eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑تظاهرات مردم در استرالیا علیه ملکه الیزابت دوم و استعمار این کشور توسط انگلیس
🔴انفجار در کابل؛ ۳۷ تن کشته و مجروح شدند 🔸 شبکه الجزیره امروز (جمعه) اعلام کرد که یک انفجار در مسجد "وزیر اکبرخان" در منطقه سبز کابل رخ داد. 🔹 الجزیره در این باره گزارش داد که در این انفجار هفت تن کشته و ۳۰ نمازگزار دیگر مجروح شدند. 🔸 طبق این گزارش ، این انفجار در مقابل درب ورودی مسجد و هنگام خروج نمازگزاران از مسجد پس از برپایی نماز جمعه اتفاق افتاد.
هدایت شده از 
🚨 🔴 حمله اشغالگران ترکیه به یک ساختمان مسکونی 🔰 شبکه العهد عراق گزارش داد که لحظاتی پیش جنگنده‌های اشغالگران ترکیه ساختمان تل عزیر در قحطانیه سنجار واقع در موصل شمال عراق را هدف قرار دادند. ◾️ به گفته رسانه‌های عراقی، چند نفر زیر آوار قرار دارند و ساختمان فرو ریخته است.
هدایت شده از تحولات اوراسیا
☑️روزنامه‌نگار نظامی آمریکا: به نظر می‌رسد که حمله موفقیت‌آمیزی با استفاده از هواپیماهای انتحاری ایران در اودسا صورت گرفته است.
هدایت شده از تحولات اوراسیا
🔻نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل: نگران تهدیدات هسته ای روسیه هستیم و باید آنها را جدی بگیریم
هدایت شده از تحولات اوراسیا
🔴روزنامه‌نگار معروف روزنامه آلمانی بیلد خواستار تحریم‌های فوری علیه ایران به دلیل کارآمدی هواپیماهای بدون سرنشین این کشور در اوکراین شد.
هدایت شده از جهاد تبیین
پیگیری لحظه به لحظه وضعیت مجروحین اغتشاشات 👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2546139330Cf06aa2d4da
هدایت شده از تحولات اوراسیا
🔴فرماندهان نظامی اوکراینی: اطلاعاتی که اسرائیلی ها در مورد پهپاد های ایرانی در اختیار دارند و با ما به اشتراک گذاشته اند ناکافی است
هدایت شده از جهاد تبیین
🔴بیانیه‌های ستاد کل نیروهای مسلح درباره ناآرامی‌های اخیر ♦️ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای:در حوادث چند روز گذشته بعضاٌ مشاهده شد که خویشتنداری‌ها نیروهای انتظامی، آشوبگران و تروریست‌های اجاره‌ای را به این خیال باطل سوق داد که به زعم خود می‌توانند با چند حرکت ایزایی در حمله به حافظان نظم و آرامش مردم، اقتدار پلیس و امنیت کشور را به چالش بکشند. ♦️ملت موقع‌شناس ایران اسلامی با جدا کردن صف اعتراضات خود از این اغتشاشگران اجاره‌ای و مزدور، خیلی زود چهره ضد امنیتی آن‌ها را افشا کردند. ♦️ستادکل نیروهای مسلح به گروهک‌های معاند و ضد انقلاب و عوامل داخلی ضدانقلاب هشدار می‌دهد که هرگونه تعرض و ناامنی را تحمل نخواهد کرد و با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.
هدایت شده از 
🚨 🔴 حمله اشغالگران ترکیه به یک ساختمان مسکونی 🔰 شبکه العهد عراق گزارش داد که لحظاتی پیش جنگنده‌های اشغالگران ترکیه ساختمان تل عزیر در قحطانیه سنجار واقع در موصل شمال عراق را هدف قرار دادند. ◾️ به گفته رسانه‌های عراقی، چند نفر زیر آوار قرار دارند و ساختمان فرو ریخته است. 💠مقاومت اسلامی عراق https://eitaa.com/iraq_313
هدایت شده از فاروس
☑️محمود عباس، رئیس جمهور فلسطین در سازمان ملل : با اسرائیل به عنوان یک قدرت اشغالگر برخورد خواهیم کرد. 🔸مقاومت اسلامی فلسطین https://eitaa.com/qods_313
هدایت شده از 
☑️الحوثی: برای در اختیار قرار دادن سلاح‌های خود به کشورهای عربی و اسلامی آماده‌ایم 🔸 محمد علی الحوثی از رهبران شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن از آمادگی صنعا برای در اختیار گذاشتن سلاح های نمایش داده شده در روز چهارشنبه در رژه نظامی در میدان السبعین، به کشورهای عربی و اسلامی خبر داد.
هدایت شده از خورشید عالمیان
به کانال جدید خورشید با لمس لینک زیر بپیوندید 👇👇👇🌹🌹🌹🌹👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2535522498Cd85750e222
🔴غیر رسمی 🔻کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در هفته های آینده میهمان جمهوری اسلامی خواهد بود.
هدایت شده از تحولات اوراسیا
🛑استونی: روسیه آماده میشود تا سه کشور بالتیک را از شبکه برق خود قطع کند که ممکن است منجر به خاموشی گسترده شود.
هدایت شده از تحولات اوراسیا
🔴وزارت خارجه اوکراین : ارائه تسلیحات از سوی ایران به روسیه برای جنگ علیه ما اقدامی غیردوستانه است و ضربه جدی به روابط ما با تهران وارد می‌کند.
هدایت شده از تحولات اوراسیا
🚨 🔴اگر تصمیمی برای اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین گرفته شود، ایالات متحده تا چند ساعت دیگر در آنجا منطقه پرواز ممنوع ایجاد خواهد کرد._فرمانده نیروی هوایی آمریکا/اخبار جبهه مقاومت @akhbarJM
🔴وزارت خارجه اوکراین: تصمیم گرفتیم اعتبار نامه سفیر ایران در اوکراین را پس بگیریم و تعدادی از کارکنان سفارت ایران در کیف را اخراج کنیم. پ ن :پهپاد شاهد خیلی سوزونده😁
🛑وزارت امور خارجه آذربایجان: طرف ارمنی 20 درصد از خاک جمهوری آذربایجان از جمله 132 کیلومتر از مرز ما با ایران را اشغال کرده است و 30 سال است که طرف ایرانی هیچ موضعی در برابر تغییر اجباری مرزها اتخاذ نکرده است. .
رونمایی ارتش چین از یگان پهپادی مجهز به بمب‌های لیزری 🔸نیروی هوایی ارتش چین از یگان پهپاد شناسایی رزمی خود که مقر آن در شمال غربی چین است رونمایی کرد. 🔹 کارشناسان نظامی چین گفتند که این یگان برای حفاظت از مرزها و مبارزه با تروریسم بسیار مهم است.
🔴وزارت امور خارجه اوکراین: سفیر ایران در اوکراین، به دلیل عرضه تسلیحاتی که توسط روسیه علیه اوکراین استفاده می شود اخراج شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا