eitaa logo
فاطمه‌ فرهادیان 🧕| روان درمانگر
1.9هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
627 ویدیو
131 فایل
رزرو مشاوره تلفنی،آنلاین وحضوری: @fa_far1 ادمین تبادلات @M81220 ✨️ #مشاور #روانشناس #مدرس https://zil.ink/fatemehfarhadiyan کلینیک یاس سپید مرکز مشاوره سماح مدیرگروه تخصصی مشاوره مآوا عضو بنیاد ملی نخبگان شماره نظام روانشناسی۶۰۲۲۹
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐 دوره ارتباط با نوجوان شامل ۱۵ جلسه آفلاین 🎊 نکات جذاب، آموزنده و کاربردی هزینه دوره: 💥( و )💥 🌷مدرس دوره: فاطمه فرهادیان پژوهشگر و مدرس تخصصی مباحث خانواده 🗓تاریخ برگزاری (عج) 🌐امکان درخواست گواهی : درخواست گواهی بعد از ارائه دوره و ارسال خلاصه و واریز وجه گواهی به این ادمین @Poorabbasi 💯دوره مجازی آفلاین =ارسال بنر برای ۱۰نفر و یاارسال درکانال یا گروه‌ها ✅👈🏻عضویت در کانال و ارسال اسکرین شات به ادمین @Poorabbasi=شرکت در دوره👉🏻 کانال مشاوره👇🏻👇🏻👇🏻 @fatemehfarhadiyan 🌹لطفا بنر را در گروه ها و کانال ها منتشر کنید و شما هم با انتشار این بنر در ثواب این نذر شریک باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ Join🔜 @fatemehfarhadiyan 🌺🌿🌺🌿 https://eitaa.com/joinchat/1996423215Cd5dc68c0e6🌷
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ارتباط با نوجوان 6⃣ چگونه با نوجوانم رفتار کنم؟ 💠 جلسه ششم 📣 📣 📎 📎 📎 ⏰زمان:۱۵ دقیقه 🎧 مدرس: فاطمه فرهادیان 🔴 چکار کنیم نوجوانمون مسئولیت پذیر بشه 🤏شروع از خود 🤏توجه به وقت و زمان و فراغ و حال نوجوان 🤏بدون تحقیر و شماتت 🤏متناسب با سن و شرایط 🤏توجه به علاقه ✴️مسئولیت سپاری تدریجی است نه مثل خوردن یک قرص و تحول شبانه ❌تو درستو بخون برای من آدم شدی⚠️ 🔺ادامه دارد... ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ Join🔜 @fatemehfarhadiyan 🌺🌿🌺🌿 https://eitaa.com/joinchat/1996423215Cd5dc68c0e6🌷
دوره تربیت نوجوان 📌 ارتباط با نوجوان چگونه با نوجوانم رفتار کنم؟ 📣 📣 📎 📎 📎 🎧 مدرس: فاطمه فرهادیان 🎙جلسه اول 🎙جلسه دوم 🎙جلسه سوم 🎙جلسه چهارم 🎙جلسه پنجم 🎙جلسه ششم ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ Join🔜 @fatemehfarhadiyan 🌺🌿🌺🌿 https://eitaa.com/joinchat/1996423215Cd5dc68c0e6🌷
روز روانشناس مبارک😍💖
این روز واس ماست کلش واس ماست☺️😁
بله هرکس معتقده روانشناسی مغایرت با دین و فرهنگ بومی و ملی داره راه به خطا رفته!
🍃 درست بعد از خلقت آدم -این شگفت‌انگیزترینِ آفرینش-، یکباره از *عَلَّمَ الانسانَ ما لَم یَعلَم* یاد کرده، و خـود را که کریمتر از کریمانِ عالم است، *معلـمِ* آدمی نامیده است. 🍃 حال وقتی به *قُل هَل یَستَوی الَّذین یَعلمونَ و الَّذین لا یَعلمون* فکر می‌کنم، برای تک تک *یَعلمون* هایم، شکر میکنم داشتن آموزگارانی را که بی‌شک، جا پای انبیاء و سفیرانِ خدا گذاشته‌اند.
