🔰 سلسله دورههای درون استانی آموزش مربی و کادر
🔹️ برگزاری کارگاه انسان شناسی قرآنی
🔸استاد: حجتالاسلام رجبی
(مسئول طرح فرزندان روح الله)
#تربیت_مربی
#دورههای_درون_استانی
#استان_چهارم
#فارسوبوشهر
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 سلسله دورههای درون استانی آموزش مربی و کادر
🔹️ برگزاری کارگاه اصول و روشهای کارآمد در اردو داری
🔸استاد: حجه الاسلام ابراهیمی
(استاد حوزه علمیه مشکات)
#تربیت_مربی
#اردوهای_درون_استانی
#استان_چهارم
#فارسوبوشهر
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 سلسله دورههای درون استانی آموزش مربی و کادر
🔹️ برگزاری کارگاه مخاطب شناسی
🔸استاد: استاد: آقای دهقانی
(مسئول میز"خانواده ها در کانون"طرح فرزندان روح الله)
#تربیت_مربی
#دورههای_درون_استانی
#استان_چهارم
#فارسوبوشهر
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید #ویدیو
🎼 پناهگاه عالمیان
🎙 حجت الاسلام حامد کاشانی
◾نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول
بیا بگو نَتکانند پادَری ها را...
🏴شهادت یازدهمین حجت خداوند، امام حسن عسکری علیهالسلام تسلیت باد.
◾ #روزنگار، ۸ ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری (ع)
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 مُهاجرِ مِهر
💡شیراز_ بوشهر
🔸 پایان دوره ی آموزشی،تخصصی غیر متمرکز طرح فرزندان با استقبال صمیمانه و پُر شور بیش از ۶۰ نفر از کانونهای تربیتی نخبه پرور و فعّالین تخصصی تعلیم و تربیت
🔹 مهمترین ثمره ی این اردوها گردهمایی صمیمانه، پُر مهر و مومنانه ی مجاهدین و فعالین عرصه ی تربیتی استان است.
🔸 به امید تشکیل شبکه ی مستحکم کانونهای خودجوش مردمی، و شکل گیری حلقه ی میانی و جریان انسانی عرصه ی تعلیم و تربیت ذیل مکتب نورانی حضرت روح الله....
🔹️ با تشکر از مجموعه های
✅ آفتابگردان بوشهر
✅ هیئت امام حسن مجتبی بندر دیلم
✅ انسانکارآمد شیراز
✅ مسجدمحمدالرسولالله شیراز
✅ قرارگاه علمالهدی شیراز
✅ تربیت علوی شیراز
که در این دوره حضور داشتند.
اللهم عجل لولیک الفرج
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰شبکه کانون های نخبگانی #فرزندان_روح_الله برگزار میکند:
🌀اولین فراخوان #تجربیات_موفق و #ایده_های تربیتی
✍ ارائه #تجربیات_موفق تربیتی، آموزشی و مدیریتی در گردهمایی کشوری فرزندان روح الله (ره)
📣 تجربیات موفق و پیشرو خود را با کانونهای همسو به اشتراک بگذارید
🗂 در حوزههای:
١ . تربیتی و معرفتی
٢ . آموزش اولیاء و تعامل با والدین
٣ . آموزش و مسیر تحصیلی
۴ . کشف و شکوفایی استعدادها
۵ . رشد و ارتقای کادر و مربیان
۶ . رسانه و ارتباطات مجازی
و...
👌ویژه کانون های تربیتی سرتاسر کشور
💠 مزایا و امتیازات:
١. جایزه نقدی ۵ میلیون تومان برای کانون اول، ٣ میلیون تومان برای کانون دوم و ٢ میلیون تومان برای کانون سوم
٢. ارائه سه ایده برتر در همایش کشوری مجموعه های مردمی نخبه پرور و نخبگان این حوزه
٣. ارائه ایده های برتر و برگزیده در سطح کشوری به نام خود کانون ها
۴. تسهیل گری و پشتیبانی برای گسترش و پیاده سازی ایده ها برتر
۵. ارائهی خدمات راهبری و مشاورههای تخصصی به کانون های برتر
🔹️ادامه از پست قبل...
💡ایدهها و فعالیتهایی در اولویت پذیرش هستند که این ویژگیها را داشته باشند:
١. امکان اجرای ایده در کانون ها وجود داشته باشد
٢. متناسب با امکانات و منابع مالی کانون ها باشد
٣. ایده تجربه شده و آزموده باشد
۴. پیشرو، نو، جذاب، کارآمد، دارای خلاقیت ثمر بخش باشد.
📁توضیح طرح اولیه در قالب فیلم یا صوت به مدت حداکثر ده دقیقه و تا ٧ آبان ماه به نشانی @rokneshadid ارسال گردد.
📞برای کسب اطلاعات بیشتر با آقای شمیرانی تماس حاصل فرمائید : 09127294271
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 آزما +
📣 آزمون اول از سلسله آزمون های ماهانه ی آنلاین و حضوری آزما +
👨🎓ویژه دانش آموزان متوسطهی اول
📝 امکان برگزاری آزمون حضوری برای همه ی کانون ها با در اختیار قراردادن دفترچه سوال و پاسخ
🔹زمان آزمون : #جمعه_سی_ام_مهر
🔸 برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با آقای سبحانی به شماره ۰۹۱۲۰۳۰۶۲۳۲ تماس بگیرید.
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
📚 بودجه بندی آزمون شمارهی ۱ آزما +
پایهی هفتم
🗓 تاریخ آزمون: جمعه ۳۰ مهر
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
📚 بودجه بندی آزمون شمارهی ۱ آزما +
پایهی هشتم
🗓 تاریخ آزمون: جمعه ۳۰ مهر
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
📚 بودجه بندی آزمون شمارهی ۱ آزما +
پایهی نهم
🗓 تاریخ آزمون: جمعه ۳۰ مهر
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 نبض مجموعه رو بگیر...
🔹گاهی ممکن است مدتی که از راهاندازی یک مجموعه میگذرد، کم کم دچار روزمرگی یا تکرار شود، انگیزههای اعضا جهت حضور در برنامهها کم شده که خود باعث کم انگیزگی مسئولین نیز بشود. برای حل این مساله طرحی نوشته شده است با نام #مثقال که نام آن از آیه 7و 8 سوره زلزال (فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرََّةٍ خَیْراً یَرَهُ ، وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرََّةٍ شَرَّاً یَرَهُ) برداشت شده است و به واسطه این طرح همه چیز در مجموعه محاسبه خواهد شد.
🔸این جزوه در سه بخشِ اهداف تربیتی طرح، نحوه اجرای طرح و آسیبهاوموانع تدوین شده که مفصلترین بخش شیوه اجراست. در این بخش محورهای کلیدی اجرا و همچنین شیوه انتخاب و اختیار مربیان توضیح داده شده است.
🔹طرح مثقال در به دنبال تقویت مسئولیتپذیری و تعهد بین اعضا و همچنین حضور حداکثری آنها در مجموعه و فعالیتهاست.
📝این جزوه توسط موسسه استعداد برتر میثم تمار قم تهیه گردیده است و در این مجموعه اجرا میشود.
