندات خودشون رو بارگذاری کنند. ضرورتی به استفاده از لپ تاپ هم نیست.
16.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تیزر جشنواره دانایی توانایی ┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈ معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم 🆔 @qomparvareshi 🌐 http://qom.medu.ir ┄┅═✧☘️🌸☘️✧═┅┄
♦️تکلیف کنکوری‌هایی که سابقه تحصیلی ندارند چیست؟ 🔹برای داوطلبانی که سابقه تحصیلی ناقص دارند یا کلاً سابقه تحصیلی ندارند، سهم نمره کل سابقه تحصیلی قابل جایگزینی با نمره کل آزمون اختصاصی نیست./ایسنا
💢منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد ▫️وزارت آموزش و پرورش، تمام منابع آزمون استخدامی جذب آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنايي را به همراه فایل آنها روی سایت خود منتشر کرد. ✍️دریافت از طریق پایگاه خبری وزارت آموزش و پرورش ( فیلتر شکن خاموش باشد)
دفترچه-ثبت-نام-دهمین-آزمون-استخدامی.pdf
4.01M
به صورت غیررسمی؛ ✳️ انتشار دفترچه ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی 🗓 تاریخ ثبت‌نام: از ۲۰ تا ۳۱ فروردین‌ماه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
داریم امروز... 🌺تبریک و شادباش به دانش آموز عزیز /۰۱/۱۸ آسید حسین جان میرحسینی عزیز زادروزت سراسر عشق و نیکبختی🌷 ✍خدایا امروز به فرشتگانت بسپار سبدی پُر از آرامش ،برکت،خوشبختی دلخوشی و حس خوب زندگی را برای دانش آموزان گلم به ارمغان آورند... 🌱 پیروز و تندرست باشید 🌱
🌱 ✍فردا هم زادروز یکی از گل پسرایِ مدرسه مون هست .... روزِ تبریک و شادباش ما را پذیرا باش آسید محمدحسن عزیز🌷 ✍امیدوارم خداوند برای امروزت و همه روزهای قشنگِ زندگی ت سبدسبد اتفاقات خوب و خوش رقم بزنه و حال دلت مثل گل تازه و باطراوت باشه در پناه خداوند باشید😊 ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
🔖 بیانیه سازمان اداری استخدامی در جواب کمیسیون آموزش 📌مطرح شدن نام سازمان اداری و استخدامی به عنوان مقصر جای تعجب دارد ! گویی از یادها رفته است که قانون «نظام رتبه‌بندی معلمان»، ۱۸‏ اسفند ۱۴۰۰ در شرایطی از سوی مجلس محترم شورای اسلامی به تصویب رسید كه با توجه به اعمال تغییرات فراوان در لایحه پیشنهادی دولت، بیشتر شبیه طرحی از سوی مجلس شد تا لایحه‌ای از سوی دولت! از این رو یادآور می‌شود که قانون تصویب شده، ابهامات اجرایی جدی از جمله: ۱. دقیق نبودن دامنه شمول ۲. معلوم نبودن اولویت‌بندی میان شاخص‌های رتبه‌‌ها و وزن آن‌ها ۳. مشخص نبودن وضعیت همسان‌سازی معلمان بازنشسته قبل و بعد از تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۰ و… را در بر دارد. 📌هر چند طراحی چارچوب آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی این قانون،مطلوب نظر سازمان اداری و استخدامی کشور نبوده است؛ اما جهت‌گیری آن دقیقا با هدف تضمین کیفیت تعلیم، تربیت و تفکیک سره از ناسره در ارائه خدمات تعلیمی و تربیتی به نسل آینده کشور تنظیم شده است. باید توجه داشت كه تعیین «بازه زمانی سه ماهه» از سوی مجلس بر خلاف لایحه پیشنهادی دولت، آن هم بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش، برای اجرای کامل فرایند رتبه‌بندی تمامی معلمان ارجمند از سوی قانون‌گذار، آیا چیزی جز تعجیل در اجرای این نظام رتبه‌بندی است؟ 📌لازم به ذکر است، نظامی که بر اساس سند تحول بنیادین، به منظور تحول در نظام تعلیم و تربیت پایه‌ریزی شده است، از سوی مجلس محترم با نگاه ترمیم معیشت معلمان به صورت قانون درآمد كه در تضاد با روح لایحه پیشنهادی دولت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است. سازمان اداری و استخدامی کشور، تجربه‌های سال‌های ۹۴ و ۹۸ را در اجرای این نظام که هم ضوابط رتبه‌بندی آن تعیین و هم هزینه‌های مربوط به آن پرداخت شده بود را بارها یادآور شد و خاطرنشان کرد که در عمل و مرحله اجرا چگونه انجام شد، اما این مهم نیز هیچگاه مورد توجه قرار نگرفت 🔸 سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور همراهی در اجرای رتبه‌بندی و به علت عدم وجود بسترهای لازم در وزارت آموزش و پرورش، با استفاده از ظرفیت مرکز آموزش مدیریت دولتی خود، دوره تربیت ارزیابان، ویژه طرح رتبه‌بندی را در سراسر کشور با زمان‌بندی پیشنهادی آموزش و پرورش، برگزار کرد. در این دوره‌ها