eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در گفت‌وگو با وزیر دفاع فرانسه گفت که دور کردن حزب الله از مرز با لبنان هدف اسرائیل است.
📌وزارت خزانه داری آمریکا مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق را تحریم کرد.
❌️ حمله موشکی آمریکا به مواضعی در دیرالزور ۶موشک از یکی از پایگاه های آمریکایی به سمت اهدافی در اطراف دیرالزور شلیک شده است
🛑 هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق.
📌مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه هایی از دو حمله راکت/موشکی به پایگاه آمریکا در میدان گازی کونیکو در شرق دیرالزور سوریه و حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد خبر داده است
🚨نیازمند کمک فوری امام صادق – علیه‌السّلام - فرمود: كسی كه در فكر برآوردن نیاز برادر مؤمن مسلمان خود باشد تا زمانی كه در فكر نیاز او هست، خداوند نیز در (فکر) نیاز وی باشد. با عرض سلام خدمت خادمین حضرت معصومه سلام الله علیها ، خانواده با آبرویی به ما معرفی شده که از بدی روزگار دچار مشکلات مالی شدیدی شدن از همه اعضای کانال درخواست یاری داریم تا ان شاالله یک بار دیگر با کمک هم بتونیم گرهی از کار این خانواده باز کنیم 🤲 شماره کارت به نام گروه جهادی حضرت معصومه سلام الله علیه هست ، شماره کارت کپی میشه خودکار👇
۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۸۲۷۲۱۳
گروه جهادی مورد تایید کانال جهاد تبیین هست
❌ آن کسی‌که صدای کمک‌خواهی برادر مسلمان خود را می‌شنود اما او را یاری نمی‌کند را رسول‌خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) گردن نمی‌گیرد و اصلا او را مسلمان و از امت خود محسوب نمی‌کند. ● نکته: فرقی ندارد این کمک‌خواهی؛ مالی باشد؛ جانی باشد؛ آبرویی باشد؛ پشتیبانی باشد؛ محبتی باشد؛ علمی باشد و یا عملی باشد.
♦️رسانه های عبری: تیپ های گولانی و گیواتی به دلیل کسب تجربه زیاد در نبردهای غزه به مرز های شمالی برای نبرد با حزب الله منتقل خواهند شد.‌‌
بیانیه نیروهای مسلح یمن: نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از خداوند متعال یک کشتی باری نظامی آمریکایی (OCEAN JAZZ) را در خلیج عدن با استفاده از موشک های مناسب هدف قرار دادند. 🔹نیروهای مسلح یمن تأیید می‌کنند که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس ناگزیر است و هرگونه حمله جدید بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.
🛑 طرح استیضاح نتانیاهو روی میز کنست 🔹منابع رسانه‌ای از بررسی طرح استیضاح نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی امروز (دوشنبه) در پارلمان این رژیم درپی شکست در مقابل مقاومت فلسطین خبر دادند.
♦️نیرو های متجاوز آمریکایی و انگلیسی پایگاه هوایی الدیلمی در فرودگاه بین المللی صنعا، اردوگاه های السواد و الحفا در کوه نقوم و سایر مناطق را هدف قرار دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️منابع یمنی:امشب خشن ترین بمباران علیه ما از زمان آغاز تجاوزات آمریکا و انگلیس علیه یمن است‌‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حملات هوایی ارتش آمریکا و انگلیس به یمن هم چنان ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مقام دفاعی آمریکا: حملات علیه حوثی ها توسط نیروهای آمریکایی و انگلیسی با حمایت غیر عملیاتی از کشورهای دیگر انجام شد.‌‌
🔴یک مقام نظامی آمریکایی: حملات هوایی علیه حوثی ها یک کارزار نظامی طولانی مدت برای رسیدن به اهدافمان یعنی متوقف کردن انصارالله است.
💢کشتی که امروز یمن هدف قرار داد کارش این بوده که تجهیزات نظامی ارتش آمریکا رو جا به جا میکرده
🔴 پنتاگون: اهدافی که در یمن بمباران می شوند سکوهای موشک بالستیک، هواپیماهای بدون سرنشین و انبارهای مهمات هستند. 🔻پنتاگون در حمله قبلی مدعی شده بود تمامی این موارد را نابود کرده است
🔴 صبح امروز یک کشتی آمریکایی در سواحل عدن با موشک هدف قرار گرفت 🚨 وال استریت ژورنال: یک نفتکش باری سنگین که پرچم آمریکا را برافراشته بود، در حین حرکت به سمت شرق در خلیج عدن هدف یمن قرار گرفت.
🔹مشارکت ۶ کشور در تجاوز دیشب به یمن 🔻دولت‌های کثیف آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، هلند و بحرین در بیانیه‌ای مشترک گفتند که ۸ پایگاه نظامی جنبش انصارالله یمن را هدف حمله قرار دادند.
🔴مقام دفاعی آمریکایی: حملات آمریکا و انگلیس به یمن ترکیبی از حملات هوایی و موشکی است
🔸 تلفات کم سابقه رژیم صهیونیستی در حمله به خان یونس 🔹شبکه الجزیره اعلام کرد که بنا به گفته برخی منابع اسرائیلی شب گذشته ۲۰ نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت فلسطینی در منفجر کردن دو ساختمان و فرو ریختن ساختمان دیگری در خانیونس در جنوب نوار غزه کشته و زخمی شده‌اند. 🔹این در حالی است که برخی منابع اسرائیلی تعداد نظامیان گرفتار شده در این تله‌‌های انفجاری را ۴۰ نفر برآورد کرده‌اند. 🔹منابع عبری زبان تاکید کردند نیروهای اسرائیلی که در تله‌های انفجاری مقاومت گرفتار شدند، در حال آماده شدن برای منفجر کردن ۱۲ ساختمان دیگر در خان یونس بودند. 🔹العربیه نیز گزارش داده که ۲۲ نظامی اسرائیلی بر اثر انفجار دو ساختمان، هدف قرار دادن یک تانک و انفجار یک تونل در خان یونس کشته شدند.
⭕️حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر اشدود اسرائیل 🔹مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن بندر اشغالی اشدود رژیم صهیونیستی خبر داد. 🔹منابعی در مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند که بندر اشدود رژیم صهیونیستی با پهپاد هدف قرار گرفته است.
⭕️جنگنده‌های اسرائیلی تانک ارتش خود را منهدم کردند 🔸گردانهای قسام شاخه نظامی حماس: جنگنده های رژیم صهیونیستی، یک تانک ارتش خود را با راکت هدف قرار داده و آن را با تمام سرنشینانش به طور کامل منهدم کردند.
💠مقاومت پهباد اسرائیلی را در بیت لاهیا سرنگون کرد گردان‌های مجاهدین اعلام کرد یک پهباد اسرائیلی از نوع 528 - SKY RACING را حین عملیات جاسوسی در منطقه بیت لاهیا سرنگون کرده است.