#مدرسه_فرزندان_روح_الله
#تربیتی_معرفتی_نوجوان
#کار_خوب_دیگران
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
طرح مثقال.pdf
530.5K
🔰 فایل pdf طرح مثقال
#آماده_ی_چاپ
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 قیام لله محور تربیت اسلامی و انقلابی
《یادداشت اول》
« قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا »
🔸 یکی از مسائلی که در فضاهای تعلیم و تربیتی (مثل مدرسه، مساجد یا کانون های تربیتی که به عنوان ضلع سوم در کنار مدرسه و خانواده در حال فعالیت اند) موجب تبدیل شدن کار به یک تربیت حداقلی، شکلی و آموزشگاهی شده و کار تربیتی را از فواید مهمی بی بهره و محروم می کند، عدم توجه کافی به مفهوم تربیت در عرصه واقع و در خلال حل مسائل واقعی است. توضیح بیشتر، این مطلب را روشن تر خواهد نمود:
🔹 برخی از مجموعه های تربیتی دیدگاهشان به کار تربیتی اینگونه است که آموزشگاهی هستند به مانند آموزشگاه های دیگر (نظیر آموزشگاه زبان و موسیقی و ... )، فقط با این تفاوت که تخصص ایشان تربیت و مسائل تربیتی است. در نگاه ایشان سیرمند و ترمیک بودن برنامه ها و سر وقت برگزار شدن آنها از همه چیز اهمیت بیشتر دارد و واقعا هم همینطور است؛ یعنی وقتی از بیرون به این مجموعه ها نگاه می شود بسیار مرتب و منظم و خط کشی شده اداره می شوند و همه برنامه ها سر جای خودش است؛ اگر هیئت، کلاس قرآن و نماز جماعت برگزار می کنند؛ همه برنامه ها سر ساعت اجرا می شود و کمترین بی نظمی و حتی بهم ریختگی محیطی در این مجموعه ها دیده نمی شود. همه چیز سر جای خودش است و از قبل برای بچه ها ترتیب داده شده است. فقط بچه ها زحمت می کشند و راس ساعت در برنامه ها حاضر می شوند. حتی برای بچه ها سرویسی ترتیب داده شده که راس ساعت بچه ها را به مجموعه می آورد و سر ساعت هم بر میگرداند.
🔹️ادامه از پست قبل...
🔸 به خاطر این نظم و ترتیب و همه چیز سر جای خود بودن، اولیای این بچه ها که عموما از خانواده های مذهبی و متموّل هم هستند خیلی راضی و خرسند بوده و با طیب خاطر به این مجموعه شهریه های خوبی نیز می دهند. حتی در مراسمات بانی خیر شده و نزد خودشان بسیار راضی هم هستند که فرزندشان در هیئت و کلاس قرآن و برنامه های ورزشی شرکت می کند.
🔹هر چند نظم و نظام داشتن و مرتب و سر ساعت بودن امر بسیار مطلوبی است اما واقعیت تلخ آن است که عموما چنین مجموعه هایی از مراتب عالی تربیت بی بهره هستند. (و اگر کمی بدبینانه و بی رحمانه قصد قضاوت این مجموعه را داشته باشیم معمولا خروجی های آنها نوعی نگاه های سکولار هم دارند. این مطلب را در یادداشت های بعدی شرح داده خواهد شد)
🔸امّا در مقابل گاهی با مجموعه هایی مواجه می شویم که یک دهم مجموعه ی فوق الذکر پول و امکانات ندارند. حتی ممکن است مکان خیلی مناسبی هم نداشته باشند و در زیرزمین یک مسجد محقرانه کار کنند، اما چندین برابر نسبت به سایرینی که به کار تربیت نگاه آموزشگاهی دارند خروجی می دهند و بعبارتی کارمندانه کار تربیتی انجام نمی دهند. دلیل این همه تفاوت با وجود اینهمه اختلاف در امکانات چیست؟
🔹 به نظر می رسد آنچه که این همه تفاوت را رقم می زند تربیت دغدغه مندانه در عرصه واقعی و در دلِ دست و پنجه نرم کردن با مسائل واقعی است. در چنین فضایی ارتباطی بین مربی و دانش آموزان شکل می گیرد که گویا مربی و جمع دانش آموزان یک سلوک دسته جمعی را تجربه می کنند. سلوک و حرکتی که در آن همراه هم با مسائل و مشکلات روزمره و واقعی بر سر راه مجموعه و خودشان مواجه می شوند، با هم چاره می کنند، با هم طراحی و برنامه ریزی می کنند و با هم به دل اجرا می روند و به این ترتیب روز به روز ضمن رشد خودشان، مجموعه را هم رشد می دهند. مانند سربازی که در جبهه جنگ مشغول نبرد است هر روز جبهه جدیدی در عرصه تشکیلاتی و تربیتی می گشایند و پس از مدتی تلاش آن جبهه را نیز فتح می کنند و به سراغ جبهه های بالاتر می روند.