ممنونم از همه دوستانی که همیشه به من لطف دارند معلم مبارک اون کوچولو توی تصویر هم از شاگردان جدیدی که همواره با مادرش سرکلاس ها حاضر میشه و اتفاقا خیلیم خوب گوش میده😁😍 خیلی هم طالب داره برای بغل کردن یکی نیست بگه خب برید خودتون هم یکی از اینا بیارید که هی دلتون نخواد بچه مردمو بغل کنید😅💝
🔉 اقدامات اساسی که معلمین اگر انجام بدهند میتونند در روند رشد تربیتی و علمی دانش آموزان خیلی اثرگذار باشند 🔹دلسوزی مؤمن برای دیگران، یکی از مراتب معلمیه اینکه از سر دلسوزی علم بیاموزاند و مسلما خود عامل باشد. 🔹برانگیختن حس کنجکاوی، محوری مهم در وجود دانش آموز هست 🔹که اقدام اساسی معلم؛ هدایت کنجکاوی دانش‌آموز به سمت و سوی مناسبه 🔹 اقدام اساسی دیگه معلم؛ واقع‌گرا کردن دانش‌آموز و خارج کردن او از خیال‌بافیه 🔹سومین اقدام اساسی معلم؛ پرورش عقلانیت در دانش‌آموز معلم، باید افراد را عاقل بار بیآورد این موارد همگی در دوره تربیت فرزند رشدانه محقق میشه👌🌷
⁉️از خودت بپرس: اگه فقط امروز رو داشته باشم چطور زندگی میکنم که فردا بهش حسرت نخورم؟؟ ✅همونطور زندگی کن ۰
❌در برخورد با افراد به ویژه نوجوان باید ببینیم چگونه انتقاد کنیم❌ وقتی که از کسی میکنیم، داریم به نوعی دست به او میزنیم، همانند جراحی که میخواهد توموری را از بدن بیماری خارج کند و هنگام جراحی مواظب است رگ و پی های سالم اطراف تومور آسیب نبیند! پس هنگامی که تیغ انتقاد را در دست میگیریم همان قسمتی را که باید زیر تیغ ببریم و مواظب قسمتهای سالم شخصیت باشیم! مثلا وقتی كسي را ميخواهيم به خاطر عدم مسئولیت پذیری انتقاد کنيم، نباید از جملاتی مثل👇 از تو ناامید شدم! تو هیچی نمیشی تو همیشه همینی و... که کل شخصیت را زیر سوال میبرد استفاده کنيم،🥴😵‍💫 👈راه درست اينست كه پس از گوشزد کردن شخصیت فرد، که مطمئنا همه دارا میباشند، از عدم مسئولیت پذیری وی انتقاد كنيم.البته با لحن مناسب و در قالب کلمات مناسب.
حالا ببینیم خدا توی قرآن چطوری در مورد انتقاد و انتقادپذیری یا راههای انتقاد کردن به ما درس میده نخستین موردی که قرآن به آن اشاره داره داستان آفرینش انسان است که در سوره های مختلف مطرح شده. در سوره بقره آیات 30 تا 37 به نکاتی اشاره دارد که ارتباط تنگاتنگی با انتقادپذیری و تحمل دیگری داره. خداوند با آنکه احاطه عملی کامل به هستی و آفریده های خودش داره و در مقام لایسئل عما یفعل (بازخواست نمی شود از آنچه می کند) نشسته است با این همه اجازه انتقاد و طرح مسئله را می دهد. اما چطوری🤔☺️ میتونید شما تحلیل کنید این مسئله را 🤔 مسئله خیلی جذابتر از چیزیه که تا حالا خوندید و شنیدید و یا تا حالا بهش فکر نکردید منتظرم نظراتتون را بهم بگید و بعد در ادامه بهتون میگم که چی به چیه😊