eitaa logo
🎙فصل حضور استادان و مدیران
810 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
383 ویدیو
34 فایل
پل های ارتباطی @Hadi_Mosadegh
مشاهده در ایتا
دانلود
🖌شیخ فرهاد فتحی استاد حوزه ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
دکتر سید مهدی میرقیصری استاد دانشگاه شهید محلاتی دانش آموخته دکترای سیاست گذاری عمومی دبیر مجمع هماهنگی نیروی انقلابی و فعال فرهنگی ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
دکتر حسن حسن خانی دکتری اقتصاد و مدرس دانشگاه قم ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
🌺 آمد غدیر خم بده جام از خّمِ غدیر صوفی صفا بده دل از این جام دلپذیر مطرب بساز پرده که عید آمدست باز ساقی بده شراب و فِشان عنبر و عبیر آمد ندا زحق که بگو امر ما رسول از کس مترس گرچه بود امر ما خطیر ابلاغ کن به خلق که بعد از تو مرتضی بر هر دو عالم است ز خرد و کلان امیر معلوم شد که عُروهُ وثقی چه بوده است آن را که هرکه چنگ زند رسته از سعیر آن ریسمان محکم حق دامن علی ست دستی به غیر دست علی نیست دستگیر 💐 عید غدیر پيشاپيش مبارک ✍️دکتر محمود پور غلامحسین (عضو هیئت علمی دانشگاه قم) ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
6.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🔹مصاحبه استادان دانشگاه قم درخصوص ضرورت شرکت در انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح 🤝روابط‌عمومی دانشگاه قم🤝 ایتا ا روبیکا ا لینکدین ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
47.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🔹 مشارکت بالا و موثر در انتخابات "موانع و راهکارها" 🤝روابط‌عمومی دانشگاه قم🤝 ایتا ا روبیکا ا لینکدین ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
✍️ التماس تفکر 🔹امروز چهارم خرداد 1403 با دانشجویانی آزمون داشتم که برند دانشکده شان کاملاً دینی است. در سؤال از آن ها پرسیده بودم پذیرش اصل آخرت گرایی در تربیت اخلاقی چه آثار و برکاتی برای مربی و متربی دارد؟ جالب اینکه از بسیاری از 60 نفرشان درخواست توضیح سؤال را داشتند! بعضی اوقات دانشجو اصل سؤال را متوجه نمی شود و در ذهن خود جستجو می کند که پاسخ را کجا و در چه صفحه ای از کتاب خوانده است؟ و آنجایی که ذهنش مصداقی نمی یابد، نا امید شده و حتی اقدام به تفکر هم نمی کند! این مصداق بارز نمره گرایی در یادگیری و آزمون است! جالب تر اینکه یکی از آن ها با نگاهی غضبناک و توأم با طلبکاری از من درخواست می کرد که شماره صفحه مربوط به سؤال را برایشان بگویم تا بعداً پیگیری کنند! 💢برای تربیت صحیح باید اسالیب را یاد گرفت💢 ✍دکتر حسن نجفی استاد علوم تربیتی دانشگاه قم 🆔 https://eitaa.com/Asalib_ir ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
قانونی بر خلاف عدالت ‌ماده ۶۶ انتخابات: منع تبلیغات نامزدها از 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری. 🔸این قانون برای زمانی بود که همه نامزدها از رسانه های داخلی استفاده می کردند و اجرای عادلانه این قانون عملیاتی بود. چندین سال است که این پیش فرض نقض شده، شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی خارج از کشور، کل معادلات را تغییر داده اند. 🔹حال اگر حاکمیت تسلطی بر شبکه های ماهواره ای و مجازی خارجی ندارد، چه دلیلی دارد که صدا و سیما و شبکه های داخلی چون ایتا و ... را محدود کند؟ 🔹حال آنکه بخشی از مردم دقیقا در روز آخر و روز انتخابات و بر اثر فضای رسانه ای یک طرفه ایجاد شده تصمیم به رای دادن به نامزد خاصی میگیرند. اتفاقی که به وضوح در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 شاهد آن بودیم. 🖌دکتر هادی مصدق هیئت علمی دانشگاه قم ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات.pdf
358.6K