هم در درس خواندن چنین هستند، هم در کار تشکیلاتی، هم در امور فرهنگی و تربیتی مربوط به خودشان، مجموعه، مسجد، محله و هم در افق های بالاتر برای کشور و انقلاب.
🔸 انسانی که در چنین فضایی رشد کرده باشد، دایما دغدغه قیام و جهاد برای اقامه حق خواهد داشت. کسی که چنین تربیت شده باشد در آینده و در هر جمعی که وارد شود به مانند موتوری خواهد بود که آن جمع را به حرکت در خواهد آورد و بقیه را هم به سمت نقطه های مطلوب پیش خواهد برد.
🔹از توضیحات پیش گفته بر می آید که مفاهیمی مثل : دغدغه اقامه حق ، قیام للّه ، مساله محوری، تربیت در صحنه واقع ـ و شاید مفاهیمی دیگری از این قبیل ـ بسیار نزدیک به هم هستند و گویا در کنار هم معنا می دهند و یک شبکه ای از مفاهیم را می سازند که برای رسیدن به یک کار تربیتی مطلوب، باید ذهن مربیان را به آن توجه داد و کمک کنیم که روز به روز کار تربیتی در کشور به چنین نقطه هایی نزدیک شود.
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 مدیر مدیره
🔹 وقتی روی نوجوانها حساب باز میکنیم، کلی انرژی میگیرند؛ خودی نشان میدهند و میخواهند با الگوهایی که از بزرگترهایشان دیدهاند خودشان را *کاربلد* معرفی کنند. کیف میکنند وقتی مسئولیت کاری را برعهده میگیرند و همه توانشان را خرج میکنند تا به بهترین نحو کارشان را انجام دهند. این ویژگی محرک بسیار خوبی برای یادگیری و بزرگ شدن آنهاست و باید حسابی به آن پرداخت و فضایی را ایجاد کرد که یک نوجوان بتواند آزادانه طراحی کند، ایده بزند و درگیر اجرای آن شود.
🔸برگزاری اردوهای متنوع، همیشه یکی از مهمترین و موثرترین برنامههای موسسات و کانونهای تربیتی جهت دستیابی به اهداف و افقهای مدنظرشان بوده و هست. اما یکی از مشکلات در برگزاری این اردوها، تکراریشدن و عدم استفاده از قالبهای متنوع اردویی، جهت دستیابی هرچه بیشتر و بهتر به اهداف مدنظر می باشد.
🔸️ادامه از پست قبل...
🔹در طرح #اردویمدیریتی سعی شده است تا با ارائهی قالبی جذاب برای اردو فضای مناسبی برای روحیهشناسی و روحیهدهی به متربیان ایجاد کرده و توانایی مدیریت و برنامهریزی زندگی متربیان و علایق آنها مورد بررسی جدی قرار بگیرد. ابتدا اهداف اردو ذکر شده و پس از آن شیوهی اجرای اردو توضیح داده شده است. در این بخش چارت تشکیلاتی اردو به طور کامل ترسیم شده و قوانین اردو اعم از قوانین اردوگاه، قوانین عمومی و خصوصی برای برگزاری منظم و پرفایدهی اردو بیان شده است. در بخش آخر هم موانع و آسیبهای پیش روی این فعالیت ذکر شدهاند.
📝این جزوه توسط موسسه استعداد برتر میثم تمار قم تهیه گردیده است.
