eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨ویدیوهایی از شنیده شدن صدای تیراندازی در چابهار گزارش ها حاکی از آن است که دو کلانتری چابهار مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته است.
🚨🚨بیانیه گروهک تروریستی جیش الظلم: عملیات زنجیره‌ای مجاهدان جان بر کف سازمان جیش‌العدل به صورت همزمان در جنوب بلوچستان آغاز شد. به اطلاع عموم مردم بلوچستان میرسانیم یک عملیات زنجیره‌ای در جنوب بلوچستان هم‌اکنون آغاز شده است. از تمام شهروندان شهرستان‌های چابهار، راسک و سرباز درخواست میشود از تردد در سطح مسیر‌های جاده‌ای و سطح شهرهای جدا خوداری بکنند. درخواست ما از تمام مردم آن است که در خانه‌های خود بمانند و برای فرزندان مجاهد خود در این شب‌ مبارک رمضان دعای پیروزی و فتح نمایند.
🛑جیش العدل همچنین مدعی شده مقر فرماندهی دریابانی و کلانتری 12 چابهار به کنترلشان درآمده است.
🛑هیچگونه تصرفی تا کنون صورت نگرفته است 🔺قرارگاه سلمان و تیپ متحرک هجومی ارتش در حال اعزام به محل درگیری
⭕ عملیات تروریست‌های جیش العدل به نیابت از اسرائیل
. | معاون امینتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: اوضاع تحت کنترل است و اخبار تکمیلی اعلام می شود.
. | عملیات گروهک تروریستی جیش‌الظلم با ورود سپاه با شکست مواجه شد و قائله ختم بخیرشد. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
گزارش های اولیه حاکی از هلاکت تمامی تروریست های تکفیری جیش الظلم
🚨هلاکت و زخمی شدن ۳ تروریست در راسک سه عملیات تروریستی به صورت همزمان در کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه راسک انجام شده است. به گفته منبع آگاه تاکنون ۳ تروریست زخمی و یک نفر از آنها به هلاکت رسیده است و تعقیب تروریست‌ها همچنان ادامه دارد.
🔴رسانه های مقاومت از فعال شدن همه تیم های مخفی تروریست ها علیه ایران و مقاومت خبر میدهد تا تحرکات نیروی زمینی را کند یا متوقف کنند.
🇮🇷عباس میر جانشین کلانتری ۱۱ چابهار که در درگیری با تروریستهای جیش الظلم مجروح شده بود، به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🇮🇷منابع خبری از انفجار و آتش سوزی در مقر سپاه پاسداران در راسک خبر میدهند.
👆 ✅ سیستم های جنگ الکترونیک ایران در حال مسدود کردن GPS در نزدیکی خلیج فارس هستند که نشان دهنده نوعی فعالیت نظامی است. ❌ یکی از دلایل این اقدام می‌تواند پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکایی باشد که تلاش دارند تا همزمان با اقدام ایران برای پاسخ به شرارت رژیم صهیونیستی اطلاعاتی از تحرکات به جابجایی‌های نظامی کشورمان در منطقه جمع آوری کنند. ✅ پیش از این رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع در اظهار نظری گفته بود که ایران به تجهیزات راداری برای اخلال روی رادارهای پرنده دشمن دست پیدا کرده و این دستاورد را با موفقیت آزمایش کرده است.
هدفی حیاتی در اشدود زیر آتش مقاومت عراق این حمله با هواپیمای بدون سرنشین انجام شد
هاآرتص: تحرکات عجیب و بی سابقه‌ای در جنوب لبنان در حال رخ دادن است
🔺ستوان کریمی از ماموران کلانتری ۱۱ چابهار دومین شهید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به این کلانتری است که پس از «عباس میر» جانشین این کلانتری به شهادت رسید. 🔺عملیات گروهک تروریستی علیه این کلانتری با مجاهدت نیروهای کلانتری با شکست مواجه شد و تعدادی از تروریستها هم کشته شدند. 🔺برخی درگیریهای پراکنده برای دستگیری تروریستهایی که به دنبال گریز از محاصره هستند ادامه دارد.
♦️ توییت رییس جمهور (رئیسی): ساعت صفر نزدیک است...
🔺 نورافشان کریمی از کلانتری 11 چابهار با پرتاب خود روی نارنجک و نجات همکارانش به شهادت رسید.
🔴روایت معاون امنیتی وزیر کشور از حملۀ تروریستی امشب در چابهار و راسک 🔹میراحمدی: تروریست‌ها به مقر انتظامی دریابانی و مقر سپاه در راسک به‌طور همزمان حمله کردند. ضمن اینکه در مسیر اعزامی نیروهای کمکی هم کمین‌گذاری شده بود تا از اعزام نیروها برای کمک‌رسانی جلوگیری کنند. 🔹در راسک تروریست‌ها با مقاومت رزمندگان موفق به ورود مقر سپاه نشدند و یک نفر از آن‌ها هم کشته شد و درگیری‌ها ادامه دارد البته نیروهای تروریست هم در محاصره قرار دارند. 🔹در چابهار نیز درگیری‌ها ادامه دارد و با مقاومت رزمندگان ما در دریابانی و سایر نیروها یک نفر از تروریست‌ها کشته و تعدادی هم زخمی شده‌اند. 🔹۳ نفر از رزمنده‌های ما نیز به شهادت رسیدند. درگیری ها ادامه دارد اما اوضاع تحت کنترل است و تروریست‌ها در محاصره هستند.
📌خبر ها حاکی از حمله افراد مسلح به پایگاه سپاه در دو راهی پارود واقع در شهرستان سرباز نیز حمله کرده و درگیری ها دیگری در این منطقه نیز آغاز شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 | ویدئویی از فاصله نزدیک از درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‎های جیش الظلم در نزدیکی کلانتری ۱۱ چابهار
🇵🇸🇱🇧جنگنده های رژیم صهونیستی هم اکنون در حال پرواز در آسمان بیروت هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🏴‍☠تصاویری از محل اسکان مسافران نوروزی در چابهار که توسط تروریست‌های جیش‌العدل گروگان گرفته شدند اما با تلاش نیروهای امنیتی رهایی یافتند. به بپیوندید🇮🇷👇🏻 @arman_news12 ♡ ㅤ    ❍ㅤ     ⎙ㅤ     ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢ
افزایش تعداد شهدای حملۀ تروریستی چابهار و راسک به ۱۱ نفر 🔹یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس: در درگیری‌های دیشب با عوامل گروهک تروریستی تاکنون ۲ مامور فراجا، ۲ مامور مرزبانی و ۲ نیروی سپاه و بسیج مردمی به شهادت رسیدند. 🔹درگیری در شهرستان‌های راسک و چابهار همچنان ادامه دارد و تروریست‌ها در محاصرۀ کامل قرار دارند. 🔹با افزایش فشار روانی بر روی رژیم صهیونیستی در خصوص واکنش احتمالی ایران به جنایت اخیر این رژیم در سوریه،  گروهک‌های تروریستی در شرق کشور ماموریت یافتند تا در برخی شهرهای مرزی ایجاد ناامنی نمایند که این اقدام با واکنش سریع و به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی ناکام ماند. 🔹اکانت‌های توییتری متعلق به رژیم صهیونیستی با ضریب دادن به عملیات‌های تروریستی در راسک و چابهار سعی در حمایت از این اقدام داشتند.