تعداد ۳۱۵۱ نفر از میان اعضای هیئت علمی شاغل و بازنشسته دانشگاه‌های کشور یا وابسته به آن وزارتخانه و معلمان شاغل و بازنشسته با مدرک کارشناسی و بالاتر که از طریق وزارت معرفی شدند، آموزش دیدند ظرفیت این تعداد ارزیاب ویژه رتبه‌بندی معلمان برای وزارت یاد شده، به‌مثابه سرمایه انسانی ماندگار همواره در دسترس خواهد بود تا در یک بازه زمانی منطقی، مطابق با چارچوب آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان، فرایند ارزیابی را به اجرا درآورند. در اجرای این قانون ، از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، روش سنجش و آزمون شاخص‌های تعیین شده نیز پیشنهاد شد که می‌توانست از اعمال سلیقه فردی و صنفی در تعیین صلاحیت‌های لازم جلوگیری كند؛ در پایان و با هدف جمع‌بندی پنج پرسش بنیادین از کمیسیون آموزش مطرح می‌شود ۱. آیا لایحه‌ای که دولت در خصوص رتبه‌بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، تصویب و قانون شد؟ یا اینکه آنقدر لایحه دولت در کمیسیون مذکور مورد حذف و اضافه قرار گرفت، كه به‌جای آن كه لایحه دولت باشد، بیشتر شبیه طرح مجلس شد؟ ۲. جهت‌گیری لایحه اولیه دولت بر عدم گره‌زدن رتبه‌بندی معلمان به مسائل مالی و معیشتی بود یا قانون تصویب شده با توجه به شرایط تعیین شده در آن که توسط مجلس محترم از دل لایحه بیرون آمد؟ ۳. بازه زمانی پیشنهادی دولت برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۳ سال بود؛ اما مجلس این زمان را بدون در نظر گرفتن ظرفیت آموزش و پرورش، به ۳ ماه تقلیل داد! آیا این زمان‌بندی برای تعیین صلاحیت بیش از ۹۰۰ هزار نفر معلم، کافی است؟ ۴. آیا سازمان اداری و استخدامی کشور، بارها در جلسات متعدد، تجربه‌های پیشین برای اجرای این نظام و هزینه‌های پرداخت شده مربوط به آن در سال‌های ۹۴ و ۹۸ که ضوابط رتبه‌بندی را تعیین کرده بود، یادآور نشد؟ ۵. پیشنهاد این سازمان مبنی بر برگزاری آزمون در بازه زمانی تعیین شده در قانون برای استقرار نظام و تعیین امتیاز برای فوق‌العاده رتبه‌بندی به منظور شفافیت در اجرا آیا تصمیم بهتری نبود؟
بسم الله الرحمن الرحیم کل نفس ذائقه الموت ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌ داغدیده مان. بدینوسیله با استناد به حدیث رضوی " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل " از کلیه همکاران عزیز (دوستان ارجمند از اداره کل آموزش و پرورش و اداره ی ناحیه یک و همچنین پرسنل و دبیران بزرگوار دبیرستان شهدای مرصاد) که با حضور در مراسم تشییع و ترحیم پدرمان " حاج محرم عزتی رحمت الله علیه" و یا با ارسال پیام‌های تسلیت موجبات تسلی خاطرمان گشته اند کمال قدردانی و سپاسگزاری را داریم . انشاالله در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نماییم. 🔘 حسین رضا عزتی 🔘دودمانِ سوگوار عزتی
♦️ واتس‌اپ برای همیشه در ایران مسدود شد؟ 🔹سایت گجت نیوز در گزارشی اعلام کرد، مخابرات ایران امکان دریافت پیامک ورود برای کاربرانی که به هر دلیلی از واتساپ خارج شده و یا قصد نصب این پیام‌رسان بر گوشی تلفن جدید دارند را مسدود کرده است. 🔹بر اساس گزارش سایت گجت نیوز کاربران هنگام ورود مجدد به واتساپ و درخواست دریافت کد تایید با پیام «ما نتوانستیم به شماره شما پیامک ارسال کنیم و لطفا شماره خود را بررسی و دوباره در ۱ ساعت بعد امتحان کنید» مواجه می‌شوند. 🔹اپراتورهای تلفن همراه در ایران، سال ۹۸ این محدودیت‌ را بر پیامک‌های شرکت تلگرام نیز فعال کرده بودند که تلگرام تماس تلفنی جهت تایید را به گزینه‌های خود اضافه کرد. 🔹شرکت متا به‌عنوان مالک واتساپ هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته و وزارت ارتباطات نیز این محدودیت جدید را رسما تایید نکرده است.
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ ضرورت پرهیز از خشم و انتقام ( اخلاقی ، اجتماعی ) ✍ وَ قَالَ ( عليه السلام ) : يَقُولُ: مَتَى أَشْفِي غَيْظِي إِذَا غَضِبْتُ أَ حِينَ أَعْجِزُ عَنِ الِانْتِقَامِ فَيُقَالُ لِي لَوْ صَبَرْتَ أَمْ حِينَ أَقْدِرُ عَلَيْهِ فَيُقَالُ لِي لَوْ عَفَوْتَ . ✍ و درود خدا بر او، فرمود: چون خشم گيرم، كى آن را فرو نشانم در آن زمان كه قدرت انتقام ندارم، كه به من بگويند. «اگر صبر كنى بهتر است» يا آنگاه كه قدرت انتقام دارم كه به من بگويند: «اگر عفو كنى خوب است».