#مدرسه_فرزندان_روح_الله
#تربیتی_معرفتی_نوجوان
#کار_خوب_دیگران
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
اردوی مدیریتی.pdf
744.3K
🔰 فایل pdf اردوی مدیریتی
#آماده_ی_چاپ
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
💡چکیده ای از برخی مباحث ارائه شده در کارگاه های اردو های آموزشی درون استانی
🔰انسان شناسی قرآنی۱
✅ من حقیقی و من موهومی
🔸قرآن کریم به ما می گویدانسان ماهیتی دارد که از عرش عالم تا فرش گسترده است.حقیقت و باطن او آن روحی الهی و بُعد ملکوتی و عرشی است. این را اهل معرفت میگویند «منِ عالی و حقیقی انسان»
🔹در مقابل، طبیعت و ظاهر زندگی انسان او را مشغولِ بُعد طبیعی و جسمی و دنیایی اش میکند و در انسان به تدریج حالت غفلتی نسبت به حقیقتش پدید می آورد.
🔸این غفلت از روح خداوندی سبب میشود که انسان تصوری موهوم از خودش به دست آورد و گمان کند که وجود او همه تن است و جسم خاکی و امیال طبیعی.واقعیت خود را گم می کند.وَ لا تَكُونُوا كَالَّذينَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْساهُمْ أَنْفُسَهُمْ أُولئِكَ هُمُ الْفاسِقُونَ(حشر،19)
🔹شیاطین انس و جن هم تمام تلاششان در مسیر ایجاد و تقویت همین غفلت و توهم است. این را اهل معرفت می گویند:«من موهوم و پست انسان»
🔸نه اینکه آن «من حقیقی عالی» و این «من پست موهوم» دو تاباشند، بلکه انسان یک حقیقت است که هم جسم خاکی دارد و هم روح خداوندی.
🔹روح،باطن و حقیقت انسان است که باید فرماندار وجود او باشد وجسم و تن، مرتبه نازله وجود انسان است که باید مطیع و خدمتگزار حقیقت انسان شود وابزاری برای آن در جهت رشد و ارتقاءوپرواز به سوی ملکوت عالم.
🔸 تربیت حقیقی انسان، ایجاد التفات به من حقیقی و روح خداوندی او وتعمیق مداوم این توجه و التفات است.
🖌روح الله رجبی
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
💡چکیده ای از برخی مباحث ارائه شده در کارگاه های اردو های آموزشی درون استانی
🔰انسان شناسی قرآنی ۲
✅نسبت حب ذات با من حقیقی
🔸هر وجودی در عالم خلقت یک میل فطری دارد و آن هم حب ذات است. هر چه این وجود وجودی شدیدتر و عظیم تر باشد، این میل فطری هم در او شدید تر است.
همه حرکات در عالم به واسطه حب ذات و بقاء ذات است.
🔹این حرکت در وجود زنده (دارای حیات) دو بال دارد: شوق به کمال (حب) و فرار از نقص (بغض).
انبیاء و اوصیاء علیهم السلام هم از همین طریق وارد میشوند. حقیقت انسان را که روح خداوندی او است به او می نمایانند و از طریق همین حب ذات، انسان را به حرکت وا میدارند.
🔸شیطان هم که خیلی خوب آدم را میشناسد، با تسویل و تزیین و وسوسه، حقیقت انسان را من موهوم و پستش جا می زند و می نمایاند و او را پیوسته مشغول و متوجه من موهوم می کند.
پس تفاوت در درک انسان از ذات خویش ومن واقعی او است.
🔹اساسِ تربیت، شناساندن و چشاندن تدریجی و سیرمندِ «من حقیقی» انسان به او و جهت دهی حب ذات او است.
🔸این درک انسان از خویشتن هم مراتب دارد. هر چه درونی تر و شهودی تر شود قوی تر است.
تربیت، تصحیح و تعمیق ادراک انسان نسبت به خویشتن و تنظیم عواطف و عمل اختیاری او با این ادراک است.
