eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️بلومبرگ: آمریکا و متحدانش نمی‌توانند از پس یمنی‎ها برایند 🔹️بلومبرگ گزارش داد ایالات متحده و متحدانش نمی توانند جنبش انصارالله را که بر شمال یمن حکومت می کند، از حمله به کشتی ها در دریای سرخ باز دارند. 🔹️در این گزارش آمده: با وجود تجهیزات گرانقیمتی که ایالات متحده و متحدانش از شمال غربی یمن به سوی گروه اسلام‌گرا روانه کرده‌اند، آنها نتوانسته‌اند حملات به کشتی‌های باری و کشتی‌های جنگی غیرنظامی را متوقف کنند که زمانی ۱۵ درصد تجارت جهانی از این مسیر انجام می شد. 🔹️در مقایسه با ابتدای ماه دسامبر، تعداد کشتی‌هایی که از دریای سرخ تردد می کنند ۷۰ درصد و تردد کانتینرها ۹۰ درصد کاهش یافته است و تانکرهای سوخت رسان نیز عملاً ترانزیت را متوقف کرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 یک گروه ناشناس با نام مثلث سرخ اسرائیل را مورد حمله قرار داده است. اطلاعات تمام سازمان زیر ساخت و کارمندان دولتی اسرائیل از سرور مرکزی استخراج شده است. بزودی تمام اطلاعات پخش خواهد شد!!!
🔴حمله مجدد رژیم صهیونیستی به نیرو های امدادی در جنوب لبنان 🔹 جنگنده های رژیم صهیونیستی در حمله اول ناقوره را هدف قرار دادند و زمانی که نیرو های امدادی هیئت امداد اسلامی جنبش امل از طیرحرفا به سوی ناقوره حرکت کردند تا مجروحین را نجات دهند خودرو آن ها را هدف قرار داده که ۹ نفر شهید و ۷ نفر مجروح شدند.
🇵🇸تلگراف: برخی کارگاه‌های زیرزمینی تولید سلاح در غزه همچنان سالم هستند 🔹روزنامه تلگراف به نقل از یک منبع اطلاعاتی اسرائیلی گزارش داد که تل آویو معتقد بود که از بین بردن حماس به دلیل حمایت واشنگتن امکان پذیر است اما در حال حاضر برآوردها تغییر کرده است. این روزنامه انگلیسی به نقل از منبع اطلاعاتی خود اضافه کرد: «معتقدیم که برخی کارگاه‌های تولید سلاح در غزه همچنان زیر زمین بوده و سالم هستند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کمک به مردم مظلوم غزه فوری/ شماره حساب دفتر رهبر معظم انقلاب برای کمک به مردم مظلوم و 🇮🇷🇵🇸 🔹 این کمترین کاریه که الان میتونیم انجام بدیم برای کمک به مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت پس هر عزیزی در حد توانش، حتی اگر شده یک هزار تومانی خودش رو در کمک به مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شریک کنه😊🌷 ۱_ گزینه: «انتخاب وجوهات» ۲_ گزینه «کمک ها» و سپس یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید: ✅ کمک به غزه ✅ کمک به انتفاضه فلسطین ✅ کمک به رزمندگان مقاومت لبنان ✅ کمک به جبهه مقاومت 🌹 ان‌شاءالله اسم هممون رو به عنوان جزئی از ین تلاش جهانی برای نابودی این غده سرطانی ثبت کنند🙏👇 https://www.leader.ir/fa/monies ✅ به همه ارسال کنید ✅ به همین سادگی در مبارزه با رژیم صهیونیستی جنایتکار شرکت کنید
☑️ واشنگتن پست از استعفای آنال شلین، مسئول امور خارجه در دفتر دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه در وزارت امور خارجه آمریکا، در اعتراض به ادامه تجاوزات علیه غزه و رد ادامه عرضه تسلیحات توسط ایالات متحده به اشغالگری خبر داد
🚨سنتکام: کشتی ما در دریایی سرخ هدف حمله پهپادی قرار گرفت 🔹فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام ) مدعی شد که یک فروند کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ هدف حمله پهپادها قرار گرفته است. 🔹سنتکام در عین حال مدعی شد که ۴ فروند پهپاد که از سوی ارتش یمن پرتاب شده بودند را رهگیری و منهدم کرده است. 🔹سنتکام به تلفات و خسارت‌های احتمالی از این حمله اشاره‌ای نکرد. 🔹هنوز ارتش یمن درباره این حمله بیانیه‌ای منتشر نکرده است.