🔹🔸راهکارهای افزایش مشارکت مردمی🔹🔸 همکاران عزیز این حاصل جمع بندی هم اندیشی در خصوص نحوه افزایش مشارکت است. لطفا ان را در گروه های خود منتشر بفرمایید با تشکر ❇️گروه هم اندیشی مسئله محور اساتید و نخبگان کشور https://eitaa.com/joinchat/220463264C5153c0a4ff ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
33.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 سرمایه اجتماعی، اقتصاد و انتخابات 🎥 دکتر سیدضیاءالدین کیاءالحسینی عضو هیات علمی دپارتمان اقتصاد دانشگاه مفید دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه مفید 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3558408917C9d54c2058d ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
55.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ 🔹این ۸ دقیقه را از دست ندهید.👆 ♦️ صحبت های دکتر سیدمهدی دادمرزی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه قم پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur
✍️ ضرورت تحول در دروس خارج و علوم انسانی 🔸️ میان چینیان مثالی معروف است که می‌گویند "اگر کسی را دوست نداری، ماهی برایش بگیر و اگر کسی را دوست داری به او ماهی‌گیری بیاموز و اگر بسیار دوستش داری به او توربافی بیاموز!" این مَثل با همه سادگی‌اش، دنیایی از معنا و تعامل و ارتباط را با خود دارد و بیانگر کار‌آمدی و پاسخ به شبکه نیازهاست. 🔹️ از سویی دیگر، عموم درس‌های خارج که اینک در حوزه‌های علمیه رایج هستند و نیز دروس دانشکده الهیات، علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد و حقوق، جز در مواردی نادر به ماهی‌گیری شباهت دارند تا آموختن. ماهی‌گیری یا توربافی اشکال در فقدان روش علمی در سیستم آموزشی است. 🩺 برای تربیت پزشک دو سیستم در دنیا وجود دارد: 1. سیستم آموزشی به سبک آلمان 2. سیستم آموزشی به سبک آمریکا ▪️در سیستم آموزشی از نوع آلمان، دانشجو ابتدا تمام واحدهای نظری دوره پزشکی را تمام می‌کند، آن‌گاه با دستی پر از نظریه‌پردازی پزشکی به سراغ بیمار می‌رود. ▪️اما در سیستم آموزشی از نوع آمریکا،‌ دانشجو با گذراندن هر واحد درسی با همراه استاد خود بر سر بالین بیمار می‌آید تا عملاً با درد و درمان آشنایی پیدا کند. ✳️ مراکز دانشگاهی در بیشتر دنیا سیستم آموزشی از نوع آمریکا را پذیرفته و به کار بسته‌اند. به هرحال، هر دو سیستم بر این اصل تکیه دارند که نظریه‌پردازی صِرف و تکیه شاگرد به صِرف گفته‌های استاد، راه به جایی نمی‌برد و تا شاگرد به همراه استاد بر بالین بیمار حاضر نشود؛ هرگز فنّ پزشکی را نمی‌آموزد. 📚 متأسفانه روش جاری در دروس خارج و الهیات که مرحله نهایی فقه‌پروری، کلام، فلسفه و تفسیر است؛ شاگرد را درمقام عمل به پای آیه، روایت و سند نمی‌کشاند. بلکه بیشتر نظریه‌پردازی است که از سوی استاد انجام می‌پذیرد و شاگرد، گفته‌های استاد را می‌نگارد. 🔻این نقص بزرگی است که عموم دروس خارج و علوم انسانی به آن مبتلا هستند و نتایج آن هم روشن است! عده‌ای سالیان متمادی در جلسات درس علوم انسانی و یا درس خارج حاضر می‌شوند و همه وقت افتخارشان این است که در درس فلان استاد مشهور حاضر شده‌اند، اما دانش آنان تنها در محدوده‌ای که استاد بیان داشته و در دفتر ثبت شده است، خلاصه می‌گردد ولی توانایی پاسخ به شبکه نیازهای مردم و حل مشکلات کشور را ندارند. ✅️ برای حل این معضل لازم است به جای آنکه به نوشته شاگرد و تنظیم آن تکیه ‌شود، به شبکه نیازها، تحقیق همه‌جانبه و عمیق و تخصصی برای حل نیازها با نظارت استاد تکیه گردد. ✴️ از سویی دیگر، ارائه درس به نحوی که همراه با تحقیق و ارائه نظر استاد باشد،؛ نیازمند آن است که درس‌های علوم انسانی، حقوق و درس خارج کلام و فلسفه، حقوق و فقه و اصول و تفسیر از سبک فعلی خارج و با رویکرد علمی، نیاز محور و مواجهه مستقیم با مشکل مدیریت گردد. 🖋 دکتر محمد جواد حیدری (عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی دانشگاه قم) ••✾•🌿🌺🌿•✾• کانال فصل حضور استادان و مدیران بستری برای بیان دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان قم و برنامه های مدیران https://eitaa.com/faslehozur