🖌روح الله رجبی
مسول طرح فرزندان روح الله
#برگرفته_از_کلاس_انسان_شناسی_قرآنی
#دوره_تربیت_مربی_درون_استانی
#دوره_های_آموزشی_درون_استانی_مهاجر
💠 طرح فرزندان روح الله(ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی
بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 آزما پلاس
⭕️ نحوه و لینک شرکت در آزمون اول
(فقط از این لینک وارد شوید)
👈 لینک ورود به آزمون:
https://eduonline.quiz24.ir
⏰ زمان : جمعه ۳۰ مهر
👈 نام کاربری و رمز عبور:
در ابتدا حرف "e" و بعد کدملیتان وارد نمایید مانند مثال زیر
e0023456789
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 لایو ریزون 🍂 پاییزه ی طرح فرزندان
💡گفتگوهای زنده و جذّاب در محورهای
🔺کتاب و کتابخوانی نوجوانان
🔺مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی
🔺رشد و شکوفایی استعداد
🔺 کارگاه های تربیتی
🎥 گفتگوی 1⃣ : اسباب کشی به خانه ی جدید
ورود نوجوانان به دنیای کتاب و کتابخوانی
📅 پنج شنبه بیست و نهم مهر ساعت ۱۴:۳۰
در صفحه اینستاگرام farzandanerouhollah
🔗لینک صفحهی اینستاگرام
https://instagram.com/farzandanerouhollah?utm_medium=copy_link
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 مدیریت ذرّه بینی ۱
🔹اگر مدیری هستید که روی تکتک جزئیات تمرکز میکنید و خروجی تیمتان به ندرت راضیتان میکند، شما یک مدیر ذرهبینی و خردهنگر هستید.
🔸مدیری که دربارهی برند دستمالی که برای نظافت آشپزخانه استفاده میشود نظر میدهد. یا یک مدیر ارشد که ریزترین تصمیمهای مدیران سه لایه پایینتر از خودش را دنبال میکند یا تعداد کاغذهای مصرفشده در دستگاه کپی را میشمارد و آمار روزانهی آن را بررسی میکند #مدیر_ذره_بین و #خرده_نگر است.
#مدیریت_تشکیلات
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
🔰 مدیریت ذره بینی ۲
🔹 در این مدیریت به #مسائل_جزئی که اهمیت استراتژیک برای تشکیلات و جمع ندارند توجّه زیاد می شود. و نیرویی که وظایف خود را خوب و درست انجام میدهد، به اندازهی نیرویی که سابقهی خطا و بیمسئولیتی دارد، زیر ذرهبین مدیر مجموعه قرار میگیرد.
🔸در تکراریترین کارها هم، مدیر مجموعه همچنان نظارت و کنترل خود را حفظ میکند و متاسفانه فرصت نمیکند به مسائل کلانتر و خط مشیهای اصلی تشکّل فکر کند و منابع او (وقت و توجه و سایر منابع) درگیر فعالیتهای خُرد و عملیاتی میشود و از همه مهمتر #خلاقیت نیروها و کادر کاهش مییابد.
#مدیریت_تشکیلات
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 کتابخوانه
سلسله موضوعات پیرامون کتاب و کتابخوانی
💡 معرفی متفاوت از یک رمان نوجوانانه
من «سنتینل آرکیو۱۷۰ لاکهید مارتین» هستم. در بین خانوادهمان مرا به نام «آرکیو۱۷۰» میشناسند اما دوستانم به شوخی مرا «بیست» صدا میکنند. چون دربرابر جثه کوچک خانواده و دوستان، هیکل درشتی دارم.
من یک «هیولا» به نظر میآیم!
معرفی جذاب این اثر متفاوت را ببینید و با آن همراه شوید!
#باشگاه_کتابخوانی_هفت_خوان
#تربیتی_و_معرفتی_نوجوانان
#کتابخوانه
💠 طرح فرزندان روح الله (ره)
شبکهی کانونهای تربیت نخبگانی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی
🆔 @farzandanerouhollah