eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 🇵🇸🏴‍☠رسانه های فلسطینی: حداقل 3 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حملات راکتی حماس به کرم شالوم به هلاکت رسیدند.
زاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی اسرائیل: ما به حذف(ترور) یحیی السنوار بسیار نزدیک بودیم و او در آخرین لحظه فرار کرد.
📌رییس جمهور چین وارد پایتخت فرانسه شد شی جین پینگ، رئیس جمهور چین برای دیدار با مقامات فرانسه وارد این کشور شد. براساس گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون انتظار دارد در جریان دیدار با رهبر چین درباره درگیری اوکراین با وی گفتگو کند. شی جین پینگ اظهار داشت که در سفر خود به فرانسه، روابط دو کشور و همچنین مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را با رییس جمهور فرانسه مورد بررسی قرار خواهد داد.
📌بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی: اسرائیل آماده است در ازای آزادی اسرا، آتش بس موقت با حماس منعقد کند، اما از دستیابی به تمامی اهداف جنگ دست بر نخواهد داشت اسرائیل با خواسته های حماس که به معنای تسلیم شدن است، موافقت نخواهد کرد
🔸 نتانیاهو: حکومت به ریاست من تصمیم گرفت "شبکه فتنه‌گر الجزیره" را ببندد نخست وزیر رژیم صهیونیستی: 🔹خبرنگاران الجزیره، به امنیت اسرائیل،‌ آسیب زدند و علیه سربازان ما تحریک کردند. 🔹زمان آن رسیده این بوق را از کشورمان اخراج کنیم . 🔹از وزیر ارتباطات برای نقشی که در بستن دفاتر الجزیره داشت تشکر می کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇶🏴‍☠مقاومت عراق تصاویری از لحظه پرتاب موشک کروز به حیفا را منتشر کرد
🔺بایدن دو سال پیش: در کنار معترضین می ایستیم! 🔻بایدن امروز: ما کشوری بی قانون نیستیم، نظم باید رعایت شود!
☑️ اوکراین: حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است 🔹وزیر انرژی اوکراین روز یکشنبه گفت که به واسطه حملات موشکی و پهپادی روسیه، سیستم انرژی اوکراین بیش از یک میلیارد دلار خسارت دیده است.
🔸مطالبه علمای یمن علمای جهان اسلام برای جنگ با اسرائیل صریحا فتوا بدهند 🔹علمای یمن مشارکت در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» علیه رژیم صهیونیستی را واجب شرعی دانستند و از سایر علمای جهان اسلام خواستند که در این خصوص صریحا فتوا بدهند.
🔻البخیتی: ما مفتخر می‌شویم که دفتر سیاسی حماس به یمن منتقل شود! 🔹"محمد البخیتی" عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله و استاندار ذمار در یمن در شبکه اجتماعی (ایکس) گفت:‌ صنعا مفتخر می‌شود که دفتر سیاسی جنبش حماس، فارغ از هرگونه عواقب آن حتی اگر آسمان بر زمین بیفتد، میزبانی کند. 🔹البخیتی پست خود را در شبکه اجتماعی (ایکس) به همراه گزارشی از رویترز منتشر کرد که به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرده بود "قطر ممکن است دفتر حماس را به عنوان بخشی از بازنگری در میانجیگری خود درباره جنگ غزه ببندد". 🔹این منبع آگاه گفت: قطر در حال بررسی این موضوع است که آیا به حماس اجازه ادامه فعالیت دفتر سیاسی‌اش در دوحه را بدهد یا خیر. قطر همچنین می‌خواهد در موضوع میانجیگری خود در مذاکرات برای توقف جنگ غزه بازنگری کند
🔺 اشپیگل: ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است 🔹فرمانده ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ روز یکشنبه گفت که با توجه به کمبود کشتی جنگی، ادامه مأموریت علیه یمنی‌ها غیرممکن شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شعار رزمندگان عراقی لحظه حمله موشکی به دو ساختمان موساد در تل‌آویو: یا موسی بن جعفر
🔶 اوکراین از سرنگون کردن یک جنگنده سوخوی ۲۵ روسیه خبر داد به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین ارتش این کشور موفق شده است در منطقه دونتسک یک جنگنده بمب‌افکن روسیه از نوع سوخوی ۲۵ را سرنگون کند. زلنسکی در پیام ویدیویی شبانه خود جزییات بیشتری در این مورد ذکر نکرد.
📌آکسیوس: آمریکا هفته گذشته ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد: «دولت جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا هفته گذشته ارسال یک محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد.» این اولین بار از ۷ اکتبر است که امریکا ارسال یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف کرده است/شفقنا
یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء‌تغذیه هستند رئیس یونیسف هشدار داده که هرگونه حمله محتمل تمام عیار اسرائیل به شهر «رفح» در جنوب غزه فاجعه‌ای برای کودکان به ارمغان خواهد آورد.
🚨 🏴‍☠🇵🇸پرتاب اعلامیه های خروج از رفح بر روی شهر رفح توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی.
🇵🇸🏴‍☠وزیر دفاع رژیم صهیونیستی: شب گذشته وزیر امور خارجه آمریکا را از تخلیه شهر رفح مطلع نمودیم.
🇵🇸🏴‍☠ارتش رژیم صهیونیستی رسماً آغاز عملیات در شهر رفح را با تخلیه مناطق شرقی این شهر اعلام کرد.
⭕️لحظه به لحظه با 213مین روز حمله به غزه/ رفح زیر آتش؛ شهادت 22 غیر نظامی از جمله 8 کودک 🔸حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری فلسطین امروز (دوشنبه) با تشدید کشتار غیر نظامیان وارد 213 مین روز خود شد. 🔸در حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به 11 منزل در رفح، 22 شهروند از جمله 8 کودک به شهادت رسیدند.
⭕️موسی ابومرزوق: اگر آمریکا نبود اشغالگری رژیم اسرائیل در ۷ اکتبر پایان می یافت 🔸عضو ارشد حماس گفت که اگر مداخله آمریکا و غرب نبود،‌ اشغالگری رژیم اسرائیل در روز هفتم اکتبر (15 مهر ماه / آغاز عملیات طوفان الاقصی) پایان یافته بود.
🏴‍☠🇵🇸🇺🇸وزیر دفاع رژیم صهیونیستی: به لوید آستین(وزیر دفاع آمریکا) اطلاع دادن چاره ای جز حمله به رفح نداشتیم حماس از قبول پیشنهاد آتش بس ما ممانعت میکرد. 🔹ارتش رژیم صهیونیستی به مردم غیر نظامی در شهر رفح هشدار می‌دهیم نزدیک گذرگاه فیلادلفیا نشوند و به سمت خان‌یونس حرکت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نوزاد فلسطینی‌ای که در بمباران منزل پدری‌اش از شکم مادر شهیدش زنده متولد شده و خانواده‌اش را از دست داده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.
🔺حزب الله: با ده‌ها کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان در پایگاه نظامی اسرائیلی نفح در جولان اشغالی را هدف قرار دادیم.
نتانیاهو عامل بن‌بست در مذاکرات آتش‌بس 🔺به گفتۀ ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین‌الملل حماس و یک مقام اسرائیلی ناشناس، عامل اصلی به بن بست رسیدن مذاکرات اخیر در قاهره برای برقراری آتش بس جنگ اسرائیل علیه غزه، شخص نتانیاهو بوده است.