🇺🇦🇷🇺مشاور و رئیس دفتر زلنسکی: ارتش اوکراین فاقد منابع برای اقدامات تهاجمی مؤثر است و فقط عملیات دفاعی انجام می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عملیات ضدصهیونیستی در الاغوار| 10 صهیونیست زخمی شدند 🔹‌طی تیراندازی یک فلسطینی به چند خودرو در خیابان 90 در منطقه الاغوار، دست‌کم 10 نفر زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
🔴گزارش موسسه آمار ترکیه فهرستی از صادرات ترکیه به رژیم جعلی را نشان می دهد که مواد منفجره، مهمات، سلاح، قطعات یدکی، مواد قابل اشتعال و غیره را شامل می شود 🔹‌وزارت تجارت ترکیه در واکنش به این خبر و صادرات باروت و مواد منفجره به اسرائیل در بحبوحۀ جنگ غزه اعلام کرد که باروت و مواد منفجرۀ صادر شده به اسرائیل کاربرد نظامی ندارد!
☑️ درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح 🔹شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی: آمریکا خواستار مشارکت ژنرال‌های آمریکایی در تدوین طرح ورود به رفح شده است. 🔹ژنرال‌های آمریکایی به زودی وارد اسرائیل می‌شوند تا درباره طرح عملیات در رفح گفت‌وگو کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬یک کودک فلسطینی پس از مدفون شدن در زیر آوار منزلی که توسط صهیونیست ها بمباران شده بود زنده پیدا شد.
🇱🇧🇵🇸هم اکنون حملات راکتی مقاومت از جنوب لبنان به شهرک شلومی
🔴 آه از غزه....
🔴آمریکا برای تامین مهمات به ترکیه متوسل می شود 🔸در میانه تقاضای جهانی برای مهمات، کشورها با کمبود مهمات مواجه هستند. ایالات متحده در حال مذاکره برای خرید مهمات از ترکیه است تا تولید و دسترسی خود به گلوله های توپخانه را افزایش داده و به اوکراین تحویل دهد. شرکت Arca Defense مستقر در استان چوروم ترکیه اعلام کرده سفارش 116000 گلوله توپخانه ای 155 میلی متری را از ایالات متحده دریافت کرده است.
📌وزارت خارجه روسیه: هدف فعالیت ناتو در شرق اروپا، آماده شدن برای درگیری احتمالی با روسیه است وزارت خارجه روسیه در گفتگو با اسپوتنیک اعلام داشت که فعالیت های ناتو در شرق اروپا و منطقه دریای سیاه نظیر ساخت پایگاه در رومانی با هدف آماده کردن متحدان این ائتلاف برای درگیری احتمالی با روسیه است. چنین فعالیتی از سوی اعضای ناتو تحریک آمیز است، تنش نظامی را در امتداد مرزهای ما تشدید و تهدیدات بیشتری برای امنیت روسیه ایجاد می کند. همه اینها با هدف آماده کردن متحدان بلوک ناتو برای درگیری احتمالی با کشور ما است.
📌منابع خبری:دو هواپیمای باری حامل تجهیزات نظامی در بزرگترین پایگاه هوایی ائتلاف بین‌المللی در سوریه به زمین نشستند.
📌تنش بین آرژانتین و کلمبیا در پی سخنان خاویر مایلی در توصیف همتای کلمبیایی خود به قاتل و تروریست کلمبیا دستور اخراج دیپلمات های سفارت آرژانتین را صادر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شعار عجیب مردم اردن؛ آه یا غزه، متاسفیم. ما هم اینجا در محاصره ایم! 🔹‌️مردم اردن شب گذشته بعد از انتشار سخنان محمد ضیف به سمت سفارت اسرائیل راهپیمایی کردند و اینگونه اعتراضشان را نسبت به ممانعت حکومتشان از کمک رسانی به غزه اعلام کردند.
🔴حزب الله لبنان از هدف قرار دادن دو مستعمره شلومی و غورن خبر داد
🔴حزب الله لبنان مقر تازه تاسیس رژیم صهیونیستی در لیمان را هدف حمله توپخانه ای قرار داد
🇵🇸رسانه های عبری:اسرائیل ۱۶درصد از مساحت غزه را برای ایجاد منطقه حائل به اشغال خود درآورده است.
🇵🇸هاآرتص: ایجاد منطقه حائل و کریدور نشان دهنده آمادگی ارتش اسرائیل برای ماندن طولانی مدت در غزه است.
🇱🇧🇵🇸رسانه های عبری زبان گزارش دادند که در 24 ساعت گذشته، حزب الله لبنان از دو سلاح جدید و قوی تر برای حمله به اراضی اشغالی استفاده کرده است.