eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🇱🇧🇵🇸رسانه های عبری: حزب‌ الله لبنان دقایقی پیش با 70 راکت شهرک کریات شمونه را هدف قرار داد.
🚨حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن هواپیماهای متجاوز آمریکایی و انگلیسی سه حمله به منطقه الجبانه و دو حمله به راس عیسی در منطقه الصلیف واقع در شمال استان حدیده در غرب یمن انجام دادند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر حمله سنگین موشکی حزب الله به شهر اشغالی کریات اشمونا در شمال اراضی اشغالی
🇱🇧سید حسن نصرالله، 22 اسفند به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سخنرانی خواهد کرد.
📌جنگنده های روسیه چندین موضع تروریست ها را در ادب بمباران کردند
🇾🇪🇺🇸یحیی سریع: نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد و موشک در دریای سرخ هدف قرار دادند.
🇵🇸بیانیه وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی درباره غزه 🔹وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای خواستار آتش‌بس فوری و بی‌قید و شرط در نوار غزه شدند. 🔹در این بیانیه آمده است: «ما نسبت به خطر ادامه جنایت نسل‌کشی و پاکسازی قومی در غزه هشدار می‌دهیم»
📌پنتاگون: برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی به غزه نداریم وزارت دفاع آمریکا بامداد چهارشنبه مدعی شد که در حال بررسی گزینه‌هایی برای گشودن گذرگاه دریایی برای ارسال کمک به غزه است. پنتاگون ضمن اشاره به تماس‌های آمریکا با رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه، گفت: «هنوز هیچ برنامه ای برای اعزام نیروهای آمریکایی به نوار غزه نداریم».
🔥 حمله‌ پهپادی موفق به فرودگاه حیفا 🗓 شامگاه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 📌 هدف: بندر "حیفا" در سرزمین‌های اشغالی| تأسیسات برق فرودگاه ▪️ این حمله، در قالب دومین مرحله از عملیات ضداسرائیلی مقاومت اسلامی عراق انجام گرفته و با اصابت دقیق همراه بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهدی حسن، مجری سابق «ام اس ان بی سی»:اگر همین فردا آتش‌بس اعلام نشود، ۵۸ هزار فلسطینی در ۶ ماه آینده خواهند مُرد 🔹به عنوان آمریکایی در کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل شریک و همدست هستیم!
📌وزارت بهداشت غزه: تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر به 30717 شهید و 72156 مجروح رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غزه انگار محل اجرای تمام تراژدی های تاریخ شده کودک شاید اولین بار بود در عمرش اینگونه با دو دست بر سر زد😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انس الشریف با صدایی غرق در خستگی از گرسنگی، ویدئویی دلخراش درباره قحطی در شمال نوار غزه منتشر کرد
🔺سناتور یهودی آمریکا: کمک تسلیحاتی به اسرائیل متوقف شود 🔺سندرز، سناتور سرشناس آمریکایی: اکثریت آمریکایی‌ها اکنون بر این باورند که به دلیل فاجعه انسانی وحشتناک در غزه، ایالات‌متحده باید ارسال محموله‌های جدید تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند.
🚨آژانس دریایی بریتانیا:گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایل دریایی جنوب غربی عدن، یمن دریافت کردیم.
🚨صدای انفجار در آسمان حیفا شنیده شد
📌احمد سکر کودک فلسطینی ساکن غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی جان خود را از دست داد. تاکنون در نوار غزه بیش از ۱۸تن بر اثر سوء تغذیه و کم آبی جان خود را از دست داده است
🔺 آکسیوس: بیش از 36 نماینده دموکرات در نامه ای به بایدن ترس خود را مبنی بر اینکه حمله به به یک فاجعه انسانی منجر شود، ابراز کردند.
🔴 انفجار پهپاد در مرز لبنان با فلسطین اشغالی 🔹‌رسانه‌های صهیونیستی از منفجر شدن یک فروند پهپاد در شهرک صهیونیست «نشین المطلة» در مرکز لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹‌جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.
🔴 حمله تروریستی به حومه «دیرالزور» سوریه 🔹‌منابع خبری از حمله تروریستی به شهروندان سوری و شهادت 36 نفر در این حمله خبر دادند. 🔹‌این حمله در حالی صورت گرفت که مردم در حال جمع آوری محصول کشاورزی در منطقه کباجب در حومه دیرالزور سوریه بودند. 🔹‌در این حمله همچنین 35 نفر دیگر زخمی شدند که سرنوشت 11 نفر دیگر نامعلوم است.
🔴 عملیات پهپادی حزب الله علیه ارتش رژیم صهیونیستی 🔹‌حزب الله لبنان از عملیات پهپادی علیه موضع نظامی المطله ارتش رژیم اشغالگر قدس خبر داد و تاکید کرد که پهپادها به دقت به اهداف مدنظر اصابت کرده است.
🔸 بی بی سی: مشارکت در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا ،نصف حد انتظار بوده است. 🔹شب گذشته و هم زمان با سه‌شنبه بزرگ در چند ایالت آمریکا به طور همزمان رای گیری های مقدماتی دو حزب اصلی آمریکا، یعنی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برگزار شد و در نیمی از این ایالت‌ها اکنون زمان رای‌گیری به پایان رسیده است. 🔹مطابق انتظارها به احتمال زیاد جو بایدن پیروز کمپین دموکرات‌ها و دونالد ترامپ، برنده قاطع جمهوری‌خواهان خواهد بود. 🔹گزارشگر بی‌بی‌سی در شهر ریچموند، مرکز ایالت ویرجینیا، از مسئولان این حوزه شنیده که میزان مشارکت مردم در رای‌گیری امروز «نصف انتظار» آنها بوده است.
🇾🇪🇺🇸یک مقام آمریکایی به الجزیره: ما از گزارش‌هایی مبنی بر کشته و زخمی شدن خدمه کشتی که در سواحل عدن مورد حمله یمنی ها قرار گرفت مطلع هستیم.
🔰در حمله یمن به کشتی آمریکایی، 3 نفر مفقود و 4 نفر زخمی شدند 🔸کشتی کانتینری آمریکایی «TRUE CONFIDENCE» با پرچم بارباردوس که توسط ارتش یمن هدف قرار گرفته بود در حال سوختن می‌باشد. 🔸شرکت امنیت دریایی بریتانیا گزارش داد که ناو نیروی دریایی هند در منطقه در حال عملیات است و عملیات برای نجات خدمه کشتی در حال انجام است. 🔸خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که بر اثر حمله به این کشتی آمریکایی 3 ملوان مفقود و 4 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
☑️ گالانت: نتیجه جنگ غزه آینده ملت یهود را مشخص می‌کند 🔹«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که این رژیم هیچ گزینه‌ای جز نابودی حماس به عنوان سازمانی نظامی و حکومتی ندارد. 🔸وی در ادامه سخنانش گفت: «نتیجه جنگ کنونی آینده ملت یهود در دهه‌های آتی را مشخص خواهد کرد».